Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

+8
Carra
Paper Crown
Phileine
Spring
Shy
Sweety
Theezakje13
Pussycat
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Pussycat do 16 jun 2011 - 22:08

Ja, we zijn eruit smile
We zijn van plan zo'n apparaat te kopen. Eindelijk ik wilde het al langer, maar vriend niet, nu is hij eindelijk overstag hahaha.
Maar nu...

Uiteraard moeten we dan ook cups bestellen en ik ben wel benieuwd naar die discovery box 25x10 is dat een beetje zijn geld waard? En hoe is de verdeling? Want lijkt me aan de ene kant wel handig zo'n box, want ik weet nog laaaang niet alle smaakjes (wel eens wat geproeft, maar niet meer dan 3 keer)


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Theezakje13 do 16 jun 2011 - 22:11

Wij hebben sinds vorige week een Nespresso apparaat.
En afgelopen woensdag die box binnen gekregen met 25x10 smaken.
Van sommige smaken zitten er 10 in en van sommigen 20.
Ik ben er nog geen tegengekomen die ik niet lekker vind Very Happy
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Pussycat do 16 jun 2011 - 22:12

En van welke zitten er 10 in en van welke 20? Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Theezakje13 do 16 jun 2011 - 22:13

Uhm, momentje.
Moet ik even de doos erbij pakken...
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Sweety do 16 jun 2011 - 22:13

Is een makkelijke box hoor. Ik nam hem toen ook met mijn ex en we kregen er nog een doos bij waar je er een aantal in kan doen. Op kleur en soort enz..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Theezakje13 do 16 jun 2011 - 22:16

Oke, komt ie!

Ristretto 20
Arpeggio 20
Roma 10
Livanto 20
Capriccio 10
Volluto 20
Rosabaya 20
Indriya 20
Cosi 10
Dulsao 20
Fortissio Lungo 20
Finezzo Lungo 10
Vivalto Lungo 20
Decaffeinato Intenso 10
Decaffeinato 10
Decaffeinato Lungo 10
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Shy do 16 jun 2011 - 22:16

Haha bij ons was het net zo, ik wilde heel graag zo'n apparaat maar vriend niet al kende hij de koffie al wel want zijn broer heeft er ook 1 dus hij wist wel dat het geen miskoop zou zijn :-) .
Ik ben er nog steeds superblij mee, toen we hem kochten werd hij afgeleverd want we waren niet thuis toen zaten er al wel cupjes bij, maar dan van elke smaak 1 capsule. We hebben toen ook in het boekje gekeken van capsule's en naar aanleiding daarvan besteld, intensiteit 10 is de hoogste daar houdt mijn vriend erg van en ik heb wat meer de zoetere en zachte gekozen. Als we bestellen hebben we nu wel favorieten dat is wel leuk. Maar ik kan je niks zinnigs vertellen over de discovery box.
Voor welk apparaat gaan jullie?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Theezakje13 do 16 jun 2011 - 22:17

Sweety schreef:Is een makkelijke box hoor. Ik nam hem toen ook met mijn ex en we kregen er nog een doos bij waar je er een aantal in kan doen. Op kleur en soort enz..

Inderdaad die box is ook wel handig. Kunnen 36 cups in. En aan de binnenkant van de deksel kun je zien welke smaken het allemaal zijn.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Pussycat do 16 jun 2011 - 22:36

ooh leuk bedankt voor de reactie. Ik wil die box ook Laughing zo te horen geen miskoop.
Wij gaan voor de lattissima voor degene die dat vroeg.
Oh en theezakje bedankt dat je ff gekeken hebt voor me. Gelukkig van de decaf. geen 20 :P

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Theezakje13 do 16 jun 2011 - 22:44

Als je niet al te lang wacht met bestellen krijg je ook nog geld terug voor je apparaat. Krijg je niet in contanten, maar kun je besteden in de webshop.
Voor ons was die box maar 40 ipv 90 euro Very Happy
Ook weer een lekker extraatje toch?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Pussycat do 16 jun 2011 - 23:02

Precies daarom wilde ik het ook nu weten haha, want ik heb nu net mijn koffiemachine betaald dus wie weet heb ik hem morgen al! Very Happy i hope so...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Theezakje13 do 16 jun 2011 - 23:05

Pussycat schreef:Precies daarom wilde ik het ook nu weten haha, want ik heb nu net mijn koffiemachine betaald dus wie weet heb ik hem morgen al! Very Happy i hope so...

Hoop het ook voor je. Kun je alvast proeven, want je krijgt er 16 capsules bij!
En als je die box bestelt, die had ik met 2 werkdagen ook in huis. Je moet alleen even afwachten tot je gegevens verwerkt zijn en je dat geld ook toegekend krijgt. Dat duurde bij mij wel 5 werkdagen..
Trouwens, van Douwe Egberts verkopen ze ook capsules die in dit apparaat passen. Misschien vind je die ook wel lekker. Ik vind ze minder moet ik zeggen!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Shy vr 17 jun 2011 - 0:16

Pussycat schreef:ooh leuk bedankt voor de reactie. Ik wil die box ook Laughing zo te horen geen miskoop.
Wij gaan voor de lattissima voor degene die dat vroeg.
Oh en theezakje bedankt dat je ff gekeken hebt voor me. Gelukkig van de decaf. geen 20 :P
Goede keus, die hebben wij ook. Bevalt heel erg goed!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Spring vr 17 jun 2011 - 0:29

Geen DE cupjes gebruiken! Dan vervalt je garantie..

Wij hebben de Citiz&milk. En hebben ook de box met 250 cupjes. Vind de doos die je er bij krijgt erg mooi. Beetje een idee van zo'n ding waar een serveerster mee aan komt dat je een smaakje kan kiezen.
Haha.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Phileine vr 17 jun 2011 - 0:35

Ik moet zeggen dat ik inmiddels echt verslaafd ben aan nespresso Embarassed Die discovery box hebben wij de eerste keer ook besteld en dat was erg handig. Inmiddels weten we wat onze favorieten zijn en bestellen we alleen nog maar finezzo lungo (gele cup). De nieuwe smaak heb ik laatst ook geprobeerd. Die lijkt qua smaak sterk op de finezzo lungo, hij is alleen iets sterker.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 11:26

Biancy schreef:Geen DE cupjes gebruiken! Dan vervalt je garantie..



Hoe weten ze nou dat je dat gedaan hebt dan?

Maar die box is inderdaad wel een goede als je nog niet weet welke smaken je lekker vindt:). Ik vind eigenlijk alle smaken lekker haha, zo erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Pussycat vr 17 jun 2011 - 17:32

Ja powerbabe dat is wel een goeie... ben ik ook wel benieuwd naar. Misschien vragen ze het? :P

Oeh vandaag krijg ik hem denk ik binnen! niet de box, want daarvoor heb ik m'n apparaat nog nodig voor die code om die 100 euro te krijgen. Maar het apparaat!! dus testen kan dan al wel smile

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Paper Crown vr 17 jun 2011 - 19:55

Powerbabe schreef:
Biancy schreef:Geen DE cupjes gebruiken! Dan vervalt je garantie..



Hoe weten ze nou dat je dat gedaan hebt dan?

Maar die box is inderdaad wel een goede als je nog niet weet welke smaken je lekker vindt:). Ik vind eigenlijk alle smaken lekker haha, zo erg.

Collega van mij heeft zo zijn apparaat om zeep geholpen. Hij gebruikte ze al een tijdje en toen opeens cupje erin en dat ding deed niets meer, ook de klep bovenop ging niet meer open. Waardoor het DE cupje erin bleef. Dus zij naar de garantie, kwamen ze terug: excuus meneer, u heeft DE cupjes gebruikt en daarmee is de garantie vervallen.

Ik heb ze ook gebruikt, omdat ik het wel handig vond bij de AH want ik vergeet nogal eens naar de winkel te lopen voor de cups. Maar echt, de smaak is veel minder lekker.. de cupjes zijn zo gemaakt dat het water er echt traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag doorheen loopt, voor 1 kopje was ik zo 3 min bezig.. terwijl met de echte cups, binnen 20 sec heb je koffie! En het prijsverschil is echt om te huilen, DE verkoopt 10 cups voor E3.31 en Nespresso 10 cups voor E3.37.. Dus nog geen cent verschil per cupje. Bovendien zijn die van DE lelijk, ze lijken op de kleine bakjes waar je bij de Chinees sambal in krijgt. Ik heb een grote pot op het aanrecht staan met allerlei smaken Nespresso, maar het hards gaan Rosabaya en Livanto en als we cappucinno maken pakken we ristretto (zwart cupje).

In het nieuwe huis, komt zo'n geval waar verse bonen in gaan.. nu al zin in haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Carra vr 17 jun 2011 - 20:12

Ooh, zo een verse bonen ding!! Maar die zijn zo duur en groot! Tenminste, als je een beetje een mooie wilt. Nou is de koffie natuurlijk wel weer goedkoper, dus uiteindelijk haal je het er wel uit. Verse bonen ruiken zo heerlijk! cheers

Toch ga ik vandaag een Nespresso machine aanschaffen. Heb er nu al zin in!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Paper Crown vr 17 jun 2011 - 20:30

Carra schreef:Ooh, zo een verse bonen ding!! Maar die zijn zo duur en groot! Tenminste, als je een beetje een mooie wilt. Nou is de koffie natuurlijk wel weer goedkoper, dus uiteindelijk haal je het er wel uit. Verse bonen ruiken zo heerlijk! cheers

Toch ga ik vandaag een Nespresso machine aanschaffen. Heb er nu al zin in!

Jippie!! Leuk, en lekker! Geniet ervan.. ik kan niet zonder mijn nespresso smorgens.. heerlijk nip er nu ook van!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 1:02

Ja ik vond die DE cupjes ook een verschrikking en duizend keer minder lekker, maar heb dus wel een paar keer zo'n cupje er in gedaan. Dat doe ik nu niet meer, maar zouden ze het dan wel kunnen zien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Pussycat za 18 jun 2011 - 1:06

@#$^@@$$& Zo!! Ik zit hier een potje te vloeken! Heb net mijn apparaat binnen en volg keurig de intructies op.. wat denk je? Stekker erin en er brand.. niets! Hij doet het niieeeeiiiieeet!!

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 1:08

Pussycat schreef:@#$^@@$$& Zo!! Ik zit hier een potje te vloeken! Heb net mijn apparaat binnen en volg keurig de intructies op.. wat denk je? Stekker erin en er brand.. niets! Hij doet het niieeeeiiiieeet!!


Kijk ff of je de waterkan er goed in hebt staan.

1 ding: nooooooooooit DE-cupjes erin doen. Je apparaat gaat ervan naar de klote en het is niet te zuipen.
Alleen Nespressocupjes gebruiken dus. Die nieuwe smaak, witte cupjes, is erg lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Pussycat za 18 jun 2011 - 1:10

Op hoeveel manieren kan die erin dan?? Heb hem volgens mij er goed inzitten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Pussycat za 18 jun 2011 - 1:11

Ook heb ik trouwens het idee dat ik een gebruikte heb gekregen, want tijdens het uitpakkenb zat er geen folie op de roosters (wat wel in het boekje staat dat je die moet verwijderen?) en de heetwatermondstuk zat er al in terwijl in het boekje staat dat ik die er nog op moet zetten? Jeetje voel me echt in de zeik genomen. Heb gewoon bij koffiediscounter besteld!

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van.... Empty Re: Nespresso vraagjes wie heeft er verstand van....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum