Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

+12
SarahKey
Gerbera
Rouge
M@niek
Linda
Nana
Roos
Jade
Sanne
slaatje
Coco
maiadebij
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  maiadebij za 29 dec 2012 - 23:35

Wie heeft er hier kijk op de NUB theorie en kan een voorzichtige voorspelling doen?


wie heeft er verstand van de NUB-theorie? BabyElAslounitermijnecho_0005_zps78e15003


Laatst aangepast door maiadebij op zo 30 dec 2012 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Coco za 29 dec 2012 - 23:38

Geen idee wat NUB is maar wow, je bent gewoon al 16 weken!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 23:41

Ik zit te kijken en te kijken (moest eerst wel even googelen wat de NUB-theorie was), maar ik denk een jongetje, al snap ik nooit hoe het er dan uit moet zien bij een meisje, hoe ze dat dan kunnen zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  slaatje za 29 dec 2012 - 23:42

Oh, dat vind ik zo moeilijk. Heb je zelf niet een voorgevoel van wat het zou kunnen worden? En wat ga je hard idd, alweer 16 weken :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Sanne za 29 dec 2012 - 23:42

Ik zou eerst weer moeten opzoeken hoe het ook alweer zat met de NUB-theorie, weet dat niet precies meer.
Overigens klopte die theorie hier niet (en het lijkt me ook onzin, maar het is wel leuk).

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Jade za 29 dec 2012 - 23:43

Ik denk ook een jongen!

Hele mooie echo!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Sanne za 29 dec 2012 - 23:46

Jade schreef:Ik denk ook een jongen!

Hele mooie echo!

Haha, ik denk een meisje...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Roos za 29 dec 2012 - 23:48

Ik denk ook een jongen!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Nana zo 30 dec 2012 - 0:07

Ik denk een meisje want volgens mij wijst de NUB naar onder tov de ruggengraat. Wat denk jij zelf?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  maiadebij zo 30 dec 2012 - 0:08

coco, na die 12 weken gaan de weken inderdaad ineens een stuk sneller! Morgen alweer 17 weken, ik heb al zo nu en dan wat gevoeld maar het is alweer dagen rustig dus hoop het kindje snel met regelmaat te voelen!

Slaatje, ik heb het gevoel dat het een jongetje is. Nergens op gebasseerd hoor, echt puur een gevoel!

Nog 3 weken en dan hebben we de 20 weken echo, dus ik zal snel duidelijkheid hebben maar begin zo nieuwsgierig te worden! Ik had het net met een vriendin over die Nub theorie dus gingen we even googelen en kijken, vandaar dat ik jullie mening wilde weten wie heeft er verstand van de NUB-theorie? 561177

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  slaatje zo 30 dec 2012 - 1:02

Spannend hoor, ik kon ook echt niet wachten, vandaar dat wij een geslachtsbepalingsecho hebben laten doen. Bij de eerste zwangerschap had ik direct het gevoel dat het een meisje zou zijn..Bij deze zwangerschap zei mijn gevoel constant dat het een joche was. De echoscopist zei tegen mij dat negen van de tien keer het gevoel van de moeder klopt...uiteraard niet altijd, maar dit schijnt een soort moeder instinct te zijn. Wanneer heb je de 20 weken echo? En hoe gaat het verder met je? (sorry, ben de laatste tijd zo moe, dat ik weinig puf tot lezen of reageren heb, wellicht heb je dit in het topic al wel verteld)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 1:06

Haha, ik had ook zo weinig geduld en ook overwogen om te spieken via de NUB theorie. Helaas was mijn echo niet duidelijk genoeg. En achteraf had ik gewoon op mijn gevoel af kunnen gaan, net zoals de vorige twee zwangerschappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 1:14

Puur vanuit deze echo zeg ik een meisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 11:21

Poeh... geen idee...

Ik zou als ik jou was gewoon deze week een geslachtsbepalende echo laten doen? Ik had zelf echt niet het geduld om te wachten tot de 20 weken echo.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  M@niek zo 30 dec 2012 - 11:23

Ik denk een meisje! Ben benieuwd.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Rouge zo 30 dec 2012 - 21:16

Ik heb er wel veel over gelezen, maar ben niet deskundig haha. De Nub zou bij een meisje recht zijn, en bij de jongen iets naar boven wijzen. Op deze foto lijkt het recht, dus een meisje. Het komt iig erg overeen met het beeld dat wij bij onze echo hadden, en dat was ook een meisje.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Gerbera zo 30 dec 2012 - 21:47

Maia, op zwangerschapspagina.nl is een forum met een speciaal topic voor NUB echo's.
Ik heb mijn 12 weken echo daar ook geplaatst. Er zijn daar 2 meiden die er wat meer verstand van hebben. Bij mij hadden ze het allebei goed! smile

Ze willen dan ook de echo voor je tekenen. Lijn van de ruggegraat en de lijn van het geslachtsdeel. Dan ze je zelf ook duidelijk wat ze bedoelen!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  SarahKey zo 30 dec 2012 - 23:09

Een meisje zo te zien aan de nub. wie heeft er verstand van de NUB-theorie? 281626781
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Nana di 15 jan 2013 - 10:12

Wanneer heb je de 20 weken echo? Ben benieuwd of we het goed hadden Very Happy
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  maiadebij wo 16 jan 2013 - 6:51

dinsdag! Dus nog even geduld, al wilt mijn man het niet weten Laughing maar ik wel!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Roodkapje wo 16 jan 2013 - 23:54

Meisje!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  strawberry wo 16 jan 2013 - 23:59

Willen jullie zo ook eens naar de mijne kijken?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Sanne do 17 jan 2013 - 0:01

Natuurlijk, Strawberry. Ben benieuwd.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Roodkapje do 17 jan 2013 - 0:01

strawberry schreef:Willen jullie zo ook eens naar de mijne kijken?

Kom maar op:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  strawberry do 17 jan 2013 - 0:03

Even op de computer zetten smile
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wie heeft er verstand van de NUB-theorie? Empty Re: wie heeft er verstand van de NUB-theorie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum