Wie heeft er verstand van dvd's branden?
Pagina 1 van 1
Wie heeft er verstand van dvd's branden?
Ik zit met een probleem.. ik heb al mijn filmpjes van mn videocamera op dvd kunnen zetten. Het was een heel gedoe alleen via mediaplayer lukte het. (niet via het dvd-tje wat bij de camera inzat)Heb er verschillende mensen bij gehad.
Nou staat het op de dvd maar kan ik het wel via de computer via mediaplayer afspelen, maar als ik hem in de dvd-speler van de tv doe dan geeft hij NO DISK aan.. Terwijl we andere gebrandde dvd's van anderen wel kunnen afspelen op de dvd-speler...
Ik begrijp er geen snars van en wordt er doodmoe van.. wil graag de camera leeg hebben en alles op dvd omdat we straks een baby verwachten wat ik graag ook filmen wil natuurlijk..
Wie weet wat het misschien kan zijn??
Nou staat het op de dvd maar kan ik het wel via de computer via mediaplayer afspelen, maar als ik hem in de dvd-speler van de tv doe dan geeft hij NO DISK aan.. Terwijl we andere gebrandde dvd's van anderen wel kunnen afspelen op de dvd-speler...
Ik begrijp er geen snars van en wordt er doodmoe van.. wil graag de camera leeg hebben en alles op dvd omdat we straks een baby verwachten wat ik graag ook filmen wil natuurlijk..
Wie weet wat het misschien kan zijn??
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie heeft er verstand van dvd's branden?
Echt geen idee.
Misschien is het een verkeerd bestandssoort?
Of met een ander programma proberen?
Misschien is het een verkeerd bestandssoort?
Of met een ander programma proberen?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft er verstand van computers?
» wie heeft verstand van katten en kittens?
» Wie heeft verstand van Windows 8??
» Wie heeft er verstand van laptops?
» wie heeft er verstand van de NUB-theorie?
» wie heeft verstand van katten en kittens?
» Wie heeft verstand van Windows 8??
» Wie heeft er verstand van laptops?
» wie heeft er verstand van de NUB-theorie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: