Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Oh ik dacht dat je zei dat je voor de eerste keer ging oppassen vandaag. Zal ik wel verkeerd gelezen hebben!
Gast- Gast
Hopen dat het zo blijft Anousch! Naar is het natuurlijk wel..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Maar ik vind het ook wel lastig, ook voor het kindje want ik ben daar een keer of 5 geweest toen hij op bed lag.. en de keer daarna moest ik hem ineens uit bed halen, ik zou dan ook wel schrikken denk ik..
bij dat nieuwe gezin ga ik gelukkig gewoon eerst aantal keer 'wennen', lijkt me betere oplossing.
bij dat nieuwe gezin ga ik gelukkig gewoon eerst aantal keer 'wennen', lijkt me betere oplossing.
Gast- Gast
Storm schreef:Hoe oud is het kindje nou Anousch? Zijn er nog meer kinderen of alleen deze?
Hij is 9 maanden, en er is er nog een van 4 maar die heb ik op school gebracht.
Gast- Gast
Goedemorgen !
Anousch, lijkt me lastig om op te passen bij een klein kindje dat je niet nog zo goed kent. Voor jou en voor het kindje!
Anousch, lijkt me lastig om op te passen bij een klein kindje dat je niet nog zo goed kent. Voor jou en voor het kindje!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch, ik heb je trouwens een pb gestuurd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik baal, want ik heb net twee hamkaascroissantjes gegeten en zit op mn werk, dus moet ze wel 'verteren'. Kon ze echt niet weerstaan
Try, wat klote! Ik zou ook geen relatie willen met iemand die zo stellig over kinderen is, maar ja, zomaar weggooien doe je ook niet.. Wat moeilijk zeg!
Ik baal, want ik heb net twee hamkaascroissantjes gegeten en zit op mn werk, dus moet ze wel 'verteren'. Kon ze echt niet weerstaan
Try, wat klote! Ik zou ook geen relatie willen met iemand die zo stellig over kinderen is, maar ja, zomaar weggooien doe je ook niet.. Wat moeilijk zeg!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Jeanette, wat leuk!! Spannend..
Jeanette, wat leuk!! Spannend..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Idd Reva. Ik heb toevallig net een smsje gekregen en hij lulde er gewoon overheen (lekker geslapen, doe je voorzichtig op de fiets met je tassen zometeen, etc) dus heb teruggesmst dat ik een kutnacht heb gehad en om 3 uur nog wakker was omdat ik aan het janken was. Ik denk ook niet dat hij de ernst van de situatie inziet. Hij kan wel leuk zeggen dat ik een ander moet gaan zoeken tegen die tijd, en later dat ie dat niet zo bedoelde maar dat hij geen kinderen wilt, maar ik denk niet dat hij begrijpt dat ik niet nog 5 jaar bij iemand wil zijn die dan zegt: ik wil nooit kinderen. Maar ik wil hem ook niet kwijt (vandaar ook de tranen vannacht).
Anyway, Goedemorgen allemaal!
Anousch: ik heb dat ook wel eens gehad, een huilende baby, dat ik alles al had geprobeerd en dat ik niet wist wat te doen maar misschien heeft ie last van krampjes of zit er wat lucht vervelend? Uiteindelijk doe jij ook maar gewoon je best en doe je dat goed Vooral als het kindje nu al ligt te slapen, dan is het toch prima?
Anyway, Goedemorgen allemaal!
Anousch: ik heb dat ook wel eens gehad, een huilende baby, dat ik alles al had geprobeerd en dat ik niet wist wat te doen maar misschien heeft ie last van krampjes of zit er wat lucht vervelend? Uiteindelijk doe jij ook maar gewoon je best en doe je dat goed Vooral als het kindje nu al ligt te slapen, dan is het toch prima?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Jaaaa een weekendje weg met sport naar een groot toernooi! Helaas kan ik zelf niet meedoen maar des te beter is mijn excuus om veel te drinken en brak te zijnLily schreef:en hebben jullie weekend plannen?
Try- Kletskop
oehh we hadden net lekker ijs
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
haha ook leuk toch try
ijs? Het is nog ochtend :S
Ik wilde eigenlijk een dagje naar zee gaan maar de weersvoorspellingen beloven niet veel goed. Dan misschien maar naar de bios. Welke films die nu draaien raden jullie aan?
ijs? Het is nog ochtend :S
Ik wilde eigenlijk een dagje naar zee gaan maar de weersvoorspellingen beloven niet veel goed. Dan misschien maar naar de bios. Welke films die nu draaien raden jullie aan?
Gast- Gast
Ik duik terug mijn bed in en doe vandaag niks meer.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik heb even jullie mening nodig...
Ik had toch verteld dat ik schorten ging maken... nu is eentje licht verbrand.. Wat moet ik nu doen???
Ik had toch verteld dat ik schorten ging maken... nu is eentje licht verbrand.. Wat moet ik nu doen???
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Morgen....
Mennnn ik ben net mijn bed uit..
Ik dacht nog even een half uurtje... Ja dat werd dus een uurtje....
Try: Ik ga je zo een pm sturen... Als je dat goed vindt teminste...
Stylegirl: Ben je niet lekker?
Mennnn ik ben net mijn bed uit..
Ik dacht nog even een half uurtje... Ja dat werd dus een uurtje....
Try: Ik ga je zo een pm sturen... Als je dat goed vindt teminste...
Stylegirl: Ben je niet lekker?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Natuurlijk Jordana
Hij vroeg trouwens waarom ik huilde, of dat nog kwam door het gesprek van gisteravond en toen zei ik dat dat zo was en toen zei hij dat het niets is en dat ik me te veel zorgen maak over dingen. Heb toen gereageerd met: als jij nooit kinderen wilt dan heeft het geen zin dat wij samen zijn omdat ik ze wil wil, als jij zegt dat je er nog nooit over na hebt gedacht en dat je niet weet of je ooit kinderen wilt kan ik daar wel mee leven. Maar nu krijg ik geen reactie
Hij vroeg trouwens waarom ik huilde, of dat nog kwam door het gesprek van gisteravond en toen zei ik dat dat zo was en toen zei hij dat het niets is en dat ik me te veel zorgen maak over dingen. Heb toen gereageerd met: als jij nooit kinderen wilt dan heeft het geen zin dat wij samen zijn omdat ik ze wil wil, als jij zegt dat je er nog nooit over na hebt gedacht en dat je niet weet of je ooit kinderen wilt kan ik daar wel mee leven. Maar nu krijg ik geen reactie
Try- Kletskop
Morning!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Vanavond GUUS!!!!!!!
Try: Je hebt pm
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Vanavond GUUS!!!!!!!
Jaaaaaaa
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Mogge!!
Burn: Hoe voel je je vandaag?
Ik denk dat ik vandaag maar lekker een dagje ga bankhangen...
Burn: Hoe voel je je vandaag?
Ik denk dat ik vandaag maar lekker een dagje ga bankhangen...
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: