Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:55

Nou geniet van het laatste stukje dan! Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Chocolate Cookie do 16 jun 2011 - 7:55

ProudMama schreef:Hoe is het hier? Heb niet alles bijgelezen van afgelopen uren hoor :P

Met mij gaat het wel... Kan voorlopig niet meer meetrainen met de volleybal. Waarschijnlijk ook zo dat ik me moet afmelden... En dan kijken of er een regeling voor mij kan komen dat wanneer ik train dat dan betaal ofzo. En verder zal ik gewoon helpen met de trainingen... Maar toch vind ik het zo zuur Sad
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Merai do 16 jun 2011 - 7:55

Angel Blue Eyes schreef:Ik zit momenteel Mijn man heeft een hobby te kijken en ik snap het niet goed.

De man heeft zijn muziek als hobby en heeft ook een schuur met zijn eigen installatie. En de vrouw eist dat hij voor haar kiest i.p.v. voor de hobby. Hij zegt:"Ik kan niet kiezen tussen jou en mijn hobby", waarop zij antwoord:"Maar dat moet, want anders ga ik scheiden". Wat wil ze dan? Dat hij helemaal niets meer voor hemzelf heeft en dat zij voor 100% in het middelpunt staat? Ik snap dat nooit zo goed.... Embarassed

Hmm.. Die heeft het kennelijk niet echt begrepen.. Ik begrijp dat ook nooit, natuurlijk wil je ook aandacht en liefde maar je hebt toch zelf ook behoefte aan je eigen dingen lijkt me? Waarom zou je die dan een ander niet gunnen?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:56

Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:
Haha smile Ja ik vind het ook heel erg fijn, het voelt alsof ik eindelijk een moeder heb! Hoe gaat het met jou?

Met mij gaat het gewoon zijn gangetje. Onwijs moe momenteel. Maar goed, ben een nachtmens, dus weiger te gaan slapen. :P En hoe is het verder met jou?

Dat lijkt me lastig combineren met een nine to five job :P Wat een goed nieuws van je stief zeg! hug

Nu heb ik het geluk dat ik geen nine tot five job heb. :P Morgen begin ik pas om 11.30u en dus heerlijk uitslapen! Ik mailde vandaag mijn TM:"Joh, ik wil morgen graag om 11.30u beginnen, maar we hebben een Bila om 10.45u. Kunnen we die verzetten?" Kreeg terug:"Komt mij prima uit. Dan zie jij mij om 12.00u" :P

En ik ben ook ontzettend blij dat het goed nieuws was. Ik weet niet wat ik had gedaan als het nieuws slecht was geweest. Vooral voor mijn pap had ik dat dan heel moeilijk gevonden. Maar het is goed! Very Happy

De laatste loodjes? Lijkt me heerlijk. Nog even bikkelen en dan klaar. Geniet van het weekend! Het klinkt alsof je er ontzettend veel zin in hebt en ik wens je al het plezier van de wereld toe! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:56

Ik vind al die programma's nergens op slaan.

Gast
Gast

Bericht  Merai do 16 jun 2011 - 7:57

Snoes schreef:
Merai schreef:
Dan heb je dezelfde werktijden als ik smile Klinkt wel leuk (moet denken aan ronald giphart en zijn verhalen haha) Ik vind het opstaan op zich niet zo erg maar doordat het maar eens in de week is kan ik er niet aan wennen en is mijn ritme steeds helemaal van slag.

*

Ik verkoop brood smile Het is mijn bijbaan naast mijn studie, we zijn van zeven tot zeven open dus vandaar het vroege beginnen. Op maandag werk ik van 11u tot 19.30u en zaterdag dus 06.30u-15.00u. Achja, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:59

Chocolate Cookie schreef:
ProudMama schreef:Hoe is het hier? Heb niet alles bijgelezen van afgelopen uren hoor :P

Met mij gaat het wel... Kan voorlopig niet meer meetrainen met de volleybal. Waarschijnlijk ook zo dat ik me moet afmelden... En dan kijken of er een regeling voor mij kan komen dat wanneer ik train dat dan betaal ofzo. En verder zal ik gewoon helpen met de trainingen... Maar toch vind ik het zo zuur Sad
Da's zeker zuur zeg, doe je het al lang? Zou zonde van je geld zijn, iedere keer betalen als je er niet bent, het leven is al duur genoeg! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:00

Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Ik zit momenteel Mijn man heeft een hobby te kijken en ik snap het niet goed.

De man heeft zijn muziek als hobby en heeft ook een schuur met zijn eigen installatie. En de vrouw eist dat hij voor haar kiest i.p.v. voor de hobby. Hij zegt:"Ik kan niet kiezen tussen jou en mijn hobby", waarop zij antwoord:"Maar dat moet, want anders ga ik scheiden". Wat wil ze dan? Dat hij helemaal niets meer voor hemzelf heeft en dat zij voor 100% in het middelpunt staat? Ik snap dat nooit zo goed.... Embarassed

Hmm.. Die heeft het kennelijk niet echt begrepen.. Ik begrijp dat ook nooit, natuurlijk wil je ook aandacht en liefde maar je hebt toch zelf ook behoefte aan je eigen dingen lijkt me? Waarom zou je die dan een ander niet gunnen?

Ik snap wel dat ze het vervelend vindt dat al zijn vrije tijd in zijn hobby gaat zitten en dat ze liever ziet dat hij voor 100% bij het gezin is betrokken. Maar om iemand zijn hobby af te nemen, omdat hij er niet genoeg is voor het gezin, vind ik ook weer zoiets. En natuurlijk brengen ze het in het begin ietwat ongenuaceerd zodat wij kijkers blijven kijken, maar volgens mij halen ze dit keer, deze aflevering, zelfs zijn schuur leeg. Men, dan had je mij ook gek gekregen. Van mijn spullen afblijven.

Gast
Gast

Bericht  Merai do 16 jun 2011 - 8:00

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:
Haha smile Ja ik vind het ook heel erg fijn, het voelt alsof ik eindelijk een moeder heb! Hoe gaat het met jou?

Met mij gaat het gewoon zijn gangetje. Onwijs moe momenteel. Maar goed, ben een nachtmens, dus weiger te gaan slapen. :P En hoe is het verder met jou?

Dat lijkt me lastig combineren met een nine to five job :P Wat een goed nieuws van je stief zeg! hug

Nu heb ik het geluk dat ik geen nine tot five job heb. :P Morgen begin ik pas om 11.30u en dus heerlijk uitslapen! Ik mailde vandaag mijn TM:"Joh, ik wil morgen graag om 11.30u beginnen, maar we hebben een Bila om 10.45u. Kunnen we die verzetten?" Kreeg terug:"Komt mij prima uit. Dan zie jij mij om 12.00u" :P

En ik ben ook ontzettend blij dat het goed nieuws was. Ik weet niet wat ik had gedaan als het nieuws slecht was geweest. Vooral voor mijn pap had ik dat dan heel moeilijk gevonden. Maar het is goed! Very Happy

De laatste loodjes? Lijkt me heerlijk. Nog even bikkelen en dan klaar. Geniet van het weekend! Het klinkt alsof je er ontzettend veel zin in hebt en ik wens je al het plezier van de wereld toe! smile

Oh haha, dat dacht ik Embarassed Maar wel fijn dat je TM het er mee eens was! Gelukkig is het goed nieuws, dus je hoeft helemaal niet meer na te denken over wat je gedaan had als het geen goed nieuws was cheers ! Voor nu zijn het inderdaad de laatste loodjes, ben bezig met mijn masterthesis. Maar heb mijn master over twee jaar verspreid dus moet volgend jaar nog wel mijn stage doen en ik heb nog steeds geen plek gevonden Evil or Very Mad .

Ik heb er inderdaad heel veel zin in, dankjewel! smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai do 16 jun 2011 - 8:01

Angel Blue Eyes schreef:

Ik snap wel dat ze het vervelend vindt dat al zijn vrije tijd in zijn hobby gaat zitten en dat ze liever ziet dat hij voor 100% bij het gezin is betrokken. Maar om iemand zijn hobby af te nemen, omdat hij er niet genoeg is voor het gezin, vind ik ook weer zoiets. En natuurlijk brengen ze het in het begin ietwat ongenuaceerd zodat wij kijkers blijven kijken, maar volgens mij halen ze dit keer, deze aflevering, zelfs zijn schuur leeg. Men, dan had je mij ook gek gekregen. Van mijn spullen afblijven.

Ja natuurlijk is dat vervelend en je hebt ook andere verantwoordelijkheden dus je zult er samen een middenweg in moeten vinden maar dit werkt alleen maar averechts lijkt me.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:01

Merai: Ik heb niet gestudeerd, dus eigenlijk is mijn vraag... Wat is een Thesis? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:02

Zooo... ben er weer!

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie do 16 jun 2011 - 8:03

ProudMama schreef:

Da's zeker zuur zeg, doe je het al lang? Zou zonde van je geld zijn, iedere keer betalen als je er niet bent, het leven is al duur genoeg! hug

Ik doe het sinds november ongeveer. Dus niet heel erg lang. Maar de fibro begint nu even de baas te spelen wat betreft sporten Rolling Eyes
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:03

Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Ja natuurlijk is dat vervelend en je hebt ook andere verantwoordelijkheden dus je zult er samen een middenweg in moeten vinden maar dit werkt alleen maar averechts lijkt me.

Het lijkt mij dat ze gewoon een middenweg moeten vinden. Een weg waarin man en vrouw blij zijn. Niet waarin man gelukkig is en vrouw ongelukkig en niet waar de vrouw gelukkig is en de man ongelukkig.

Hij heeft zijn eigen tanden eruit getrokken, want dat deed hem pijn. Tandarts, jongen? Mad

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie do 16 jun 2011 - 8:03

Maple schreef:Zooo... ben er weer!

Oi! Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana do 16 jun 2011 - 8:03

@ PM: wat groeien de kindjes hard zeg! Dat gaat echt snel!

@ ABE: ik kijk dat programma niet, vind het altijd zo overdreven.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Merai do 16 jun 2011 - 8:03

Angel Blue Eyes schreef:Merai: Ik heb niet gestudeerd, dus eigenlijk is mijn vraag... Wat is een Thesis? Embarassed

Dat is eigenlijk het afsluitende stuk van je opleiding, hetzelfde als een scriptie (dat ken je misschien wel?). Het is een wetenschappelijk artikel wat je moet schrijven over onderzoek wat je doet naar een fenomeen uit je vakgebied.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:04

CC, da's rot...

Gast
Gast

Bericht  Merai do 16 jun 2011 - 8:04

Maple schreef:CC, da's rot...

+1!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:04

Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Merai: Ik heb niet gestudeerd, dus eigenlijk is mijn vraag... Wat is een Thesis? Embarassed

Dat is eigenlijk het afsluitende stuk van je opleiding, hetzelfde als een scriptie (dat ken je misschien wel?). Het is een wetenschappelijk artikel wat je moet schrijven over onderzoek wat je doet naar een fenomeen uit je vakgebied.

Ik dacht al dat het ietwat te vergelijken is. smile

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie do 16 jun 2011 - 8:06

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

Zo weet ik eindelijk ook eens wat dat is, haha!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Bericht  Merai do 16 jun 2011 - 8:06

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

Voor zover ik weet is het gewoon hetzelfde maar noemen ze het op de ene plek anders dan op de andere plek. Ik weet dat de UvA het scriptie noemt en bij ons (UU) is thesis weer normaal.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai do 16 jun 2011 - 8:07

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

Haha waar het dagcafé al niet goed voor is smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:07

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

En zo leren we elke dag weer in het dagcafé. Het forum is gewoon zeer nuttig! angel

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie do 16 jun 2011 - 8:08

Haha inderdaad! Dit forum wel.. Op een ander forum waar ik zat niet haha Rolling Eyes
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud