Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Reva schreef:H.dorp vind ik stom! Ongezellig.
Ik heb leuke huizen gezien in Z.aandam en omgeving!
Hier zijn ook leuke huizen
Gast- Gast
Nee dat lettertype is gewoon lelijk Stuiterbal en vind het altijd onprofessioneel staan wanneer iemand het in een verslag gebruikt. Maar niks tegen jou daarmee hoor !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
-weggehaald-
Laatst aangepast door Storm op vr 17 jun 2011 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:H.dorp vind ik stom! Ongezellig.
Ik geloof je meteen, maar K. wil weer niet naar H. Stom he?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Nee dat lettertype is gewoon lelijk Stuiterbal en vind het altijd onprofessioneel staan wanneer iemand het in een verslag gebruikt. Maar niks tegen jou daarmee hoor !
Ja ja
Gast- Gast
Storm, misschien kun je het een keer op een vriendelijke manier aangeven? Ik zou het ook strontirritant vinden als iemand zich met mijn werk bemoeit, alsof jij niet weet hoe je je werk moet doen ofzo ...
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Lily schreef:ik vind comic sans ook leuk
YES Join the club
Ik snap die ophef erover ook nooit zo goed.. Dat het geen mooi lettertype is voor sollicitatiebrieven en scripties oke dat snap ik, maar sommige mensen maken er echt een drama van.
Gast- Gast
Idd even aangeven Storm. Hij heeft zijn eigen werkzaamheden en hoeft zich niet met jou te bemoeien mits het iets is waar je ook echt wat aan hebt !
Gast- Gast
-weggehaald-
Laatst aangepast door Storm op vr 17 jun 2011 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ow wat vervelend storm, ik zou het in ieder geval duidelijk maken dat hij niet verantwoordelijk is voor jou en dat jij best weet wat jij moet doen e.d.
Spaart hier iemand die superdieren van de AH?
Spaart hier iemand die superdieren van de AH?
Gast- Gast
Storm, wat irritant zeg! Daar zou ik dus ook gefrustreerd van raken!
Tiana- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:H.dorp vind ik stom! Ongezellig.
Ik geloof je meteen, maar K. wil weer niet naar H. Stom he?
Stom! Klein half uurtje ben je in A'dam, ideaal. H'lem vind ik ook altijd leuk, dichtbij A'dam, strand etc. LLijkt beetje op hier vind ik altijd, net als A.lkmaar.
Gast- Gast
Reva, even een vraagje: bij het 13 dagen dieet moet je op de 1e dag lunchen met veel spinazie, 2 eieren en een tomaat. Moet je de spinazie dan rauw eten? En heb jij ook ardennerham op? Ligt dat gewoon tussen het varkensvlees of is het beleg?
Tiana- Ratel
bij deze nogmaals, spaart iemand hier die superdieren van de AH. Of wie kan ik er blij mee maken? Heb 4 pakjes (wel al opengemaakt)
Gast- Gast
Lily schreef:bij deze nogmaals, spaart iemand hier die superdieren van de AH. Of wie kan ik er blij mee maken? Heb 4 pakjes (wel al opengemaakt)
Marin volgens mij!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stylegirl schreef:Reva, even een vraagje: bij het 13 dagen dieet moet je op de 1e dag lunchen met veel spinazie, 2 eieren en een tomaat. Moet je de spinazie dan rauw eten? En heb jij ook ardennerham op? Ligt dat gewoon tussen het varkensvlees of is het beleg?
Ik heb de spinazie niet rauw gegeten. Volgens mij heb ik er een omelet van gemaakt met de eieren en tomaat er ook in. En de andere keer gewoon diepvriesspinazie warm gemaakt en ei in plakjes er overheen. Ardennerham ligt gewoon bij het beleg, zelfs bij de hema te koop Is rauwe ham.
Gast- Gast
Oke, dankjewel . Ik vind rauwe ham niet zo lekker, weet jij of je het ook mag vervangen door iets anders? Zoals bijv. kipfilet?
Tiana- Ratel
Reva is dat het 13 dagen dieet wat als eerste naar boven komt als je googeld?
Ontbijt met alleen een kopje koffie
Ontbijt met alleen een kopje koffie
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Stylegirl schreef:Oke, dankjewel . Ik vind rauwe ham niet zo lekker, weet jij of je het ook mag vervangen door iets anders? Zoals bijv. kipfilet?
Van mij mag dat Zolang je het niet vervangt voor een kroket kan het vast weinig kwaad. Ik heb het gewoon overgeslagen. Ik eet in principe geen vlees en al helemaal niet van een varken.
Gast- Gast
Haha fijn dat het van jou mag! Ik wacht nog even tot het vakantie is, voordat ik met dit dieet ga beginnen want ik kan moeilijk 's middags een biefstukje gaan eten op school . O en ik ga het dieet ook niet helemaal strikt volgen, ik moet 's ochtends gewoon ontbijten. Maar als ik vakantie heb, kan ik het wel rekken tot het wat later is en dan meteen beginnen met de lunch. Ik ga vanaf nu wel al proberen om gezonder te eten .
Tiana- Ratel
Ontbijten met alleen koffie... dat kon ik vroeger wel, maar nu val ik echt flauw!!
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: