Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:En als je m iets geeft wat ie heel erg lekker vind, een stukje worst ofzo?
En wat krijg je voor reactie als je een balletje gooit en met m gaat spelen?
Eten ze worst??? Ook kaas toevallig? Of dat weer niet?
Ik ga kijken of ik iets kan gooien.
Wordt vervolgd.
Gast- Gast
hier lust die vanalles zelfs kaas hier is ze zelfs gek op kaas maar krijgt het niet vaak want is denk ik niet goed voor katten
Gast- Gast
Nee, echt de vraagprijs. De een zegt dat ik het huis voor zoveel kan verkopen en de ander zegt dus dat ik het voor 20000 euro minder kan verkopen, meer krijg ik er echt niet voor zegt ie. Nou, ik ga gewoon voor de eerste makelaar.
Gast- Gast
Katten eten muizen, dus zeker worst. Kaas? Geloof dat die van mij het wel aten.Reva schreef:ProudMama schreef:En als je m iets geeft wat ie heel erg lekker vind, een stukje worst ofzo?
Wordt vervolgd.
Gast- Gast
Het is ook maar de vraagprijs he Alex. Mensen kunnen zelf het bod doen wat ze willen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Katten eten muizen, dus zeker worst. Kaas? Geloof dat die van mij het wel aten.Reva schreef:ProudMama schreef:En als je m iets geeft wat ie heel erg lekker vind, een stukje worst ofzo?
Wordt vervolgd.
Is worst van muizen gemaakt??
Gast- Gast
Je hebt muizenworst hier bij de plus. Boterhamworst met een muizengezichtje eropReva schreef:ProudMama schreef:Katten eten muizen, dus zeker worst. Kaas? Geloof dat die van mij het wel aten.Reva schreef:ProudMama schreef:En als je m iets geeft wat ie heel erg lekker vind, een stukje worst ofzo?
Wordt vervolgd.
Is worst van muizen gemaakt??
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het is ook maar de vraagprijs he Alex. Mensen kunnen zelf het bod doen wat ze willen.
ja precies een vraagprijs is wel iets minder duidelijk dan dat je weet wat je er minimaal voor kan vangen. Wij hebben de vraagprijs ook hoger gezet dan de prijs wat we er voor kunnen krijgen. Ze gaan toch wel onderhandelen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Whoehoe! De grijze schoenen passen bij mijn outfit!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik weet wel dat het maar een vraagprijs is, maar ik vind het raar dat er dan zoveel verschil tussen de ene en de andere makelaar zit.
Gast- Gast
Heb je niet uit laten leggen waar ze die lagere prijs op baseerden?Alex schreef:Ik weet wel dat het maar een vraagprijs is, maar ik vind het raar dat er dan zoveel verschil tussen de ene en de andere makelaar zit.
Gast- Gast
Ik ben er weer. En ik vind het ook totaal niet nodig dat mensen sorry zeggen. Het is mijn probleem en mijn keuze om even af te haken. Het zou toch te gek zijn als jullie je zouden moeten aanpassen aan mij.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Het was gewoon heel tegenstrijdig. De ene zei dat het een mooi huis is wat prima verkocht kan worden, met name voor starters. Vraagprijs niet te hoog, maar wel reëel. De andere zegt dat het een prima huis is, maar dat het niet verkocht kan worden voor wat het waard is, door de huidige huizenmarkt. Dilemma.
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik ben er weer. En ik vind het ook totaal niet nodig dat mensen sorry zeggen. Het is mijn probleem en mijn keuze om even af te haken. Het zou toch te gek zijn als jullie je zouden moeten aanpassen aan mij.
Maar als je gaat teruglezen, heeft het weinig zin om af te haken?
Gast- Gast
+1Lily schreef:Je kan beter wat hoger inzetten, zakken kan altijd nog.
Er hoeft maar 1 iemand verliefd te worden op het huis en je kan het misschien leuk verkopen.
Gast- Gast
Alex, hoe is laatst trouwens je sollicitatie gegaan..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Alex, hoe is laatst trouwens je sollicitatie gegaan..
Niet zo goed blijkbaar, ik ben niet aangenomen.
Gast- Gast
Alex schreef:Burn schreef:Alex, hoe is laatst trouwens je sollicitatie gegaan..
Niet zo goed blijkbaar, ik ben niet aangenomen.
Helaas!
Weet je ook waarom?
Burn- Lady Post-a-lot
ow waarom niet alex?
VC sinds zaterdag niet meer ze leeft nog wel want op FB zat ze weer bij de zwemles
VC sinds zaterdag niet meer ze leeft nog wel want op FB zat ze weer bij de zwemles
Gast- Gast
WHIEHOOOOOOOOOOOOOOE Sjaan heeft vakantie!!!!!!!!!!!!!!!
Eigenlijk is dat het enige dat ik kom melden want ik ben gelijk weer weg. Vogeltjes naar hun vakantie-adresje brengen en dan heb ik nog een druk weekend en maandag vertrek ik naar zonniger oorden (hoop ik!) Maar goed, ik blijf in NL dus je weet maar nooit. Kom tussendoor vast nog wel even online, maar jullie zullen het 1,5 week even deels zonder mij moeten doen
Tot gauw!!
Eigenlijk is dat het enige dat ik kom melden want ik ben gelijk weer weg. Vogeltjes naar hun vakantie-adresje brengen en dan heb ik nog een druk weekend en maandag vertrek ik naar zonniger oorden (hoop ik!) Maar goed, ik blijf in NL dus je weet maar nooit. Kom tussendoor vast nog wel even online, maar jullie zullen het 1,5 week even deels zonder mij moeten doen
Tot gauw!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Fijne vakantie Sjaan!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40