Dagcafé
+21
Shy
Happydobby
meisjesmama
Lotus
Penny Blossom
Jeanette
Atelier Madame
Bimbam
Lies
Try
Sjaantje
TGR
Burn
Tiana
Merai
Suus
Chocolate Cookie
Snoes
Jordana
aniet
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Tuurlijk, beaam jij even dat mijn benen niks zijnAlex schreef:ProudMama schreef:Ik vind hotpants ook gewoon echt niks. Maar dat ligt misschien ook aan mijn benen en daarom kan ik het ook niet uitstaan als iemand anders het wel aan kan.
+1.
Hoi.
Gast- Gast
ProudMama schreef:En jij bent ook lief!Reva schreef:Hoi!
Hoezo dat? Ik kom net binnen
Gast- Gast
Mag ik dat niet zeggen dan als je net binnen komt?Reva schreef:ProudMama schreef:En jij bent ook lief!Reva schreef:Hoi!
Gast- Gast
PM;
Ik snap wat je bedoelt.. Maar misscien komt 't ook nog wel door m'!n relatiebreuk.. Daar heb ik ook nooit aan toe gegeven.. Ach! Pfff! Ik ben nu echt ff mezelf volgens mij niet..
Ik snap wat je bedoelt.. Maar misscien komt 't ook nog wel door m'!n relatiebreuk.. Daar heb ik ook nooit aan toe gegeven.. Ach! Pfff! Ik ben nu echt ff mezelf volgens mij niet..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jaja, zo'n draai zou ik er ook aan gevenAlex schreef:Boehoe. Ik doel heus niet op jouw benen. Op de mijne, snap dat dan.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mag ik dat niet zeggen dan als je net binnen komt?Reva schreef:ProudMama schreef:En jij bent ook lief!Reva schreef:Hoi!
Slijmbal!
Gast- Gast
Gewoon je ff lekker laten gaan meis, dat lucht zo op. Lekker een potje janken doet soms wonderen!! (zoekt grote zakdoek op voor Burn)Burn schreef:PM;
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Mag ik dat niet zeggen dan als je net binnen komt?Reva schreef:ProudMama schreef:En jij bent ook lief!Reva schreef:Hoi!
Slijmbal!
Gast- Gast
Het piemelhoofd!Alex schreef:Reva heeft twee nieuwe scheldwoorden. Slijmbal en treurwilg.
Vond TMT tooch origineler
Gast- Gast
Reva schreef:Oeeeh Reva stoffen zakdoeken!
Niet om in te snuiten he...Iegh.
Dat vind ik zooo goor! Van die mannen die een zakdoek (al dan niet gebruikt) uit hun zak halen, hun neus erin snuiten, 'm opvouwen en weer terug stoppen in hun zak. Brrrrr.
Gast- Gast
Ik neem tegenwoordig van die katoenen luiers, als ik begin stop ik ook niet zomaar meer...Reva schreef:Oeeeh Reva stoffen zakdoeken!
Of dekbedovertrekken als het echt ernstig is.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva heeft twee nieuwe scheldwoorden. Slijmbal en treurwilg.
Ga je paraplu vingeren ofzo!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het piemelhoofd!Alex schreef:Reva heeft twee nieuwe scheldwoorden. Slijmbal en treurwilg.
Zou ik ook zeggen als ik 'm bedacht had.
Gast- Gast
Jij gooit ze weg na gebruik?Alex schreef:Reva schreef:Oeeeh Reva stoffen zakdoeken!
Dat vind ik zooo goor! Van die mannen die een zakdoek (al dan niet gebruikt) uit hun zak halen, hun neus erin snuiten, 'm opvouwen en weer terug stoppen in hun zak. Brrrrr.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva heeft twee nieuwe scheldwoorden. Slijmbal en treurwilg.
Ga je paraplu vingeren ofzo!
Nee, iemand gaf me net via de whats app de tip dat je dat beter niet kunt doen.
Gast- Gast
Zo origineel ben ik nou ook weer niet hoorAlex schreef:ProudMama schreef:Het piemelhoofd!Alex schreef:Reva heeft twee nieuwe scheldwoorden. Slijmbal en treurwilg.
Zou ik ook zeggen als ik 'm bedacht had.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jij gooit ze weg na gebruik?Alex schreef:Reva schreef:Oeeeh Reva stoffen zakdoeken!
Papieren zakdoekjes, ja. Stoffen zakdoeken komen mijn huis niet in. Bah.
Gast- Gast
Burn, ik heb een beetje teruggelezen maar niet alles. Vervelend dat je je nu zo eenzaam voelt Ik weet dat je op stage bent, maar is dat dan 'ver van huis' en zit je daar intern ofzo?
Mijn wijze levensles is dat als mensen niet meer de moeite nemen om de vriendschap in stand te houden, dan zijn ze je vriendschap niet meer waard. Natuurlijk is het altijd geven en nemen en soms neem je meer en soms geef je meer. Maar er zal toch balans moeten zijn. En wat iemand (PM?) al zei: mensen komen en gaan in je leven. Hoe vervelend dat ook is.
Gooi al je ellende er lekker even uit, daar zijn wij voor Niet alleen voor de leuke dingen, maar zeker ook voor de minder leuke dingen.
Voor nu geef ik je een dikke want meer kan ik even niet doen, vrees ik
Mijn wijze levensles is dat als mensen niet meer de moeite nemen om de vriendschap in stand te houden, dan zijn ze je vriendschap niet meer waard. Natuurlijk is het altijd geven en nemen en soms neem je meer en soms geef je meer. Maar er zal toch balans moeten zijn. En wat iemand (PM?) al zei: mensen komen en gaan in je leven. Hoe vervelend dat ook is.
Gooi al je ellende er lekker even uit, daar zijn wij voor Niet alleen voor de leuke dingen, maar zeker ook voor de minder leuke dingen.
Voor nu geef ik je een dikke want meer kan ik even niet doen, vrees ik
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik vind ze gewoon lekker om vast te houden. Of een handdoek in bed
Bij gebrek aan ...?
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Ik vind ze gewoon lekker om vast te houden. Of een handdoek in bed
Bij gebrek aan ...?
Alcohol.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: