Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Ja overal is het weer anders. Jouw gyn zal het wel per ' probleem' bekijken wat er nodig is en bij ons begint iedereen met standaardonderzoeken .
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Ja overal is het weer anders. Jouw gyn zal het wel per ' probleem' bekijken wat er nodig is en bij ons begint iedereen met standaardonderzoeken .
Ja denk ik ook, ze doen namelijk wel cyclus analyse in mijn ziekenhuis...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hier vannacht ongesteld geworden. Of tenminste, het is nu nog beetje bruin, volgens mij vannacht om vier uur wel rood, maar goed, toen was ik nog wat slaperig . Het is wel echt heel veel al, dus de kleur zal ook wel bijtrekken dan vandaag.. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat dit dag 1 is. Hoe is het hier met iedereen?
Muppetje- Ratel
*breekt even in*
Wat goed Muppet! Jullie kunnen nu dus weer verder. Lekker gevoel is dat he?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:*breekt even in*
Zeker fijn!
Muppetje- Ratel
Fijn Muppet! Veel succes komende ronde !
Le Chat Noir- Prater
Dankjewel!!Le Chat Noir schreef:Fijn Muppet! Veel succes komende ronde !
Muppetje- Ratel
Hallo meiden,
zo vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest en tot mijn grote verbazing is er nu een follikel van 1,37 te zien die er maandag nog niet was :o . Dat had ik helemaal niet verwacht, ging er vanuit we rond kerst nog met echo's bezig zouden zijn. Nu ziet het er naar uit dat we maandag al de inseminatie hebben! Morgenmiddag hebben we weer een afspraak om het precies te bepalen. Het is zo gek he. Vorige ronde na 3 weken tegen een overstimulatie aan en nu gewoon binnen anderhalve week een groeiend eitje. Zo het dan toch nog wat worden zo tegen het einde van het jaar?
@ Triesje, vervelend dat je je zo vervelend voelt bij het slikken van de pil. Hoop voor je dat snel alles de goede kant op gaat. Zowel wat betreft je gewicht als je cyclus. Naar dat alles zo tegen lijkt te zitten.
@ LCN, m'n verslag wil nog niet zo vlotten als ik zou willen. Maar vandaag weer de hele dag de tijd, dus hopen dat ik vandaag even een slag kan maken.
Kan me dat gevoel heel goed voorstellen, dat je voor je gevoel je vruchtbare periode niet voorbij wilt laten gaan. Vond het ook zo zonde dat die eitjes van de overstimulatie onbenut zouden blijven. En wat je werk betreft, ook zo herkenbaar. Tis ook niet dat het een keertje is. Je moet in een korte tijd een paar keer.
@ Muppetje, succes deze ronde!
zo vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest en tot mijn grote verbazing is er nu een follikel van 1,37 te zien die er maandag nog niet was :o . Dat had ik helemaal niet verwacht, ging er vanuit we rond kerst nog met echo's bezig zouden zijn. Nu ziet het er naar uit dat we maandag al de inseminatie hebben! Morgenmiddag hebben we weer een afspraak om het precies te bepalen. Het is zo gek he. Vorige ronde na 3 weken tegen een overstimulatie aan en nu gewoon binnen anderhalve week een groeiend eitje. Zo het dan toch nog wat worden zo tegen het einde van het jaar?
@ Triesje, vervelend dat je je zo vervelend voelt bij het slikken van de pil. Hoop voor je dat snel alles de goede kant op gaat. Zowel wat betreft je gewicht als je cyclus. Naar dat alles zo tegen lijkt te zitten.
@ LCN, m'n verslag wil nog niet zo vlotten als ik zou willen. Maar vandaag weer de hele dag de tijd, dus hopen dat ik vandaag even een slag kan maken.
Kan me dat gevoel heel goed voorstellen, dat je voor je gevoel je vruchtbare periode niet voorbij wilt laten gaan. Vond het ook zo zonde dat die eitjes van de overstimulatie onbenut zouden blijven. En wat je werk betreft, ook zo herkenbaar. Tis ook niet dat het een keertje is. Je moet in een korte tijd een paar keer.
@ Muppetje, succes deze ronde!
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien, spannend, ik duim voor je!!
Muppetje- Ratel
Muppetje: Wat 'fijn' dat je ongesteld bent geworden. Nou hopen dat het snel weer raak is. Ik duim voor je meis!
Luthien: Wat goed dat je nu ineens een grote follikel hebt, super! Misschien toch nog een mooie afsluiting van dit jaar, ik hoop het voor je. Hoop dat de inseminatie maandag door kan gaan en een mooi resultaat heeft, spannend!
Triesje: Meis wat ontzettend kl*te dat alles steeds zo tegenzit. Het gaat echt voelen alsof alles en iedereen tegen jullie is. Hoop dat het snel wat beter gaat op alle vlakken, want dat heb je echt verdiend! Veel sterkte meis en een dikke knuffel.
LCN: Wat heerlijk dat je toch in januari je cryo-terugplaatsing hebt! Ik zeg; allebei zwanger in januari! (en de andere meiden van dit topic natuurlijk ook!)
Je hebt weer een PM terug
De komende weken zal ik wel meelezen maar niet echt reageren meiden. We hebben nu natuurlijk een pauzemaand en ik probeer dan ook om wat minder bezig te zijn met het zwanger worden. Maar ik denk wel aan jullie hoor!
Als we weer beginnen met onze volgende IUI ben ik hier weer wat vaker te vinden.
Luthien: Wat goed dat je nu ineens een grote follikel hebt, super! Misschien toch nog een mooie afsluiting van dit jaar, ik hoop het voor je. Hoop dat de inseminatie maandag door kan gaan en een mooi resultaat heeft, spannend!
Triesje: Meis wat ontzettend kl*te dat alles steeds zo tegenzit. Het gaat echt voelen alsof alles en iedereen tegen jullie is. Hoop dat het snel wat beter gaat op alle vlakken, want dat heb je echt verdiend! Veel sterkte meis en een dikke knuffel.
LCN: Wat heerlijk dat je toch in januari je cryo-terugplaatsing hebt! Ik zeg; allebei zwanger in januari! (en de andere meiden van dit topic natuurlijk ook!)
Je hebt weer een PM terug
De komende weken zal ik wel meelezen maar niet echt reageren meiden. We hebben nu natuurlijk een pauzemaand en ik probeer dan ook om wat minder bezig te zijn met het zwanger worden. Maar ik denk wel aan jullie hoor!
Als we weer beginnen met onze volgende IUI ben ik hier weer wat vaker te vinden.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Dankje Crea.
Vannacht was het heel veel, maar nu bijna niets meer. Wel ook echt rood bloed verloren vandaag, all was dat maar n beetje. Is vandaag dan toch gewoon dag 1? Ja toch?
Vannacht was het heel veel, maar nu bijna niets meer. Wel ook echt rood bloed verloren vandaag, all was dat maar n beetje. Is vandaag dan toch gewoon dag 1? Ja toch?
Muppetje- Ratel
Ja hoor, ik zou het ook gewoon als dag 1 tellen!
veel succes deze ronde!
veel succes deze ronde!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
muppetje; wat 'fijn' dat je ongesteld bent geworden. Kunnen jullie tenminste weer verder.
Luthien; wat goed dat er al een groeiend follikel te zien was en dat je dan maandag waarschijnlijk al de inseminatie hebt! Wat fijn!! Ik hoop zo dat dit jaar heel goed mag eindigen voor jullie!!!
crea en lcn; voor jullie, ik hoop op een mooie start van het nieuwe jaar voor jullie!!
Luthien; wat goed dat er al een groeiend follikel te zien was en dat je dan maandag waarschijnlijk al de inseminatie hebt! Wat fijn!! Ik hoop zo dat dit jaar heel goed mag eindigen voor jullie!!!
crea en lcn; voor jullie, ik hoop op een mooie start van het nieuwe jaar voor jullie!!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Puzzle schreef:Ja hoor, ik zou het ook gewoon als dag 1 tellen!
veel succes deze ronde!
Ja toch?!
Muppetje- Ratel
@Luthien wat spannend dat jullie maandag al de inseminatie hebben . Je zegt "zoals het er nu uitziet" gaan ze kijken hoe het er maandag met je follikel voor staat of moet je nu elke dag langs komen dat ze gaan kijken?
Creabea_28 Ja lekker toch even er wat minder mee bezig zijn, hoop dat je dat ook lukt want dat geeft wel wat rust en dat is ook wel fijn natuurlijk. Even met je hoofd bij andere dingen.
Muppetje, ik zou het ook als dag 1 tellen.
Creabea_28 Ja lekker toch even er wat minder mee bezig zijn, hoop dat je dat ook lukt want dat geeft wel wat rust en dat is ook wel fijn natuurlijk. Even met je hoofd bij andere dingen.
Muppetje, ik zou het ook als dag 1 tellen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Vandaag heen geweest en zijn sperma is prima .
Uit de chlamydia bloedtest kwam dat ik dat niet had (had ook niet anders verwacht).
Verder nog de vragenlijst doorgenomen en bijna alles was prima, alleen mijn late eisprong en korte lf.
Meteen bloed geprikt waarin ze kijken voor hormonen en over een week moet dat weer.
Verder hebben ze meteen een samenlevingstest gedaan (omdat we gister gevreeën hebben en vandaag m'n eisprong zou zijn).
Maar aangezien het al meer dan 12 uur geleden was, zou de kans klein zijn dat er nog wat te zien was, en dat klopte er waren geen levende zaadjes in mij te vinden Maar ze zagen wel dat m'n ei op springen staat en ik binnen nu en 48 m'n eisprong heb. Dus vanavond die zaadjes maar weer aanvullen.
We werden eerst geholpen door een hele aardige co-assistente en later door de dokter. Dat was een man, wat ik niet zo fijn vond maar gelukkig was hij erg aardig waardoor ik in het vervolg best weer door hem geholpen wil worden.
Uit de chlamydia bloedtest kwam dat ik dat niet had (had ook niet anders verwacht).
Verder nog de vragenlijst doorgenomen en bijna alles was prima, alleen mijn late eisprong en korte lf.
Meteen bloed geprikt waarin ze kijken voor hormonen en over een week moet dat weer.
Verder hebben ze meteen een samenlevingstest gedaan (omdat we gister gevreeën hebben en vandaag m'n eisprong zou zijn).
Maar aangezien het al meer dan 12 uur geleden was, zou de kans klein zijn dat er nog wat te zien was, en dat klopte er waren geen levende zaadjes in mij te vinden Maar ze zagen wel dat m'n ei op springen staat en ik binnen nu en 48 m'n eisprong heb. Dus vanavond die zaadjes maar weer aanvullen.
We werden eerst geholpen door een hele aardige co-assistente en later door de dokter. Dat was een man, wat ik niet zo fijn vond maar gelukkig was hij erg aardig waardoor ik in het vervolg best weer door hem geholpen wil worden.
Caresses- Kletskop
Mooi dat het allemaal meeviel Caresess
Muppetje- Ratel
wat is precies een samenlevingstest??
fijn dat je bijna een eisprong hebt en zou em zeker niet missen! dus idd lekker aanvullen die zaadjes
en zou me ook niet druk maken dat het nu een mannelijke dokter is, werk is werk, denk ik maar
al zou een vrouw ook mijn voorkeur hebben gehad, is gewoon het idee denk ik.
fijn dat je bijna een eisprong hebt en zou em zeker niet missen! dus idd lekker aanvullen die zaadjes
en zou me ook niet druk maken dat het nu een mannelijke dokter is, werk is werk, denk ik maar
al zou een vrouw ook mijn voorkeur hebben gehad, is gewoon het idee denk ik.
Puzzle- Prater
Bij een samenlevingstest moet je vlak voor je eisprong vrijen en dan gaan ze binnen max. 12 uur (in mijn geval dit x wat langer waardoor het niet werkte) kijken of ze in mijn slijm bewegende zaadjes vinden.
Meer weet ik er eigenlijk ook niet van. (Aangezien ik dacht dat zaadcellen wel tot 3 dagen konden leven).
Meer weet ik er eigenlijk ook niet van. (Aangezien ik dacht dat zaadcellen wel tot 3 dagen konden leven).
Caresses- Kletskop
ohw oke..
ik dacht ook wel dat zaad 48 uur kon blijven "leven"
ik dacht ook wel dat zaad 48 uur kon blijven "leven"
Puzzle- Prater
even snel een echo berichtje. Ik moest in het weekend met ovulatie echo's kijken of er een eisprong aan zat te komen en gistermorgen was de test positief. We moesten sowieso weer voor een echo, maar zonder een echo te hebben gehad mochten we meteen een afspraak maken voor de IUI.
Vanmiddag hebben we dus de IUI! Spannend!
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien schreef:even snel een echo berichtje. Ik moest in het weekend met ovulatie echo's kijken of er een eisprong aan zat te komen en gistermorgen was de test positief. We moesten sowieso weer voor een echo, maar zonder een echo te hebben gehad mochten we meteen een afspraak maken voor de IUI.
Ohhhhh, wat spannend!! Ik ga duimen voor je
Muppetje- Ratel
Wat spannend. Ik ga ook voor je duimen!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Spannend!! Ik duim ook voor je.
Caresses- Kletskop
@Caresses: Fijn dat het zaad goed was, weer een zorg minder. Dat de samenlevingstest niet positief was, wil niet direct zeggen dat er helemaal geen zaadjes door kunnen dringen of nog leven...
@Luthien: Hoe ging de IUI? Fijn hoor dat het nu zo snel ging! Vast een goed voorteken .
@All: ik heb eigenlijk helemaal geen nieuws. Ik heb dit weekend weer eens een ovulatietest gedaan en de lijntjes waren zo goed als even donker. Dus ik zal gister mijn eisprong gehad hebben denk ik... Heb gister en vandaag alleen niet meer kunnen testen. Ach t is dat ik die dingen nog had liggen, ik ben er verder niet echt mee bezig. Maar het ziet er naar uit dat ik dan inderdaad de 28ste, 29ste of 30ste december ongesteld word, dus dat komt wel goed uit. Had vandaag trouwens DRIE nieuwe zwangerschapsmeldingen van mensen op Facebook...pffff. Ik had anders ook tegen deze tijd het nieuws bekend kunnen maken als de ICSI gelukt was . Maarja. Hopelijk nu ergens in maart .
@Luthien: Hoe ging de IUI? Fijn hoor dat het nu zo snel ging! Vast een goed voorteken .
@All: ik heb eigenlijk helemaal geen nieuws. Ik heb dit weekend weer eens een ovulatietest gedaan en de lijntjes waren zo goed als even donker. Dus ik zal gister mijn eisprong gehad hebben denk ik... Heb gister en vandaag alleen niet meer kunnen testen. Ach t is dat ik die dingen nog had liggen, ik ben er verder niet echt mee bezig. Maar het ziet er naar uit dat ik dan inderdaad de 28ste, 29ste of 30ste december ongesteld word, dus dat komt wel goed uit. Had vandaag trouwens DRIE nieuwe zwangerschapsmeldingen van mensen op Facebook...pffff. Ik had anders ook tegen deze tijd het nieuws bekend kunnen maken als de ICSI gelukt was . Maarja. Hopelijk nu ergens in maart .
Le Chat Noir- Prater
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....