Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Advies over rompertjes

+19
PiP
Mikki
Melis_je
_Jet
Parisienne
Mamsie
Flip Fluitketel
Tania
Bruintje Beer
Annie24
Happydobby
Novalee
Susan
loesje
pantuf
Pien
mauwmauw
Linda
Jelin
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:08

Ben even flink aan het inslaan voor mezelf op hm.com, maar kwam ook deze rompertjes tegen:

Advies over rompertjes DLA25_80563_10100_74_3445

Zijn deze ook handig in de winter? Ik dacht van wel, mouwloos rompertje + shirt + vest/trui is dan prima toch?

En is het een beetje goede deal (3 voor 5,95)? Als je ze standaard voor dezelfde prijs bij de Zeeman of Wibra kan kopen kan het natuurlijk ook later wel een keer.

Edit: en oh oh oh, wat is het jammer dat we het geslacht nog niet weten, heb al zulke schattige kleertjes gezien.:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:19

Ik heb eigenlijk nooit rompers met lange mouwen gehad, ja voor Mas vorig jaar omdat hij heel erg last had van eczeem, maar voor Lise en Amé gebruik ik ze niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Jelin wo 15 jun 2011 - 21:20

Ik had voor mijn dochter ook zulke rompertjes liggen, maar ook met korte- en lange mouwen. Je kunt immers niet voorspellen wat de winter gaat doen. Maar kan prima, zo'n rompertje met een shirtje en een vest.

Ik vind alleen de rompertjes van de Hema echt super. Goede pasvorm. Mijn dochter was een flinkerd en de meeste rompertjes waren voor haar te strak. De prijs is wel goed. Geloof dat de Hema ook rond die prijzen zit, maar weet het niet zeker. Is alweer een tijdje geleden dat ik ze gekocht heb..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:21

Oké, ja lijkt me inderdaad ook dat je makkelijker met laagjes kan aankleden met mouwloze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:21

Ik zweer bij de stretch rompertjes van de hema. Die gaan zo lang mee. T. zit nu in maatje 74 of 80 en draagt zijn rompertjes 62/68 nog en die zitten als gegoten. Dat scheelt heel veel nieuwe katoenen rompertjes kopen omdat ze weer eens te klein zijn geworden. Vanmiddag ga ik weer een nieuwe lading halen. Goedkoop zijn ze niet volgens zij kosten ze €3,95 p.s. Wil je echt goedkoop shoppen moet je bij de zeeman komen, daar hebben ze budget rompers zonder mouw voor €0,99 cent p.s.

Ik heb er een paar zonder mouw, met korte mouw en zonder mouwtjes. Vooral toen hij net geboren was (winter periode), trok ik hem toch vaak een romper aan met lange mouwen en daarover heen een truitje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:24

Die van de Hema vind ik inderdaad ook gewoon het allerbeste. Ik heb alleen maar rompertjes (op twee na) met korte mouwen of zonder mouwen. In de winter pas ik dan de kleding die er overheen gaat op aan, eventueel een extra vest. Maar eigenlijk zijn meestal gewone wintertruitjes met een korte romper eronder wel warm genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:26

Hm, zie nu dat de mouwloze standaard 5 euro voor 3 stuks zijn bij de Hema. Ik geloof dat ik over die kwaliteit wel vaker goede dingen heb gehoord. Dan laat ik die van de Hennes nu zitten denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:27

Die goedkope van de Hema vind ik niet prettig, die duurdere zijn wel goed.
Ik vind die goedkope van die hobbezakken worden als je ze veel wast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:28

Inderdaad wel voor de duurdere gaan smile. Die goedkope gaan heel raar hangen aan de onderkant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:30

Hmm. Iemand ervaring met de rompertjes van de Hennes hierboven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Linda wo 15 jun 2011 - 21:35

freakielief schreef:Hm, zie nu dat de mouwloze standaard 5 euro voor 3 stuks zijn bij de Hema. Ik geloof dat ik over die kwaliteit wel vaker goede dingen heb gehoord. Dan laat ik die van de Hennes nu zitten denk ik.

Wij hebben deze altijd en ik vind ze erg fijn. Ik heb tig verschillende geprobeerd, maar deze waren het beste. Dus tegenwoordig koop ik alleen nog maar deze.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  mauwmauw wo 15 jun 2011 - 21:35

niet met die hier boven,maar wel andere rompertjes van hennes,en ik vond ze altijd fijn.vooral in de winter want ze kunnen in de droger.wij hebben niet veel ruimte om kleding op te hangen,dus vond ik het wel handig dat ze in de droger konden.en bleven goed.geen ervaring met de hema,dus kan niet vergelijken.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:40

Wat een keuzes allemaal, vreselijk.:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Pien wo 15 jun 2011 - 21:40

Weetjewel schreef:Die goedkope van de Hema vind ik niet prettig, die duurdere zijn wel goed.
Ik vind die goedkope van die hobbezakken worden als je ze veel wast.

dit heeft mijn zus idd ook tegen mij gezegd!! vooral die pakketjes waar er meer inzitten!

ik heb vrijwel alle rompers van de hema gekocht, gewoon los, per stuk verpakt zeg maar. ze waren wel duur, 3,95 of 4,95 per stuk.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  pantuf wo 15 jun 2011 - 21:55

Ze hebben ook vaak pakketjes met rompers bij het kruidvat. Die bevallen hier altijd erg goed.
Mouwloos draagt mijn dochter nooit, heb ze dan wel altijd met korte mouwtjes.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  loesje wo 15 jun 2011 - 21:58

ik haal ze overal vandaan zeeman, wibra, prenatal, hema allemaal prima.Aleen die van de hema met lange mouwen vind ik niks die mouwen zijn veel te lang.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:00

Thnx voor het advies ladies! Het zal uiteindelijk toch een kwestie van uitproberen zijn.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Susan wo 15 jun 2011 - 22:06

Ik heb nooit zoveel problemen met die goedkope rompers van de Hema. Bij de H&M kun je trouwens ook vaak setjes van drie rompers in hetzelfde thema kopen, die zijn ook vaak nog erg leuk. Heb voor Yrsa bijvoorbeeld een setje Barbapapa-rompers, eentje helemaal bedrukt met Barbapapa's, eentje met alleen Barbapapa en Barbamama op de voorkant en eentje met de tekst 'Barbapapa' met Barbapapa's in de vorm van letters. Die zijn trouwens wel met lange mouwen.

Rompers van de Zeeman vind ik ook best prima, maar daar verschillen de meningen nogal over. Ik ken ook mensen die zweren bij rompers van Petit Bateau, maar ik vind ze niet per se prettiger dan rompers van een goedkoper merk (en wel veel en veel duurder).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Pien wo 15 jun 2011 - 22:10

pantuf schreef:Ze hebben ook vaak pakketjes met rompers bij het kruidvat. Die bevallen hier altijd erg goed.
Mouwloos draagt mijn dochter nooit, heb ze dan wel altijd met korte mouwtjes.

ja! van Bambino, geweldige rompers! Heb daar ook een aantal van gekregen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Linda wo 15 jun 2011 - 22:15

Pien schreef:
pantuf schreef:Ze hebben ook vaak pakketjes met rompers bij het kruidvat. Die bevallen hier altijd erg goed.
Mouwloos draagt mijn dochter nooit, heb ze dan wel altijd met korte mouwtjes.

ja! van Bambino, geweldige rompers! Heb daar ook een aantal van gekregen...

Ik vind die van de kruidvat wel een rare maat hebben. Mijn dochter heeft 68/74 en de rompers van het kruidvat maat 74/80 zijn te klein (dat waren overigens die nijntje rompers die ze onlangs in de aanbieding hadden).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Novalee wo 15 jun 2011 - 22:24

Ik heb nu in maat 50/56 en 56 een mix van rompers met lange, korte en zonder mouw. Vind het ook erg lastig, want ik heb ook geen idee hoe het weer zal zijn. Maar goed, jij bent in de winter uitgerekend dus dan heb je dat probleem alweer wat minder. Qua merken komt het meeste van de Hema (idd de duurdere stretchrompers want die werden ook door m'n schoonzus van harte aanbevolen smile), maar ik heb er ook van de Wibra, Kruidvat, Prenatal en V&D. Ik kan naar hartelust uitproberen Very Happy

M'n schoonzus zei laatst trouwens dat zij pas dit jaar voor het eerst mouwloze rompers gebruikt (nichtje is nu 1,5). Dus ik denk dat het gewoon per kindje verschilt, de een heeft het sneller warm dan de ander. Ik zou als ik jou was dus ook voor verschillende dingen gaan, dan kun je uittesten wat bij jouw kindje het beste bevalt.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Happydobby wo 15 jun 2011 - 22:41

Ik heb alleen rompers met kort mouw gekocht, van meerdere winkels.
Die liggen nu gewassen te wachten tot ik ze kan gebruiken.
Nu ben ik natuurlijk in de zomer uitgerekend vandaar de keus voor korte mouw.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  pantuf wo 15 jun 2011 - 23:04

Linda schreef:

Ik vind die van de kruidvat wel een rare maat hebben. Mijn dochter heeft 68/74 en de rompers van het kruidvat maat 74/80 zijn te klein (dat waren overigens die nijntje rompers die ze onlangs in de aanbieding hadden).

Dat herken ik eigenlijk niet. Ik heb vanaf dat ze baby was al van die setjes gehaald en ze heeft altijd de maat aan waarin ze zit.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 23:21

met die goedkope van de hema heb ik geen probleem, blijven redelijk netjes bij mij. Ik heb nu ook rompers van de kruidvat, die vind ik ook wel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Susan wo 15 jun 2011 - 23:23

Ik had ook zo'n setje rompers van het Kruidvat in maat 56, die heeft Ezra vrij lang gedragen. Ze waren lang en smal en vrij elastisch, hij kon ze ook aan toen hij al in maat 62 zat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Advies over rompertjes Empty Re: Advies over rompertjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum