Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hulp gevraagd! Kattengif?

+13
Sweety
Susan
Minx
Olijfje
Guus
Rovine
Kiwi86
Mamsie
JustMeDaan
banjer49
Linnie1985
TukTuk
love
17 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:02

Ik vind sowieso dat jij, Francaise de laatste tijd (?) erg verbitterd en hard reageert. Geen idee hoe het komt, maar je wordt er niet leuker op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  JustMeDaan vr 17 jun 2011 - 0:27

Daarom reageer ik er ook niet meer op, kan alleen maar lachen om zulke reacties.
Sowieso de vergelijking dat politie boetes uitdeeld aan mensen die wat verkeerd doen, en niet komen voor pepermuntjes over de schutting slaat kant noch wal.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 3:10

Ik mag het niet voor Francaise invullen, maar ik denk dat ze het privé niet heel fijn heeft momenteel en daarom zo doet.
Desalniettemin ( jaja ) vind ik iemand die een normale functie vervuld IQ-loos noemen ook wel beneden alle peil, wat voor sores je dan ook aan je hoofd hebt.

Francaise, ik maak bungalows schoon bij Landal, zolang ik geen ander werk kan vinden. Ben ik nu ook IQ-loos? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Monte vr 17 jun 2011 - 3:44

Sweety schreef:
Francaise_ schreef:
Het gaat wel over je kat waar je je zorgen overmaakt. En die politie heeft ook tijd voor boetes uitdelen (waar gaat het over want de politie/ambulance kan er nog langs) en een huisdier lijkt mij toch iets belangrijker. Zal de politie niet zo over denken maar die hoeven ook niet zoveel te denken om zo'n diploma te halen..
Dit vind ik wel een overdreven reactie van je.
Jeetje doe eens normaal en inderdaad niet zo overdreven. Het laatste dat je zegt vind ik echt een belachelijke uitspraak. Je mag blij zijn dat er politie is, die jou komt helpen bij een aanrijding o.i.d, En wat denk je dan van een hartaanval, de politie is bijna altijd de eerste ter plaatse en heeft een belangrijke rol om ervoor te zorgen dat die persoon het red. Als ze op de ambu moeten wachten is de stervingskans veel hoger. En zo kan ik nog wel veel meer taken noemen waar de politie wel goed in is en waar je zeker trots op mag zijn. Dus alsjeblieft doe niet zo arrogant omdat jij wel een hoge opleiding hebt(dan neem ik dan maar aan). Wie ben jij wel niet dat je jezelf zoveel beter vindt dan een politieagent, Grow up girl!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 5:49

Ze heeft niet eens een hoge opleiding, ze gaat studeren voor lerares.
Beetje raar hoog van de toren blaas gedoe.
Dat je het thuis niet fijn hebt en door een moeilijke periode heen gaat, betekent niet dat je zomaar alles kunt gaan zeggen op het forum. Dan zouden er wel meer meiden zijn die eens flink mogen kutten hier, gezien hun nare situaties. Dat is geen reden om arrogant of vervelend gedrag goed te praten (al heeft Francaise dat zelf niet hier gezegd dat dat de reden is).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Guus vr 17 jun 2011 - 5:59

Ik vind mensen die op die manier over de politie praten nogal sneu eigenlijk...

Tuurlijk gaan ze eerder boetes uitschrijven (en zich dus bezig houden met mensen die daadwerkelijk de wet breken) dan zich bezig houden met verdwaalde pepermuntjes in een tuin. Lijkt me voor een weldenkend mens niet meer dan logisch.

Het valt me wel altijd op dat mensen die op die manier opmerkingen maken over IQ en opleidingsniveau zelf daar nooit buitengewoon in uitblinken. Iemand van het oude forum had daar ook een handje van en was zelf 'slechts' lerares.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 6:02

Haha Goochem, ja die missen we als kiespijn.

En dan krijg je de discussie over IQ en opleidingsniveau weer.
Been there, done that, got the t-shirt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Beachgirl vr 17 jun 2011 - 6:15

Ik zou ze gewoon teruggooien over de schutting.... om maar weer even on topic te gaan.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 7:14

Marin schreef:Haha Goochem, ja die missen we als kiespijn.

En dan krijg je de discussie over IQ en opleidingsniveau weer.
Been there, done that, got the t-shirt.

Waar kun je die kopen? Dan wil ik een t-shirt met "talks stupid and too good looking to be so goddamn smart" nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Bolleke vr 17 jun 2011 - 10:20

Is Francaise niet een advocate, of ben ik nu in de war. Maar volgens mij is dat deze Francaise dit niet dan, want ze heeft een heel andere manier van reageren tegenwoordig.
Vond het wel een grappig topic eigenlijk, maar denk dat het idd snoepjes zijn, kattengif lijkt me niet ijn die vorm verkrijgbaar.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:35

Caribbeanlover schreef:
Francaise_ schreef:
JustMeDaan schreef:Ik snap prima dat iemand zich druk kan maken om hun huisdier, heb zelf ook een kat. Maar kom op zeg het gaat hier om pepermuntjes over de schutting. Politie moet ook prioriteiten stellen, en dat is dit echt niet. Hier gaan ze echt niet voor komen hoor, denk dat ze je uitlachen aan de telefoon als je belt.

Als ze mij dan gaan uitlachen hebben ze geen baan meer. IQ-loos is prima maar je gaat niet lachen omdat ik iets serieus aangeef.



Ex collega zag een hertje langs de weg overdag terwijl zij daar langs reed. Ze kon niks doen, polite gebeld en ze wilde niks doen!
Echt belachelijk! Dieren zijn blijkbaar niet belangrijk hier.

Eh ik snap deze niet... heb hem drie keer over gelezen, maar waarom zou je de politie bellen als je een hert ziet? Had ie een bank overvallen ofzo? confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Kiwi86 vr 17 jun 2011 - 10:38

Zero schreef:
Caribbeanlover schreef:
Francaise_ schreef:
JustMeDaan schreef:Ik snap prima dat iemand zich druk kan maken om hun huisdier, heb zelf ook een kat. Maar kom op zeg het gaat hier om pepermuntjes over de schutting. Politie moet ook prioriteiten stellen, en dat is dit echt niet. Hier gaan ze echt niet voor komen hoor, denk dat ze je uitlachen aan de telefoon als je belt.

Als ze mij dan gaan uitlachen hebben ze geen baan meer. IQ-loos is prima maar je gaat niet lachen omdat ik iets serieus aangeef.



Ex collega zag een hertje langs de weg overdag terwijl zij daar langs reed. Ze kon niks doen, polite gebeld en ze wilde niks doen!
Echt belachelijk! Dieren zijn blijkbaar niet belangrijk hier.

Eh ik snap deze niet... heb hem drie keer over gelezen, maar waarom zou je de politie bellen als je een hert ziet? Had ie een bank overvallen ofzo? confused

Lijkt me dat ze bedoelde dat het hertje dood of gewond is Question

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:42

Aha... dat zou idd wat meer verklaren maar daar bel je toch ook niet de politie voor? scratch Wat moeten die komen doen, met zwaailichten het hert ophalen en afvoeren?

Volgens mij is dat gewoon een taak van de boswachter/gemeente die het gebied beheert. De politie is niet opgeleid om dieren te verzorgen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Kiwi86 vr 17 jun 2011 - 10:44

Zero schreef:Aha... dat zou idd wat meer verklaren maar daar bel je toch ook niet de politie voor? scratch Wat moeten die komen doen, met zwaailichten het hert ophalen en afvoeren?

Volgens mij is dat gewoon een taak van de boswachter/gemeente die het gebied beheert. De politie is niet opgeleid om dieren te verzorgen...

Als het dood is mag de persoon die hem aangereden heeft hem meenemen en bijv. opeten. Maar als het nog leeft zou het voor een gevaarlijke situatie kunnen zorgen dus kan wel begrijpen dat ze de politie dan belt.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:46

Ja maar wat verwachten ze van de pliezie dan? Dat die het hert door zn kanus schieten en hem opeten?

Boswachters bestaan nog echt hoor!


Mag je m echt opeten dan? Dan rij ik er met kerst wel eentje aan...


grapje grapje ik lust geen hert Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Kiwi86 vr 17 jun 2011 - 10:50

Zero schreef:Ja maar wat verwachten ze van de pliezie dan? Dat die het hert door zn kanus schieten en hem opeten?

Boswachters bestaan nog echt hoor!


Mag je m echt opeten dan? Dan rij ik er met kerst wel eentje aan...


grapje grapje ik lust geen hert Rolling Eyes

Ja, bij mijn moeder in het bos wel. Maar weet niet of het altijd zo is.

Ik zou er trouwens niet zomaar een aanrijden, je houdt er behoorlijke schade aan je auto aan over Very Happy Haha

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Kiwi86 vr 17 jun 2011 - 10:53

Kiwi86 schreef:
Zero schreef:Ja maar wat verwachten ze van de pliezie dan? Dat die het hert door zn kanus schieten en hem opeten?

Boswachters bestaan nog echt hoor!


Mag je m echt opeten dan? Dan rij ik er met kerst wel eentje aan...


grapje grapje ik lust geen hert Rolling Eyes

Ja, bij mijn moeder in het bos wel. Maar weet niet of het altijd zo is.

Ik zou er trouwens niet zomaar een aanrijden, je houdt er behoorlijke schade aan je auto aan over Very Happy Haha

Ik denk trouwens dat het officieel niet mag als ik even google. In dat dorp gebeurd het wel maar officieel mag het blijkbaar niet.

http://www.veluwshert.nl/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=1745:wat-te-doen-bij-wildaanrijding&catid=84:uit-de-media&Itemid=282

Maar het is dus wel normaal dat je de politie belt Wink

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 17:32

Ik heb toch niet hete telefoonnummer van iedere boswachter in mijn telefoon.

Het lijkt mij vrij logisch dat je de politie of dierenambulance belt en at zij de boswachter contacten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Antibes vr 17 jun 2011 - 20:57

kruimelje schreef:Is Francaise niet een advocate, of ben ik nu in de war. Maar volgens mij is dat deze Francaise dit niet dan, want ze heeft een heel andere manier van reageren tegenwoordig.

Ik ben ook de draad kwijt! Dacht ook advocate.. Question
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 21:20

Kiwi86 schreef:
Kiwi86 schreef:
Zero schreef:Ja maar wat verwachten ze van de pliezie dan? Dat die het hert door zn kanus schieten en hem opeten?

Boswachters bestaan nog echt hoor!


Mag je m echt opeten dan? Dan rij ik er met kerst wel eentje aan...


grapje grapje ik lust geen hert Rolling Eyes

Ja, bij mijn moeder in het bos wel. Maar weet niet of het altijd zo is.

Ik zou er trouwens niet zomaar een aanrijden, je houdt er behoorlijke schade aan je auto aan over Very Happy Haha

Ik denk trouwens dat het officieel niet mag als ik even google. In dat dorp gebeurd het wel maar officieel mag het blijkbaar niet.

http://www.veluwshert.nl/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=1745:wat-te-doen-bij-wildaanrijding&catid=84:uit-de-media&Itemid=282

Maar het is dus wel normaal dat je de politie belt Wink

Nee, officieel mag dat niet!
Daar staan boete's op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 21:30

Antibes schreef:
kruimelje schreef:Is Francaise niet een advocate, of ben ik nu in de war. Maar volgens mij is dat deze Francaise dit niet dan, want ze heeft een heel andere manier van reageren tegenwoordig.

Ik ben ook de draad kwijt! Dacht ook advocate.. Question

Voor zover ik weet gaat ze Nederlands studeren, dat dacht ik laatst gelezen te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Antibes vr 17 jun 2011 - 23:10

Marin schreef:
Antibes schreef:
kruimelje schreef:Is Francaise niet een advocate, of ben ik nu in de war. Maar volgens mij is dat deze Francaise dit niet dan, want ze heeft een heel andere manier van reageren tegenwoordig.

Ik ben ook de draad kwijt! Dacht ook advocate.. Question

Voor zover ik weet gaat ze Nederlands studeren, dat dacht ik laatst gelezen te hebben.

Dan is het een andere Francaise dan op het andere forum?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Susan vr 17 jun 2011 - 23:13

Nee, het is dezelfde Francaise, ze wil gewoon iets anders gaan doen dan wat ze nu doet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 23:17

Susan schreef:Nee, het is dezelfde Francaise, ze wil gewoon iets anders gaan doen dan wat ze nu doet.
Serieus, ik dacht ook echt dat ik met een andere Francaise te maken had. Dan is ze wel echt radicaal veranderd zeg, jammer want het is niet bepaald ten goede (van wat ik de laatste tijd lees). Ik was er daarom ook echt heilig van overtuigd dat ik te maken had met een andere die bijna dezelfde nickname zou hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Sweety za 18 jun 2011 - 3:01

Monte schreef:
Sweety schreef:
Francaise_ schreef:
Het gaat wel over je kat waar je je zorgen overmaakt. En die politie heeft ook tijd voor boetes uitdelen (waar gaat het over want de politie/ambulance kan er nog langs) en een huisdier lijkt mij toch iets belangrijker. Zal de politie niet zo over denken maar die hoeven ook niet zoveel te denken om zo'n diploma te halen..
Dit vind ik wel een overdreven reactie van je.
Jeetje doe eens normaal en inderdaad niet zo overdreven. Het laatste dat je zegt vind ik echt een belachelijke uitspraak. Je mag blij zijn dat er politie is, die jou komt helpen bij een aanrijding o.i.d, En wat denk je dan van een hartaanval, de politie is bijna altijd de eerste ter plaatse en heeft een belangrijke rol om ervoor te zorgen dat die persoon het red. Als ze op de ambu moeten wachten is de stervingskans veel hoger. En zo kan ik nog wel veel meer taken noemen waar de politie wel goed in is en waar je zeker trots op mag zijn. Dus alsjeblieft doe niet zo arrogant omdat jij wel een hoge opleiding hebt(dan neem ik dan maar aan). Wie ben jij wel niet dat je jezelf zoveel beter vindt dan een politieagent, Grow up girl!
Mooi gezegd eigenlijk... Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 3 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum