Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hulp gevraagd! Kattengif?

+13
Sweety
Susan
Minx
Olijfje
Guus
Rovine
Kiwi86
Mamsie
JustMeDaan
banjer49
Linnie1985
TukTuk
love
17 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Mamsie wo 15 jun 2011 - 10:08

JustMeDaan schreef:Ja maar dat plaatje is ook heel wat anders dan de pepermuntjes en zwart/bruine salmiak variant van de aldi.
Zijn van freshlife in een blikje, zoek ze maar eens bij de aldi dan kan je vergelijken. Ben er zeker van.

Dat plaatje zijn zwart/witjes, andere salmiaksnoepjes.

Idd daar dacht ik ook al aan. Smint wannabees Laughing
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  JustMeDaan wo 15 jun 2011 - 10:09

Precies, het is dat ze op de grond hebben gelegen anders zou ik zeggen proef ze maar haha.
Gelukkig heb je de politie nog niet gebeld.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 1:16

Ook al zijn het dan misschien snoepjes, dan nog vraag ik me af wat iemand voor reden heeft om die steeds opnieuw bij de buren in de tuin te leggen. Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Kiwi86 do 16 jun 2011 - 1:27

Tea-Leaf schreef:Ook al zijn het dan misschien snoepjes, dan nog vraag ik me af wat iemand voor reden heeft om die steeds opnieuw bij de buren in de tuin te leggen. Suspect

Hebben de buren kinderen? Anders is er lijkt me geen verklaring waarom ze bij jou in de tuin liggen. Waarom zouden volwassenen pepermunt over de schutting gooien? Ik zou de buren om een verklaring vragen en anders de politie bellen.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Rovine do 16 jun 2011 - 1:30

Zodat de kattenburen misschien denken dat het kattengif is.

Kattenburen in de stress, bellen aan bij pepermuntjesburen die zich een breuk lachen en kattenburen kunnen pepermuntjesburen niks maken want het zijn maar snoepjes.

Ik zou het ook nooit doen, maar na jaren van aso-buren denk ik soms een beetje door te hebben hoe ze kunnen denken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 3:33

Nobucta schreef:Zodat de kattenburen misschien denken dat het kattengif is.

Kattenburen in de stress, bellen aan bij pepermuntjesburen die zich een breuk lachen en kattenburen kunnen pepermuntjesburen niks maken want het zijn maar snoepjes.

Ik zou het ook nooit doen, maar na jaren van aso-buren denk ik soms een beetje door te hebben hoe ze kunnen denken.

Kinderen ja, daar dacht ik ook nog aan, Kiwi.

Nobucta, als het ze echt daarom te doen zou zijn, jemig. Sommige mensen halen hun vertier wel op een hele vreemde manier. Asociaal inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Guus do 16 jun 2011 - 3:44

hmmm ik zou eerder denken dat iemand een tic heeft aan de andere kant om ze omhoog te gooien en ze op te vangen in de mond zegmaar, en dat er dan zo nu en een eentje uit de richting over de schutting vliegt nerd

Ik zou eerder iets onschuldigs denken, omdat ik pepermuntjes vrij onschuldig vind
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Olijfje do 16 jun 2011 - 3:53

Waarom vraag je het niet gewoon aan je buren? En dan nie meteen beschuldigend ''waarom gooien jullie kattengif in de tuin?!'' maar gewoon vragen of zij weten wat het is en of zij er ook last van hebben ofzo.. anders voelen ze zich meteen aangevallen natuurlijk en je weet nog niet eens ZEKER of het van de buren komt.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  JustMeDaan do 16 jun 2011 - 7:03

Kiwi86 schreef:
Tea-Leaf schreef:Ook al zijn het dan misschien snoepjes, dan nog vraag ik me af wat iemand voor reden heeft om die steeds opnieuw bij de buren in de tuin te leggen. Suspect

Hebben de buren kinderen? Anders is er lijkt me geen verklaring waarom ze bij jou in de tuin liggen. Waarom zouden volwassenen pepermunt over de schutting gooien? Ik zou de buren om een verklaring vragen en anders de politie bellen.

Denk jij serieus dat de politie komt omdat er iemand pepermuntjes over je schutting gooit? Denk dat de politie zijn tijd wel anders en beter kan besteden. Bovendien is niet eens zeker dat de buren het doen, misschien zijn het wel buurtkindjes of kindjes die langs het huis lopen ofzo vanuit school.


Laatst aangepast door JustMeDaan op do 16 jun 2011 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:11

JustMeDaan schreef:
Kiwi86 schreef:
Tea-Leaf schreef:Ook al zijn het dan misschien snoepjes, dan nog vraag ik me af wat iemand voor reden heeft om die steeds opnieuw bij de buren in de tuin te leggen. Suspect

Hebben de buren kinderen? Anders is er lijkt me geen verklaring waarom ze bij jou in de tuin liggen. Waarom zouden volwassenen pepermunt over de schutting gooien? Ik zou de buren om een verklaring vragen en anders de politie bellen.

Denk jij serieus dat de politie komt omdat er iemand pepermuntjes over je schutting gooit? Denk dat de politie zijn tijd wel anders en beter kan besteden. Bovendien is niet eens zeker dat de buren het doen, misschien zijn het wel buurtkindjes of kindjes die langs je huis lopen ofzo vanuit school.
+1, ik vind de politie bellen wel heel erg overdreven. Hier wordt echt van een mug een olifant gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:19

Ava schreef:
JustMeDaan schreef:
Kiwi86 schreef:
Tea-Leaf schreef:Ook al zijn het dan misschien snoepjes, dan nog vraag ik me af wat iemand voor reden heeft om die steeds opnieuw bij de buren in de tuin te leggen. Suspect

Hebben de buren kinderen? Anders is er lijkt me geen verklaring waarom ze bij jou in de tuin liggen. Waarom zouden volwassenen pepermunt over de schutting gooien? Ik zou de buren om een verklaring vragen en anders de politie bellen.

Denk jij serieus dat de politie komt omdat er iemand pepermuntjes over je schutting gooit? Denk dat de politie zijn tijd wel anders en beter kan besteden. Bovendien is niet eens zeker dat de buren het doen, misschien zijn het wel buurtkindjes of kindjes die langs je huis lopen ofzo vanuit school.
+1, ik vind de politie bellen wel heel erg overdreven. Hier wordt echt van een mug een olifant gemaakt.
Het gaat wel over je kat waar je je zorgen overmaakt. En die politie heeft ook tijd voor boetes uitdelen (waar gaat het over want de politie/ambulance kan er nog langs) en een huisdier lijkt mij toch iets belangrijker. Zal de politie niet zo over denken maar die hoeven ook niet zoveel te denken om zo'n diploma te halen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:25

Die zorgen zijn gebaseerd op een paar pepermuntjes die in een tuin gevonden zijn.. Kom op zeg. Denk je dat ze een buurtonderzoek gaan doen?

Dan kan je ook gelijk de brandweer bellen als het eten van de buren een keer aangebrand ruikt, de politie als ze een keer de muziek iets harder hebben staan, etc..

Of je belt gewoon een keer bij ze aan om te zeggen dat je allemaal pepermuntjes in de tuin vindt, en vraag of zij er ook last van hebben of weten waar het vandaan komt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:31

Ava schreef:Die zorgen zijn gebaseerd op een paar pepermuntjes die in een tuin gevonden zijn.. Kom op zeg. Denk je dat ze een buurtonderzoek gaan doen?

Dan kan je ook gelijk de brandweer bellen als het eten van de buren een keer aangebrand ruikt, de politie als ze een keer de muziek iets harder hebben staan, etc..

Of je belt gewoon een keer bij ze aan om te zeggen dat je allemaal pepermuntjes in de tuin vindt, en vraag of zij er ook last van hebben of weten waar het vandaan komt.

Ze moeten doen waar ze voor zijn opgeleid, ja dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:41

Situaties inschatten maakt ook onderdeel uit van hun opleiding.

Ik woon in het centrum van een stad, hier ligt regelmatig glas op straat. Naast mij woont een gezin met twee kinderen die hier nog wel eens op straat spelen. Moeten die mensen de politie bellen met het verzoek om via camerabeelden te achterhalen wie er glas op straat gegooid heeft?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  JustMeDaan do 16 jun 2011 - 7:49

Ik snap prima dat iemand zich druk kan maken om hun huisdier, heb zelf ook een kat. Maar kom op zeg het gaat hier om pepermuntjes over de schutting. Politie moet ook prioriteiten stellen, en dat is dit echt niet. Hier gaan ze echt niet voor komen hoor, denk dat ze je uitlachen aan de telefoon als je belt.


JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 8:01

Er bestaat geen specifiek kattengif dat je in tabletvorm kunt kopen, dus ik gok ook dat het gewoon snoepjes zijn. Ik moest trouwens ook gelijk aan tv pastilles denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 9:00

JustMeDaan schreef:Ik snap prima dat iemand zich druk kan maken om hun huisdier, heb zelf ook een kat. Maar kom op zeg het gaat hier om pepermuntjes over de schutting. Politie moet ook prioriteiten stellen, en dat is dit echt niet. Hier gaan ze echt niet voor komen hoor, denk dat ze je uitlachen aan de telefoon als je belt.

Als ze mij dan gaan uitlachen hebben ze geen baan meer. IQ-loos is prima maar je gaat niet lachen omdat ik iets serieus aangeef.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  love do 16 jun 2011 - 9:06

Angel Blue Eyes schreef:Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Zwart-witjes

Maar deze zijn wat dikker. Ik bedoel dus de groen witjes.

Jaa daar lijken ze op!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  love do 16 jun 2011 - 9:09

We hebben inderdaad de politie niet gebeldt, denken sterk dat het snoepjes zijn namelijk!
houden het wel in de gaten, buren hebben wel kinderen van jaar of 9 en dan weet je het maar nooit nerd
Maar bedankt allemaal voor het meedenken!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Minx do 16 jun 2011 - 9:31

Gewoon eens vragen of de buren ook last hebben van die snoepjes tabletjes in de de tuin. met een lekkere omweg maar je komt er wel.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 20:53

Francaise_ schreef:
JustMeDaan schreef:Ik snap prima dat iemand zich druk kan maken om hun huisdier, heb zelf ook een kat. Maar kom op zeg het gaat hier om pepermuntjes over de schutting. Politie moet ook prioriteiten stellen, en dat is dit echt niet. Hier gaan ze echt niet voor komen hoor, denk dat ze je uitlachen aan de telefoon als je belt.

Als ze mij dan gaan uitlachen hebben ze geen baan meer. IQ-loos is prima maar je gaat niet lachen omdat ik iets serieus aangeef.

Denk je nou echt dat ze hun baan verliezen als je zouden uitlachen, echt niet hoor.
Voor zulke dingen rukken ze niet uit, het is niet belangrijk.
Wij hadden een keer een hond gevonden en omdat de diereninstanties niet bereikbaar waren dan maar de politie gebeld. Die zeggen doodleuk ''daar doen we niks aan'' stelletje @#$%!
Uiteindelijk een nr gevonden van een dierenopvang waar we terecht konden.

Zag ik laatst op het nieuws dat er kids waren die een hamsterbal in de lucht zagen zweven. Politie werd gebeld en diegene die het geflikt hadden kreeg een boete.
Nou daar snap ik echt niks van, ze doen niks voor dieren en nu wel!

Ex collega zag een hertje langs de weg overdag terwijl zij daar langs reed. Ze kon niks doen, polite gebeld en ze wilde niks doen!
Echt belachelijk! Dieren zijn blijkbaar niet belangrijk hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 21:17

Francaise_ schreef:
Als ze mij dan gaan uitlachen hebben ze geen baan meer. IQ-loos is prima maar je gaat niet lachen omdat ik iets serieus aangeef. [/quote]Hahaha sorry maar hier moest ik toch echt even heel hard om lachen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Susan do 16 jun 2011 - 21:23

Francaise, ben je niet een beetje aan het doorslaan met je arrogante pose?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 21:26

Susan schreef:Francaise, ben je niet een beetje aan het doorslaan met je arrogante pose?
Nice said.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Sweety do 16 jun 2011 - 21:50

Francaise_ schreef:
Het gaat wel over je kat waar je je zorgen overmaakt. En die politie heeft ook tijd voor boetes uitdelen (waar gaat het over want de politie/ambulance kan er nog langs) en een huisdier lijkt mij toch iets belangrijker. Zal de politie niet zo over denken maar die hoeven ook niet zoveel te denken om zo'n diploma te halen..
Dit vind ik wel een overdreven reactie van je.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd! Kattengif? - Pagina 2 Empty Re: Hulp gevraagd! Kattengif?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum