Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer over van hypo-allergeen naar standaard?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer over van hypo-allergeen naar standaard? Empty Wanneer over van hypo-allergeen naar standaard?

Bericht  Flower_L zo 28 jul 2013 - 8:13

J krijgt sinds de geboorte hypo-allergeen voeding. Ik weet dat ik bij l op een gegeven moment ben overgestapt naar standaard...maar weet niet meer wanneer.

Stapten jullie na eerste jaar over? Of eerder?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer over van hypo-allergeen naar standaard? Empty Re: Wanneer over van hypo-allergeen naar standaard?

Bericht  Printje zo 28 jul 2013 - 8:15

Ik ben er al na een maand of drie mee gestopt omdat die voeding sneller verteerd was en N altijd honger had. Ook had de kraamzorg al verteld dat het niet veel nut heeft die voeding, maar ik weet ff niet de precieze reden meer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Wanneer over van hypo-allergeen naar standaard? Empty Re: Wanneer over van hypo-allergeen naar standaard?

Bericht  koNijntje zo 28 jul 2013 - 8:24

Wij hebben T nooit hypo allergene voeding gegeven..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Limburg85 zo 28 jul 2013 - 8:32

Niet pas bij overgang naar normale melk.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dikkie Dik zo 28 jul 2013 - 8:38

Zelfde 'probleem' hier. Heb het vorige week geprobeerd, maar werkte voor geen meter. Heel rustig opgebouwd maar meer spugen en gewoon echt de fles weigeren.  Vond ik niet handig met dat warme weer. Ik wacht tot 1 jaar denk ik ook ivm de lactoseintolerantie van mijn man.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: