Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Wie wil er trouwens voor me stofzuigen? 't Is me vandaag in mln rug geschoten en eigenlijk móét 't vandaag ff gebeuren...
Gast- Gast
Ik mag zo naar huis.. Eindelijk klaar met werken
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Als je googelt op youtube mp3 dan kom je er wel een aantal tegen. Maar ik zie er geen bekende tussenstaan waarvan ik dacht: hee die heb ik gebruikt!Lily schreef:aah nog iemand die sites of iets dergelijks weet.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oh, rijd ff de andere kant op, mag jij komen stofzuigenJordana schreef:Ik mag zo naar huis.. Eindelijk klaar met werken
Gast- Gast
Maple schreef:Wie wil er trouwens voor me stofzuigen? 't Is me vandaag in mln rug geschoten en eigenlijk móét 't vandaag ff gebeuren...
Ja, want van het weekend heb je ook al niet gestofzuigd.
Gast- Gast
*amsterdamse modus aan*Maple schreef:Ja zeg, gooi ik nog wel m'n mooiste en m'n platste Amsterdamse accent ertegenaan... Staat je netjes.
Maar dank je!
Ja sorry, wijffie!
*amsterdamse modus uit*
Maple schreef:Wie wil er trouwens voor me stofzuigen? 't Is me vandaag in mln rug geschoten en eigenlijk móét 't vandaag ff gebeuren...
Sorry ben net van de trap gedonderd en daarbij door mijn enkel gegaan. Dus lijkt me niet slim
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Maple schreef:Wie wil er trouwens voor me stofzuigen? 't Is me vandaag in mln rug geschoten en eigenlijk móét 't vandaag ff gebeuren...
Sorry ben net van de trap gedonderd en daarbij door mijn enkel gegaan. Dus lijkt me niet slim
Kijk jij uit mevrouw!!
Nouuuu..... Ik scheer je katten wel hoef je niet te stofzuigen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Wacht op mij!!!!!!!ProudMama schreef:Sorry, ik ben uit eten en voor strandwandeling
ProudMama schreef:Maple schreef:Ik vind kale poezen niet leuk, Jor.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Zat erop te wachten, hahaChocolate Cookie schreef:ProudMama schreef:Maple schreef:Ik vind kale poezen niet leuk, Jor.
Gast- Gast
Jordana schreef:Zwoesj schreef:Maple schreef:Wie wil er trouwens voor me stofzuigen? 't Is me vandaag in mln rug geschoten en eigenlijk móét 't vandaag ff gebeuren...
Kijk jij uit mevrouw!!
Nouuuu..... Ik scheer je katten wel hoef je niet te stofzuigen
Ach was wel lekker snel beneden
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Misschien even googlen hoe het sneller kan?Lily schreef:pff ik geef het op ... al die programma`s downloaden blegh duurt zo lang.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
ik vraag morgen wel aan iemand bekend of die het wil downloaden. Vind nergens iets dat je het online kan omzetten, behalve die site van jou toen straks. Heb geen zin in al dat gedoe ik dacht dat doe ik ff maar helaas.
Gast- Gast
Ik stofzuig niet, ben te moe. Een tapijtje op de vloer oogt misschien ook wel eens gezellig.
Gast- Gast
Mijn idee.... Ik heb nu een peperkoek-tapijtje in de keukenMaple schreef:Ik stofzuig niet, ben te moe. Een tapijtje op de vloer oogt misschien ook wel eens gezellig.
Lily schreef:ik vraag morgen wel aan iemand bekend of die het wil downloaden. Vind nergens iets dat je het online kan omzetten, behalve die site van jou toen straks. Heb geen zin in al dat gedoe ik dacht dat doe ik ff maar helaas.
Ken je een BN-er?
Gast- Gast
Ik een echt kattenwollen tapijtjeSjaantje schreef:Mijn idee.... Ik heb nu een peperkoek-tapijtje in de keukenMaple schreef:Ik stofzuig niet, ben te moe. Een tapijtje op de vloer oogt misschien ook wel eens gezellig.
Gast- Gast
Oeh, da's zachter dan mijn tapijtje!Maple schreef:Ik een echt kattenwollen tapijtjeSjaantje schreef:Mijn idee.... Ik heb nu een peperkoek-tapijtje in de keukenMaple schreef:Ik stofzuig niet, ben te moe. Een tapijtje op de vloer oogt misschien ook wel eens gezellig.
Sjaantje schreef:Mijn idee.... Ik heb nu een peperkoek-tapijtje in de keukenMaple schreef:Ik stofzuig niet, ben te moe. Een tapijtje op de vloer oogt misschien ook wel eens gezellig.
Niet gek! Mijn bank heeft een Actionassortimentpatroontje.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: