Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
weet niet goed wat ik moet zeggen maar toch een hele grote
en geen gekke dingen doen he!!! Je ziet het nu misschien eventjes niet maar er is zoveel positiefs
en geen gekke dingen doen he!!! Je ziet het nu misschien eventjes niet maar er is zoveel positiefs
Gast- Gast
Wat naar, Stuiterbal. Sommige mensen kijken gewoon niet verder dan hun neus lang is. Ik hoop dat het je lukt om hun onbegrip een beetje naast je neer te leggen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
[quote="aniet"]
Ja sorry, anders zit de hond, eeeeh de parkiet in de pot!Sjaantje schreef:Als jij binnen een half uur hier kunt zijn, mag dat!aniet schreef:Mag ik mee eten,Sjaan?!
Dat is niet eerlijk!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan het nu gewoon niet naast me neer leggen ik vreet mezelf op nu ! Ik word er gewoon weer duizelig en naar van !!!
Kon ik maar weer echt genieten ! dan hadden ze het recht om dat te zeggen. Maar zelfs dat kan ik niet eens meer.
Kon ik maar weer echt genieten ! dan hadden ze het recht om dat te zeggen. Maar zelfs dat kan ik niet eens meer.
Gast- Gast
Hahaha Sjaan!
Eetsmakelijk strakkies!
Ik heb aardappelschijfjes,tomaat,ui en sperciebonen in een ovenschaal in de oven zitten.
Hoop dat het te pruimen is
Eetsmakelijk strakkies!
Ik heb aardappelschijfjes,tomaat,ui en sperciebonen in een ovenschaal in de oven zitten.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Getverderrie wat een nare opmerking Stuiterbal!
Maar pleeeeaaaasssse, trek het je niet teveel aan.
Dit zijn vaak mensen bij wie het leven van een leien dakje gaat.
Zij hebben werkelijk geen idee hoe het is om er doorheen te zitten. Er gruwelijk doorheen te zitten.
Echt, laat ze praten!
Ze weten niet beter en hopelijk krijgen zij hun portie ook nog eens.
Maar pleeeeaaaasssse, trek het je niet teveel aan.
Dit zijn vaak mensen bij wie het leven van een leien dakje gaat.
Zij hebben werkelijk geen idee hoe het is om er doorheen te zitten. Er gruwelijk doorheen te zitten.
Echt, laat ze praten!
Ze weten niet beter en hopelijk krijgen zij hun portie ook nog eens.
Gast- Gast
aniet schreef:Zijn we er al achter wie biechtje dan wel was,of kan ik dat ook nog ergens teruglezen?!
Krijg ik hier misschien nog antwoord op?!
aniet- Kletskop
Ik heb VC trouwens ook al heel lang niet meer gezien hier.. Klopt dat?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
@ aniet: volgens mi jis dat nog niet bekend...
@ CC: Daar zat ik vanmiddag ook aan te denken!
@ CC: Daar zat ik vanmiddag ook aan te denken!
Gast- Gast
Stuiter:
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sims is natuurlijk ook wel erg leuk! Maar mis dr hier ook wel ja!Lily schreef:ja die mis ik ook, denk dat ze verslaafd is aan d`r nieuwe Sims spel
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Oh oke,thanks Hazeltje!
aniet- Kletskop
aniet schreef:Hahaha Sjaan!
Eetsmakelijk strakkies!
Gast- Gast
Klinkt goed hé !Smikkell schreef:aniet schreef:Hahaha Sjaan!
Eetsmakelijk strakkies!
aniet- Kletskop
Stuiterbal, die mensen sporen niet. Ze zijn gewoon 'jaloers' omdat zij hard moeten werken, maar vergeten daarbij toch wel even dat jij niet voor je lol thuis zit!!!!
Gast- Gast
ach ik ben de spekblokjes vergeten te vermelden,hahaha!aniet schreef:Hahaha Sjaan!
Eetsmakelijk strakkies!
aniet- Kletskop
Tja pippa kon ik maar zo makkelijk denken. Ik vind het gewoon zo laag. Idd alsof ik voor mijn lol thuis zit. Ik ga 1000x liever werken.
Ik voel me nu zo enorm rot en kan echt kei en kei hard huilen. Alle leuke dingen van vandaag vallen meteen in het niet !
Ik voel me nu zo enorm rot en kan echt kei en kei hard huilen. Alle leuke dingen van vandaag vallen meteen in het niet !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Tja pippa kon ik maar zo makkelijk denken. Ik vind het gewoon zo laag. Idd alsof ik voor mijn lol thuis zit. Ik ga 1000x liever werken.
Ach meisje toch. Ik weet helaas hoe het voelt, en mensen denken ook gewoon niet na als ze zoiets zeggen, en vergeten daarbij dat het pijn doet om te horen. *geeft een schouder om op uit te huilen*
Gast- Gast
aniet schreef:ach ik ben de spekblokjes vergeten te vermelden,hahaha!aniet schreef:Hahaha Sjaan!
Eetsmakelijk strakkies!
Die moet je ook in de ovenschaal vergeten!
Ik heb geen zin om te koken.
Gast- Gast
Stuiterbal: Kom op meid, jij bent sterk! En je kunt dit aan!
Een dikke knuffel voor jou! Weet niet waar je woont, anders kwam ik je er 1 IRL brengen!
VC, moest ik vanmiddag inderdaad ook opeens aan denken!
Een dikke knuffel voor jou! Weet niet waar je woont, anders kwam ik je er 1 IRL brengen!
VC, moest ik vanmiddag inderdaad ook opeens aan denken!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jullie zijn lief en bijna zowat de enige mensen waar ik mijn verhaal kwijt kan en het ook nog begrepen word.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Jullie zijn lief en bijna zowat de enige mensen waar ik mijn verhaal kwijt kan en het ook nog begrepen word.
Is toch logisch dat dat pijn doet? Dat kwetst enorm, vooral als je in zo'n moeilijke situatie zit.
Gast- Gast
je kan hier altijd je verhaal kwijt En je niet schuldig voelen hoor, geef je groot gelijk dat je eens een middagje op pad gaat om je gedachten even te verzetten.
Gast- Gast
Ik zou willen dat ik het nu naast me neer kon leggen maar het is verdomd lastig. Normaal raakt me zoiets niet echt maar nu ? Zal zeker door de situatie komen...
Het doet idd pijn en het steekt me enorm !
Maar goed hoofd omhoog... Dadelijk naar het koor om even 2 uurtjes te ontspannen !
Thnxx allemaal jullie woorden is meestal net dat gene wat ik even nodig heb !
Het doet idd pijn en het steekt me enorm !
Maar goed hoofd omhoog... Dadelijk naar het koor om even 2 uurtjes te ontspannen !
Thnxx allemaal jullie woorden is meestal net dat gene wat ik even nodig heb !
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: