Slim?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Slim?
Ik heb morgen een belangrijke toets waar ik erg zenuwachtig voor ben. Moet ook een gesprek in het Engels voeren en dat kan ik dus echt niet. Nu gaat dat beter met een glaasje op. Zouden jullie in zo'n geval iets drinken of ben je dan bang dat het gemerkt wordt? Ik heb anders ook nog wel een kalmeringstabletje liggen. Wat is het beste?
Gast- Gast
Re: Slim?
Ik persoonlijk zou niets drinken. Ben dan bang dat ze het doorhebben of ruiken, dus nee ik zou het niet doen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Wat voor kalmeringstablet? Een pammetje of een bètablokker? Bètablokker is een aanrader, een pammetje niet! En alcohol ook echt niet, je dénkt alleen dat je daar beter van wordt, maar je hebt de vaardigheden ook nuchter. Bovendien kun je alcohol ruiken in iemands adem.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ehh ik heb weleens compleet lazarus een tentamen gemaakt. Mijn beste score ooit!
Dus ik doe verder geen uitspraken
Dus ik doe verder geen uitspraken
Gast- Gast
Ik zou eerder voor dat kalmeringspilletje gaan dan voor drank. Sowieso inderdaad om de geur (je weet maar nooit), maar ook gewoon omdat het verkeerd kan vallen.
Succes met je toets!
Succes met je toets!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Denk je dat het beter gaat dan of gaat het ook werkelijk beter? In het laatste geval zou ik het gewoon don. Deden wij ook regelmatig voor (en na, haha) een tentamen, gewoon omdat we dan gezellig even ontspannen gingen borrelen van tevoren. Ipv tussen de stresskippen zitten die nog dwangmatig alles gingen zitten doornemen.
Gast- Gast
Maar met een schriftelijk tentamen hoef je niet bang te zijn voor alcoholgeur in je adem.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Maar met een schriftelijk tentamen hoef je niet bang te zijn voor alcoholgeur in je adem.
Onze tentamens waren meestal video-opnamen.
Gast- Gast
Ik heb ook weleens overwogen om een borrel te nemen voor een presentatie, maar heb het nooit gedurfd hahaha.
Anders wodka doen, ruik je niet;)
Anders wodka doen, ruik je niet;)
Gast- Gast
Ik heb eerst een schriftelijk tentamen, dan drink ik sowieso niks..maar daar ben ik ook niet zenuwachtig voor. Een uurtje na afloop van dat tentamen heb ik mondeling. En echt, ik flip nu al de pan uit + wodka ruik je toch niet? Maar ik wil uiteraard niet dat ze het merken. Het probleem is alleen dat ik het Engels niet durf te praten, heb zo'n verschrikkelijke faalangst. En met alcohol gaat dat makkelijker en heb ik minder 'uhmm' momenten.
Ik heb homeopathische tabletten van Bach. Deze: http://www.gezondheidswebwinkel.nl/health/homeopathie/bach-bloesem/bach-rescue-pastilles-50-gram.html
Ga die nu eerst maar eens uitproberen.
Jeetje wat een stresskip ben ik nu. Ik haat stesskippen.
Haha geweldig Leaf, al zou ik niet te veel durven pakken hoor
Ik heb homeopathische tabletten van Bach. Deze: http://www.gezondheidswebwinkel.nl/health/homeopathie/bach-bloesem/bach-rescue-pastilles-50-gram.html
Ga die nu eerst maar eens uitproberen.
Jeetje wat een stresskip ben ik nu. Ik haat stesskippen.
Haha geweldig Leaf, al zou ik niet te veel durven pakken hoor
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: