Lekker slim
+7
Rovine
Minx
CCC
Marin
loura
Linnie1985
Hoochie
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lekker slim
Ik was net de afstandsbediening van de tv in de slaapkamer kwijt, haal ik net het beddengoed uit de wasmachine en wat kom ik daar tegen, ja hoor de afstandsbediening. Heb ik met afhalen van het bed per ongeluk de afstandsbediening ook in de machine gedaan Heb mezelf wel even uit staan lachen, want dit is echt dom.
Jullie nog handige acties?
Jullie nog handige acties?
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Lekker slim
Mn telefoonhoesje kwijt een dag kwijt, haal ik s'avonds de placemats uit de kast, ligtie er gewoon in....
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Kennelijk ging ik de rotonde over in de verkeerde versnelling en kwam een glad steentje tegen. Toen ging ik even alle kanten op, alsof ik in de sneeuw reed. Even bijsturen en met rood hoofd weer verder gaan.
Maar joh, ik heb zo vaak iets uitgewassen wat niet moest.... Afvalstortpas, pinpassen... Noem het op en ik heb het weleens gewassen.
Maar joh, ik heb zo vaak iets uitgewassen wat niet moest.... Afvalstortpas, pinpassen... Noem het op en ik heb het weleens gewassen.
Gast- Gast
Ik had dat laatst ook.. Afstandsbediening in de wasmachine met de lakens van het bed haha.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Oeps.
M'n vriend was vergeten geld in de parkeermeter te doen, toen ie vanavond lief bij mij kwam eten omdat ik 'm zo miste. Ja hoor, boete. Voel me zo schuldig! Ben het ook echt helemaal vergeten. Had al aangeboden de helft te betalen, maar dat hoeft niet van 'm. Maar nou is ie wel chagrijnig weggereden
M'n vriend was vergeten geld in de parkeermeter te doen, toen ie vanavond lief bij mij kwam eten omdat ik 'm zo miste. Ja hoor, boete. Voel me zo schuldig! Ben het ook echt helemaal vergeten. Had al aangeboden de helft te betalen, maar dat hoeft niet van 'm. Maar nou is ie wel chagrijnig weggereden
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb ooit zo'n leuke situatie gehad met mijn telefoon... Zat in mijn zak... en mijn kleding in de wasmachine gegooid... Nou kon ie daar niet zo heel erg goed tegen helaas...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Haha dat is lekker slim ja. Werkt hij nog wel?
Ik heb niks van kort geleden, maar ben regelmatig mijn bril kwijt geweest terwijl hij gewoon op mijn hoofd stond...
Ik heb niks van kort geleden, maar ben regelmatig mijn bril kwijt geweest terwijl hij gewoon op mijn hoofd stond...
Gast- Gast
Zo zijn wij een keer bijna een week de afstandbediening kwijt geweest. Mijn moeder wast voor de voetbal. Mijn vader had op zitten vouwen. Hij had het kastje op de leuning van de stoel gelegd en de tas stond er naast op de grond. Heeft hij de afstandbediening aangestoten die is in de tas gevallen. Dus wij zoeken naar dat ding was echt nergens te vinden. En zaterdags vroeg een van de spelers aan mijn vader of we toevallig iets kwijt waren haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jaya schreef:Haha dat is lekker slim ja. Werkt hij nog wel?
Gister niet maar vannacht even goed laten drogen, nieuwe batterijen erin en hij doet het weer, zo goed als nieuw
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Ik ben mijn afstandbediening ook eens kwijt geweest. Uiteindelijk wilde ik boeken uit mijn tas pakken op school... zat hij onderin mijn schooltas.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb de afstandsbediening, na hem een week kwijt te zijn, wel eens terug gevonden tussen het oud papier. Maar goed dat het nog niet aan straat hoefde die week haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
loura schreef:Ik had dat laatst ook..Afstandsbedieningtelefoon in de wasmachine met de lakens van het bed haha.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had vorige week per ongeluk een schoen bij in de was gedaan. Toen heb ik die andere er later ook maar in gedaan, aangezien er een best kleurverschil was
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Haha zou mij ook zomaar eens kunnen overkomen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: