Katten naam
+15
RioolSpook
Raindrop
Saxy
SuperGrover
mandarijn
Spring
TukTuk
xxDila
Shy
love
TNMN
Sterre
Monte
aniet
Oasis
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Katten naam
Hahahahaha, oma, dat is een leuke naam! En dan nog een kater erbij die opa heet! *Ziet het al helemaal voor zich*
Ik vind Spooky ook een leuke naam. En wij hadden een hond die Rommel heette, dat zorgde ook voor leuke momenten
Ik vind Spooky ook een leuke naam. En wij hadden een hond die Rommel heette, dat zorgde ook voor leuke momenten
Gast- Gast
Wij hadden Minoes, Puma en Zippo (de laatste hebben wij niet bedacht maar wel zo gelaten omdat hij al geen kitten meer was toen we hem overnamen )
Gast- Gast
Wij hebben onze katten Mojito (spreek uit: mogito) en Tequila genoemd...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ginger voor een rood katje?
Zazu
Didi
Sjors
Je achternaam (wil ik zelf ooit nog eens doen: Van ... ! Kom hier!)
Gozert
Spoenk
Dieren naar etenswaren vernoemen vind ik ook altijd wel droog, heb zelf al een Pinda, Banaan en Sambal gehad.
Zazu
Didi
Sjors
Je achternaam (wil ik zelf ooit nog eens doen: Van ... ! Kom hier!)
Gozert
Spoenk
Dieren naar etenswaren vernoemen vind ik ook altijd wel droog, heb zelf al een Pinda, Banaan en Sambal gehad.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Theedoosje schreef:Wij hadden Minoes, Puma en Zippo (de laatste hebben wij niet bedacht maar wel zo gelaten omdat hij al geen kitten meer was toen we hem overnamen )
Zo heet onze kater ook
Gast- Gast
Hahaha er zijn hele leuke suggesties gegeven!
Uiteindelijk hebben we gekozen voor een naam die al eerder een optie was (en ook een keer is genoemd in dit topic). De kat bleek een jongetje te zijn dus..
Meet Morris!
Uiteindelijk hebben we gekozen voor een naam die al eerder een optie was (en ook een keer is genoemd in dit topic). De kat bleek een jongetje te zijn dus..
Meet Morris!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Oooooh wat een schatje zeg! *smelt* Leuke naam ook! Ik wens jullie heel veel geluk met Morris
Gast- Gast
Lilium schreef:Oooooh wat een schatje zeg! *smelt* Leuke naam ook! Ik wens jullie heel veel geluk met Morris
Lief! Dankjewel!
Oasis- Ratel
Oasis schreef:Lilium schreef:Oooooh wat een schatje zeg! *smelt* Leuke naam ook! Ik wens jullie heel veel geluk met Morris
Lief! Dankjewel!
Ik had even een ander vraagje. Ik wil in de toekomst heel graag een poes of kat en ben er ook mee opgegroeid. Wil dan ook het liefst een kitten. Probleem is eigenlijk dat ik 28 uur en mijn vriend 40 uur werk. Hoe hebben jullie dat gedaan, in het begin moet je natuurlijk veel thuis zijn om het 'op te voeden'.
loukie86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 20
Registratiedatum : 18-12-10
loukie86 schreef:Oasis schreef:Lilium schreef:Oooooh wat een schatje zeg! *smelt* Leuke naam ook! Ik wens jullie heel veel geluk met Morris
Lief! Dankjewel!
Ik had even een ander vraagje. Ik wil in de toekomst heel graag een poes of kat en ben er ook mee opgegroeid. Wil dan ook het liefst een kitten. Probleem is eigenlijk dat ik 28 uur en mijn vriend 40 uur werk. Hoe hebben jullie dat gedaan, in het begin moet je natuurlijk veel thuis zijn om het 'op te voeden'.
Tja, je kan er nu eenmaal niet 24 uur bij zijn. Wij hebben onze eerste kat en nu ook afgesproken met het nu nog baasje van Morris, gekregen in het weekend zodat we beiden thuis zijn en hij aan ons/zijn nieuwe omgeving kan wennen. Daarna moeten we beide werken (ik alleen de ochtend wel), dus is het verder afwachten hoe het zal gaan.
Oasis- Ratel
Wat een schattig beestje met een stoere naam
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Polly schreef:Wat een schattig beestje met een stoere naam
Oasis- Ratel
@ Loukie86: Ik heb een week vrij genomen zodat zij goed aan mij kon wennen en ik aan haar aangezien het ook mijn eerste katje is :-)
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Naam paspoort en naam ticket verschillend?
» Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
» 1 of 2 katten?
» Katten vraagjes
» katten dilemma
» Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
» 1 of 2 katten?
» Katten vraagjes
» katten dilemma
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: