Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ontpillen

Ga naar beneden

Ontpillen Empty Ontpillen

Bericht  Ster wo 15 jun 2011 - 0:44

2 en halve maand geleden ben ik gestopt met de pil, ik was dat ding helemaal moe en wilde weten hoe mijn lichaam/cyclus reageerde zonder hormonen. Nou heb ik twee maanden eigenlijk nergens last van gehad, ook gewoon een regelmatige cyclus (28 en 27), maar sinds zondag ben ik zo duizelig (was de week ervoor gewoon ongesteld). Zou het nog kunnen komen door het ontpillen, of zou ik zwanger kunnen zijn en gewoon ongesteld worden? De kans dat ik zwanger ben lijkt me vrij klein, hebben condooms gebruikt. Ik weet dat t evengoed nog kan, en zal morgen of vrijdag een test doen.

Dus heeft iemand dit gehad met ontpillen of wat zou het kunnen zijn?

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen Empty Re: Ontpillen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 1:06

Het meest waarschijnlijke scenario is dat het niets met ontpillen / zwanger zijn te maken heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen Empty Re: Ontpillen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 1:08

Is je menstruatie veel heftiger geworden sinds je gestopt bent met de pil? Dat soort klachten kunnen ook op bloedarmoede wijzen.

Of lage bloedsuiker, of slaaptekort, of stress, of lage bloeddruk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen Empty Re: Ontpillen

Bericht  Ster wo 15 jun 2011 - 2:18

@ Twellie: Ik hoop 't. Je gaat je allemaal gekke dingen in het hoofd halen, omdat t de eerste reactie van iedereen is, je bent zwanger Rolling Eyes
@ ProudMamma: De bloeddruk is het niet, stress en slaaptekort ook niet echt. Ik heb bloed laten prikken gister, dus wacht de uitslag maar rustig af (maar wat duurt wachten dan toch lang)

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen Empty Re: Ontpillen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 2:29

Als je de week voor zondag nog ongesteld was, kun je nu bijna niet zwanger zijn, want dan is je eisprong nog niet geweest. Het is ook heel onwaarschijnlijk dat je de maand ervoor zwanger bent geworden, want een bloeding op het moment dat je je menstruatie verwacht, zal 999 van de 1000 keer ook gewoon een menstruatie zijn en geen bloeding tijdens een zwangerschap. Conclusie: don't worry smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontpillen Empty Re: Ontpillen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum