Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Misselijk na het ontpillen?

+2
nina
Live Laugh Love
6 plaatsers

Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Live Laugh Love wo 19 jan 2011 - 5:28

Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de nuvaring en moet over 2 dagen (als het goed is) ongesteld worden.
De eerste maand had ik nergens last van, maar nu ben ik zoo ontzettend misselijk. Ongeveer een week nu.
Hoort dat erbij??

Erg irritant :shock:
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 11:08

Live Laugh Love schreef:Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de nuvaring en moet over 2 dagen (als het goed is) ongesteld worden.
De eerste maand had ik nergens last van, maar nu ben ik zoo ontzettend misselijk. Ongeveer een week nu.
Hoort dat erbij??

Erg irritant :shock:

kan idd door het ontpillen komen, kun je aardig wat klachten van krijgen weet ik uit ervaring.
maar zou het niet kunnen dat je zwanger bent? omdat je zegt dat je over 2 dagen ongesteld moet worden als het goed is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Live Laugh Love wo 19 jan 2011 - 19:23

Puggle schreef:
Live Laugh Love schreef:Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de nuvaring en moet over 2 dagen (als het goed is) ongesteld worden.
De eerste maand had ik nergens last van, maar nu ben ik zoo ontzettend misselijk. Ongeveer een week nu.
Hoort dat erbij??

Erg irritant :shock:

kan idd door het ontpillen komen, kun je aardig wat klachten van krijgen weet ik uit ervaring.
maar zou het niet kunnen dat je zwanger bent? omdat je zegt dat je over 2 dagen ongesteld moet worden als het goed is...
Nee, wel hele kleine kans.. met waarschijnlijk bedoel ik dat ik mijn cyclus nog niet goed weet en het best kan zijn dat hij langer is dan 'volgens het boekje'.
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  nina vr 21 jan 2011 - 9:32

Heb ook wel eens gelezen dat je juist van ontpillen een soort zwangerschapsklachten kunt krijgen zonder dat je zwanger bent......
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 21:38

Ik heb misselijkheid nog nooit gehad als ontpillings symptoom. Wel meer puistjes,vette gezichtshuid en gevoelige tepels... ben benieuwd of je ongesteld wordt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  nisavi vr 21 jan 2011 - 21:54

Ik heb daar een tijdje last van gehad nadat ik met de pil gestopt was. Behoorlijk misselijk was ik. En ik was echt niet zwanger Wink Het was erg vervelend.


nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Live Laugh Love za 22 jan 2011 - 0:33

nisavi schreef:Ik heb daar een tijdje last van gehad nadat ik met de pil gestopt was. Behoorlijk misselijk was ik. En ik was echt niet zwanger Wink Het was erg vervelend.


Hoe lang heeft dat geduurd? Ik heb sinds woensdag buikpijn, niet constant maar af en toe. Maar mijn ongesteldheid komt nog niet door.. wat een gedoe zeg zonder anticonceptie. Ik word er helemaal onzeker van en denk steeds ik word toch wel ongesteld??
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 3:18

Heb je al een test gedaan?? Maar je menstruatie kan de de eerste periodes ook later komen, aangezien je nog aan het ontpillen bent. Ik had meteen een cyclus van 28 dagen. Deze werd na 6 maanden wel wat onregelmatiger ( tussen de 24 en 28 dagen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Live Laugh Love za 22 jan 2011 - 4:13

Razz88 schreef:Heb je al een test gedaan?? Maar je menstruatie kan de de eerste periodes ook later komen, aangezien je nog aan het ontpillen bent. Ik had meteen een cyclus van 28 dagen. Deze werd na 6 maanden wel wat onregelmatiger ( tussen de 24 en 28 dagen).

Nee eigenlijk durf ik dat niet :shock: Ik neem aan dat het nog komt.. ik heb woensdag een tentamen, heb met mijn vriend afgesproken dat als het er dan nog niet is, we een testje gaan halen. Dan is het inmiddels een week te laat... Of ik maak me zorgen om niets, kan ook nog...
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  nina za 22 jan 2011 - 8:14

Live Laugh Love schreef:
Razz88 schreef:Heb je al een test gedaan?? Maar je menstruatie kan de de eerste periodes ook later komen, aangezien je nog aan het ontpillen bent. Ik had meteen een cyclus van 28 dagen. Deze werd na 6 maanden wel wat onregelmatiger ( tussen de 24 en 28 dagen).

Nee eigenlijk durf ik dat niet :shock: Ik neem aan dat het nog komt.. ik heb woensdag een tentamen, heb met mijn vriend afgesproken dat als het er dan nog niet is, we een testje gaan halen. Dan is het inmiddels een week te laat... Of ik maak me zorgen om niets, kan ook nog...
Niet te veel zorgen maken want juist dan duurt het langer....
Hopelijk valt het mee!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 8:23

Ik kan me herinneren dat ik dat de eerste twee maanden na het stoppen met de pil ook met vlagen had. En dan te bedenken dat ik die eerste maanden ook maar niet ongesteld werd (werd pas na 11 weken voor het eerst na de pil uit mezelf ongesteld), dus je kunt je voorstellen dat de testen er op een gegeven moment doorheen vlogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  nisavi za 22 jan 2011 - 9:53

Live Laugh Love schreef:
nisavi schreef:Ik heb daar een tijdje last van gehad nadat ik met de pil gestopt was. Behoorlijk misselijk was ik. En ik was echt niet zwanger Wink Het was erg vervelend.


Hoe lang heeft dat geduurd? Ik heb sinds woensdag buikpijn, niet constant maar af en toe. Maar mijn ongesteldheid komt nog niet door.. wat een gedoe zeg zonder anticonceptie. Ik word er helemaal onzeker van en denk steeds ik word toch wel ongesteld??

Een paar maanden, daarna werd het minder en was het weg. Maar misschien ben ik daar wel een uitzondering in Laughing

Maar ik zou anders gewoon even een testje doen, dan weet je of het door een zwangerschap komt of niet :-)

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 12:29

Live Laugh Love schreef:
Puggle schreef:
Live Laugh Love schreef:Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de nuvaring en moet over 2 dagen (als het goed is) ongesteld worden.
De eerste maand had ik nergens last van, maar nu ben ik zoo ontzettend misselijk. Ongeveer een week nu.
Hoort dat erbij??

Erg irritant :shock:

kan idd door het ontpillen komen, kun je aardig wat klachten van krijgen weet ik uit ervaring.
maar zou het niet kunnen dat je zwanger bent? omdat je zegt dat je over 2 dagen ongesteld moet worden als het goed is...
Nee, wel hele kleine kans.. met waarschijnlijk bedoel ik dat ik mijn cyclus nog niet goed weet en het best kan zijn dat hij langer is dan 'volgens het boekje'.

oke snap hem Wink even afwachten dan en anders toch even testen. succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Live Laugh Love zo 23 jan 2011 - 1:26

Hmm.. ik word toch steeds een beetje zenuwachtiger.
Nadat ik met de nuvaring ben gestopt, zat er tussen de laatste keer ring en mijn eerste 'eigen' ongesteldheid 26 dagen. Ik dacht daarom dat het nu dan ook wel rond die tijd zal komen. Maar misschien zegt zo;n eerste keer ook niets..
Ik had vrijdagavond buikkrampen, maar nog niets...
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 3:13

Als je er zo zenuwachtig ervan wordt haal je toch gewoon een test?

Ik ben na het ontpillen ook misselijk etc geweest, zat ruim 2 maanden tussen de menstruatie door mijn pil en de menstruatie volgens mijn eigen cyclus!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 8:40

Heb je inmiddels al getest?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  blondie29 do 27 jan 2011 - 11:58

misschien zwanger? ik had t ook, was een paar x de pil vergeten en toen dacht ik ik stop er maar mee, daarna geen sex meer gehad, daarvoor 1x. En na ongeveer een week werd ik ook erg misselijk steeds vlagen en duizelig bleek ik ook zwanger te zijn :shock:
blondie29
blondie29
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 63
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Live Laugh Love do 27 jan 2011 - 19:26

Ik heb getest, maar negatief. Ook nog geen menstruatie. Heb toch het idee dat het met hormomen te maken heeft.
Wacht het nog even af.
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 1:13

Hoe is het nu met je?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Live Laugh Love di 1 feb 2011 - 1:58

Wat lief dat je het vraagt. Het gaat alleen niet erg lekker. Nog niet ongesteld, maar voel me niet lekker. Idee dat er een griepje aankomt. Ik heb bijvoorbeeld vanmiddag even liggen slapen, zo moe ben ik.
Ik heb veel last van hormomen, veel aan het huilen, terwijl dat niets voor mij is. Ik hoop dat die menstruatie snel doorzet.. want hier word ik gek van.
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 4:49

Ach dat is vervelend zeg! Anders misschien even langs de huisarts? Dan heb je meer duidelijkheid wellicht of hij/zij kan je vertellen wat je kan doen/kan helpen?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  blondie29 wo 2 feb 2011 - 0:26

Live Laugh Love schreef:Wat lief dat je het vraagt. Het gaat alleen niet erg lekker. Nog niet ongesteld, maar voel me niet lekker. Idee dat er een griepje aankomt. Ik heb bijvoorbeeld vanmiddag even liggen slapen, zo moe ben ik.
Ik heb veel last van hormomen, veel aan het huilen, terwijl dat niets voor mij is. Ik hoop dat die menstruatie snel doorzet.. want hier word ik gek van.

Ik wil je niet onnodig bang maken, maar ik had echt precies hetzelfde! Maar ook dacht zegt niets want een verlate ongesteldheid kan precies dezelfde sympthomen geven!
Hoop voor je dat je het snel wordt!
blondie29
blondie29
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 63
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Linnie1985 di 8 feb 2011 - 10:18

ik ben ook net een maand gestopt met de pil. Na mijn laatste pil duurde het altijd 4 dagen voor ik ongesteld werd. Nu ik aan het ontpillen ben, was ik 3 dagen overtijd. Mijn vriend en ik hebben wel sex gehad. Maja zelfde klachten als jou en ben maar voor de zekerheid een testje gaan halen, maar die was negatief. Vannochtend dus die test gedaan, werd ik s'middags ongesteld haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Misselijk na het ontpillen? Empty Re: Misselijk na het ontpillen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum