Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

+3
Sjaantje
Pien
loesje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  loesje di 14 jun 2011 - 19:56

Is de bambino campingbed van het kruidvat makkelijk in en uit te klappen??
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Pien di 14 jun 2011 - 20:07

Ja. Net Als alle andere

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  loesje di 14 jun 2011 - 20:11

Ik heb hier een campingbedje dat heel lastig is uitteklappen vandaar dat ik naar een andere zocht en heb nu die van het kruidvat besteld.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 20:12

Wij hebben zo`n ding en het is een hell om 'm uit te klappen.. Ik begin er niet eens meer aan.. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  loesje di 14 jun 2011 - 20:17

oo :shock: en die heb ik net besteld fijn dan ...
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 20:19

loesje schreef:Ik heb hier een campingbedje dat heel lastig is uitteklappen vandaar dat ik naar een andere zocht en heb nu die van het kruidvat besteld.

die van de blokker toevallig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 20:19

Al die bedjes hebben toch tegenwoordig hetzelfde systeem?
Of niet?

Eerst de zijkanten (de lange) en dan de korte zijkanten. Daarna pas de bodem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 20:23

Wij hebben toen op internet de handleiding opgezocht en aan de hand daarvan het bedje opgezet, maar dat heeft mooi lang geduurd.. Wij hadden altijd een bedje dat zomaar stond, maar die ging stuk helaas..

We hebben nu het bedje gewoon uitgeklapt staan, om uitklap drama te voorkomen, haha..
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  loesje di 14 jun 2011 - 20:27

dat word dus nog wat dus.. wij willen hem gebruiken om mee te nemen als we op op bezoek ergens gaan en hij wil slapen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 20:42

Wij hebben er ook een van Bambino en ik vind 'm fijn. Mijn ouders trouwens ook. Je moet alleen wel nog een apart matrasje (bij bijv. de Prénatal) kopen want wat je er bij krijgt is echt niet veel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Sjaantje di 14 jun 2011 - 21:12

Volgens mij hebben al die bedjes tegenwoordig hetzelfde systeem, ik heb er hier één staan (van Chico meen ik) die ik iedere week in- en uitklap. Als je eenmaal handigheid hebt, is het niet zo moeilijk. Dé oplossing is om de bodem als laatste te doen! Doe je die als eerst, dan krijg je de zijkanten niet meer rechtgeklikt en dan is het regelrechte hel...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  pantuf di 14 jun 2011 - 21:52

Hazeltje schreef:
Eerst de zijkanten (de lange) en dan de korte zijkanten. Daarna pas de bodem.

Wij hebben een bedje van Kees en deze moet inderdaad ook op deze manier. Doe je het anders, dan lukt het simpelweg niet. Dan krijg je inderdaad de zijkanten niet vast geklikt.
Je moet er gewoon even handigheid in krijgen, dan heb je hem zo in elkaar!
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  ekjir@M di 14 jun 2011 - 21:58

Hier eentje van Topmark. Daarvan moet weer eerst de bodem, dan moet je ook eerst nog ergens aandraaien anders lijkt het nergens meer op. Volgens mij maakt het niet uit wat voor campingbedje je hebt maar het blijft een hel om het in te klappen

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Darius di 14 jun 2011 - 21:58

Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen met een campingbedje rondsjouwt, en dan moet je ook nog eens een extra matrasje meeslepen. Wij hebben een deryan tentje, IDEAAL!!!!!!!!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  pantuf di 14 jun 2011 - 21:59

ekjir@M schreef:Hier eentje van Topmark. Daarvan moet weer eerst de bodem, dan moet je ook eerst nog ergens aandraaien anders lijkt het nergens meer op. Volgens mij maakt het niet uit wat voor campingbedje je hebt maar het blijft een hel om het in te klappen

Nee hoor, hier staat hij nu in 5 tellen smile
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 22:07

pantuf schreef:
ekjir@M schreef:Hier eentje van Topmark. Daarvan moet weer eerst de bodem, dan moet je ook eerst nog ergens aandraaien anders lijkt het nergens meer op. Volgens mij maakt het niet uit wat voor campingbedje je hebt maar het blijft een hel om het in te klappen

Nee hoor, hier staat hij nu in 5 tellen smile

Hier ook. Wij hebben er echt nooit problemen mee gehad.
Ja 1 keer, toen was zo'n klik-mechanisme eruit geschoten.
Gemaakt en nu staat ie weer zo in elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  PiP wo 15 jun 2011 - 7:00

ekjir@M schreef:Hier eentje van Topmark. Daarvan moet weer eerst de bodem, dan moet je ook eerst nog ergens aandraaien anders lijkt het nergens meer op. Volgens mij maakt het niet uit wat voor campingbedje je hebt maar het blijft een hel om het in te klappen

Ik weet niet welke je van Topmark hebt?? Wij hebben deze http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=7257&groep_id=8&merk=74
Die heb ik zo staan..
Bedje losjes neerzetten, randen goed doen(maakt niet uit welke eerst) en dan de bodem indrukken.

Zo`n tentje lijk me ook wel makkelijk, maar gaat L daar nu ook nog in? Zie staan tot 3,5 a4 jaar, ik zou denken dat hij zo omkiept als ze tegen de zijkant aan gaan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Darius wo 15 jun 2011 - 7:09

PiP schreef:Zo`n tentje lijk me ook wel makkelijk, maar gaat L daar nu ook nog in? Zie staan tot 3,5 a4 jaar, ik zou denken dat hij zo omkiept als ze tegen de zijkant aan gaan.

Ja, L.aurens slaapt nog steeds in het tentje, wij hebben dan de peuterversie. (er is ook een babyversie) en hij kan gewoon niet omkiepen. Ik vind het echt supermakkelijk, je kunt hem helemaal plat invouwen en dan in een tasje doen met hengels. En als je weggaat kun je die zo over je schouder inslaan, helemaal niet zwaar. En het past gewoon in de auto.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:15

Wij hebben ook zo'n tentje. Ideaal systeem, maar...Meneer weigert daar dus in te slapen. Volgens mij wordt hij er wat claustrofobisch van ofzo. En voor de vakantie vind ik het ook niet zo handig; dan krijg je een tentje in een tent en dat lijkt me zo warm.

Maar op zich vind ik het wel een ideaal ding. Helaas alleen niet voor ons in de praktijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk  Empty Re: Is de babino campingbed van het kruidvat makkelijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum