Wie nodig jij uit op een verjaardag?
+14
Suus
Shy
Rovine
Sarah1985
Fearie
Roxi3
Flippin' Bitch
Melis_je
Pien
SuperGrover
Rouxxxe
Caramba
Jerry
Susan
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie nodig jij uit op een verjaardag?
SuperGrover schreef:Gezellig toch? Wij hebben een huiskamer van 17 m², dus het is bij ons al heel snel heel gezellig.Isabella schreef:SuperGrover schreef:Vrienden en familie gewoon uitnodigen en kijken wie er komt
Maar als ik dat doe, en iedereen komt, zit ik hier met 20 man tegelijk straks.
Heb dat ook wel eens gedaan, toen ik nog bij mijn moeder woonde. Ook een kleine jaren 50 eengezinswoning, 25 vrienden uitgenodigd. Overal kussens op de grond gelegd en het werd al snel een beetje turks theehuis achtig. Heel gezellig!
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op di 14 jun 2011 - 6:35; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Nou precies, dat is juist leuk!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ehmm eigenlijk alleen m'n nichtjes (en superschattig achterneefje die druk genoeg voor 10 is), 2 vriendinnen van m'n moeder die zo'n beetje m'n tantes zijn.. M'n echte tante en soms m'n oom, als-ie niet werkt... M'n exstiefmoeder en exstiefzusje en broers komen en m'n 2 beste vriendinnen + aanhang komen. Dat was voorgaande jaren tenminste zo, zal dit jaar ook wel zo gaan
Gast- Gast
Isabella schreef:Heel leuk; maar voor mij te druk
Ik zou dat helemaal niet leuk vinden
Gast- Gast
Familie.
Met mijn vrienden heb ik het op dat vlak helemaal gehad met ze; de helft zegt op het laatste moment af - zeg, een dag van te voren (terwijl ik ze 3 weken van tevoren uitnodig) waardoor ik dus veel te veel drinken en hapjes over hou, en de andere helft doet nooit moeite om zelf eens een feestje te organiseren voor zijn/haar verjaardag maar verwacht wel ieder jaar van mij dat ik iets organiseer.
Ik weet dus ook niet zeker of ik het dit jaar wel ga vieren. Voor mij is mijn verjaardag heel belangrijk, ik doe altijd erg mijn best om iets lekkers te maken en iedereen het naar zijn zin te maken en ik vat het ook erg persoonlijk op dat vrienden er zo laks mee om gaan. Dus dan kan ik het beter misschien maar niet houden.
Met mijn vrienden heb ik het op dat vlak helemaal gehad met ze; de helft zegt op het laatste moment af - zeg, een dag van te voren (terwijl ik ze 3 weken van tevoren uitnodig) waardoor ik dus veel te veel drinken en hapjes over hou, en de andere helft doet nooit moeite om zelf eens een feestje te organiseren voor zijn/haar verjaardag maar verwacht wel ieder jaar van mij dat ik iets organiseer.
Ik weet dus ook niet zeker of ik het dit jaar wel ga vieren. Voor mij is mijn verjaardag heel belangrijk, ik doe altijd erg mijn best om iets lekkers te maken en iedereen het naar zijn zin te maken en ik vat het ook erg persoonlijk op dat vrienden er zo laks mee om gaan. Dus dan kan ik het beter misschien maar niet houden.
Gast- Gast
Ik vier het eigenlijk alleen met mijn ouders en zusje.
Met vrienden/kennissen eigenlijk nooit. Ik voel me altijd heel erg ongemakkelijk op gelegenheden die voor mij zijn (bijv. diplomauitreiking). Als ik een feestje zou geven zou ik er zelf niet echt van genieten, omdat ik me dan de hele tijd druk zou maken of alles wel goed gaat en of iedereen het wel naar z'n zin heeft.
Met vrienden/kennissen eigenlijk nooit. Ik voel me altijd heel erg ongemakkelijk op gelegenheden die voor mij zijn (bijv. diplomauitreiking). Als ik een feestje zou geven zou ik er zelf niet echt van genieten, omdat ik me dan de hele tijd druk zou maken of alles wel goed gaat en of iedereen het wel naar z'n zin heeft.
Gast- Gast
Familie, voor vrienden vier ik het apart..
Anders zit het huis veel te vol en mijn familie en vrienden matchen niet echt, whaha..
Anders zit het huis veel te vol en mijn familie en vrienden matchen niet echt, whaha..
Gast- Gast
Voor mij hoeft het niet zo nodig gevierd te worden, mijn vriend vind het wel gezellig dus nodigen we toch wel vrienden uit. Uiteindelijk is het altijd heel gezellig weet nog niet hoe het dit jaar gaat, ben dan op zijn laatst 2 weken geleden bevallen (als ik 2 weken overtijd loop) weet niet of ik dan al energie heb om de hele avond de hut vol te hebben. Als ik gewoon op de uitgerekende datum of eerder beval zal ik denk ik vragen of ze overdag komen ipv 's avonds. Familie idem, alleen wel verdeeld over 2 dagen.
Gast- Gast
Fauve schreef:Isabella schreef:Heel leuk; maar voor mij te druk
Ik zou dat helemaal niet leuk vinden
Al sinds ik kind ben, ontvlucht ik m'n eigen verjaardag op een gegeven moment. Ik vond het altijd te druk en werd er zo moe van! En nog steeds wel, dan heb ik af en toe gewoon even een momentje rust nodig.
Ik heb het groots gevierd (gigantisch feest samen met een vriendin) en klein gevierd (alleen familie afgelopen jaar), en alles er tussen in met een aantal vrienden en vriendinnen. Vaak bij m'n ouders, omdat ik er zelf geen ruimte voor had, of juist in het buitenland omdat ik daar was.
Ik zou gewoon doen hoe jij het prettig vindt, Pippa/Isabella (hoe heet je nu?), en je familie en vrienden leggen zich daar wel bij neer (of hebben zich daar bij neer te leggen).
Gast- Gast
Ik nodig alleen vrienden en vriendinnen uit, geen familie.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Vrienden en familie gewoon uitnodigen en kijken wie er komt
+1. Ik heb het 1x apart gedaan, toen heb ik de hele avond zitten wachten en kwam er om 22 uur een vriendin met haar vriend en verder niemand. Ik was zo teleurgesteld dat ik het voortaan gewoon op 1 dag vier voor iedereen.
Gast- Gast
Voor vrienden vooral. Vriend is bijna tegelijk jarig, dus doen we het in 1 keer (anders zouden we 2 weekenden achter elkaar moeten "claimen"), dus er komt altijd wel iemand. Bij verjaardagen komt meestal de helft, dus nodigen we ongeveer 30 man uit. Komen er 15-20 en heb je een volle kamer.
Familie doen we niet echt. Vorig jaar hebben we onze ouders kennis met elkaar laten maken.
Familie doen we niet echt. Vorig jaar hebben we onze ouders kennis met elkaar laten maken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik nodig familie uit bij mij thuis. Vorig jaar heb ik het met vriendinnen in een kroeg gevierd, iedereen die zin had kon komen. We waren uiteindelijk met een stuk of 10 en ik vond het hartstikke gezellig, doe het volgend jaar weer zo. Heb ik geen bende bij mij thuis, heerlijk!
Gast- Gast
Ik nodig meestal mijn directe vriendengroep uit (12 personen) en mijn gezin (vader,moeder,broer, zusjes). Volgend jaar zal hier mijn schoonfamilie bij komen.
Ik heb niet zoveel contact meer met mijn vriendengroep (verschil: ik ben nog niet getrouwd, studeer nog etc..) omdat dat gewoon niet zo lekker loopt de laatste tijd. Ik heb een heel ander leven gekregen als mijn vriendengroep. En sinds ik zelf een relatie heb, stage heb gelopen etc. is het eigenlijk niet heel makkelijk geworden.
Ik heb niet zoveel contact meer met mijn vriendengroep (verschil: ik ben nog niet getrouwd, studeer nog etc..) omdat dat gewoon niet zo lekker loopt de laatste tijd. Ik heb een heel ander leven gekregen als mijn vriendengroep. En sinds ik zelf een relatie heb, stage heb gelopen etc. is het eigenlijk niet heel makkelijk geworden.
Gast- Gast
Mijn vriend heeft het afgelopen jaar gevierd en dan gelijk ook housewarming dat was heel gezellig maar ook echt heel erg druk. Ik heb toen ook niet echt lekker kunnen ontspannen ofzo.
Afgelopen april heb ik mijn verjaardag gevierd en dat ging een stuk beter huiskamer zat wel vol, als er iemand weg ging kwam de volgende weer binnen, alsof ze elkaar aan het aflossen waren
ook heb ik toen geen hapjes staan maken maar lekker makkelijk dingetjes die alleen even in de oven hoefde. Ik nodig trouwens mijn familie, schoonfamilie en een paar vriendinnen uit.
Afgelopen april heb ik mijn verjaardag gevierd en dat ging een stuk beter huiskamer zat wel vol, als er iemand weg ging kwam de volgende weer binnen, alsof ze elkaar aan het aflossen waren
ook heb ik toen geen hapjes staan maken maar lekker makkelijk dingetjes die alleen even in de oven hoefde. Ik nodig trouwens mijn familie, schoonfamilie en een paar vriendinnen uit.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Op de dag zelf komt er meestal (schoon)familie langs en mijn beste vrienden. Als ik zin heb geef ik nog een feestje voor een grotere groep vrienden, maar dit doe ik lang niet elk jaar.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik nog een relatie had vierde ik het voor vrienden die ik toen had bij mijn ex thuis. Nu vier ik het alleen voor familie.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik doe mn familie en vrienden altijd los van elkaar vieren. Dit jaar hebben mn vriend en ik onze verjaardag / housewarming samen gevierd (nogal druk en zijn maar 3 weken van elkaar jarig). Hebben we gelijk alles maar gehad
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga meestal met een paar goede vriendinnen (zeg drie ofzo) een hapje eten oid en daarna naar een kroeg. En verdere vrienden sluiten dan aan (zit bij een vereniging, dus komen al snel minstens 10-15 mensen langs bij een verjaardag), gaat dan meestal via feestboek (whaha, ik typte het per ongeluk, maar nu laat ik het lekker staan): "feestje, die dag, die tijd, de locatie".
Feestje voor de familie deden wij al nooit aan toen ik nog thuis woonde (ok, tot mijn vijfde ofzo), laat staan nu..
Edit: ergens in de weken ervoor/erna gaan we dan vaak nog wel met het gezin uit eten. =)
Feestje voor de familie deden wij al nooit aan toen ik nog thuis woonde (ok, tot mijn vijfde ofzo), laat staan nu..
Edit: ergens in de weken ervoor/erna gaan we dan vaak nog wel met het gezin uit eten. =)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Op mijn verjaardag nodig ik familie, schoonfamilie en de naaste vrienden uit.
Elk jaar een drukke bedoeling, maar dan wel op één dag.
Elk jaar een drukke bedoeling, maar dan wel op één dag.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Eén dag familie, dat vier ik vaak bij mijn moeder omdat dat t handigste is. Voor mezelf hoeft dat niet meer zo nodig, maar mijn moeder zegt altijd dat het wel zo leuk is... Zelf woon ik te ver weg van mijn familie om het bij mij thuis te doen.. Nouja, zou wel kunnen, maar dat is wel veel gedoe voor iedereen...
Ik hou er verder eigenlijk helemaal niet van om mijn verjaardag te vieren... Voor vrienden doe ik vaak gewoon een stuk of 20 mensen uitnodigen en dan komen er soms ook nog wat vrienden van mijn vriend, want iedereen is toch een beetje bevriend met elkaar, dus dat is wel zo gezellig. Dan gewoon 's avonds biertjes drinken en dan met z'n allen de stad in.
Ik hou er verder eigenlijk helemaal niet van om mijn verjaardag te vieren... Voor vrienden doe ik vaak gewoon een stuk of 20 mensen uitnodigen en dan komen er soms ook nog wat vrienden van mijn vriend, want iedereen is toch een beetje bevriend met elkaar, dus dat is wel zo gezellig. Dan gewoon 's avonds biertjes drinken en dan met z'n allen de stad in.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie nodig je uit op de verjaardag van je kind
» Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje
» Ideeën nodig voor verjaardag vriendin
» Slaapkamerinspiratie nodig!
» Hulp nodig...
» Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje
» Ideeën nodig voor verjaardag vriendin
» Slaapkamerinspiratie nodig!
» Hulp nodig...