Ideeën nodig voor verjaardag vriendin
Pagina 1 van 1
Ideeën nodig voor verjaardag vriendin
Volgende week is mijn buurvrouw/vriendin jarig. Ze wordt 30.
Nu wil ik graag een leuke verrassing verzinnen maar heb even geen inspiratie. Ik hoop dan ook dat jullie me kunnen helpen.
Ze heeft 3 kleine kinderen, is getrouwd en houdt wel van een grap.
Ik zat zelf te denken om met een paar dames uit de straat een stripper in te huren, maar wil dat eerst met haar man overleggen. Hij kan ook wel tegen een grapje.
Maar dat kost nogal wat dus alle andere leuke/grappige ideeën zijn welkom.
Voor de buurman die jarig was hadden. We een mega grote foto-tart met gekleurde versiering gegeven met daarop een foto van zijn eigen middelvinger die hij altijd naar iedereen stuurt op whatsapp.
Nou, kom maar op!
Nu wil ik graag een leuke verrassing verzinnen maar heb even geen inspiratie. Ik hoop dan ook dat jullie me kunnen helpen.
Ze heeft 3 kleine kinderen, is getrouwd en houdt wel van een grap.
Ik zat zelf te denken om met een paar dames uit de straat een stripper in te huren, maar wil dat eerst met haar man overleggen. Hij kan ook wel tegen een grapje.
Maar dat kost nogal wat dus alle andere leuke/grappige ideeën zijn welkom.
Voor de buurman die jarig was hadden. We een mega grote foto-tart met gekleurde versiering gegeven met daarop een foto van zijn eigen middelvinger die hij altijd naar iedereen stuurt op whatsapp.
Nou, kom maar op!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ideeën nodig voor verjaardag vriendin
Oh nee, een stripper zou ik echt een heel vreselijk cadeau vinden. Ik ben pas 30 geworden en had zo'n cadeau echt niet leuk gevonden. Maar ik ken je vriendin natuurlijk niet, wie weet vind zij het fantastisch!
Het is wel leuk om iets met versiering te doen, slingers/ballonnen of andere dingen met 30 erop?
Misschien oud Hollandsche spelletjes doen met alle volwassenen, zoals appelhappen/koekhappen/zaklopen/spijkerpoepen/hints etc? En een lekkere bbq erbij? Of fonduen?
Het is wel leuk om iets met versiering te doen, slingers/ballonnen of andere dingen met 30 erop?
Misschien oud Hollandsche spelletjes doen met alle volwassenen, zoals appelhappen/koekhappen/zaklopen/spijkerpoepen/hints etc? En een lekkere bbq erbij? Of fonduen?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wie nodig jij uit op een verjaardag?
» Leuke ideeën nodig voor speelhoekje in woonkamer
» Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?
» Leuke verjaardag voor beste vriendin
» Ideeën nodig
» Leuke ideeën nodig voor speelhoekje in woonkamer
» Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?
» Leuke verjaardag voor beste vriendin
» Ideeën nodig
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: