Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie nodig jij uit op een verjaardag?

+14
Suus
Shy
Rovine
Sarah1985
Fearie
Roxi3
Flippin' Bitch
Melis_je
Pien
SuperGrover
Rouxxxe
Caramba
Jerry
Susan
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie nodig jij uit op een verjaardag? Empty Wie nodig jij uit op een verjaardag?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 4:52

Vorig jaar heb ik mijn verjaardag gecombineerd met housewarming en had ik dus best veel mensen uitgenodigd. Leuk, maar ik vond het best druk eigenlijk! Dat wil ik dit jaar anders eigenlijk, vooral omdat sommige mensen gewoon bijna niks laten weten, en ik dan zoiets heb van, moet je dan wel op mijn verjaardag komen. Ik heb ook nog (schoon)familie en dan is het best wel volle bak thuis.

Hoe doen jullie dat? Of nodig je een selecte groep uit? Of vier je het twee dagen, met familie, en met vrienden?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie nodig jij uit op een verjaardag? Empty Re: Wie nodig jij uit op een verjaardag?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 4:53

Niemand laughcry

Gast
Gast

Wie nodig jij uit op een verjaardag? Empty Re: Wie nodig jij uit op een verjaardag?

Bericht  Susan di 14 jun 2011 - 4:54

Ik vier het eigenlijk meestal alleen voor familie. Een vriend van Dion komt wel altijd bij ons op verjaardagen, maar ik zie hem ook als een soort familie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jerry di 14 jun 2011 - 4:54

ik doe 't meestal op twee dagen. Een dag vrienden en een dag familie...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Caramba di 14 jun 2011 - 4:55

Ik vier mijn verjaardag wel 1 dag. 's Ochtends voor familie en 's avonds voor vrienden. Ik ben er nu wel overuit dat ik nu een selecte keus ga maken. Ik hoor niet van iedereen wat, van diegenen waar ik amper tot niets van hoor, nodig ik nu niet meer uit.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Rouxxxe di 14 jun 2011 - 4:56

Ik heb het dit jaar op een select groepje gehouden. Mensen waarvan ik wist dat ze ook echt zouden komen en ik er er ook graag bij wilde hebben. Ik ben al niet zo'n verjaardagvierder en nodigde al nooit de hele familie uit dus problemen met heel veel mensen had ik gelukkig niet. Heb m'n ouders uitgenodigd, m'n broer en schoonzus en m'n vriendinnen. Had toen een gezellige verjaardag gehad smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 4:56

Jerry schreef:ik doe 't meestal op twee dagen. Een dag vrienden en een dag familie...

zo doe ik het ook

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 14 jun 2011 - 4:57

Vrienden en familie gewoon uitnodigen en kijken wie er komt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 4:57

Ik vier mijn verjaardag niet echt.
Mijn zus is een dag voor mij jarig, H is 8 dagen na mij jarig.. Vind het al druk genoeg hahaha.

Maar mijn ouders en zussen + aanhang komen meestal wel.
En mijn schoonmoeder en haar man en mijn schoonvader komt ook meestal wel een bakje koffie drinken.

Gast
Gast

Bericht  Pien di 14 jun 2011 - 5:00

Wij vieren onze verjaardagen altijd in 1keer omdat we 17 dagen na elkaar jarig zijn. DIt jaar hebben we het wat kleiner gehouden, wel alle familie van ons beide (daarvan hebben er alleen heel veel afgezegd) en 4 goede vrienden. Onze buren nodigen we ook altijd uit maar dat hebben we dit keer gesplitst. Die zijn afgelopen vrijdag gekomen! Volgend jaar ga ik het weer net zo doen, is me goed bevallen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 5:02

SuperGrover schreef:Vrienden en familie gewoon uitnodigen en kijken wie er komt

Maar als ik dat doe, en iedereen komt, zit ik hier met 20 man tegelijk straks.

Gast
Gast

Bericht  Pien di 14 jun 2011 - 5:04

Isabella schreef:

ow dat vind ik nog niet eens veel... wij hadden toen we onze verjaardagen vieren 29 mensen excl onszelf.

Kun je anders niet 's middags voor familie doen en 's avond voor vrienden?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Melis_je di 14 jun 2011 - 5:04

Isabella schreef:

Klinkt wel gezellig, eigenlijk. Ik zou het houden bij iedereen die je aardig vindt, ongeacht hoeveel je van ze hoort.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 5:08

Ja het is zeker gezellig, maar daar vind ik de woonkamer te klein voor nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 5:12

Ik ga op zaterdagavond stappen met vrienden en op zondag vier ik het dan voor mijn (evt schoon)familie. Een nichtje die gaat ook altijd uit dus die komt dan zaterdagavond en mijn beste vriendin hoort meer bij de familie dus die komt overdag. Ik heb nooit erg grote schoonfamilies gehad maar mijn eigen familie is wel groot dus ik heb sowieso mijn huis vol. Maar dat geeft niet, ik ben niet anders gewend.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 5:15

Tegenwoordig eigenlijk alleen nog familie.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 5:17

Dit jaar had ik het op 2 dagen gedaan, ene avond familie en andere vrienden.
Maar volgend jaar, wil ik het wat grootser aanpakken (word dan 21) en dan doe ik het wel gewoon op 1 dag, moet nog wel kijken hoe en wat maar oke :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 5:17

Ik doe het ook zo. Ik laat mensen weten dat ik jarig ben en ze welkom zijn en dan moeten ze zelf maar kijken of ze komen. Ik hecht niet meer zo heel veel waarde aan mijn verjaardag als vroeger.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 5:39

Ik denk dat ik select aantal vrienden ga uitnodigen; en voor hen ga koken en dan daarna wat leuks doen (bowlen oid)
En dan overdag voor familie smile

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch di 14 jun 2011 - 5:54

Ik vier het meestal zaterdag overdag voor familie & schoonfamilie. De laatste twee jaren is mijn schoonvader even voor etenstijd gekomen en heeft vriend & mij mee uit eten genomen. 's Avonds vier ik het voor vrienden en gaan we halverwege de avond richting kroeg. Wie wil kan blijven slapen.
Dat is eigenlijk wel de ideale verjaardag voor mij smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Roxi3 di 14 jun 2011 - 6:14

Ik nodig altijd mijn familie uit + de familie van mijn vriend en mijn beste vrienden. Het is altijd afwachten wie er allemaal kunnen komen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Fearie di 14 jun 2011 - 6:17

Overdag mijn familie (dus alleen mijn opa's, oma's en mijn zusje) en mijn schoonfamilie, 's avonds komen onze vrienden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Sarah1985 di 14 jun 2011 - 6:17

mijn ouders broers, schoonouders en man zijn broer plus vrouw. En vrienden afgelopen verjaardag waren er 20 mensen.

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:22

Tegenwoordig altijd 1 dag ( avond ) waarop ik familie en vrienden tegelijk uitnodig. Ik had afgelopen zaterdagavond uiteindelijk nog tegen de twintig mensen aan. 3 vriendinnen waarvan 1 forummer en de rest familie.

Twee dagen vieren, pfff nee dank u hartelijk laughcry

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 14 jun 2011 - 6:24

Isabella schreef:

Gezellig toch? Wij hebben een huiskamer van 17 m², dus het is bij ons al heel snel heel gezellig.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: