Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

New born set trip trap kinderstoel (stokke)

+6
Shopaholic
SarahKey
Paper Crown
strawberry
Jezzie
red rose
10 plaatsers

Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  red rose ma 4 maa 2013 - 2:32

Heeft er iemand ervaring met de born set voor de trip trap kinderstoel? Wat vind je ervan, we hebben nu geen stokke stoel,maar het lijkt me misschien wel handig tijdens het eten ipv in de wipper zitten, die dan op de grond of op tafel moet staan. Graag jullie ervaringen
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Jezzie ma 4 maa 2013 - 2:37

Bij mijn oppaskindje hadden ze zo'n babyset. Ik vond het opzich wel handig dat het kind dat op de zelfde hoogte zit als ik zelf.
Maar ik heb er zelf niet zo een...heb van mijn ouders de tripp trapp gekregen. En ik vond zelf de babyinzet te duur.
Ik zet gewoon de wipstoel op de grond bij de bank of op de tafel. Gaat ook prima.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  red rose ma 4 maa 2013 - 2:43

Ik vind het zelf ook wel duur op marktplaats ook nog dat houdt me ook wel tegen
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  strawberry ma 4 maa 2013 - 2:47

Wij hebben er 1, en ik vond hem ideaal. Gebruikte de wipstoel bijna niet. Als wij aten had onze jongste meestal zijn huil uurtje. Als hij dan bij ons aan tafel zat was hij stil en konden wij lekker rustig eten. Ik vond het het geld dubbel en dwars waard.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Paper Crown ma 4 maa 2013 - 6:18

Ik heb hem ook! Julian zit er vaak in. Dan kook ik samen met hem daarin en gaan we eten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  SarahKey ma 4 maa 2013 - 6:22

Wij hebben hem er niet bijgekocht een geen seconde gemist. Wij konden het af met de normale wipper en daarvoor lag hij in de box of in de kinderwagen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Shopaholic ma 4 maa 2013 - 6:35

Jaa!! Bij de 1e te duur, en nu bij de 2e via MP gekocht..och wat een ideaal ding! ben er echt suppperrrrrrr te vreden over!!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  red rose ma 4 maa 2013 - 8:38

Wisselende ervaringen dus, ik denk dat we maar even afwachten hoe het gaat als hij geboren is.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Shopaholic ma 4 maa 2013 - 8:39

Bij ons is de wens voor een 3e er nog dus ik ga hem zeker bewaren! Ik wil dat ding echt niet missen, ik heb de wipstoel niet meer nodig, onding. Deze verschuif of til ik zo door de hele kamer echt ideaal. En ze vind het ook heel gezellig aan tafel! En wij ook ! I love you
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Printje ma 4 maa 2013 - 8:42

Ik vind het veel te duur en zet N gewoon in de wipper op het aanrecht en daarna op tafel. Hetzelfde idee alleen goedkoper haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Shopaholic ma 4 maa 2013 - 8:42

Printje schreef:Ik vind het veel te duur en zet N gewoon in de wipper op het aanrecht en daarna op tafel. Hetzelfde idee alleen goedkoper haha
Maar wel gevaarlijker...
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Printje ma 4 maa 2013 - 8:45

EDC schreef:
Printje schreef:Ik vind het veel te duur en zet N gewoon in de wipper op het aanrecht en daarna op tafel. Hetzelfde idee alleen goedkoper haha
Maar wel gevaarlijker...

Ja das waar, maar ze beweegt nu nog niet zo veel dat dat ding beweegt/ verschuift en ik ben er continue bij.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Shopaholic ma 4 maa 2013 - 8:47

Printje schreef:
EDC schreef:
Printje schreef:Ik vind het veel te duur en zet N gewoon in de wipper op het aanrecht en daarna op tafel. Hetzelfde idee alleen goedkoper haha
Maar wel gevaarlijker...

Ja das waar, maar ze beweegt nu nog niet zo veel dat dat ding beweegt/ verschuift en ik ben er continue bij.
Dat is jouw keuze idd smile ik heb hem gelukkig voor een 65,- incl hoesjes en al op MP gescoord. Moest wel ff van A. naar Z. maar goed had het er voor over. Want ik wou het gewoon en ook nu met mn nek schouders rug is dit ideaal kan gewoon op de hoge stoel blijven zitten. Maar ieder zijn ding.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Printje ma 4 maa 2013 - 9:02

Ik ben wat dat betreft een Miep, vind het te duur en vooral omdat het maar zo zo korte periode is. Ze ligt vaak ook nog eens in bed als we eten, soms in de box en anders plant ik d'r op tafel dus. Ik zet ook wel eens twee stoelen bj elkaar, wipper erop en dan dus de leuningen zeg maar naar elkaar toe zodat ze niet kan vallen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Shopaholic ma 4 maa 2013 - 9:03

Dat durf ik toch echt niet he haha
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Sun88 ma 4 maa 2013 - 9:09

Ik heb hem, bijna niet gebruikt, nu waren we begonnen met groente en is het wel handig, echter meteen een reactie op de groente dus daar wachten we voorlopig ff mee. Mijn zoontje huilt veel is redelijk ontevreden en krijst het uit in die stoel. Als je een makkelijk kind hebt, is het ideaal en gezellig zo aan tafel! Ik zet die van mij over een maand in de verkoop.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Printje ma 4 maa 2013 - 9:10

Sun, huilt hij toch nog zo veel dan?

N vindt de wipper prima, beetje tegen de diertjes meppen en er gewoon bij zijn en dan is het al snel prima.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Sun88 ma 4 maa 2013 - 9:13

Printje schreef:Sun, huilt hij toch nog zo veel dan?

N vindt de wipper prima, beetje tegen de diertjes meppen en er gewoon bij zijn en dan is het al snel prima.

Het is wel een stuk minder, meer jengelen dan huilen, eerder was het krijsen maar dat kwam dus door kma, maar hij kan nooit lang ergens in zitten, de box, spel kleed, stokke stoel, na 5 minuten heeft hij er genoeg van en begint te jengelen wordt hij niet opgepakt wordt het huilen Sad
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Wennes ma 4 maa 2013 - 17:40

Ik vond hem ook te duur en zette D gewoon in de wipper bij ons.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Mom-Of-3 ma 4 maa 2013 - 19:01

Wij hebben hem toevallig zaterdag gekocht maar dus nog niet in gebruik. Mij lijkt het erg handig omdat het meestal om die tijd een huiluurtje heeft om die tijd. De vorige keren hadden we de wipstoel op tafel maar niet echt handig.

En wij hebben hem nu gekocht omdat hij nu in de aanbieding is bij prenatal. Hij is nu 89 euro i.p.v 121 euro

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

New born set trip trap kinderstoel (stokke) Empty Re: New born set trip trap kinderstoel (stokke)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum