Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Meiden met AD hoe is dat nou?? ik moet morgen naar de dokter en heb een dubbele afspraak staan en ik ben bang dat ze me nu wel medicijnen gaat voorschrijven.... maar op de een of andere manier durf ik niet..
@Alex: waarom heb je ze weer voorgeschreven gekregen ?
@Alex: waarom heb je ze weer voorgeschreven gekregen ?
Gast- Gast
Wel om vragen hoor. Ik had uiteindelijk een veel hogere dosis nodig om een goede spiegel te krijgen, en daar kom je alleen achter via bloedonderzoek. Morgen gewoon je huisarts eens bellen voor een lab formulier?Pippa schreef:Nee nog nooit gedaan, en ik word ook niet echt begeleid oid, en dat mis ik eerlijk gezegd wel.
Gast- Gast
Pippa, mag ik vragen waarom je AD krijgt? Het past niet in het plaatje dat ik van jou heb, maar goed ik weet ook niet alles van medicaties / ziektes en misschien weet ik ook gewoon niet alles over jou, dat kan ook nog he
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Shit, ik dacht een biechtje ontmaskerd te hebbben.. Sms me maar snel dan! Ik ga mijn tandjes poetsen en naar bed.Pippa schreef:Try schreef:Komt er een baby-Pippa?!Pippa schreef:Welterusten lieve Try, ik sms je straks even, wil wat vertellen.
Hahahaha, nee! M zei gisteren nog dat hij daar nu nog echt niet op zat te wachten, hoe lief die me ook vond.
Fijne avond en alvast slaap lekker dames!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Tja, ik heb het voor pijn, dus dat is ook wel anders, ook qua sterkte. Maar ik voel me er niet zo okee bij de laatste tijd, omdat ik een aantal klachten heb, die waarschijnlijk als bijwerking komen erdoor.
Gast- Gast
Ik wist wel dat Try daar het dupe van geworden was, maar niet dat Menke dat had gedaan. Alhoewel me het nu wel weer begint te dagen. Er er zoveel voorgevallen in de afgelopen jaren, dat ik het niet meer allemaal kan bijbenen ABE!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik zit in een zogenaamd 'te hoog spanningsveld' en met de AD gaan we proberen dat wat omlaag te brengen. Dan ben ik weer wat aardiger en zie ik misschien dingen ook positief in plaats van alles alleen maar negatief. En dan stop ik hopelijk ook met mensen wegmeppen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wel om vragen hoor. Ik had uiteindelijk een veel hogere dosis nodig om een goede spiegel te krijgen, en daar kom je alleen achter via bloedonderzoek. Morgen gewoon je huisarts eens bellen voor een lab formulier?Pippa schreef:Nee nog nooit gedaan, en ik word ook niet echt begeleid oid, en dat mis ik eerlijk gezegd wel.
En wat is daar aan te doen? Heb jij nog andere onderzoeken gehad? (mag ook per PM).
Gast- Gast
Stuiterbal: Als je echt niet kan leven zonder is het een tijdelijke oplossing. Maar ik heb al die jaren bijv niet echt kunnen lachen zoals nu.
Kan nu zo lachen dat de tranen over mijn wangen lopen, dat heb ik al die jaren gemist, oprechte emoties.
Kan nu zo lachen dat de tranen over mijn wangen lopen, dat heb ik al die jaren gemist, oprechte emoties.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Pippa, mag ik vragen waarom je AD krijgt? Het past niet in het plaatje dat ik van jou heb, maar goed ik weet ook niet alles van medicaties / ziektes en misschien weet ik ook gewoon niet alles over jou, dat kan ook nog he
Voor/tegen de pijn omdat je met AD de pijn anders ervaart, zeggen ze.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik zit in een zogenaamd 'te hoog spanningsveld' en met de AD gaan we proberen dat wat omlaag te brengen. Dan ben ik weer wat aardiger en zie ik misschien dingen ook positief in plaats van alles alleen maar negatief. En dan stop ik hopelijk ook met mensen wegmeppen.
Ik hoop voor je dat het positief werkt. En dat je er baat bij hebt !
Gast- Gast
@ Pippa: Ik heb amitriptyline (hoe je het schrijven mag) ook een tijd gehad. Met dezelfde reden als jij. Maar helaas werkte het bij mij ongeveer 4 maanden echt goed. En ik ben er toen ook erg van aangekomen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hoe bedoel je, daaraan te doen?Pippa schreef:ProudMama schreef:Wel om vragen hoor. Ik had uiteindelijk een veel hogere dosis nodig om een goede spiegel te krijgen, en daar kom je alleen achter via bloedonderzoek. Morgen gewoon je huisarts eens bellen voor een lab formulier?Pippa schreef:Nee nog nooit gedaan, en ik word ook niet echt begeleid oid, en dat mis ik eerlijk gezegd wel.
En wat is daar aan te doen? Heb jij nog andere onderzoeken gehad? (mag ook per PM).
Ik slikte het ook tegen depressie, dat maakte het misschien ook wel anders hoor.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:@ Pippa: Ik heb amitriptyline (hoe je het schrijven mag) ook een tijd gehad. Met dezelfde reden als jij. Maar helaas werkte het bij mij ongeveer 4 maanden echt goed. En ik ben er toen ook erg van aangekomen.
Dat is 1 van de punten waar ik mee zit, dat ik er van ben aangekomen. Hoe doe je dat nu dan?
Gast- Gast
+1Chocolate Cookie schreef:@ Pippa: Ik heb amitriptyline (hoe je het schrijven mag) ook een tijd gehad. Met dezelfde reden als jij. Maar helaas werkte het bij mij ongeveer 4 maanden echt goed. En ik ben er toen ook erg van aangekomen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Stuiterbal: Als je echt niet kan leven zonder is het een tijdelijke oplossing. Maar ik heb al die jaren bijv niet echt kunnen lachen zoals nu.
Nou dat is het juist. Ik heb dagen dat ik me wel oke voel. Dat zijn de dagen dat ik mijn zoon bij me heb maar ik heb een behoorlijk kort lontje gekregen en kan vrij weinig hebben.
De dagen dat hij er niet is.... dan komt weer de klap en voel ik me down, wil ik niet meer, en moet ik mijn best doen een lach op mijn gezicht te toveren.
En dat terwijl ik nog niet zo lang geleden een meisje was die over enthousiast was, altijd vrolijk, altijd lachen.... ik herken mezelf niet meer...
Gast- Gast
Pippa schreef:Chocolate Cookie schreef:@ Pippa: Ik heb amitriptyline (hoe je het schrijven mag) ook een tijd gehad. Met dezelfde reden als jij. Maar helaas werkte het bij mij ongeveer 4 maanden echt goed. En ik ben er toen ook erg van aangekomen.
Dat is 1 van de punten waar ik mee zit, dat ik er van ben aangekomen. Hoe doe je dat nu dan?
Ik ben er uiteindelijk mee gestopt omdat ik er helemaal geen baat meer bij had. Dus nu is het pijn lijden eigenlijk Zie het niet zitten om weer AD te gaan gebruiken en zoveel aan te komen. Nu precies een jaar later ben ik alles weer kwijt, gelukkig.
Chocolate Cookie- Ratel
Ruim 10 kg.
Chocolate Cookie- Ratel
Valt diazepam/valium ook onder AD?
Zo ja, dan heb ik daar laatst ook aan gezeten, ivm pijn/rust betreft m'n spieren. Had niets met fibro te maken, maar wel met pijn, dus ik kan me dat van Pippa wel voorstellen.
Vond het effect behoorlijk tegen vallen, m'n valeriaan doet nog meer
Oh ja Chocolate Cookie: Ik eet jou nu!
Zo ja, dan heb ik daar laatst ook aan gezeten, ivm pijn/rust betreft m'n spieren. Had niets met fibro te maken, maar wel met pijn, dus ik kan me dat van Pippa wel voorstellen.
Vond het effect behoorlijk tegen vallen, m'n valeriaan doet nog meer
Oh ja Chocolate Cookie: Ik eet jou nu!
Laatst aangepast door Marin op di 14 jun 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Marin: En, smaak ik lekker?
Chocolate Cookie- Ratel
Dames, bedankt voor het luisterende oor. Ik ga er vandoor, en kruip mijn bedje in (ik heb het hele bed voor mezelf!)
Fijne avond!
Fijne avond!
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:@ Marin: En, smaak ik lekker?
Yup! Maar ik ben wel goed en heb pas 1 stuk van jou opgegeten, en niet de hele doos.
Gast- Gast
Slaap lekker pippa!
Chocolate Cookie- Ratel
Alex, ik hoop echt voor je dat het werkt en dat je er wat aan gaat hebben... Je verdient het!
Pippa, ik moet bekennen dat ik nog niet eerder heb gehoord dat AD om deze reden werd voorgeschreven. Daarom snapte ik het ook niet zo goed, bedankt voor je uitleg. Maar begeleiding is sowieso wel nodig lijkt me, om te zien of de voorgeschreven dosering wel voldoende is. Want als je er niks aan hebt, slik je het ook maar voor Jan-met-de-korte-achternaam. Maar als je bij die AD gewoon paracetamol mag, is het misschien wel een optie om dat nog eens te proberen. Als je je beter voelt, kun je alles beter aan en zo kom je in een opwaartse spiraal ipv in een neerwaartse.
Stuiter: ik ken niet alle ins en outs van je verhaal, alleen de hoofdlijnen. Maar het is niet niks dus ik kan me helemaal voorstellen dat je het moeilijk vindt om daar mee om te gaan!
Pippa, ik moet bekennen dat ik nog niet eerder heb gehoord dat AD om deze reden werd voorgeschreven. Daarom snapte ik het ook niet zo goed, bedankt voor je uitleg. Maar begeleiding is sowieso wel nodig lijkt me, om te zien of de voorgeschreven dosering wel voldoende is. Want als je er niks aan hebt, slik je het ook maar voor Jan-met-de-korte-achternaam. Maar als je bij die AD gewoon paracetamol mag, is het misschien wel een optie om dat nog eens te proberen. Als je je beter voelt, kun je alles beter aan en zo kom je in een opwaartse spiraal ipv in een neerwaartse.
Stuiter: ik ken niet alle ins en outs van je verhaal, alleen de hoofdlijnen. Maar het is niet niks dus ik kan me helemaal voorstellen dat je het moeilijk vindt om daar mee om te gaan!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: