Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ff lekker gaan liggen? Heb je wel genoeg gegeten en gedronken vandaag?Maple schreef:Arghhh shit, die duizeligheid wil nu gewoon niet weg
Gast- Gast
PM, hou maar op! Ik kan de reclame van dat misselijke programma al niet aan!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Ff lekker gaan liggen? Heb je wel genoeg gegeten en gedronken vandaag?Maple schreef:Arghhh shit, die duizeligheid wil nu gewoon niet weg
Ik zit nu in bed, 't is echt met vlagen. Maar het is gelukkig al wat afgezakt. Heb vandaag wel genoeg gegeten en gedronken, heb expres al op m'n suikers gelet, die krijg ik normaal altijd te weinig binnen, maar vandaag heb ik maar ff wat extra zoete dingen genomen. Hopelijk doet een goede nacht slaap me goed, morgen moet ik namelijk naar een ander kdv om te werken, wil niet ziek of dizzy zijn want ik vind 't veel te leuk
Gast- Gast
Oververmoeidheid of teveel stress kan het ook zijn, dus misschien knap je na een goede nacht slaap wel een heel eind op!
Gast- Gast
Maple:
Stuiterbal schreef:Nou meiden het is dus duidelijk dat zusje gelijk had wat leah betreft....
Wattan?
Gast- Gast
Daar ben ik ook bang voor...Stuiterbal schreef:Nou meiden het is dus duidelijk dat zusje gelijk had wat leah betreft....
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Nou meiden het is dus duidelijk dat zusje gelijk had wat leah betreft....
Wattan?
Lees het biecht topic maar...
Gast- Gast
+1ProudMama schreef:Oververmoeidheid of teveel stress kan het ook zijn, dus misschien knap je na een goede nacht slaap wel een heel eind op!
Gast- Gast
Ik kom net binnen na een weekend niet online te zijn geweest, wat is er met leah?? Zal eens zoeken in het biechttopic...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ey PM een ander plaatje, ik was zo gewend aan het roze/groene wagentje!
Mijn zusje twittert net:
Met oma gebeld over hoe t met opa gaat in t ziekenhuis, ging gelukkig wat beter!
Mijn zusje twittert net:
Met oma gebeld over hoe t met opa gaat in t ziekenhuis, ging gelukkig wat beter!
Gast- Gast
SuS, wat een goed nieuws!
Heb ook even zitten spieken in het biechttopic... nou lekker dan!
Was haar hele verhaal gelogen? Leah leek me echt een leuke meid eigenlijk...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
HALLO!!
Hoe is het hier?
Hoe is het hier?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sjaantje schreef:
Vreemd verhaal allemaal, waar heeft ze dan nu allemaal gelogen dan volgens jullie?
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Ey PM een ander plaatje, ik was zo gewend aan het roze/groene wagentje!
Mijn zusje twittert net:
Fijn dat het wat beter gaat !!!
Gast- Gast
Het verhaal van haar was:
Haar vriend is vreemd gegaan met haar beste vriendin.... vervolgens schijnt hij voor haar deur als een gek te hebben staan schreeuwen... een goede vriend is langs gekomen.,.. ze hebben die ex binnen gelaten en er kwam een ruzie.... daarna is ex vertrokken.... en goede vriend en Leah hebben gezoend..,,
Ow en dat alles gebeurde terwijl ze haast de hele dag online was... en dus het hele forum zowat leefde mee en kreeg het mee..
owww en correct me if I'm wrong
Haar vriend is vreemd gegaan met haar beste vriendin.... vervolgens schijnt hij voor haar deur als een gek te hebben staan schreeuwen... een goede vriend is langs gekomen.,.. ze hebben die ex binnen gelaten en er kwam een ruzie.... daarna is ex vertrokken.... en goede vriend en Leah hebben gezoend..,,
Ow en dat alles gebeurde terwijl ze haast de hele dag online was... en dus het hele forum zowat leefde mee en kreeg het mee..
owww en correct me if I'm wrong
Gast- Gast
Hee... dat deel had ik nog gemist!Stuiterbal schreef:Het verhaal van haar was:
Nog wat meer nieuws:
Hij heeft geen zuurstof meer nodig, maar nog wel vocht.
Het is enorm druk in het ziekenhuis wat hem vermoeit.
Verder was zijn kunstgebit stuk, maar dat wordt nu door mijn oom naar de 'tandarts' gebracht.
Hij heeft geen zuurstof meer nodig, maar nog wel vocht.
Het is enorm druk in het ziekenhuis wat hem vermoeit.
Verder was zijn kunstgebit stuk, maar dat wordt nu door mijn oom naar de 'tandarts' gebracht.
Gast- Gast
+1Sjaantje schreef:Hee... dat deel had ik nog gemist!Stuiterbal schreef:Het verhaal van haar was:
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Hee... dat deel had ik nog gemist!Stuiterbal schreef:Het verhaal van haar was:
Ik meende dat gelezen te hebben maar kan dat stuk ook best fout hebben hoor...
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: