Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Pammetjes vallen onder de rustgevende en slaapmedicatie, niet onder de AD. Pammetjes hebben ook direct effect, AD meestal pas na een paar weken.
Gast- Gast
[fantasie modus aan] Haha, ja ik mis nu ook een stuk uit mijn buik. Echt een raar gezicht.... [fantasie modus uit]Marin schreef:Chocolate Cookie schreef:@ Marin: En, smaak ik lekker?
Yup! Maar ik ben wel goed en heb pas 1 stuk van jou opgegeten, en niet de hele doos.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ah dank je voor de uitleg Proud Mama. Ik heb er allemaal geen verstand van. Ik moest er stiekem wel om lachen dat ik aan de diazepam zat, maar vond het effect echt nogal tegen vallen.
Gast- Gast
Marin, had jij nou nog onderzoeken gedaan voor fibromyalgie of niet meer?
Chocolate Cookie- Ratel
ik ga ook slapen. Althans proberen.
Morgen moet ik vroeg eruit
Welterusten allemaal !
Morgen moet ik vroeg eruit
Welterusten allemaal !
Gast- Gast
Als je het inneemt met 2 paracetamol werkt het beter. Wist ik ook niet, maar zowel hier als in V kreeg ik die combinatie.Marin schreef:Ah dank je voor de uitleg Proud Mama. Ik heb er allemaal geen verstand van. Ik moest er stiekem wel om lachen dat ik aan de diazepam zat, maar vond het effect echt nogal tegen vallen.
Gast- Gast
Ik kom hier alleen even een dikke knuffel brengen omdat ik lees en denk dat vele van jullie die wel kunnen gebruiken!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ik kom hier alleen even een dikke knuffel brengen omdat ik lees en denk dat vele van jullie die wel kunnen gebruiken!!
Jij bent lief!
Gast- Gast
Oooh Pien, ik zie ineens in je ticker dat je al zo ver bent!! Nog maar 3 weekjes...
onvoorstelbaar wat is dat snel gegaan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
+1Pippa schreef:Jij bent lief!Pien schreef:Ik kom hier alleen even een dikke knuffel brengen omdat ik lees en denk dat vele van jullie die wel kunnen gebruiken!!
Gast- Gast
Oh en slaap lekker natuurlijk voor degenen die al naar bed gaan
Ik ga ook maar eens naar bed. Morgenochtend wil ik wel een beetje optijd op zijn want ik verwacht een mailtje van mijn docente. Krijg mijn cijfer voor mijn examen van vorige week
Trusten allemaal!
Trusten allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Marin, had jij nou nog onderzoeken gedaan voor fibromyalgie of niet meer?
Nee nog niet. Ik heb dus pas net een huisarts en die zei direct 'ga maar naar de psycholoog'. Ik ben met name dus heel erg bang om niet serieus genomen te worden. Ik was vorige week ook voor 't eerst naar de fysio (en vandaag 2e x) en hij wuifde mijn klachten ook direct weg en zei 'je schouder spier zit vast, die zal ik los maken, maar verder zie ik niets aan je'. Nee, zien niet. Maar de pijn is er wel. Nou is hij ook niet direct de juiste persoon voor een diagnose, maar ik ben gewoon heel erg bang voor de emotionele zwaarte van de hele medische molen in gaan.
Wat super lief, Pien. Ik neem 'm even graag aan En ben zooo benieuwd naar jouw meisje! Jij vast nog veel meer dan ik haha.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Oh en slaap lekker natuurlijk voor degenen die al naar bed gaan
Jij gaat zeker nog niet?
Gast- Gast
Bijna, ik ben nog even een liedjesboek aan het uittypen voor het kdvAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Oh en slaap lekker natuurlijk voor degenen die al naar bed gaan
Jij gaat zeker nog niet?
Op een grote paddenstoel, rood met witte stippen
Zat kabouter Spillebeen heen en weer te wippen...
Tja, dat doen fakers nou eenmaal he...Alex schreef:Zeg, PM, zomaar offline gaan op msn? Zonder gedag te zeggen?
Lees hier altijd mee maar nooit echt de drang om me in de gesprekken te mengen... Had gewoon zin om even heerlijk te knuffelen!!
@sjaan, de tijd is gevlogen!! "Ineens" de 37 weken al voorbij... En denk nu steeds: dit moet nog, dat nog, dat, dat, dat...
@marin, wij zijn inderdaad heel erg benieuwd.. volgens de berekeningen is het een klein dametje met een bol buikje. Dat is het enige dat we weten, nog nooit een duidelijke 3d echo van haar gezichtje gehad dus zijn erg benieuwd...
@sjaan, de tijd is gevlogen!! "Ineens" de 37 weken al voorbij... En denk nu steeds: dit moet nog, dat nog, dat, dat, dat...
@marin, wij zijn inderdaad heel erg benieuwd.. volgens de berekeningen is het een klein dametje met een bol buikje. Dat is het enige dat we weten, nog nooit een duidelijke 3d echo van haar gezichtje gehad dus zijn erg benieuwd...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Met een paraplu erbij zodat je telefoon niet nat wordt?Reva schreef:Ik sta te douchen
Pien, ja het is echt hard gegaan he.. Wauw! En die laatste dingen komen ook nog wel goed hoor Hoe is het eigenlijk afgelopen met je verfwandje? Is ie al klaar?
hoi dames, ik zou vroeg naar bed gaan maar het is mislukt.
Morgen een nieuwe poging
Morgen een nieuwe poging
Gast- Gast
Ook goeienavond!Anousch schreef:hoi dames, ik zou vroeg naar bed gaan maar het is mislukt.
Morgen een nieuwe poging
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: