Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Dan is het maar goed dat die rolstoel fake is, anders wordt het lastig met die 2 trappenSjaantje schreef:Hee, Alex weet toch waar PM woont? Dan gaan we toch gewoon met z'n allen tegelijk op kraamvisite / heksenjacht?
Nee hoor, ik denk dat ik jullie helemaal rot ga vervelen met foto's haha, als trotse mama...
Kijk, ze kunnen huilen. Kijk, ze kunnen plassen. Kijk, ze kunnen in bad. Kijk, ze...
Hey, don't worry... ik heb dan het halve forum bij me... Wedden dat ik die trappen op kom???
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Angel Blue Eyes schreef:Haha, klopt wel dat ik langzaam ben. Ik was even met iets anders bezig.
De was?
Hahaha
Nee.... Ik was even aan het what's appen met een vroegere date, die boos was omdat ik niets van me liet horen. Hij is nu weer lief tegen me.
Gast- Gast
Gezellig!!Sjaantje schreef:ProudMama schreef:Dan is het maar goed dat die rolstoel fake is, anders wordt het lastig met die 2 trappenSjaantje schreef:Hee, Alex weet toch waar PM woont? Dan gaan we toch gewoon met z'n allen tegelijk op kraamvisite / heksenjacht?
Nee hoor, ik denk dat ik jullie helemaal rot ga vervelen met foto's haha, als trotse mama...
Kijk, ze kunnen huilen. Kijk, ze kunnen plassen. Kijk, ze kunnen in bad. Kijk, ze...
Hey, don't worry... ik heb dan het halve forum bij me... Wedden dat ik die trappen op kom???
Gast- Gast
Try schreef:Zij was blond, maar als dit die Minke weer is, heeft zij jaren geleden mijn (!) foto's gebruikt met lulverhalen op het fancyforumMonte schreef:Misschien als we nu allemaal gaan googelen naar die foto, dan vinden we het echte meisjes(alleen hoe zag die foto er ook alweer uit, was zij die blonde of was dat nou proudmom? )ProudMama schreef:Dolores is al even weg hoor Aniet!
Ik vraag me af of de foto wel echt Leah was of dat die ook nep was.
Ik breek even in. Ik heb die foto van Leah gezien en ik weet ook hoe M.enke eruit ziet, want die komt hier uit de buurt en ik heb haar wel eens in real life gezien. Geloof me, M.enke is echt niet degene op die foto! Denken jullie echt dat Leah M.enke was?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Neem even een kopje thee, neem Mitzi op schoot en maak een warme kruik voor je buik.
Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel. Het is even vrij veel allemaal, en dat trek ik even niet zo goed meer. Ik ben hartstikke moe en heb daardoor veel pijn, en niks werkt meer. Maar kan pas begin Juli terecht bij de reumatoloog.
Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel. Het is even vrij veel allemaal, en dat trek ik even niet zo goed meer. Ik ben hartstikke moe en heb daardoor veel pijn, en niks werkt meer. Maar kan pas begin Juli terecht bij de reumatoloog.
Gast- Gast
Lady, Menke ziet er inderdaad heel anders uit, maar dan zal ze die foto wel goed gejat hebben inderdaad. Ik weet ook niet hoe die link naar haar toe er bij is gekomen hoor, ik heb die hele rel gemist blijkbaar.
Gast- Gast
Dat was juist de clue, dat zij foto's gebruikt van anderen en zich als die persoon voordoet. Zoals ze dus jaren terug met mijn foto's heeft gedaan.Lady4 schreef:Try schreef:Zij was blond, maar als dit die Minke weer is, heeft zij jaren geleden mijn (!) foto's gebruikt met lulverhalen op het fancyforumMonte schreef:Misschien als we nu allemaal gaan googelen naar die foto, dan vinden we het echte meisjes(alleen hoe zag die foto er ook alweer uit, was zij die blonde of was dat nou proudmom? )ProudMama schreef:Dolores is al even weg hoor Aniet!
Ik breek even in. Ik heb die foto van Leah gezien en ik weet ook hoe M.enke eruit ziet, want die komt hier uit de buurt en ik heb haar wel eens in real life gezien. Geloof me, M.enke is echt niet degene op die foto! Denken jullie echt dat Leah M.enke was?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Pippa schreef:
---
Vind dit niet zo leuk om te lezen Laat M. maar goed voor je zorgen lieverd
Laatst aangepast door Try op di 14 jun 2011 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
Thanks Pippa. Mitzi wil alleen nog maar op de nieuwe stoel Ik denk dat ik zo inderdaad even koppie thee zet, dat is wel een goed idee.
En wat rot van jouw situatie zeg, dat wordt ook maar van kwaad tot erger. Kan je wel werken zo? En wat vervelend dat je pas in juli naar de reumatoloog kan. Heb je daar een verwijzing van gekregen van de huisarts? Ik wil binnenkort ook het hele proces in werking gaan zetten, maar de HA was nu al niet zo enthousiast. Ik vertelde van m'n klachten en ik kreeg direct te horen 'ga maar naar de psycholoog'. Dus nu ben ik extra bang niet serieus genomen te gaan worden.
En wat rot van jouw situatie zeg, dat wordt ook maar van kwaad tot erger. Kan je wel werken zo? En wat vervelend dat je pas in juli naar de reumatoloog kan. Heb je daar een verwijzing van gekregen van de huisarts? Ik wil binnenkort ook het hele proces in werking gaan zetten, maar de HA was nu al niet zo enthousiast. Ik vertelde van m'n klachten en ik kreeg direct te horen 'ga maar naar de psycholoog'. Dus nu ben ik extra bang niet serieus genomen te gaan worden.
Gast- Gast
Fijn he, dat die reumatologen het altijd zo druk hebben... Helpt het je om wat (extra) pijnstilling te nemen? En daarnaast toch proberen wat meer rust te pakken?Pippa schreef:*
Klinkt gek dat ik dat aanraad, want ik heb er zelf ook vaak moeite mee om balans te vinden... maar toch een zo goed mogelijke raad!
Laatst aangepast door Sjaantje op di 14 jun 2011 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Try schreef:Laat M. maar goed voor je zorgen lieverd
Ja inderdaad! En Maukertje ook!
Gast- Gast
Ja, hij probeert het, maar kan niet zoveel goed doen En ik wil anderen er ook niet mee lastig vallen, omdat ik laatst al te horen kreeg dat ik me niet moest ' aanstellen ', dus dan hou ik het voor me, en ontplof ik ineens. En M. heeft gewoon gelijk dat ik veel eerder aan de bel moest trekken, maar ik vind/vond die stap gewoon heel moeilijk.
(niet quoten ajb, en die andere liever ook niet)
(niet quoten ajb, en die andere liever ook niet)
Gast- Gast
Was M.enke degene die zich als jou voordeed op het Fancy forum? My god, ik had haar al niet erg hoog zitten, maar dit is wel ziek hoor..Try schreef:Dat was juist de clue, dat zij foto's gebruikt van anderen en zich als die persoon voordoet. Zoals ze dus jaren terug met mijn foto's heeft gedaan.Lady4 schreef:Try schreef:Zij was blond, maar als dit die Minke weer is, heeft zij jaren geleden mijn (!) foto's gebruikt met lulverhalen op het fancyforumMonte schreef:Misschien als we nu allemaal gaan googelen naar die foto, dan vinden we het echte meisjes(alleen hoe zag die foto er ook alweer uit, was zij die blonde of was dat nou proudmom? )ProudMama schreef:Dolores is al even weg hoor Aniet!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ja, en degene die gekke verhalen ophing, en de verhalen van Susan enzo 'stal' (zei dat ze van haar waren).. Het is dat aangifte tegen haar weinig zin had, anders had ik dat zeker gedaan. Ik voelde me erg misbruikt toen ik daarachter kwam (klinkt overdreven maar was echt zo), kan er nog steeds boos om worden.Lady4 schreef:Was Menke degene die zich als jou voordeed op het Fancy forum? My god, ik had haar al niet erg hoog zitten, maar dit is wel ziek hoor..Try schreef:
Dat was juist de clue, dat zij foto's gebruikt van anderen en zich als die persoon voordoet. Zoals ze dus jaren terug met mijn foto's heeft gedaan.
Edit: en die kutpuntjes mogen wel uit haar naam hoor. Ze mag lij'en dat iemand uit haar naaste omgeving erachter komt hoe ze is.
Laatst aangepast door Try op di 14 jun 2011 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
Lady4 schreef:Was M.enke degene die zich als jou voordeed op het Fancy forum? My god, ik had haar al niet erg hoog zitten, maar dit is wel ziek hoor..Try schreef:Dat was juist de clue, dat zij foto's gebruikt van anderen en zich als die persoon voordoet. Zoals ze dus jaren terug met mijn foto's heeft gedaan.Lady4 schreef:Try schreef:Zij was blond, maar als dit die Minke weer is, heeft zij jaren geleden mijn (!) foto's gebruikt met lulverhalen op het fancyforumMonte schreef:Misschien als we nu allemaal gaan googelen naar die foto, dan vinden we het echte meisjes(alleen hoe zag die foto er ook alweer uit, was zij die blonde of was dat nou proudmom? )ProudMama schreef:Dolores is al even weg hoor Aniet!
Wist je dat niet, joh? Ze had haar leven compleet gekopieerd.
Gast- Gast
Ah, wat zijn jullie lief, dankjewel
M & M zorgen goed voor me, ben blij niet alleen te wonen nu! En pijnstilling werkt niet, warm douchen een beetje, maar ik kan moeilijk de hele dag in de douche zitten.. En rust? I try. Vorige week 30 uur gemaakt, en werk deze week een dag minder, dus kan even gaan bij tanken, moest verplicht van mijn leidinggevende.
Marin / ja die heb ik gekregen van de huisarts, maar ben natuurlijk al het hele traject door geweest in mijn oude woonplaats, dus ze had hem al bijna klaar liggen voor me, en wist al waar het over ging. Wel goed kunnen praten met haar, en ze vond dat ik maar aan mezelf moest denken.
M & M zorgen goed voor me, ben blij niet alleen te wonen nu! En pijnstilling werkt niet, warm douchen een beetje, maar ik kan moeilijk de hele dag in de douche zitten.. En rust? I try. Vorige week 30 uur gemaakt, en werk deze week een dag minder, dus kan even gaan bij tanken, moest verplicht van mijn leidinggevende.
Marin / ja die heb ik gekregen van de huisarts, maar ben natuurlijk al het hele traject door geweest in mijn oude woonplaats, dus ze had hem al bijna klaar liggen voor me, en wist al waar het over ging. Wel goed kunnen praten met haar, en ze vond dat ik maar aan mezelf moest denken.
Laatst aangepast door Pippa op di 14 jun 2011 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat je je zo voelde kan ik me goed voorstellen!!Try schreef:Ja, en degene die gekke verhalen ophing, en de verhalen van Susan enzo 'stal' (zei dat ze van haar waren).. Het is dat aangifte tegen haar weinig zin had, anders had ik dat zeker gedaan. Ik voelde me erg misbruikt toen ik daarachter kwam (klinkt overdreven maar was echt zo), kan er nog steeds boos om worden.Lady4 schreef:Was M.enke degene die zich als jou voordeed op het Fancy forum? My god, ik had haar al niet erg hoog zitten, maar dit is wel ziek hoor..Try schreef:
Dat was juist de clue, dat zij foto's gebruikt van anderen en zich als die persoon voordoet. Zoals ze dus jaren terug met mijn foto's heeft gedaan.
Gast- Gast
Pippa, wie zei dat je je niet aan moest stellen? Wat een rot reactie! Daar kan ik ook heel boos om worden, of nou ja, eerder verdrietig.
En het is goed dat je nu daar naar toe gaat. Nog even wachten, maar hopelijk helpt het daarna.
En het is goed dat je nu daar naar toe gaat. Nog even wachten, maar hopelijk helpt het daarna.
Gast- Gast
Een 'vriendin'. Die het me tevens kwalijk nam dat ik nog niet bij haar nieuwe huis was komen kijken, ik niet genoeg van mezelf liet horen en op mail moest reageren. Tja, soms heb ik toch echt andere dingen aan mijn hoofd.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Trouwens, mamsie is toch ook eens de dupe geworden van levenkopie?
En Arden ook, toch?
Gast- Gast
Iemand (Menke?) Had foto's van haar kinderen op een ander forum gezet, en gezegd dat het haar kindjes waren.Angel Blue Eyes schreef:Trouwens, mamsie is toch ook eens de dupe geworden van levenkopie?
Try- Kletskop
Try schreef:Iemand (Menke?) Had foto's van haar kinderen op een ander forum gezet, en gezegd dat het haar kindjes waren.Angel Blue Eyes schreef:Trouwens, mamsie is toch ook eens de dupe geworden van levenkopie?
Ja, dat herinner ik me inderdaad ook nog. Ik herinner me het van jou heel erg goed en van Mamsie iets minder, maar had net zo'n impact op me. (al weet ik niet meer op welk forum en ook niet meer wie het was)
Gast- Gast
Pippa, je LG denkt dus wel met je mee? Dat is dan wel heel fijn! En qua pijnstilling (niet om betweterig over te komen hoor!), ik dacht dat het bij mij ook niet erg hielp maar ik kreeg pasgeleden van mijn reumatoloog de tip om consequent 2 à 3x daags paracetamol te slikken (is bij mij tijdelijk, totdat ik geopereerd ben) en ik merk dat dát dus wel degelijk helpt Ik voel me nog niet top, maar wel een stuk beter dan toen ik nog zo koppig was dat ik geen extra pcm of maar af en toe ééntje slikte. Misschien heb je hier wat aan? Ik weet jouw specifieke situatie natuurlijk niet he...
Wie zei dat, dat je je niet moest aanstellen? Weet diegene wel waar hij/zij het over heeft en hoe het is om met een aandoening te moeten dealen?? Oh een vriendin, lees ik nu. Nou lekker dan
Wie zei dat, dat je je niet moest aanstellen? Weet diegene wel waar hij/zij het over heeft en hoe het is om met een aandoening te moeten dealen?? Oh een vriendin, lees ik nu. Nou lekker dan
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: