Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Marin / ze heeft dikke vette pech dan. Ze mag in je huisje slapen, maar zondagavond ben jij er weer.
Gast- Gast
@Marin beetje raar van je zus !!! Het is jouw huis dus doen wat JIJ wil !
Thnxx ik vind het ook echt een lucky shot geworden hahaha.
Thnxx ik vind het ook echt een lucky shot geworden hahaha.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat worden dus geen foto's van mijn 2 ukkies als ze geboren zijn, thnx voor de waarschuwing!Smikkell schreef:Je weet maar nooit wat wij met die foto's doenStuiterbal schreef:mag ik heel even spammen met mijn zoon...... ik heb echt een lucky shot foto van hem....
Jaja, dat komt je wel goed uit he?
Gast- Gast
Ach, dat ben jij vast wel gewend met jouw eigen kindje toch? En lang leve de douche/het badStuiterbal schreef:Try schreef:Schattig Stuiter!
Zo lijkt ie trouwens op een van m'n oppaskindjes (waar ik gister, heel fijn, de stront onder zijn oksels vandaan kon halen :cyclops: )
thnnxx voor de details...
Hoe oud is jouw zoontje trouwens? Supergoed van 'm dat ie zo kan hangen (en het lijkt idd net alsof je dat ding net een zwieper heb gegeven en dat ie ronddraait)
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:ProudMama schreef:Dat worden dus geen foto's van mijn 2 ukkies als ze geboren zijn, thnx voor de waarschuwing!Smikkell schreef:Je weet maar nooit wat wij met die foto's doenStuiterbal schreef:mag ik heel even spammen met mijn zoon...... ik heb echt een lucky shot foto van hem....
FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE
Gast- Gast
Thanks girls dat jullie het met mij eens zijn. Ik was al helemaal emo van er aan het huilen (ben ook echt net ongesteld geworden hoor), dus blij te horen dat ik niet de enige ben. Heb sowieso beetje raar dagje, en voelde me niet echt goed.
Gast- Gast
Hee, Alex weet toch waar PM woont? Dan gaan we toch gewoon met z'n allen tegelijk op kraamvisite / heksenjacht?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Try schreef:Ach, dat ben jij vast wel gewend met jouw eigen kindje toch? En lang leve de douche/het badStuiterbal schreef:Try schreef:Schattig Stuiter!
Zo lijkt ie trouwens op een van m'n oppaskindjes (waar ik gister, heel fijn, de stront onder zijn oksels vandaan kon halen :cyclops: )
thnnxx voor de details...
Hoe oud is jouw zoontje trouwens? Supergoed van 'm dat ie zo kan hangen (en het lijkt idd net alsof je dat ding net een zwieper heb gegeven en dat ie ronddraait)
Hahaha jip ik ben het gewend en als mijn zoon het niet doet doen de kids op mijn werk het wel hahaha. Hij word over 3 weekjes alweer 2 jaar...
Ja he het lijkt idd net alsof het ronddraait, maar hij kan maar hooguit 10 sec hangen hahaha dus moest snel zijn...
Gast- Gast
Vervelend Marin, hoe komt dat? Of heb je gewoon even een slecht dagje? Ik doe even met je mee.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Dat worden dus geen foto's van mijn 2 ukkies als ze geboren zijn, thnx voor de waarschuwing!Smikkell schreef:Je weet maar nooit wat wij met die foto's doenStuiterbal schreef:mag ik heel even spammen met mijn zoon...... ik heb echt een lucky shot foto van hem....
FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Tjemig! Wat zijn jullie opeens snel!?
Nee, jij bent langzaam!
Gast- Gast
Nou inderdaad Ik kan het amper bij houden. Laat staan ook nog te reageren haha!Angel Blue Eyes schreef:Tjemig! Wat zijn jullie opeens snel!?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Nou Marin, gewoon even je 'forum-zussen' om raad vragen hoor!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb net even een Leah-update gehad van Alex. Weird dat er blijkbaar weer iemand is die verhaaltjes moet verzinnen..?
Gast- Gast
Dan is het maar goed dat die rolstoel fake is, anders wordt het lastig met die 2 trappenSjaantje schreef:Hee, Alex weet toch waar PM woont? Dan gaan we toch gewoon met z'n allen tegelijk op kraamvisite / heksenjacht?
Nee hoor, ik denk dat ik jullie helemaal rot ga vervelen met foto's haha, als trotse mama...
Kijk, ze kunnen huilen. Kijk, ze kunnen plassen. Kijk, ze kunnen in bad. Kijk, ze...
Gast- Gast
Alles voor de aandacht he...James schreef:Ik heb net even een Leah-update gehad van Alex. Weird dat er blijkbaar weer iemand is die verhaaltjes moet verzinnen..?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pippa schreef:Luana schreef:
Wie is Pippa?
Dat ben ik!
Dat had ik begrepen, maar ben je nieuw? Of nieuw account?
@Marin. Groot gelijk dat je gewoon mee eet.
Gast- Gast
Even een gek vraagje, ze zeggen dat het bij je eigen kind minder erg is/stinkt, is dat zo of zijn dat fabeltjes?Stuiterbal schreef:
Hahaha jip ik ben het gewend en als mijn zoon het niet doet doen de kids op mijn werk het wel hahaha. Hij word over 3 weekjes alweer 2 jaar...
Ja he het lijkt idd net alsof het ronddraait, maar hij kan maar hooguit 10 sec hangen hahaha dus moest snel zijn...
Ahhh, alweer bijna 2, grote jongen wordt 't al dan Leuke leeftijd is dat (al vind ik alles tot een jaar of 5 ofzo hartstikke leuk, en daarna ook maar op een andere manier)
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Angel Blue Eyes schreef:Haha, klopt wel dat ik langzaam ben. Ik was even met iets anders bezig.
De was?
Gast- Gast
Pippa schreef:Vervelend Marin, hoe komt dat? Of heb je gewoon even een slecht dagje? Ik doe even met je mee.
Ja, gewoon slecht en raar dagje denk ik. Vanochtend naar de fysio, waar hij m'n hele schouder los heeft gemasseerd. Dat voelt sowieso al best intens, echt een soort stroom van pijn-vrijheid ofzo, het voelde echt heel licht. Maar juist vanavond na het eten had ik onwijze pijn in m'n lichaam en heb ik paar uur op bed gelegen van de pijn, en half geslapen, maar werd beroerder (en ongesteld) wakker. En nu dus dit. Dus beetje emo. En ik ben onwijs gestressed omdat ik m'n koffer nog moet pakken, terwijl ik normaal gesproken m'n hand daar niet voor omdraai, maar nu kan ik me er gewoon niet toe zetten. Dus probeer maar beetje rustig te blijven en niet in een paniekaanval te schieten.
Wat is er met jou?
Gast- Gast
Oude forumnaam is paar pagina's terug nog te lezen in een quoteLuana schreef:Pippa schreef:Luana schreef:
Wie is Pippa?
Dat ben ik!
Dat had ik begrepen, maar ben je nieuw? Of nieuw account?
@Marin. Groot gelijk dat je gewoon mee eet.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Try schreef:Even een gek vraagje, ze zeggen dat het bij je eigen kind minder erg is/stinkt, is dat zo of zijn dat fabeltjes?Stuiterbal schreef:
Ahhh, alweer bijna 2, grote jongen wordt 't al dan Leuke leeftijd is dat (al vind ik alles tot een jaar of 5 ofzo hartstikke leuk, en daarna ook maar op een andere manier)
Ja dat klopt idd. Ik kan het van mijn zoon goed hebben. Maar zodra iemand op mijn werk zich onder poept kan ik echt over mijn nek gaan..... Dus dat is geen fabeltje hahaha.
ja het is een leuke leeftijd maar ook me extreem minder leuke kanten hahaha Lang leve de peuter pubertijd !!!!
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: