Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben nu op m`n werk en daar liggen helaas geen kiwi`s of iets anders..Hazeltje schreef:Aaah, dat is lastig dan ja.
Heeft hij kiwi's liggen? Dat kan ook helpen.
Ik weet wel wat allemaal helpt, heb al jaren PDS, maar meestal dus juist dat ik de hele dag op toilet zit.. Nu gebeurd er niets..
Gast- Gast
Ah ok, dat wist ik niet.
Dat is niet fijn....
Hopelijk komt het snel op gang.
Lekker smakelijk onderwerp ook zo op de vroege morgen.
Dat is niet fijn....
Hopelijk komt het snel op gang.
Lekker smakelijk onderwerp ook zo op de vroege morgen.
Gast- Gast
Heerlijk! Hahaha..
Nouja, ik heb bijna de neiging om niets meer te eten omdat het daarna pijn doet, maarja dan gebeurd er helemaal niets meer in m`n darmen..
Nouja, ik heb bijna de neiging om niets meer te eten omdat het daarna pijn doet, maarja dan gebeurd er helemaal niets meer in m`n darmen..
Gast- Gast
Goeiemorgen!
JAAAAAAAAAAAAA ik heb een 8 voor mijn examen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wow, goed zo Chocolate Cookie!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik ben blij dat ik niet zo vaak last heb van mijn darmen. Ik heb het wel vaker dan voor mijn zwangerschap, daarvoor had ik er vrijwel nooit last van. Ik weet niet of het kan dat ik er door mijn zwangerschap meer last van heb ...
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Goeiemorgen!
Jeeeeej! Wat goed!
Gast- Gast
Ja dat kan wel Alex, alles heeft invloed op je darmen..
Nou ik ga me even een potje door de grond hier van de pijn.. Neem vanmiddag maar vrij, denk ik..
Nou ik ga me even een potje door de grond hier van de pijn.. Neem vanmiddag maar vrij, denk ik..
Gast- Gast
@ Donnaa: Oooh ik heb dat ook zo vaak he! Heb ook inderdaad van alles van de dokter gehad, maar dan krijg ik dus diaree en daar heb ik geen zin in. Ik probeer het nu gewoon steeds op te lossen door in de periodes veel activia te eten, dat gaat dan best goed opzich
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ooh dat klinkt echt niet fijn, Donnaa. Als je zoveel pijn hebt kun je inderdaad beter naar huis gaan.
Gast- Gast
Bleeehhh ik heb mijn ramen open staan en de grasmaaier is hier bezig. Nu heb ik ineens last van mijn hooikoorts.
Zo meteen naar de dokter.
Zo meteen naar de dokter.
Gast- Gast
Ik zit op mn werk maar ik werk niet ohhhh wat ben ik stoooooooooout!!!
Voordeel van eigen baas zijn
Voordeel van eigen baas zijn
Gast- Gast
Oh getsie, hooikoorts. Mijn man heeft daar ook last van, echt zo naar. Heb je er iets tegen?
Gast- Gast
Ja tabletjes maar als ik er al midden in zit werken die niet meer. Dus dat word snotteren vandaag !
Gast- Gast
Het pollenalarm voor vandaag ligt ook weer hoger.. Ik heb er tot nu toe nog geen last van, zal er vanavond ook nog wel bij komen.. Lang leve de LIDL pillen!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:hahaha Zero het aanwezigheid factor is ook erg belangrijk !!
vind ik ook.
En het is ook niet zo dat ik helemaal niks doe. Ik heb net de telefoon opgenomen.
Gast- Gast
Zero schreef:
En het is ook niet zo dat ik helemaal niks doe. Ik heb net de telefoon opgenomen.
+1
Gast- Gast
Ik kijk hier eigenlijk alleen maar. Maar ik las dat een paar meiden last hebben van verstopte darmen.
Zelf heb ik dit ook en na verschillende poeders van de huisarts te hebben gehad die allemaal niet werken ben ik opzoek gegaan naar iets anders.
Ik gebruik nu iedere ochtend een eetlepel gebroken lijnzaad en dit werkt echt super goed. Je kunt dit gewoon bij de supermarkt kopen (zonnatura afdeling).
Verstopte darmen zijn echt niet fijn, en je krijgt er ook een haat relatie door met je lichaam
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Zelf heb ik dit ook en na verschillende poeders van de huisarts te hebben gehad die allemaal niet werken ben ik opzoek gegaan naar iets anders.
Ik gebruik nu iedere ochtend een eetlepel gebroken lijnzaad en dit werkt echt super goed. Je kunt dit gewoon bij de supermarkt kopen (zonnatura afdeling).
Verstopte darmen zijn echt niet fijn, en je krijgt er ook een haat relatie door met je lichaam
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:Het pollenalarm voor vandaag ligt ook weer hoger.. Ik heb er tot nu toe nog geen last van, zal er vanavond ook nog wel bij komen.. Lang leve de LIDL pillen!
Werken die een beetje dan?
Ik haat pollen. Ik wil ze dood hebben
Gast- Gast
De buurman van mijn ouders is zand bij mij aan het ophalen. Jeej! Ben ik het kwijt
Laatst aangepast door Alex op di 14 jun 2011 - 21:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga even een lekker ontbijtje maken !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ja, zijn 7 tabletjes voor 1 euro ofzo.. Gaat als een tierelier.. En als het heel erg is heb ik blablabla caps van de natuurwinkel.. Die zijn super duur, maar werken wel heel goed, ook als ik er al last van heb..Zero schreef:_Donnaa schreef:Het pollenalarm voor vandaag ligt ook weer hoger.. Ik heb er tot nu toe nog geen last van, zal er vanavond ook nog wel bij komen.. Lang leve de LIDL pillen!
Werken die een beetje dan?
Ik haat pollen. Ik wil ze dood hebben
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: