Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Nee dat hoeft niet, maar het was wel zo in dit gevalSmikkell schreef:Het een hoeft niets met het ander te maken te hebben natuurlijk!Try schreef:Lol, ik wilde net hetzelfde zeggen..
Iemand stelt een vraag en het valt stil..
Zusje, hoe is het met je? Hoe bevalt je nieuwe job? Is het trouwens tijdelijk of vast?
Smik, hoe is het vandaag met jou?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Wat raar, Zusje. Ik zou er niet op reageren en 't zo laten! Als hij het echt wil weten, dan gaat hij maar naar K. En als hij het om een andere reden vraagt, dan maakt hij toch geen kans
Nee precies. Al ben ik niet de persoon om mensen te negeren dus ik vind het moeilijk haha!
Laatst aangepast door Zusje op di 14 jun 2011 - 5:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha, als het goed is donderdag, dan heb ik weer een groei- echo. Mijn gewichten ga ik er niet bijzetten hoorSmikkell schreef:PM, wanneer krijgen we de nieuwe standen door m.b.t. het gewicht?
Gast- Gast
Klinkt goed! En wat fijn dat je een jaarcontract hebt joh 2 banen klinkt wel leuk qua afwisseling, maar krijg je dan wel al je taken binnen die dagen af? Dus wordt het niet heel lastig om dat onderscheid te maken en te houden?Zusje schreef:Maar de baan is op zich leuk en met een jaarcontract dus ik zit voorlopig goed en daarna heb ik gewoon recht op een uitkering enzo... Maar ik ga er niet vanuit dat ik dan weg moet hoor... Het is alleen vervelend dat de collega van 1 afdeling maar 2 dagen werkt dus ik zit daar al hele dagen alleen. Niks werkt, mijn bureau was echt een natuurramp dus daar ben ik veel mee bezig geweest. Ik zit nu eerst een maand op deze afdeling zodat ik hier ingewerkt ben. Na mijn vakantie ga ik halve dagen op de andere beginnen (ik heb twee banen binnen het bedrijf dus, lekker afwisselend haha).
Hoe gaat het eigenlijk met je been?
Met mijn been gaat het goed. De breuk doet geen pijn meer, de spieren zijn wel gevoelig en die ben ik nu ook aan het trainen. Er zijn nog steeds dingen die ik niet kan, maar ook steeds meer dingen die ik wel kan
Try- Kletskop
Ik zou het niet aan K. melden! Zo belangrijk is het ook weer niet. Als je gaat antwoorden zit je er alleen maar langer aan vast. Gewoon negeren dus! Dan doe je het maar een beetje anders dan je gewend bent..
Gast- Gast
Ja, door de vraag: "Heb ik iets gemist?", of door het verhaal rondom Laquisia?Try schreef:Nee dat hoeft niet, maar het was wel zo in dit gevalSmikkell schreef:Het een hoeft niets met het ander te maken te hebben natuurlijk!Try schreef:Lol, ik wilde net hetzelfde zeggen..
Zusje, hoe is het met je? Hoe bevalt je nieuwe job? Is het trouwens tijdelijk of vast?
Dat was voor mij niet de reden dat ik niet meer reageerde, dus voor mij gaat het niet op. En lijkt me dat jij niet kan inschatten waarom anderen niet (meer) reageren
Hier gaat het kut. Slecht geslapen en een vervelend weekend gehad. Buikpijn bij alles wat ik eet. En het gaat over het algemeen ook kut!
Gast- Gast
Nieuwe IKEA Familie is binnen, dus ik ben voorlopig niet beschikbaar
*Ik zie al leuke dingennnnnnnnnnnnnnnnn *
Gast- Gast
Hello ladies. Was een rare dag vandaag, ik heb veel last van duizelingen... ook erg moe, dus ik ga zo denk ik met laptop en al in bed liggen. Ben toch alleen thuis vanavond. En donderdagavond ook, en zaterdag ook, en zondag ook
Hoe is alles hier?
Hoe is alles hier?
Gast- Gast
Try schreef:Klinkt goed! En wat fijn dat je een jaarcontract hebt joh 2 banen klinkt wel leuk qua afwisseling, maar krijg je dan wel al je taken binnen die dagen af? Dus wordt het niet heel lastig om dat onderscheid te maken en te houden?
Met mijn been gaat het goed. De breuk doet geen pijn meer, de spieren zijn wel gevoelig en die ben ik nu ook aan het trainen. Er zijn nog steeds dingen die ik niet kan, maar ook steeds meer dingen die ik wel kan
Ja of het leuk is moet ik nog zien natuurlijk . Het idee is in de ochtend beneden en in de middag boven. Wel telefoon doorschakelen. Als het goed is zou ik voor beide banen genoeg hebben aan 16 uur. Die grens moet ik dus wel goed bewaken denk ik en de juiste prioriteiten stellen. Maar dat lukt denk ik wel. In de zomer ben ik dan wel alleen (voor de ene helft) maar is er voor de helft van de baan ook minder werk, dat scheelt.
Fijn dat je geen pijn meer hebt! En ja, die spieren hebben een behoorlijke klap gekregen natuurlijk. En je klinkt positief, dat er steeds meer dingen zijn die je wel kan. Ik ben blij dat te horen! Hoe was je drankje van de week? Gezellig?
Gast- Gast
Maple schreef:Hello ladies. Was een rare dag vandaag, ik heb veel last van duizelingen... ook erg moe, dus ik ga zo denk ik met laptop en al in bed liggen. Ben toch alleen thuis vanavond. En donderdagavond ook, en zaterdag ook, en zondag ook
Hoe is alles hier?
Duizelingen? Heb je dat vaker? Ik lig al met mijn laptop in bed . Maar volgens mij komt de buurman zo langs... Pff, moet ik opstaan... Hoezo ben je zo veel alleen thuis dit weekend? Kom je naar Den Haag? Mag je je laptop meenemen .
Gast- Gast
Heb het wel vaker idd, denk dat het nu deels de stress is. Maar ik heb vannacht ook slecht geslapen en dit weekend veel te weinig gegeten, dus dat zal ook wel meespelen.Zusje schreef:Maple schreef:Hello ladies. Was een rare dag vandaag, ik heb veel last van duizelingen... ook erg moe, dus ik ga zo denk ik met laptop en al in bed liggen. Ben toch alleen thuis vanavond. En donderdagavond ook, en zaterdag ook, en zondag ook
Hoe is alles hier?
Duizelingen? Heb je dat vaker? Ik lig al met mijn laptop in bed . Maar volgens mij komt de buurman zo langs... Pff, moet ik opstaan... Hoezo ben je zo veel alleen thuis dit weekend? Kom je naar Den Haag? Mag je je laptop meenemen .
J. gaat dit weekend druk aan de hobby en is dus veel op de club, vanavond en donderdagavond ook. Zou best naar DH willen komen (maar waarom met laptop? ), maar wil ff rustig aan doen qua geld, de kans is namelijk aanwezig dat J's werk failliet gaat en hij dus al eerder zonder baan zit. En ik heb maandag als het goed is weer met Jordana afgesproken en ik denk niet dat manlief nu akkoord gaat met 2x treinen in 2 of 3 dagen
Laatst aangepast door Maple op di 14 jun 2011 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee klopt, kan ik ook zo niet inschatten, maar dat is wel wat er gebeurde dus merkte dat op. De reden dat mensen niet reageren hoeft natuurlijk daar geen verband mee te hebben.Smikkell schreef:Ja, door de vraag: "Heb ik iets gemist?", of door het verhaal rondom Laquisia?Try schreef:Nee dat hoeft niet, maar het was wel zo in dit gevalSmikkell schreef:Het een hoeft niets met het ander te maken te hebben natuurlijk!Try schreef:Lol, ik wilde net hetzelfde zeggen..
Dat was voor mij niet de reden dat ik niet meer reageerde, dus voor mij gaat het niet op. En lijkt me dat jij niet kan inschatten waarom anderen niet (meer) reageren
Hier gaat het kut. Slecht geslapen en een vervelend weekend gehad. Buikpijn bij alles wat ik eet. En het gaat over het algemeen ook kut!
Vervelend te horen dat het niet zo goed gaat. Ik hoop dat je je binnenkort weer beter zult gaan voelen.
Try- Kletskop
Smikkell schreef:Nieuwe IKEA Familie is binnen, dus ik ben voorlopig niet beschikbaar
Oe leuk leuk!
Hopelijk valt hij hier ook snel door de bus!
Gast- Gast
Het lijkt me heel lastig om 2 verschillende dingen op 1 dag te doen. Ik zou persoonlijk te veel geneigd zijn om dingen af te willen maken (en het dus mee te nemen 's middags) maar dat hangt natuurlijk ook af van de taken enzo. Ik hoop dat het goed te combineren valt voor je Je werkt trouwens nu maar 32 uur of niet? Ik neem aan dat dat dan in 4 dagen is? Heerlijk!Zusje schreef:
Ja of het leuk is moet ik nog zien natuurlijk . Het idee is in de ochtend beneden en in de middag boven. Wel telefoon doorschakelen. Als het goed is zou ik voor beide banen genoeg hebben aan 16 uur. Die grens moet ik dus wel goed bewaken denk ik en de juiste prioriteiten stellen. Maar dat lukt denk ik wel. In de zomer ben ik dan wel alleen (voor de ene helft) maar is er voor de helft van de baan ook minder werk, dat scheelt.
Fijn dat je geen pijn meer hebt! En ja, die spieren hebben een behoorlijke klap gekregen natuurlijk. En je klinkt positief, dat er steeds meer dingen zijn die je wel kan. Ik ben blij dat te horen! Hoe was je drankje van de week? Gezellig?
Ja, de spieren hebben eerst een klap gekregen, en daarna hebben ze niets meer gedaan dus ze zijn vooral slap vandaar dat ik ze nu onder begeleiding van een fysio train Ik voel me niet meer echt 'geblesseerd', ik vrij veel, het gaat snel en ik heb amper pijn meer Daarbij gaat mijn studie voorspoedig ondanks wat ik heb gemist dus ik mag niet klagen Drankje was gezellig trouwens, jouw stapavondje ook?
Try- Kletskop
Try schreef:Het lijkt me heel lastig om 2 verschillende dingen op 1 dag te doen. Ik zou persoonlijk te veel geneigd zijn om dingen af te willen maken (en het dus mee te nemen 's middags) maar dat hangt natuurlijk ook af van de taken enzo. Ik hoop dat het goed te combineren valt voor je Je werkt trouwens nu maar 32 uur of niet? Ik neem aan dat dat dan in 4 dagen is? Heerlijk!Zusje schreef:
Ja, de spieren hebben eerst een klap gekregen, en daarna hebben ze niets meer gedaan dus ze zijn vooral slap vandaar dat ik ze nu onder begeleiding van een fysio train Ik voel me niet meer echt 'geblesseerd', ik vrij veel, het gaat snel en ik heb amper pijn meer Daarbij gaat mijn studie voorspoedig ondanks wat ik heb gemist dus ik mag niet klagen Drankje was gezellig trouwens, jouw stapavondje ook?
Dat hoeven we niet te weten heur...
Gast- Gast
Lol, ik dacht dat dat de middag een beetje interessant zou makenReva schreef:Try schreef:Het lijkt me heel lastig om 2 verschillende dingen op 1 dag te doen. Ik zou persoonlijk te veel geneigd zijn om dingen af te willen maken (en het dus mee te nemen 's middags) maar dat hangt natuurlijk ook af van de taken enzo. Ik hoop dat het goed te combineren valt voor je Je werkt trouwens nu maar 32 uur of niet? Ik neem aan dat dat dan in 4 dagen is? Heerlijk!Zusje schreef:
Dat hoeven we niet te weten heur...
Try- Kletskop
Okee, er gaat wat fout.... GEEN BANANEN MEER IN DE SUPERMARKT!
Ik hou niet van ochtenden zonder banaan. Dat geeft ongeluk de rest van de dag
Zal ik naar een andere supermartk fietsen??
Ik hou niet van ochtenden zonder banaan. Dat geeft ongeluk de rest van de dag
Zal ik naar een andere supermartk fietsen??
Gast- Gast
Kop op
Ik ben zelfs bereid voor je langs de kanaalstraat/AH bij mij te fietsen en ze naar je toe te brengen als dat zorgt dat jij morgen lekkerder je ochtend doorkomt.
Ik ben zelfs bereid voor je langs de kanaalstraat/AH bij mij te fietsen en ze naar je toe te brengen als dat zorgt dat jij morgen lekkerder je ochtend doorkomt.
Try- Kletskop
Ik ga wel even naar de AH, denk. *Alwiliknietindeverleidingkomenomwijntekopen*
Bedankt voor het aanbod!
Bedankt voor het aanbod!
Gast- Gast
je maakt me bang. Ik kan niet zonder bananen..ProudMama schreef:Nu ook al de bananen ge- ehect ofzo?
Gast- Gast
No problemo, zou je graag weer eens willen zien.
Ennuh, je bent al een tijdje supergoed bezig mbt wijn, dus die verleiding kan jij wel weerstaan Je zou je daarna alleen maar rotter voelen, het kopen (en drinken) van wijn lost dus geen donder op.
Ennuh, je bent al een tijdje supergoed bezig mbt wijn, dus die verleiding kan jij wel weerstaan Je zou je daarna alleen maar rotter voelen, het kopen (en drinken) van wijn lost dus geen donder op.
Try- Kletskop
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: