Hoe gaat het met ...
+31
Suus
Moezie
sterremaan
Paper Crown
studiebol
Caro
Suusie
Summerlovin
Snoes
Jeanette
Sweety
Pien
Minx
Toet
Oasis
Zora
Flippin' Bitch
Marie
Zwerver
Rumble
mzcharlotte
Snack a Jack
Burn
Nana
Sarah1985
Angela_1986
Sjaantje
Caroow
Ugly Betty
Primrose
Atelier Madame
35 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoe gaat het met ...
Pippa schreef:Supertalentje heeft zich gemeld als eerste zwangere!
Supertalentje gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ben benieuwd hoe het met Nucia en kleintje is, als ik d'r naam goed heb. Ze was 38 weken zwanger toen ze die schietpartij in Alphen meemaakte.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
zegmaar_ schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Nucia en kleintje is, als ik d'r naam goed heb. Ze was 38 weken zwanger toen ze die schietpartij in Alphen meemaakte.
Oh, wat lief! Ik kom nooit in dit soort topics voor haha, daar reageer ik volgensmij te weinig voor.
Met ons is alles goed, ons mannetje is geboren op Koninginnedag en is inmiddels alweer 6 weken oud! We hebben gelukkig niets traumatisch overgehouden aan de schietpartij en doen ook wel weer gewoon boodschappen in de Ridderhof.
Ik ben wel benieuwd hoe het met het huisje van Lady4 is, hoe het met de nieuwe liefde van Bitterkoek gaat en of CBL en de man van Maple alweer een baan gevonden hebben.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben echt heel lang niet meer op het forum geweest en sinds vorige week lees/reageer ik weer. En ik zie dat Darcy is gestopt? Ben wel benieuwd hoe het met haar is en hoe het met haar banenjacht gaat.
Gast- Gast
Ze komt hier nog wel hoor, maar onder een andere naam. Het gaat goed met haar, en heeft een tijdelijke baan
Ik zag je net weer ergens reageren inderdaad. Hoe gaat het met je?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hoeveel zwangere biechtjes zijn er nou bekend dan?
Voor zover ik weet 1... alleen supertalentje.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ah vandaar. Kon me al niet voorstellen dat ze helemaal gestopt was met het forum. Fijn dat ze een tijdelijke baan heeft!Marin schreef:Ze komt hier nog wel hoor, maar onder een andere naam. Het gaat goed met haar, en heeft een tijdelijke baan
Met mij gaat het opzich wel goed. Erg druk geweest met afstuderen en daarna op reis geweest. Ik ben nu een maandje terug en probeer allees een beetje op de rit te krijgen. Op zoek naar een baan en een huisje, maar het schiet nog niet echt op. Ik kan gelukkig nog wel redelijk wat bij m'n bijbaan werken.
En hoe is het met jou? Ik las in dit topic dat je een andere baan gaat zoeken? Ik weet nog wel dat je toen aan het twijfelen was of dit het wel was. Wat wil je gaan doen?
Gast- Gast
Haha nee ze komt hier nog wel zal je haar naam even pmen.
Wat gaaf dat je op reis bent geweest, waar naar toe?
En ja, het is lastig om iets te vinden momenteel, ik weet er dus zelf ook alles vanaf. Ik ben overspannen geraakt en thuis komen te zitten, en ben nu op zoek naar een nieuwe baan. Wil niet meer in het onderwijs. Maar da's nog niet zo makkelijk dus.
Wat gaaf dat je op reis bent geweest, waar naar toe?
En ja, het is lastig om iets te vinden momenteel, ik weet er dus zelf ook alles vanaf. Ik ben overspannen geraakt en thuis komen te zitten, en ben nu op zoek naar een nieuwe baan. Wil niet meer in het onderwijs. Maar da's nog niet zo makkelijk dus.
Gast- Gast
Wat vervelend zeg! Kun je er wel een beetje uitkomen?
Dat is inderdaad moeilijk als je niet meer in het onderwijs wilt. Hopelijk komt er iets op je pad, en je hebt natuurlijk nog even de tijd. Het is ook wel goed om even de rust te pakken om er weer bovenop te komen.
Ik ben naar Zuid-Amerika geweest (Argentinie, Uruguay en Brazilie). Was echt heel erg leuk!
Dat is inderdaad moeilijk als je niet meer in het onderwijs wilt. Hopelijk komt er iets op je pad, en je hebt natuurlijk nog even de tijd. Het is ook wel goed om even de rust te pakken om er weer bovenop te komen.
Ik ben naar Zuid-Amerika geweest (Argentinie, Uruguay en Brazilie). Was echt heel erg leuk!
Gast- Gast
Ik ben benieuwd hoe het met Smikkel gaat. Ik zie haar niet meer zoveel op het forum!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Snack a Jack schreef:Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Caribbeanlover schreef:
Marin, geen idee, want alles is nu nog te duur dus we wachten even af. Weet wel waar ik heen wil en hoop dat het tegen de tijd dat we willen boeken goedkoper is. Het kan ook heel anders lopen en dat we naar een totaal ander land gaan.
Naar dat dolfijnhotel hoef ik niet perse heen.
Wil je dan perse naar Mexico of een ander land?
Mexico lijkt me ook weer leuk, maar Jamaica wil ik ooit eens heen alleen is dat vaak wat duurder dan de DR en Mexico.
Ik ben net terug van 2 weken Jamaica. Het is echt een super mooi en relaxt land! Echt een aanrader en zeker zijn geld waard!
Ik geloof je zeker en het lijkt me ook supermooi daar.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd hoe het met Donnaa gaat, waarom staan haar post ineens als gast? Is ze helemaal weg of hier onder een andere naam?
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Marie schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Donnaa gaat, waarom staan haar post ineens als gast? Is ze helemaal weg of hier onder een andere naam?
Dat zag ik ook net en vroeg met hetzelfde af!
Gast- Gast
Ze wilde met een schone lei beginnen.
Aangezien ze al bijna 10.000 posts had
Ze komt wel terug maar weet nog niet wanneer.
In het 1 na laatste dagcafe topic staat wat meer.
Aangezien ze al bijna 10.000 posts had
Ze komt wel terug maar weet nog niet wanneer.
In het 1 na laatste dagcafe topic staat wat meer.
Gast- Gast
Nucia schreef:zegmaar_ schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Nucia en kleintje is, als ik d'r naam goed heb. Ze was 38 weken zwanger toen ze die schietpartij in Alphen meemaakte.
Oh, wat lief! Ik kom nooit in dit soort topics voor haha, daar reageer ik volgensmij te weinig voor.
Met ons is alles goed, ons mannetje is geboren op Koninginnedag en is inmiddels alweer 6 weken oud! We hebben gelukkig niets traumatisch overgehouden aan de schietpartij en doen ook wel weer gewoon boodschappen in de Ridderhof.
Ik ben wel benieuwd hoe het met het huisje van Lady4 is, hoe het met de nieuwe liefde van Bitterkoek gaat en of CBL en de man van Maple alweer een baan gevonden hebben.
Gelukkig, vind ik heel fijn om te horen!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Voor wie er benieuwd naar is... Uiteindelijk heb ik mijn scriptie gehaald met (werkelijk boven mijn verwachting) een 7,6!
Volgende week alleen nog presenteren, maar dat telt maar voor 10%, dus eigenlijk weet ik al dat ik daarna gewoon ein-de-lijk klaar ben!
Volgende week alleen nog presenteren, maar dat telt maar voor 10%, dus eigenlijk weet ik al dat ik daarna gewoon ein-de-lijk klaar ben!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Wat fijn FB. Gefeliciteeeerd!! Supergoed!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Thanks Mijn beoordelaar had gezegd dat hij het zo snel mogelijk zou laten weten, maar officieel hoor ik het pas morgen. Ik durfde steeds amper mijn mail te openen. Maar zondag stond de mail met de uitslag bovenaan, en stond er automatisch een voorbeeld naast.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Flippin' Bitch schreef:Voor wie er benieuwd naar is... Uiteindelijk heb ik mijn scriptie gehaald met (werkelijk boven mijn verwachting) een 7,6!
Gefeliciteeerd!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: