Hoe gaat het met ...
+31
Suus
Moezie
sterremaan
Paper Crown
studiebol
Caro
Suusie
Summerlovin
Snoes
Jeanette
Sweety
Pien
Minx
Toet
Oasis
Zora
Flippin' Bitch
Marie
Zwerver
Rumble
mzcharlotte
Snack a Jack
Burn
Nana
Sarah1985
Angela_1986
Sjaantje
Caroow
Ugly Betty
Primrose
Atelier Madame
35 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoe gaat het met ...
En hier nog iemand met tranen in d'r ogen en kippenvel... Jeetje Sterremaan, wat heftig om te lezen dat je zo achteruit gaat Ik ben wel heel erg blij voor je dat je Storm gevonden hebt, wat een trouwe vriend is dat nu al zeg
En wat is er de 25e met een kraam? Heb ik iets gemist?
En wat is er de 25e met een kraam? Heb ik iets gemist?
Gast- Gast
Wat ontzettend fijn dat je al zo snel een ontzettend goede klik met Storm hebt en dat hij je door deze moeilijke tijd heen helpt!
Gast- Gast
Lieve allemaal,
Dank jullie wel voor al jullie lieve woorden.
Ja, Storm is echt mijn grote maat. Mijn vriendje.
En natuurlijk steun en toeverlaat.
Ik ben ontzettend blij met hem.
Ja, kippenvol momenten heb ik af en toe ook enorm met hem. En soms ook hele grappige momenten. Hij heeft namelijk een keer een jas van een jongen helemaal onder gepiest die niet wilde snappen waarom hij nu van Storm af moest blijven. Ik heb mij maar even omgedraaid. Want ik vond hem heel erg grappig.
Tja ik zelf is niet anders he. We wisten het. Had alleen gehoopt dat het geleidelijk zou gaan. Maar wie weet kruipen we weer omhoog. Zeker met mijn vriend.
©Lilium ja, haha denk wel dat je wat gemist hebt. Bij persoonlijk staat een hele topic erover. Maar, ik ga zaterdag hier bij het Drakenboot festival liggen. Om zoveel mogelijk zelfgemaakte kaarten te verkopen. Voor stichting Ambulance wens.
Dank jullie wel voor al jullie lieve woorden.
Ja, Storm is echt mijn grote maat. Mijn vriendje.
En natuurlijk steun en toeverlaat.
Ik ben ontzettend blij met hem.
Ja, kippenvol momenten heb ik af en toe ook enorm met hem. En soms ook hele grappige momenten. Hij heeft namelijk een keer een jas van een jongen helemaal onder gepiest die niet wilde snappen waarom hij nu van Storm af moest blijven. Ik heb mij maar even omgedraaid. Want ik vond hem heel erg grappig.
Tja ik zelf is niet anders he. We wisten het. Had alleen gehoopt dat het geleidelijk zou gaan. Maar wie weet kruipen we weer omhoog. Zeker met mijn vriend.
©Lilium ja, haha denk wel dat je wat gemist hebt. Bij persoonlijk staat een hele topic erover. Maar, ik ga zaterdag hier bij het Drakenboot festival liggen. Om zoveel mogelijk zelfgemaakte kaarten te verkopen. Voor stichting Ambulance wens.
Je stukje raakt mij ook echt heel erg Sterremaan, jij bent echt een van de sterkste mensen die ik ''ken''. Fijn dat je wel zoveel aan Storm hebt!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Bazinga schreef:Jeetje Sterremaan, wat heb ik ontzettend veel respect voor jou... En je stukje raakt me ontzettend, vooral dat Storm je zo goed helpt en je zoveel aan hem hebt!!
+1!
Gast- Gast
Ontzettend naar om te horen dat je lijf zo tegenwerkt Sterremaan. Je bent een sterke dappere vrouw! Echt fijn dat Storm je zo goed helpt en jullie samen zoveel leuke momenten hebben. Kan me zo goed voorstellen dat dat een hele steun is. Wat een lieverd, kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen van je stukje. Wat zijn het toch een pracht beesten. Geniet van Storm en ik hoop dat je de 25ste een mooie dag gaat hebben.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Sterremaan, ik heb het hele topic gelezen en gereageerd. Ik ga mijn best doen om zaterdag langs te komen!
Gast- Gast
Jeetje Sterremaan, wat een heftig verhaal. Lijkt me een heel eng gevoel, dat je eigen lijf zo met je "omgaat". Fijn dat je Storm hebt en hij zo goed voor je zorgt.
Veel succes met alles!
Veel succes met alles!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Wauw Sterremaan, ik heb ook met tranen in mijn ogen het stukje over je hond gelezen. Wat een stoer beest! Wat een steun moet hij zijn zeg!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wat een moeilijke momenten Sterremaan. Ik vind het fantastisch dat je ondanks dat blijft vechten voor het leven met je dierbaren. Een dikke knuffel voor jou!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
sterremaan schreef:Nucia 6 weekjes je mannetje al dat gaat snel.
Het gaat inderdaad heel hard met de kleine man, maar jeetje, wat een kippenvel idd kreeg ik van jouw stukje. Eens met de rest die zegt dat ze jou zo'n sterke vrouw vinden. Ik vind het zo knap hoe je er mee omgaat en fijn dat je zoveel steun hebt aan Storm. Veel succes zaterdag op het Drakenbootfestival, ik hoop dat je heel veel kaarten verkoopt!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Sterremaan een dikke knuffel voor jou ! (en een beetje voor Storm omdat hij je zo gelukkig maakt !)
Gast- Gast
Wow Sterremaan... wat ben jij ongelooflijk sterk!!! En wat fijn dat Storm zo goed voor je zorgt!
Ik zag je gister nog op tv, de herhaling van JZHMH. Respect voor jou hoor! En ik realiseerde me ineens hoe knap het is dat jij zulke mooie kaarten e.d. maakt. Dat zal niet makkelijk zijn als je lichaam je zo in de steek laat, ik zag dat je ook last hebt van je vingers en die heb je toch wel nodig daarvoor. Je maakt echt zulke mooie dingen! Veel succes met de verkoop!
Ik zag je gister nog op tv, de herhaling van JZHMH. Respect voor jou hoor! En ik realiseerde me ineens hoe knap het is dat jij zulke mooie kaarten e.d. maakt. Dat zal niet makkelijk zijn als je lichaam je zo in de steek laat, ik zag dat je ook last hebt van je vingers en die heb je toch wel nodig daarvoor. Je maakt echt zulke mooie dingen! Veel succes met de verkoop!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: