Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gaat het met ...

+31
Suus
Moezie
sterremaan
Paper Crown
studiebol
Caro
Suusie
Summerlovin
Snoes
Jeanette
Sweety
Pien
Minx
Toet
Oasis
Zora
Flippin' Bitch
Marie
Zwerver
Rumble
mzcharlotte
Snack a Jack
Burn
Nana
Sarah1985
Angela_1986
Sjaantje
Caroow
Ugly Betty
Primrose
Atelier Madame
35 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoe gaat het met ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe gaat het met ...

Bericht  Suusie vr 17 jun 2011 - 9:15

Pien schreef:Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat met Suus nog wat. op het vorige forum heeft ze toen een topic geplaatst kort naar haar trouwen dat haar ex besloten had geen toekomst samen te zien, een week of 6 na hun trouwen volgde er toen een scheiding. ben heel erg benieuwd hoe het inmiddels met haar is en of ze haar leven al weer op de rit heeft.

Kreeg een berichtje van zusje… dacht hu… wordt er naar mij gevraagd? Hahah

Het was Suusie met een 3 nu gewoon Suusie Very Happy .

Met mij gaat het goed hoor. We waren idd precies 4 weken getrouwd toen meneer bedacht dat dit niet was wat hij wilde. Mijn leven heb ik (vind ik zelf) goed op de rit. Hahah

Ben alleen nog ‘wanhopig’ opzoek naar een huisje. Woon nu bijna anderhalf jaar in een tijdelijke woning maar daar moet ik deze zomer uit. En hoewel ik al 10 jaar ingeschreven sta voor een huurwoning schiet het nog totaal niet op. En menneer is erg traag met dingen regelen, de hypotheek zou hij overnemen en dat is dus nog steeds niet geregeld… waardoor ik dus nog bij de bank aan een hypotheek gekoppeld sta en ik dus geen nieuw huis kan kopen. En dat terwijl meneer al lang en breed met zijn nieuwe vriendinnetje en haar kind in ‘ons’ huis woont. Hij heeft haar zelfs al ten huwelijk gevraagd omdat ze elkaar toch wel al een half jaar kenden.

Begin deze zomer met een nieuwe baan waar ik ontzettend veel zin in heb.

Ja ik vind dat ik mn leven zeker wel weer op de rit heb (gezien de gebeurtenissen). Haha

Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:18

Nucia schreef:... en de man van Maple alweer een baan gevonden hebben.
Zie dit nu pas, sorry Embarassed

Maar nee, helaas... Als je nog iets weet? :P

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 17 jun 2011 - 9:43

Suusie schreef:
Pien schreef:Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat met Suus nog wat. op het vorige forum heeft ze toen een topic geplaatst kort naar haar trouwen dat haar ex besloten had geen toekomst samen te zien, een week of 6 na hun trouwen volgde er toen een scheiding. ben heel erg benieuwd hoe het inmiddels met haar is en of ze haar leven al weer op de rit heeft.

Kreeg een berichtje van zusje… dacht hu… wordt er naar mij gevraagd? Hahah
Het was Suusie met een 3 nu gewoon Suusie Very Happy .
Met mij gaat het goed hoor. We waren idd precies 4 weken getrouwd toen meneer bedacht dat dit niet was wat hij wilde. Mijn leven heb ik (vind ik zelf) goed op de rit. Hahah
Ben alleen nog ‘wanhopig’ opzoek naar een huisje. Woon nu bijna anderhalf jaar in een tijdelijke woning maar daar moet ik deze zomer uit. En hoewel ik al 10 jaar ingeschreven sta voor een huurwoning schiet het nog totaal niet op. En menneer is erg traag met dingen regelen, de hypotheek zou hij overnemen en dat is dus nog steeds niet geregeld… waardoor ik dus nog bij de bank aan een hypotheek gekoppeld sta en ik dus geen nieuw huis kan kopen. En dat terwijl meneer al lang en breed met zijn nieuwe vriendinnetje en haar kind in ‘ons’ huis woont. Hij heeft haar zelfs al ten huwelijk gevraagd omdat ze elkaar toch wel al een half jaar kenden.
Begin deze zomer met een nieuwe baan waar ik ontzettend veel zin in heb.
Ja ik vind dat ik mn leven zeker wel weer op de rit heb (gezien de gebeurtenissen). Haha

haha.. er werd idd naar jou gevraagd ja! fijn om te lezen dat je je leven weer op de rit hebt! het is natuurlijk nogal wat als je binnen 4 weken trouwd en weer in scheiding terecht komt. jammer dat je nog steeds naar een huis opzoek bent en dat hij zo sloom is met hypotheek overnemen, lijkt me wel erg moeilijk en pijnlijk te weten dat hij met zn nieuwe vriendin samenwoont in jullie huis.

ik kan me nog herinneren dat je een nieuw huisje kreeg toen, was dat niet in een oud bejaardetehuis/ bejaardewoning? en toen heb je nog een meeting georganiseerd geloof ik...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 10:06

Dat meen je niet Suus! Kun je er zelf niet iets aan doen? Zeker als hij daar nog woont enzo heb jij er toch niets meer mee te maken... Leuk van je te horen in ieder geval. Kan me voorstellen dat je wanhopig wordt van zo'n zoektocht. Kun je particulier ook niets? Of mss net buiten de stad ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Suusie vr 17 jun 2011 - 20:59

Op zich doet het me niet zo heel veel dat hij daar nu met zijn nieuwe gezinnetje woont. Elke keer bedenk ik me dat ik nu beter af ben (met mijn leven nu) en hij is er niet echt beter op is geworden zeg maar. Wink

Tja… die hypotheek. Ieder keer zegt hij dat het nu echt snel geregeld is. Maar ondertussen gebeurt er niet veel. Heb er aan gedacht er een advocaat op te zetten, maar dat kost me bakken met geld en levert behalve wat druk op mijn ex niet veel op.

Wat betreft een huis, ik heb al van alles geprobeerd ook particulier. Maar dan vragen ze €800,- excl. :shock: En het liefst blijf ik natuurlijk in Amsterdam, maar ben ondertussen wel al buiten Amsterdam aan het rond kijken. Je moet wat he…

Ene… dat bejaardenhuis klopt. Al woont er bijna geen bejaarde meer. haha
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caro vr 17 jun 2011 - 22:15

Jeetje Suus. Ik schrik ervan. En gewoon omdat ik vind dat jij hier zoooo enorm de pineut in dit verhaal bent geworden door de man waarmee je zolang samen was. Al kan ik me voorstellen dat hij nu niet meer de man is, waarop je ooit verliefd bent geworden.

Je moest je huis uit, je huwelijk was over en nu sta je nog steeds gekoppeld aan zijn hypotheek en is hij te laf/ laks/ een lambal om je ervanaf te helpen.

Gelukkig klink je er opgewekt onder! Hopelijk vind je snel een ander huisje :-). In jouw schoenen was ik misschien wel zo wanhopig geworden dat ik hem gewoon iedere dag ging bestoken met vragen om het zo snel mogelijk te regelen! Jij moet ook je huis uit!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Primrose vr 17 jun 2011 - 23:01

@Suusie, fijn dat het goed met je gaat! Ik las toen altijd mee in dat trouwen-topic, gewoon voor de leuk, en toen een hele tijd later kwam je topic dat het over was. Wat een flapdrol! Hopelijk is het met de hypotheek allemaal snel geregeld, maar goed om te lezen dat het goed met je gaat smile

Caro, hoe gaat het met je vader, hoe was de vakantie, en hoe is het thuis?

Carebear ben ik idd ook wel benieuwd naar! En een boel andere mama's waarvan ik niet op de naam kan komen. Heeft er trouwens nog iemand contact met Debbie? Met de ragdolls?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Caro vr 17 jun 2011 - 23:22

PlugInBaby schreef:@Suusie, fijn dat het goed met je gaat! Ik las toen altijd mee in dat trouwen-topic, gewoon voor de leuk, en toen een hele tijd later kwam je topic dat het over was. Wat een flapdrol! Hopelijk is het met de hypotheek allemaal snel geregeld, maar goed om te lezen dat het goed met je gaat smile

Caro, hoe gaat het met je vader, hoe was de vakantie, en hoe is het thuis?

Carebear ben ik idd ook wel benieuwd naar! En een boel andere mama's waarvan ik niet op de naam kan komen. Heeft er trouwens nog iemand contact met Debbie? Met de ragdolls?

Wat lief dat je naar me vraagt :-). Vakantie was super! Jammer dat het alweer voorbij is, maar ik moet nog steeds even foto's plaatsen enzo! Ik vergeet het steeds maar ik ga er echt binnenkort mee aan de slag :-)

AFgelopen week was behoorlijk heftig voor mijn vader. Hij is vorige week dinsdag begonnen met zijn eerste chemo, en dat leek de eerste paar dagen prima te verlopen. Tot hij last kreeg van heel veel bijwerkingen, waaronder enorme pijnlijke steken in zijn voeten waardoor hij bijna niet kon lopen. Het ging alleen maar slechter en slechter en maandag heeft mijn moeder hem naar het ziekenhuis gebracht omdat hij heel erg wazig uit zijn ogen keek en niet meer helemaal helder was. Daar bleek dat hij sterk was uitgedroogd en een te zwakke bloeddruk had. Hij had (bovenop zijn chemo) last van een hele nare darminfectie en een longontsteking.
Dinsdagochtend heeft hij een sepsis gehad. Ik wist eerst niet wat het was, maar lang leve wikipedia: het is een reactie van het lichaam op de ontstekingshaarden en door de extreme koorts ontstaat bloedvergiftiging. Er wordt dan gezegd: thuis had hij het niet overleefd maar goed, dat weet je niet. In ieder geval was het Ă©cht niet goed.

Gisteravond is hij ontslagen en ik vertrek zo naar hem toe. Ik kom vanuit Utrecht, zij wonen in M'tricht dus ik kon de hele week niet gaan en nu ga ik even naar hem toe.

Thuis gaat het redelijk. We doen allebei ons best maar het blijft moeilijk. Ik ga aankomende week een hele week voor werk naar Zwitserland dus even wat lucht is ook niet slecht :-)

Dank voor het vragen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  studiebol za 18 jun 2011 - 0:13

Suusie ik vind het fijn om te lezen dat het best goed met je gaat na alle nare gebeurtenissen. Het raakt mij dan wel echt om te lezen dat hij nu met een ander in jullie huis woont en ook met haar wil trouwen. Het lijkt me vreselijk. Knap dat je kan zien dat je zonder hem beter af bent!

WAt betreft de hypotheek, kan je hem geen ultimatium stellen, dan en dan is het geregeld? Of dat je zelf naar de bank stapt kijken wat er geregeld kan worden?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Primrose za 18 jun 2011 - 0:37

@Caro, fijn dat jullie van de vakantie hebben genoten, ben heel benieuwd naar je foto's en het reisverslag!

Jeetje, je vader heeft er weer een spannende week op zitten dan! Nu zullen ze dan ook niet verder gaan met deze kuur, of wel? Balen dat je hem door de afstand vandaag pas kunt bezoeken, maar fijn dat hij wel weer thuis is in ieder geval. Is toch altijd fijner om thuis op bezoek te gaan dan in het ziekenhuis.

Balen dat het thuis ook nog niet helemaal lekker loopt. Zo kaa uu tee als je allebei je best doet maar het gewoon even niet wil. Lekker dat je, ook al is het voor werk, er even een weekje in je uppie tussenuit kan. Helemaal na de vakantie, als je zo'n tijd echt op elkaars lip hebt gezeten.

En met je zus, zit die al een beetje in een rustiger vaarwater? (en jij/jullie daardoor indirect ook natuurlijk)
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 1:15

Suusie: Ik heb echt respect voor jou! Het lijkt me behoorlijk zwaar en je klinkt zo positief.

Hoop dat je snel een leuk huisje kan vinden en eindelijk helemaal van je ex af bent.

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 19 jun 2011 - 9:33

Vandaag schoot er ineens weer een naam me te binnen!!

Bellissima was dat geloof ik,ze kwam heel veel in de pijler wonen. een heel mooi appartement had ze, helemaal zwart/wit... En een geweldig mooie keuken!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 9:52

Wow Suusie! Wat apart dat hij nu al samenwoont met een ander en er mee wil trouwen.. Ik vroeg me ook af hoe het met je ging en ik ben blij om te lezen dat het met jou persoonlijk goed gaat!

Gast
Gast

Bericht  Rumble zo 19 jun 2011 - 11:34

Maple schreef:
Nucia schreef:... en de man van Maple alweer een baan gevonden hebben.
Zie dit nu pas, sorry Embarassed

Maar nee, helaas... Als je nog iets weet? :P

Oh, en ik zie dit nu pas, muts die ik ben. In welke richting zoekt je man? Mag ook via PM of Facebook anders..

@Bitterkoek: fijn dat het zo goed gaat tussen je vriend en jou.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 18:11

Nucia, ik stuur je straks even een berichtje via Hyves!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 19 jun 2011 - 18:33

Suusie schreef:Op zich doet het me niet zo heel veel dat hij daar nu met zijn nieuwe gezinnetje woont. Elke keer bedenk ik me dat ik nu beter af ben (met mijn leven nu) en hij is er niet echt beter op is geworden zeg maar. Wink

Tja… die hypotheek. Ieder keer zegt hij dat het nu echt snel geregeld is. Maar ondertussen gebeurt er niet veel. Heb er aan gedacht er een advocaat op te zetten, maar dat kost me bakken met geld en levert behalve wat druk op mijn ex niet veel op.

Wat betreft een huis, ik heb al van alles geprobeerd ook particulier. Maar dan vragen ze €800,- excl. :shock: En het liefst blijf ik natuurlijk in Amsterdam, maar ben ondertussen wel al buiten Amsterdam aan het rond kijken. Je moet wat he…
Ene… dat bejaardenhuis klopt. Al woont er bijna geen bejaarde meer. haha

Klote zeg Suus allemaal, je bent echt supersterk en beter dit dat ongelukkig zijn in een relatie met hem. Blijkbaar had ie een brainfart..

He, ff een vraagje.. zou je in Purmerend willen wonen? PM me even, anders.. Purmerend is met de bus 20 min max van amsterdam af en elke 5 min gaat er wel een bus.. zijn best leuke huisjes ook!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Suusie ma 20 jun 2011 - 7:26

Wat een lieve reacties allemaal!

Wat betreft die ultimatum… die had ik hem gegeven. Voor 1 januari wilde ik het klaar hebben zodat ik 2011 schoon, fris en zonder ‘gedoe’ (hem dus) kon beginnen. Helaas is dit dus nog steeds niet het geval. No

2CKC2 je hebt pm.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sterremaan ma 20 jun 2011 - 21:19

Nou wilde ik alle namen onthouden en erbij schrijven. Maar is niet helemaal gelukt. Supertalentje gefeliciteerd. Leuk zeg zwanger.
Nucia 6 weekjes je mannetje al dat gaat snel.

Ik zeg twee geslaagden voorbij komen gefeliciteerd.

Caro jij heel veel sterkte. En marin vervelend van je schouder zeg.
Suusie jeetje wat moet jij door een dal kruipen meis. erg vervelend.
En alles lijkt en is allemaal zo oneerlijk.

Sorry dames dat ik jullie namen niet heb onthouden.

Ik had 10 dagen een loge. Alleen dat slokte alle energie op. Helaas zat ik daarna een week zonder internet en telefoon.

Storm ligt nu gezellig onderaan mijn bed. Samen mee te lezen wat ik hier neer zet.
Af en toe kijkt hij omhoog. Ik heb heel veel aan mijn schat.
Hij doet het echt heel goed. Zelfs in onverwachtte situaties.
Helaas is mijn ziekte in een sneltreinvaart de verkeerde kant opgegaan
En, liet vorige week even helemaal blijken wat het in zijn mars had.
Best moeilijk en ik moet het nog een plekje zien te geven.
Maar gelukkig was Storm daar.
Hij komt al met de medicatie tas aan zetten voor de ADL. Voelt een aanval aankomen.
En, ja doet het gewoon super.

Vorige week kreeg ik een ademstilstand doordat mijn nek naar achtere klapte in een spasme aanval. Hierdoor stikte ik dus bijna. Een heel angstig moment. Snel werd er 112 gebeld. Storm ging tegen mij aanliggen. En dit ga mij zo'n veilig gevoel. En ik wist waar ik door voor moest vechten. Binnen 7 minuten was gelukkig de ambulance er. Helaas intuberen ging niet meer. Dus via de neus. En een hoop zuurstof erin. En ze hebben mij plat gespoten. En Storm wilde met alles helpen. Ik zelf heb de helft niet meer mee gekregen. Maar de ADl zei nog wel dat Storm bijna alles aan het ambulance personeel wilde aangeven. En dat hij zo mooi tegen mij aankroop.

Het heeft mij wel enorm aan het denken gezet hoor. Pff dat mijn lijf dat met mij kan doen.
En, ja wanneer houd het dan een keer op.

Gisteren een CT scan gehad. Na tien keer zat eindelijk de naald goed. En kon er een scan worden gemaakt van de nieren de blaas. Omdat dat allemaal niet super werkt.
Dus dat hoor ik 13 Juli.
Verder kijk ik erg uit naar 25 juni. Want dan is het zover.
Dan, sta ik voor stichting ambulance wens achter de kraam.
Dus nu alle energie aan het sparen.

Sorry dat het zolang stil was. Maar dit is dus de reden. Ik merk gewoon dat ik achteruit aan het gaan ben. Maar Storm zorgd ervoor dat ik vooral door blijf gaan.
Wat ben ik blij met hem

Een dikk knuffel naar jullie allemaal
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 21:22

Jeetje Sterremaan, wat heb ik ontzettend veel respect voor jou... En je stukje raakt me ontzettend, vooral dat Storm je zo goed helpt en je zoveel aan hem hebt!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 21:27

Bazinga schreef:Jeetje Sterremaan, wat heb ik ontzettend veel respect voor jou... En je stukje raakt me ontzettend, vooral dat Storm je zo goed helpt en je zoveel aan hem hebt!!
Helemaal mee eens, wat ontzettend ontroerend.

Gast
Gast

Bericht  Oasis ma 20 jun 2011 - 21:30

Bazinga schreef:Jeetje Sterremaan, wat heb ik ontzettend veel respect voor jou... En je stukje raakt me ontzettend, vooral dat Storm je zo goed helpt en je zoveel aan hem hebt!!

+1, krijg gewoon tranen in mijn ogen.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Moezie ma 20 jun 2011 - 21:39

Poeh.. Sterremaan, ik zit hier met kippenvel en tranen.. Wat ben jij een ontzettende vechter! en wat ben ik blij dat Storm er zo goed voor je kan zijn!! hug
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Suus ma 20 jun 2011 - 22:14

Sterremaan, wat ontzettend vervelend dat je lijf je zo tegenwerkt, maar ik zat ook echt met tranen in mijn ogen toen ik je stukje las over Storm, wat een lieve hond heb jij smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 22:24

Jemig Sterremaan, wat vreselijk naar dat je zo achteruit gaat.Sad Wel heel fijn dat Storm je zo kan steunen. Wil je heel veel sterkte wensen en een boel rust de komende dagen zodat je volop kan genieten komend weekend!hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 22:34

Storm schreef:
Helemaal mee eens, wat ontzettend ontroerend.

+1 En ik kom 25 juni zeker even bij je langs!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: