Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat nog meer maken met andijvie, tips??

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat nog meer maken met andijvie, tips?? Empty Wat nog meer maken met andijvie, tips??

Bericht  Mida4you ma 13 jun 2011 - 18:22

We hebben gisteren stamppot rauwe andijvie gehad maar nu heb ik nog een half zakje over. Zonde om weg te gooien. Heeft er iemand nog een lekker recept o.i.d. wat ik nog meer kan maken met andijvie?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nog meer maken met andijvie, tips?? Empty Re: Wat nog meer maken met andijvie, tips??

Bericht  minoessepoes ma 13 jun 2011 - 18:29

Wij eten heel graag andijvie salade. Gewoon een gebakken spekje erdoor, een augurkje en een dressing maken van azijn/citroensap wat olie en mosterd en er een eitje doorheen prakken eventueel.

Of je maakt er een maaltijd salade van door aardappels in kleine blokjes net gaar te koken en af te laten koelen in dezelfde dressing, augurk erbij, zilveruitje, pijnboompitjes, uitgebakken spekjes een gekookt eitje, blokjes Hollandse kaas, net wat je lekker vind!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Wat nog meer maken met andijvie, tips?? Empty Re: Wat nog meer maken met andijvie, tips??

Bericht  Effie_O vr 17 jun 2011 - 9:28

Ik heb een tijd terug ook zo'n topic geopend, misschien nog wel te vinden met de zoek functie.

edit: ik forum mobiel, zie nu pas dat het een vrij 'oud' topic is. Denk dat het zakje nu wel op is Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zora vr 17 jun 2011 - 9:38

Mijn moeder maakte dat soms met roerei, klinkt raar, maar superlekker! En dan op geroosterd brood, met boter, of kruidenboter.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mida4you vr 17 jun 2011 - 19:37

Haha Wink Ik heb er uiteindelijk een ovenschotel meegemaakt. Met aardappelschijfjes, gerookte spekjes en aardappel anders. Heerlijk was dat.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  ExpressoB za 18 jun 2011 - 21:55

Klinkt goed.
Ik gooi dat halve /kwart zakje altijd weg! Oeps..
Koop nooit zo'n hele grote zak en kies voor fijn gesneden.
Maak er dan stampot van, al heel wat, want vroeger vond ik andijvie echt smerig.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Mida4you za 18 jun 2011 - 22:05

ExpressoB schreef:Klinkt goed.
Ik gooi dat halve /kwart zakje altijd weg! Oeps..
Koop nooit zo'n hele grote zak en kies voor fijn gesneden.
Maak er dan stampot van, al heel wat, want vroeger vond ik andijvie echt smerig.

Ja eerder gooiden wij de rest ook weg maar we moeten nu gewoon heel erg bezuinigen op alles dus vandaar Wink
Ik koop sowieso ook altijd fijn gesneden.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: