Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een tattoo met zo'n plaatje...

+8
Blond
Jerry
Antibes
TukTuk
Melis_je
Linnie1985
Zora
Caresses
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 2:00

Hahaha ja maar ik wil niet met de knopjes dus :P

Ik vind op m'n rug vanuit m'n zij sowieso een mooie plek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Blond di 14 jun 2011 - 4:10

Jeetje wat een huge tattoeages allemaal. Vind ze ook geen van allen mooi eerlijk gezegd.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 5:46

Ik vind de 2e en 3e foto's van Donnaa het mooist.
Ik denk dat maar heel weinig mensen de link met drugs leggen, meer de mensen die in het drugswereldje zitten denk ik, en heb niet het idee dat jij veel mensen daarvandaan kent :p!

Toen ik mijn ouders vertelde over de tattoo op m'n pols ben ik eerst naar mn moeder gegaan om te zeggen dat ik iets heel ergs moest laten zien. Dus ze maakte zich ontzettend zorgen.
Toen liet ik mn pols zien en vond ze het heel erg meevallen.
Goede tactiek dus Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Monte di 14 jun 2011 - 6:14

Ik vind zoiets het mooist:
Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 L
Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 2448079548_7ca2cfd4c9
Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Foottat-620x826
De andere tattoo's vind ik echt te groot om zomaar op je rug of waar dan ook te zetten. Van de foto's die ik heb geplaatst vind ik de 3e ook het mooist(dan heb je toch 3 poppies en toch heel subtiel)

Edit: de laatste foto is geen echte tattoo, maar plakplaatjes. Maar zo kun je natuurlijk ook een tattoo laten zetten(zo klein en qua vorm)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:33

Marin schreef:Hahaha ja maar ik wil niet met de knopjes dus :P

Ik vind op m'n rug vanuit m'n zij sowieso een mooie plek.

Zeker! :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 7:04

.


Laatst aangepast door Purple op do 16 jun 2011 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Sorella di 14 jun 2011 - 8:06

Ik moest even hardop lachen om je vraag :-) Ik heb zelf heel wat drugs gebruikt maar ik denk bij een klaproos niet aan drugs!
Wél aan een verhaal dat ik als kind altijd las. Dat ging over Papavertje, geboren in een klaproos.

Ik vind het een mooie symbolische tattoo!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 8:09

Haha nou als het in een kinder verhaal gebruikt wordt, zal het wel onschuldig zijn he Laughing

Ik gebruik zelf geen drugs, dus zou het inderdaad naar vinden als het door veel mensen geassocieerd zou worden met drugs. Dat ik dan m'n tattoo zou laten zie en ze zouden zeggen oooh opium! Dat is niet de reactie waar ik op zou hopen dan. Maar het lijkt gelukkig mee te vallen smile



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 9:21

Gaaf idee Marin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 20:01

Monte schreef:
De andere tattoo's vind ik echt te groot om zomaar op je rug of waar dan ook te zetten.
Die waren om het verschil tussen outlines en zonder outlines aan te geven Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  TNMN wo 15 jun 2011 - 0:46

Erg leuk idee smile Ik heb t ook gedaan, zonder dat mijn ouders het wisten (die zouden me vermoorden) en later een geschikt moment gevonden om ze het te laten zien (misschien eerst dronken voeren :P?). Ze wisten dat ik het al een hele tijd wilde, dus opzich was het niet heel schokkend.

Misschien kan je de bloem niet laten omlijnen met zwart (of niet laten inkleuren?) maar ipv zwart de steel groen en de bloem rood maken? Zoiets bedoel ik:

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 1013573_red_poppy
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een tattoo met zo'n plaatje... - Pagina 2 Empty Re: Een tattoo met zo'n plaatje...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum