Ik zoek een plaatje van...
+3
SnowWhite
Monte
Zininzon
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik zoek een plaatje van...
iets wat volgens mij op Aruba of Curacao staat. In elk geval op een exotische plek.
Het is zo'n heel kleurige paal met allemaal bordjes van verschillende plaatsen/landen met het aantal kilometers (of mijl) er op. Het is heel kleurrijk. Ik kan het zo voor me zien, maar ik heb geen idee waar het precies is en hoe ik het zou moeten googlen.
Als iemand er een plaatje van heeft of weet waar het is, heel graag
Het is zo'n heel kleurige paal met allemaal bordjes van verschillende plaatsen/landen met het aantal kilometers (of mijl) er op. Het is heel kleurrijk. Ik kan het zo voor me zien, maar ik heb geen idee waar het precies is en hoe ik het zou moeten googlen.
Als iemand er een plaatje van heeft of weet waar het is, heel graag
Gast- Gast
Re: Ik zoek een plaatje van...
Oh volgens mij heb ik zo'n kaart... Of heb ik die al verstuurd? Ik weet precies welke je bedoelt volgens mij haha.
Gast- Gast
Haha als je de kaart hebt, en je kan 'm zo snel vinden, kan je dan op de achterkant kijken of er iets op de achterkant staat?
Gast- Gast
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ja! zo eentje! Alleen dan die exotische met al die kleurtjes.
Hoe heb je dit gegoogled?
Hoe heb je dit gegoogled?
Laatst aangepast door Marin op za 12 feb 2011 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zit ie er nog steeds niet bij?? Hahaha
Zininzon- Ratel
Dude, hoe vinden jullie die dingen!
Volgens mij is die ene het net niet, met die houten bordjes, al lijkt ie er wel op.
Volgens mij is die ene het net niet, met die houten bordjes, al lijkt ie er wel op.
Gast- Gast
*
http://www.worldofstock.com/slides/TCB1584.jpg
http://www.worldofstock.com/slides/TCB1584.jpg
Laatst aangepast door Isabella op za 12 feb 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Marin schreef:Dude, hoe vinden jullie die dingen!
Wat dacht je van 'wegwijzer aruba'?
Zininzon- Ratel
Isabella schreef:
Van deze had ik de kaart maar ik heb gekeken voor je en hij is er niet meer.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Isabella schreef:
Haha ik denk dat ik deze bedoel, al herinner ik 'm me anders. Maar in elk geval volstaat die
En deze ook wel:
Gast- Gast
Akumal beach
Key west
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Die gebruik ik
Even uitleg, was voor een 'spelletje' op m'n Amerika forum. Daar is een topic waar elke week een nieuw thema komt en dan mag je per week 1 foto plaatsen. Deze week is het thema The Sky Is The Limit. En iedereen plaatste luchtfoto's vanuit vliegtuigen, maar ik heb het zo aangepakt:
Ik heb gekozen voor een plaatje wat niet direct met de sky te maken heeft, maar meer met het gezegde the sky is the limit. De possibilities are endless. En wat krijg je als je reizen (met vliegtuigen in de big blue sky) en endless possibilies samen voegt?
Even uitleg, was voor een 'spelletje' op m'n Amerika forum. Daar is een topic waar elke week een nieuw thema komt en dan mag je per week 1 foto plaatsen. Deze week is het thema The Sky Is The Limit. En iedereen plaatste luchtfoto's vanuit vliegtuigen, maar ik heb het zo aangepakt:
Ik heb gekozen voor een plaatje wat niet direct met de sky te maken heeft, maar meer met het gezegde the sky is the limit. De possibilities are endless. En wat krijg je als je reizen (met vliegtuigen in de big blue sky) en endless possibilies samen voegt?
Gast- Gast
Deze kaart heb ik ook!Zusje van Bert schreef:Isabella schreef:
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Als je nog eens plaatjes zoekt, dan houdt ik me aanbevolen(vind het namelijk wel leuk om te doen, maar zit niet op het America forum).
Kunnen wij hier ook niet zoiets doen?
Kunnen wij hier ook niet zoiets doen?
Monte- Ratel
Ja, lijkt me erg leuk, alleen bij ons worden topics al vrij gauw vergeten na een week tijd. Daar gebeurd niet zo veel, dus staat dat nog wel op dezelfde pagina na 1 week. Maar als het je wat lijkt wil ik het best opzetten (er is dan 1 iemand die steevast het thema plaatst, op zaterdag, en je hebt de hele week de tijd om een foto (van jezelf of iemand anders) te bedenken en te plaatsen. En je mag wel thema suggesties insturen. Het is leuk omdat je maar echt 1 plaatje per week mag plaatsen, dus je gaat wel even goed creatief denken over wat je precies wilt plaatsen bij welk thema.
Gast- Gast
Marin schreef:Ja, lijkt me erg leuk, alleen bij ons worden topics al vrij gauw vergeten na een week tijd. Daar gebeurd niet zo veel, dus staat dat nog wel op dezelfde pagina na 1 week. Maar als het je wat lijkt wil ik het best opzetten (er is dan 1 iemand die steevast het thema plaatst, op zaterdag, en je hebt de hele week de tijd om een foto (van jezelf of iemand anders) te bedenken en te plaatsen. En je mag wel thema suggesties insturen. Het is leuk omdat je maar echt 1 plaatje per week mag plaatsen, dus je gaat wel even goed creatief denken over wat je precies wilt plaatsen bij welk thema.
Oh ja, nou dat zal hier denk ik niet echt iets worden. Een week is te lang denk ik(dan staat ie op blz 5). Jammer
Monte- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» plaatje vergroten
» Nieuwe plaatje
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Een plaatje
» Plaatje met 'what my family/friends/I think I do'
» Nieuwe plaatje
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Een plaatje
» Plaatje met 'what my family/friends/I think I do'
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: