Iemand er ooit bij de douane uitgepikt?
+15
TNMN
Jude
Happy
Happydobby
SuperGrover
Caro
Zora
Mamasapje
Zininzon
Moonlight
Rosa
Polly
Atelier Madame
Monte
TukTuk
19 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Iemand er ooit bij de douane uitgepikt?
Nee dat formuliertje hoef je dus niet meer in te vullen, da's tegenwoordig het ESTA> Maar soms moet je het toch nog invullen gek genoeg, maar officieel hoeft het niet meer. Maar houd het sowieso maar bij je, wel zo handig. Mogen ze er dan toch nog naar vragen, kan je 't zo tevoorschijn halen. Liever te goed voorbereid dan stressen.
Gast- Gast
En Noa, hilarisch, niet slim om dronken aan te komen
Ik ben altijd gewoon poeslief en dan kom je er wel door.
Gast- Gast
Haha, ja ik begon toen ook echt te stressen!! Want ik was vét dronken en moe en ik begon in paniek te raken van die rij en het was bloedheet daar en ik moest ook nog een heel lastig verhaal ophangen, want mijn vriend betaalde mijn ticket en die was er al, en hij heeft natuurlijk verdacht werk en dan kwam ik ook nog uit Amsterdam... pffff... Haha, maar uiteindelijk kwam het gewoon goed! Ze vroegen ook nog of ik meer dan 30.000 euro (zo'n soort bedrag is het geloof ik) bij me had, dus ik zo, ik zou willen dat ik het had, whahaa!Marin schreef:En Noa, hilarisch, niet slim om dronken aan te komen
Gast- Gast
Haha oh fout, geen grapjes maken!
Dit zijn gedelete scenes van Friends van de huwelijksreis van Chandler en Monica, die maar niet uitgezonden zijn omdat het net na 9/11 was. Wel erg grappig:
Dit zijn gedelete scenes van Friends van de huwelijksreis van Chandler en Monica, die maar niet uitgezonden zijn omdat het net na 9/11 was. Wel erg grappig:
Gast- Gast
Haha, vet grappig! Ik moest ook uitleggen hoe ik mijn vriend eigenlijk had leren kennen, waar we elkaar hadden ontmoet enzo. Dus ik begon een heeeeeeeeeel verhaal, zovan, we gingen naar de bioscoop met een paar gedeelde vrienden en het was die ene horrorfilm waarin ... (en dan die hele film uitleggen,) en toen belanden we naast elkaar in de bioscoop en toen en toen en toen... echt zo vettttt lang en romantisch verhaal hahahaha, en die vrouw echt zo haar wenkbrauwen ophalen en ze probeerde serieus te blijven maar moest eigenlijk vet hard lachen
Laatst aangepast door Noa op ma 13 jun 2011 - 5:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha Noa wat geweldig! Soms tref je ook wel iemand die wel in is voor een lolletje. Ik bedoel het is niet echt de meest uitdagende baan, dus wat gezelligheid is dan wel leuk. Maar je hebt ook van die norse mensen er tussen zitten, wow.
Gast- Gast
Als je trouwens heel Rusland bent doorgereisd vinden ze dat in Amerika ook niet zo grappig
Gast- Gast
Haha ja de meesten zijn echt heel chagrijnig... maar in Rusland enzo is het helemaal erg, dan zit je in zo'n nachttrein en wordt je gewoon midden in de nacht je bed uitgeschreeuwd bij de grens. Komt er politie de trein in, die schreeuwen alleen maar: stand up! Stand up! En dan moet je voor ze gaan staan en dan houden ze je paspoort serieus een paar minuten naast je gezicht. Ik sta nog lachend op mijn paspoort en toen zei die gast zo: LAUGH!! Schreeuwend... en toen moest ik lachen, zodat hij kon zien dat ik het echt was... Nee, gezellig om 3 uur 's nachts terwijl je net eindelijk in slaap was gevallen... en dan gaan ze de wielen van de trein wisselen, omdat ze in Rusland een ander spoor hebben en dan wordt je 2 uur keihard door elkaar gerammeld. Nou, welkom in RuslandMarin schreef:Hahaha Noa wat geweldig! Soms tref je ook wel iemand die wel in is voor een lolletje. Ik bedoel het is niet echt de meest uitdagende baan, dus wat gezelligheid is dan wel leuk. Maar je hebt ook van die norse mensen er tussen zitten, wow.
Gast- Gast
Ja aan de stempels in je paspoort.... ze zijn daar altijd heel wantrouwig over...Marin schreef:Zien ze dat dan?
Gast- Gast
Oh ja, ik reis te weinig naar andere continenten om andere stempels te krijgen. Ik heb altijd alleen maar Amerikaanse stempels. En 1 Macedonische, maar heb al weer een nieuwe paspoort intussen.
Ook nog mooi verhaal over die grens tussen Bulgarije (is EU land) en Macedonie. Was toen op roadtrip met een aantal buitenlandse vrienden, dus was sowieso al heel gedoe omdat we allemaal uit een ander land kwamen dus moesten we uitleggen waar we elkaar van kennen (en met een Kazachstaan, Canadees, en Wit-Russisch meisje was het toch wat lastiger dan alleen Europeanen). En toen pakte een Belgische jongen ineens mijn camera, en maakte een foto van de grenspost met douane beamte. Echt een idioot gewoon, wie doet dat nou! Godzijdank zag de beamte het niet, want anders was m'n camera of kapot gegooid of in genomen. Idioot
Pff Rusland klinkt ook als een feestje inderdaad.
Ook nog mooi verhaal over die grens tussen Bulgarije (is EU land) en Macedonie. Was toen op roadtrip met een aantal buitenlandse vrienden, dus was sowieso al heel gedoe omdat we allemaal uit een ander land kwamen dus moesten we uitleggen waar we elkaar van kennen (en met een Kazachstaan, Canadees, en Wit-Russisch meisje was het toch wat lastiger dan alleen Europeanen). En toen pakte een Belgische jongen ineens mijn camera, en maakte een foto van de grenspost met douane beamte. Echt een idioot gewoon, wie doet dat nou! Godzijdank zag de beamte het niet, want anders was m'n camera of kapot gegooid of in genomen. Idioot
Gast- Gast
Inderdaad.. Vriend van mijn ouders maakt altijd leuke personeels uitjes (1 of andere hoge pief ergens), die gaan dan gerust naar egypte of waar dan ook heen, dus die had ook behoorlijk wat stempels, ook van het midden oosten etc.Noa schreef:Ja aan de stempels in je paspoort.... ze zijn daar altijd heel wantrouwig over...Marin schreef:Zien ze dat dan?
Toen ze naar Amerika gingen werd hij er dus ook uitgepikt en moest hij uitleggen wat hij daar allemaal gedaan had en waarom hij daar was geweest. Die is toen ook zeker een of 2 vast gehouden.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, heerlijk! Ik heb dat ook gehad toen ik met een internationaal studenten gezelschap reisde. We waren met zijn 10en en allemaal uit een ander land, dus dat was ook echt grappig om uit te leggen Was echt een Amerikaans meisje, en eentje uit Zuid Amerika, en iemand uit China en dan nog uit Nederland, Duitsland, Engeland, Zweden en Tjechie ofzoietsMarin schreef:Oh ja, ik reis te weinig naar andere continenten om andere stempels te krijgen. Ik heb altijd alleen maar Amerikaanse stempels. En 1 Macedonische, maar heb al weer een nieuwe paspoort intussen.
Gast- Gast
Dikke lol @Noa
Ik ben er in Canada uitgepikt voordat ik de grens overging terug naar de VS. Na de security check werd mijn tas helemaal uit gepluisd, monster genomen of er geen drugs/ontstekingsdingen opzaten, extra gefoulleerd en geloof ook nog extra gevraagd wat ik ging doen. Maar was heel aardige vrouw dus dat kon me niet zoveel schelen. Sowieso was het half 5 sochtends en hadden we de hele nacht op het vliegveld gezeten (geen zin om voor 3 uurtjes slaap een kamer te betalen) dus het ging een beetje langs me heen .
Ik ben er in Canada uitgepikt voordat ik de grens overging terug naar de VS. Na de security check werd mijn tas helemaal uit gepluisd, monster genomen of er geen drugs/ontstekingsdingen opzaten, extra gefoulleerd en geloof ook nog extra gevraagd wat ik ging doen. Maar was heel aardige vrouw dus dat kon me niet zoveel schelen. Sowieso was het half 5 sochtends en hadden we de hele nacht op het vliegveld gezeten (geen zin om voor 3 uurtjes slaap een kamer te betalen) dus het ging een beetje langs me heen .
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Noa schreef:
Haha ja de meesten zijn echt heel chagrijnig... maar in Rusland enzo is het helemaal erg, dan zit je in zo'n nachttrein en wordt je gewoon midden in de nacht je bed uitgeschreeuwd bij de grens. Komt er politie de trein in, die schreeuwen alleen maar: stand up! Stand up! En dan moet je voor ze gaan staan en dan houden ze je paspoort serieus een paar minuten naast je gezicht. Ik sta nog lachend op mijn paspoort en toen zei die gast zo: LAUGH!! Schreeuwend... en toen moest ik lachen, zodat hij kon zien dat ik het echt was... Nee, gezellig om 3 uur 's nachts terwijl je net eindelijk in slaap was gevallen... en dan gaan ze de wielen van de trein wisselen, omdat ze in Rusland een ander spoor hebben en dan wordt je 2 uur keihard door elkaar gerammeld. Nou, welkom in Rusland
Haha! Ja ik vond ze in Rusland ook echt niet het zonnetje in huis, wat een stel chagrijnen zeg!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Noa schreef:Haha, vet grappig! Ik moest ook uitleggen hoe ik mijn vriend eigenlijk had leren kennen, waar we elkaar hadden ontmoet enzo. Dus ik begon een heeeeeeeeeel verhaal, zovan, we gingen naar de bioscoop met een paar gedeelde vrienden en het was die ene horrorfilm waarin ... (en dan die hele film uitleggen,) en toen belanden we naast elkaar in de bioscoop en toen en toen en toen... echt zo vettttt lang en romantisch verhaal hahahaha, en die vrouw echt zo haar wenkbrauwen ophalen en ze probeerde serieus te blijven maar moest eigenlijk vet hard lachen
Lol :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik wordt er op de een of andere manier ook vaak uitgepikt, meestal alleen m'n koffer nog een keer nakijken.
Maar een keer bij terugkomst in DL werd ik met een vriendin na het ophalen van de koffers bij het toilet door 2 incognito douaneambtenaren helemaal ondervraagd, waarna we naar een kamertje moesten en onze koffers helemaal werden uitgeplozen - die man haalde zelfs iedere string eruit ze gingen ook kijken of we geen drugssporen op onze vingers hadden enzo. Toen voelde ik me wel angstig hoor, ze waren ook heel vijandig, erg onvriendelijk, totdat ze erachter kwamen dat we dus niks hadden. Toen waren ze opeens de vriendelijk zelve.
Ben toch altijd weer blij als ik de douane voorbij ben
Maar een keer bij terugkomst in DL werd ik met een vriendin na het ophalen van de koffers bij het toilet door 2 incognito douaneambtenaren helemaal ondervraagd, waarna we naar een kamertje moesten en onze koffers helemaal werden uitgeplozen - die man haalde zelfs iedere string eruit ze gingen ook kijken of we geen drugssporen op onze vingers hadden enzo. Toen voelde ik me wel angstig hoor, ze waren ook heel vijandig, erg onvriendelijk, totdat ze erachter kwamen dat we dus niks hadden. Toen waren ze opeens de vriendelijk zelve.
Ben toch altijd weer blij als ik de douane voorbij ben
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
1 Keer in al die jaren dat ik op vakantie ga. Ik kwam terug uit Marokko. Ze vroegen of ik iets aan te geven had, ik zei nee, koffer moest open, even voelen en checken en das alles.
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Wij kwamen terug van onze huwelijksreis in Brazilië en er werd aan mijn man gevraagd waar hij vandaan kwam. Zegt ie: 'Schat, waar zijn we ook alweer geweest?' Hij kon gelijk z'n koffer openmaken, en ik ook helaas.
Gast- Gast
Ik ben er op Schiphol al eens uitgepikt toen ik terug kwam uit Azie: ik had toen valse merkkleding in mijn tas zitten en bovendien had ik voor een te hoog bedrag spullen daar gekocht om zomaar zonder aangifte te doen te kunnen importeren. We hebben toen een heel gezellig praatje gemaakt met de douanier waarin we zo onschuldig en lief mogelijk over probeerden te komen en dat werkte: uiteindelijk mochten we toch doorlopen zonder onze tassen te hoeven openen
Gast- Gast
2 tantes van mij gingen naar Canada om hun zus te bezoeken. Zij hebben ook uren bij de douane gezeten. Idd de standaard dingen: waar ga je naartoe, wie is dat, hoe lang blijf je, etc. Maar aangezien ze allebei een dubbele achternaam gebruiken, werd hen ook gevraagd of ze kinderen hadden, wie er dan zo lang voor de kids zorgde, wat hun man voor werk deed dat ze zo een paar weken naar Canada konden etc... Vreemd...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Nouja, zeg!! Ik ben benieuwd of ze dat ook aan mannen met kinderen vragen...(haha, daar komt de feminist in mij weer even boven)Zininzon schreef:2 tantes van mij gingen naar Canada om hun zus te bezoeken. Zij hebben ook uren bij de douane gezeten. Idd de standaard dingen: waar ga je naartoe, wie is dat, hoe lang blijf je, etc. Maar aangezien ze allebei een dubbele achternaam gebruiken, werd hen ook gevraagd of ze kinderen hadden, wie er dan zo lang voor de kids zorgde, wat hun man voor werk deed dat ze zo een paar weken naar Canada konden etc... Vreemd...
Gast- Gast
Noa schreef:Nouja, zeg!! Ik ben benieuwd of ze dat ook aan mannen met kinderen vragen...(haha, daar komt de feminist in mij weer even boven)Zininzon schreef:2 tantes van mij gingen naar Canada om hun zus te bezoeken. Zij hebben ook uren bij de douane gezeten. Idd de standaard dingen: waar ga je naartoe, wie is dat, hoe lang blijf je, etc. Maar aangezien ze allebei een dubbele achternaam gebruiken, werd hen ook gevraagd of ze kinderen hadden, wie er dan zo lang voor de kids zorgde, wat hun man voor werk deed dat ze zo een paar weken naar Canada konden etc... Vreemd...
Deden ze bij mij in Newark ook... Ik ging op reis met een vriend van mij, kids bleven bij hun pappie veilig in NL... Die douaniers vonden het maar wat vreemd dat ik mijn kids een week bij hun vader alleen achter hield. Koffer moest open , drugshond erbij.... Ach ja... ik heb niets te verbergen maar vervelend was het wel.. we hadden maar 50 min om over te stappen op onze vlucht naar Orlando.
Verder ben ik aangehouden in Londen door de Border Agency. Ik werd echt als misdadiger behandeld. Mijn paspoort was een half jaar voor die reis gestolen uit mijn auto bij de Haagse Markt. Die heb ik toen als gestolen opgegeven bij de politie en zelfde week een nieuwe aangevraagd bij de gemeente. Ik ben ondertussen nog naar Ibiza geweest een week op mijn nieuwe paspoort. Mijn eerst volgende trip was Londen... bij het binnenkomen van het land scannen ze je paspoort... mijne stond nog op "gestolen!". Ik werd weggehaald door 2 mannen... mijn vriend was al door de douane en wist niet wat ze met mij gingen doen. Hij mocht niets vragen. Mijn paspoort werd ingenomen, ik kreeg een kopie mee en een brief van de Border Agency en daarmee zou ik 's avonds terug kunnen vliegen ( zouden maar 1 dagje blijven - shopdagje). Eenmaal 's avonds terug op de airport kon ik helemaal niet terugvliegen. De luchtvaartmaatschappij geloofde mij niet en de Border Agency had mij verkeerde info gegevens. Ik moest maar naar de Nederlandse ambassade ( het was toen zaterdagavond 23 uur oid). De laatste trein terug naar Londen stad.. Hotel gezocht, niet te vinden... 2 uur later eigenlijk 1 met plek die onder de 150 pond per nacht was... ( het was herdenkingsdag en ook een indisch feest, dus alles zat vol!). Maandag was de ambassade pas open.. wij bellen voor een afspraak.. konden pas dinsdag in de middag terecht. Uiteindelijk 1700 euro voor 4 dagen Londen kwijt geweest...Moesten bijv ook nieuwe kleding kopen, tandenborstel, haarborstel etc.. echt alles... We zouden maar 1 dag gaan zonder overnachtingen.. uiteindelijk een duur grapje geworden. Foutje tussen de koppeling gemeente - politie. Ik heb alle kosten vergoed gekregen van de Politie, ook de dagen gemiste arbeid. Ook voor mijn exvriend.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Jeetje zeg, wat een verhaal!! Wel supernetjes dat jullie alles vergoed kregen zeg!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand al ooit op Santorini geweest?
» Ooit iemand in het roompotpark in Bad Bentheim geweest,..
» Iemand ooit iets besteld bij Ebay?
» Heeft iemand ooit nog contact gehad met..
» Temazepam in het vliegtuig/douane
» Ooit iemand in het roompotpark in Bad Bentheim geweest,..
» Iemand ooit iets besteld bij Ebay?
» Heeft iemand ooit nog contact gehad met..
» Temazepam in het vliegtuig/douane
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: