Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 37 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 0:14

Wat fijn aimee! Lekker genieten en shoppen nu Wink

Muppetje, logisch het is ook best spannend! Maar ze hadden het zaad van je man gecheckt en bij jou dan? Of wat gaan ze doen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje wo 6 jul 2011 - 0:22

Puggle schreef:Wat fijn aimee! Lekker genieten en shoppen nu Wink

Muppetje, logisch het is ook best spannend! Maar ze hadden het zaad van je man gecheckt en bij jou dan? Of wat gaan ze doen?

Bij ons allebei bloed. Krijg inwendig onderzoek en echo

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Amber- wo 6 jul 2011 - 0:37

Muppetje schreef:
Puggle schreef:Wat fijn aimee! Lekker genieten en shoppen nu Wink

Bij ons allebei bloed. Krijg inwendig onderzoek en echo

Muppet, logisch dat je het spannend vind. Hoelaat moeten jullie morgen?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje wo 6 jul 2011 - 0:40

Kwart voor twee, mijn man kan jammergenoeg niet mee

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- wo 6 jul 2011 - 1:01

Muppetje schreef:Kwart voor twee, mijn man kan jammergenoeg niet mee

Wat balen dat je man niet meekan!! In iedergeval alvast veel succes en benieuwd aar de uitslagen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:12

Oke idd spannend! Gaat goed komen, ook al is zoiets natuurlijk niet leuk. Wel erg jammer dat je man niet mee kan!

Gast
Gast

Bericht  Alyssa wo 6 jul 2011 - 3:36

Triesje: Sterkte voor morgen meid!

Blush: Als je effectief je eisprong hebt (gehad) dan zou je een mooie cyclus moeten krijgen, zou fijn zijn!

Linnie, gefeliciteerd met je vaste baan Very Happy Altijd handig als je voor een kindje bezig bent om een vaste baan te hebben Very Happy

Lejow, ga je over 7 dagen ook al testen? Of wacht je heel netjes tot de zeikdag?

Parels, wat schrikken zeg! Gelukkig ben je niet op je buik gevallen.

Amber, zou mooi zijna ls je eisprong er nu aankomt, heb je weer een mooie cyclus en hopen dat het eitje dan ook bevrucht wordt deze keer he Wink

Aimee, fijn dat de controle goed is gegaan! Ga maar lekker genieten nu hoor

Muppetje, lijkt me wel logisch dat je het spannend vindt voor morgen. Heel veel succes (is dat wel het juiste woord?) morgen iig! Ik denk aan je hug

Hier niet veel te melden. Inmiddels dag 23 denk, dus ik zou ofwel graag binnen de week ongesteld worden ofwel positief testen nerd

Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Lejow wo 6 jul 2011 - 3:37

Ik doe mijn uiterste best te wachten tot volgende week zaterdag haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Alyssa wo 6 jul 2011 - 3:43

Lejow schreef:Ik doe mijn uiterste best te wachten tot volgende week zaterdag haha
Het is toch veeeeel fijner om te testen in het weekend? angel Alhoewel ja, bij jou maakt het weinig verschil, jij bent altijd vrij :P. Maar dan nog, het is fijner om dan pas te testen, echt waar! Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  _Blush_ wo 6 jul 2011 - 4:17

Linnie, proficiat met je vaste baan ! Ik heb vorige week ook mijn vast contract getekend, geeft een fijn gevoel om wat zekerheid te hebben, vind ik.

Lejow, 100 cupcakes, wow, neemt het versieren niet heel wat tijd in beslag? Of ben je er ondertussen zo snel in geworden ? smile Succes ook met het wachten tot testen smile

Puggle, nog wat leuks gedaan op je vrije dag?

Amber, zou leuk zijn als je bevalt op 1 april smile

Muppetje, gaan ze morgen ook al wat zeggen over het zaad van je man en jouw onderzoeken? Of krijg je alle resultaten in een apart gesprek ofzo? Kan me voorstellen dat je het spannend vindt, hopelijk is alles in orde...

Alyssa, ik hoop met je mee op een positieve test smile

Hier vandaag geen slijmverlies meer (toch niet zoals gisteren), nog wel een opgeblazen gevoel. Kan dat: de ene dag vanalles voelen en de volgende dag (bijna) niets meer? Zal blij zijn als mijn eerste ongesteldheid erdoor komt binnen 2 weken. Als het nog veel langer duurt, zal het mijn eisprong wel niet geweest zijn en houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek . smile
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Triesje1983 wo 6 jul 2011 - 4:20

@ Jetje: dankjewel meid.

@ _Blush_: dankjewel. Het word zeer zeker zwaar morgen. Ben ook erg benieuwd hoe mijn man het gaat houden morgen...Hij is nu maar een jaartje ouder dan zijn neef die we morgen weg moeten brengen...

@ Linnie: GEFELICITEERD met je vaste baan meid!! Dankjewel meid.

@ Lejow: ben benieuwd naar die 100 cupcakes meid. Je maakt altijd zulke leuke dingen Very Happy.

@ Parels: ooooow lekker zeg, uitslapen...Ow jeetje, dat is schrikken zeg... gelukkig is er verder niks aan de hand... Werkze vandaag meid.

@ Amber: oooow spannend hoor. Lekker aan de klus binnenkort dus Very Happy. Nou dat zou een mooi cadeautje zijn toch? Ik duim voor je hoor!

@ Aimee: leuk is dat he, als je zo'n iniminiekindje in je buik ziet bewegen Very Happy. Geniet er maar lekker van meid!

@ Muppetje: ik duim voor je meid! Komt allemaal goed. Wel balen dat je man niet mee kan...

@ Alyssa: dankjewel meid. Spannend hoor voor jou deze week Very Happy.

Nou net de uitslag gekregen van het bloedonderzoek. Er is wel wat uitgekomen. Ik zou bijna zeggen gelukkig hahaha. Qua eierstokhormonen was er niets aparts te zien gelukkig.
Wel was er een hormoon, dat ze het melkproducerend hormoon noemen, die is verhoogd en de schildklier werkt wat trager (wat volgens mij dan ook meteen een reden is, waarom het afvallen niet zo heel goed gaat). Deze dingen kunnen invloed hebben op het feit dat ik dus nog niet ongesteld word (al sluiten ze nog niet uit dat het ook nog door de prikpil kan komen.
Ik moet nu nog een keer bloed laten prikken tussen 11.00 uur en 13.00 uur. Dus ik moet maar even gaan kijken hoe ik dit regel op het werk, want wil nog niet dat ze weten dat wij bezig zijn...dus maar even een uurtje tussendoor vrij vragen komende week ergens...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Koffieleut wo 6 jul 2011 - 5:10

Jazzlyn: Wat vervelend zeg!

Linnie1985: Leuk hoor! Wat voor baan is het?

Puggle: Lekker dat je vrij was vandaag, was je vast aan toe. Heb je nog wat leuks gedaan?

Parels: Wel voorzichtig aan doen hoor! Gelukkig ben je niet op je buik gevallen!

Amber: Dat zou speciaal zijn, uitgerekend op je 1e trouwdag. Ik duim voor je.

Aimee: Super dat de echo goed was, en dat het zo mooi was om te zien. Lekker genieten nu.

Muppetje: Kan me voorstellen dat het spannend wordt nu. Balen dat je man niet mee kan. Heel veel succes morgen!

Lejow: Ik ben het met Alyssa eens, in het weekend testen is veel leuker! Ik zou alleen niet zo lang kunnen wachten als ik al eerder zou kunnen testen

Blush: Ik heb dat ook vaak hoor, dat ik de ene dag veel voel en daarna bijna niks meer. Ik heb het idee dat mijn eisprong dan geweest is. Ik hoop voor je dat dat zo is, zou een nette cyclus zijn dan.

Triesje: Dus er is toch iets uitgekomen, idd "gelukkig". Mocht dat nou de reden zijn, (hormoon en schildklier) is er dan een manier om ervoor te zorgen dat je weer ongesteld wordt? Heel veel sterkte morgen...

Zo meiden, ik ben weer bij.... Hier nog steeds weinig nieuws, ik wacht rustig af tot de zeikdag. Morgen ben ik lekker een dagje vrij. Verder heb ik eigenlijk heel weinig te melden...
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- wo 6 jul 2011 - 5:23

Hallo Meiden,

Dagje werken zit er weer op! Was vandaag alleen op kantoor rest van de collega's hadden vrij of waren op locatie (spreekuur). Was moe en een beetje chagrijnig dus mijn manager kwam naar me toe of het goed ging, en dat ik zo stil was en of hij zich geen zorgen hoefde te maken.. haha wel lief hoor van hem. Maar doordat hij het zo doordringend vroeg kreeg ik gewoon bijna tranen in mijn ogen echt stom want voel me prima. Maar gelukkig kon ik de tranen tegen houden en heeft hij volgens mij niets gemerkt.

Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend!!! Very Happy

@ Alyssa, Ik hoop er zeker op smile Ben benieuwd wat jou cyclus gaat doen.. Dag 23 alweer, gaat snel!

@ Blush, geen idee eigenlijk. Ik weet wel altijd ongeveer wanneer mijn eisprong is maar precieze dag niet. Maar heb wel de ene dag meer last dan de andere dag.

@ Triesje, lijkt me inderdaad dubbel, ene kant blij dat er iets ontdekt is wat de oorzaak zou kunnen zijn. Aan de andere kant hoop je natuurlijk dat alles gewoon goed is.
Heel veel sterkte morgen hug

@ Koffieleut, dankje!
Hoeveelste dag zit jij nu?
Fijne dag morgen!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow wo 6 jul 2011 - 5:25

@triesje, bedoel je je prolactine? Sterkte morgen!!

@ koffieleut, ja pfffff, ach ik denk maar zo, ik heb maar 1 test in huis, dus als ik lang genoeg wacht heb ik of de test nie nodig deze maand, of hij is in 1 keer positief. Kosten besparing whaha

@amber, dat is ook saai werken dan! Wel lief dat je manager vroeg hoe het ging

De 100 cupcakes zijn af, nu eerst even lekker eten en dan verder met inpakken, want dat moet ook nog gebeuren
En vanavond weer babyboom woehoe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Koffieleut wo 6 jul 2011 - 5:30

Amber: Herkenbaar dat je bijna moest huilen. Ook al is er helemaal niks, als mensen dat zo lief zijn dan huil ik ook heel snel. Heb dat ook als ik gewoon een baaldagje heb. Dan hoef ik helemaal niet verdrietig te zijn, maar als mijn man dan doorheeft dat ik niet zo vrolijk ben als anders dan vraagt ie of er wat is, of geeft me een knuffel, en dan begin ik te huilen. Zo irritant, terwijl er dan helemaal niks is! (en ik ben nog niet eens zwanger, dat wordt nog wat als het zover is...)
Ik zit nu op dag 20 (handig zo'n app Very Happy ) gaat alweer snel dus.

Lejow: Dat is een goeie. Ik houd je eraan Wink
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- wo 6 jul 2011 - 5:40

Koffieleut schreef:Amber: Herkenbaar dat je bijna moest huilen. Ook al is er helemaal niks, als mensen dat zo lief zijn dan huil ik ook heel snel. Heb dat ook als ik gewoon een baaldagje heb. Dan hoef ik helemaal niet verdrietig te zijn, maar als mijn man dan doorheeft dat ik niet zo vrolijk ben als anders dan vraagt ie of er wat is, of geeft me een knuffel, en dan begin ik te huilen. Zo irritant, terwijl er dan helemaal niks is! (en ik ben nog niet eens zwanger, dat wordt nog wat als het zover is...)
Ik zit nu op dag 20 (handig zo'n app Very Happy ) gaat alweer snel dus.

Lejow: Dat is een goeie. Ik houd je eraan Wink

ja klopt inderdaad, ik heb dat verder ook heel snel. En aan de ene kant is het echt superfijn hoe onze manager is. Je maakt niet vaak mee dat je een mannelijke manager hebt die zo meelevend is en geïnteresseerd haha!
Dag 20 alweer, gaat weer snel smile Een app lijkt me ook handig inderdaad maar heb (nog) geen smartphone. Vandaar ook mijn ticker, is het makkelijk bij te houden.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 wo 6 jul 2011 - 5:51

@ Koffieleut: Ik heb geen idee wat er dan verder gaat gebeuren. Ik heb gegoogled en werd er niet heel blij van, want wat ik tegenkwam, was dat het te maken kan hebben met een goedaardig gezwel in de hypofyse... en dat van dat hormoon en de schildklier zijn daar dan weer symptomen van... het is dus even afwachten...
Dankjewel meid.

@ Amber: Aaaaaaaaah, wat lief van je manager zeg Very Happy. Ja, inderdaad. Anders had ik het gevoel gehad gek te zijn ofzo, maar nu niet. Nu is er daadwerkelijk iets ontdekt en ben ik blij dat ik doorgezet heb...
Dankjewel meid.

@ Lejow: ja geloof het wel. Hahahaha, al die moeilijke namen... maar die naam kwam ik inderdaad wel tegen toen ik via google aan het zoeken was...Dankjewel meid.
Jeej, de 100 cupcakes af Very Happy. Goed bezig meid!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 wo 6 jul 2011 - 7:35

Thnx iedereen:D

Ik werk bij de Nike Factory Store. En ja dat is idd dat half jaar contract Very Happy. Morgen lekker even een rustdagje (al wordt het eerder een schoonmaakdagje haha). Ook heb ik vandaag een uurtje achter de kassa gestaan, was nog wel een beetje gepuzzel want is alweer een tijdje geleden. Vond het leuk om weer eens kassa te draaien:)
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Clapperdie wo 6 jul 2011 - 7:36

even ego:

Iedereen: Vrijdag is mijn NOD maar ik kon me weer niet bedwingen (test junk dat ik ben) maar goed nieuws! Ik had een positieve test!! Ik ga jullie dus weer verlaten meiden!. Ik ben erg blij maar ben ook best wel voorzichtig.. Ben best wel bang dat het weer misgaat. Gelukkig de komende weken genoeg afleiding morgen eens bellen voor een echo voor de 6/7 weken.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Linnie1985 wo 6 jul 2011 - 7:44

Clapperdie schreef:even ego:

Iedereen: Vrijdag is mijn NOD maar ik kon me weer niet bedwingen (test junk dat ik ben) maar goed nieuws! Ik had een positieve test!! Ik ga jullie dus weer verlaten meiden!. Ik ben erg blij maar ben ook best wel voorzichtig.. Ben best wel bang dat het weer misgaat. Gelukkig de komende weken genoeg afleiding morgen eens bellen voor een echo voor de 6/7 weken.

Gefeliciteerd!!!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- wo 6 jul 2011 - 7:48

Clapperdie schreef:even ego:

Gefeliciteerd!! Geniet ervan!! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa wo 6 jul 2011 - 7:48

Blush, ik heb geen idee of dat kan hoor, maar een lichaam kan heel veel haha. Ik zou gewoon lekker afwachten en hopen dat je snel (of gewoon al niet meer haha) ongesteld wordt.

Triesje, kan je niet zeggen dat je naar de tandarts oid moet? Kan me voorstellen dat je dat nog niet wilt vertellen hoor, doe ik ook niet.

Koffieleut, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke dag je nu bent? Want ik denk dat jij normaal wel al ongesteld moet zijn op de zeikdag, niet? Edit: ik lees het al!

Lejow, ik heb denk wel 5 testen in huis haha, maar ik ben iemand die zich wel kan bedwingen om te testen Very Happy. Maar goed, er is inderdaad maar één oplossing voor jou: of ongesteld worden (liever niet) of niet ongesteld worden en testen op de zeikdag, en niet eerder Very Happy

Linnie, heb je een vast contract, of een halfjaarcontract? Want ik volg niet meer helemaal denk haha :P

Clapperdie, GEFELICITEERD! Echt heel erg fijn voor je meid. Hou je ons wel op de hoogte ivm je zwangerschap of alles goed gaat?

Ik heb overigens vorige week ook mijn vaste contract getekend, jeej! Na 2 jaar tijdelijke contracten te hebben gekregen, heb ik nu eindelijk mijn vast contract ondertekend. En ik krijg een gratis hospitalisatieverzekering, zo relaxed!
Hoop dat het snel 16 juli is. Enerzijds omdat ik dan ga testen (als ik niet ongesteld ben), anderzijds omdat dan mijn vakantie begint en ik daar zoooo aan toe ben!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 wo 6 jul 2011 - 7:48

GEFELICITEERD!!!! Clapperdie! Geniet ervan meid!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 wo 6 jul 2011 - 7:50

@ Alyssa: ik zeg gewoon dat ik bloed moet prikken, omdat iets opnieuw getest moet worden, omdat het niet op de juiste tijd is gedaan. Dan lieg ik nog niet eens ook hahahaha...
Gefeliciteerd met je vaste contract meid!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 wo 6 jul 2011 - 7:53

Alyssa schreef:
Linnie, heb je een vast contract, of een halfjaarcontract? Want ik volg niet meer helemaal denk haha :P

Ik heb nu een vast contract voor een half jaar en waarschijnlijk (zo heb ik gehoord) als ik goed mn best doe kan ik daarna blijven.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: