Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Parels schreef:Toen ik was gestopt met de pil, had ik vanaf dag 24 al (oud, of iig weinig) bloedverlies en zette het op dag 28 pas écht door. Ik was dus altijd heel lang ongesteld, een dikke week bloedde ik toch wel .. Hoop niet dat dit voor jou is, maar het zou dus wel kunnen! Houd het gewoon even een beetje in de gaten
Thnx zal ik doen. Normaal heb ik ook gewoon een normale cyclus van 28/29 dagen, dus ik was wel een beetje verbaasd toen ik wakker werd.
Had jinj toen buikpijn/ of niet? Want ik heb echt helemaal nergens last van!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Nee geen buikpijn, maar ik was dagenlang misselijk alvorens mijn NOD
Dan krijg je ook verkeerde signalen in principe haha
Zo wist ik wel als ik niet misselijk was, dat ik dan zwanger was, et voila!
Dan krijg je ook verkeerde signalen in principe haha
Zo wist ik wel als ik niet misselijk was, dat ik dan zwanger was, et voila!
Gast- Gast
Bedankt allemaal, mijn man kan uiteindelijk wel mee, gelukkig
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
pompiedompiedompiedom
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Muppetje schreef:Bedankt allemaal, mijn man kan uiteindelijk wel mee, gelukkig
Fijn dat hij mee gaat!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Lejow schreef:pompiedompiedompiedom
zeg het eens...
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Lejow schreef:pompiedompiedompiedom
zeg het eens...
Haha, inderdaad, gooi het eruit...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
gelukkig dat hij toch nog mee kan. succesMuppetje schreef:Bedankt allemaal, mijn man kan uiteindelijk wel mee, gelukkig
sannenwhs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11
Hey meiden, ik had me hier aangemeld, maar blijft toch gewoon in het andere topic! Wel lees ik gewoon mee, hoor!
@ Muppetje: veel succes vanmiddag! En fijn dat je man toch nog mee kan, dat scheelt weer.
@ Muppetje: veel succes vanmiddag! En fijn dat je man toch nog mee kan, dat scheelt weer.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Ook nog eens 3x in ongeveer 1 tot 1,5 uur naar de wc geweest en een klein plasje is het niet en ik ben ook een beetje trillerig, ik heb wel al gegeten... Aarg kga ik me allemaal dingen in mijn hoofd halen. Ik zit zo te twijfelen of ik de dokter moet bellen, of dat ik moet testen. Help?
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Ook nog eens 3x in ongeveer 1 tot 1,5 uur naar de wc geweest en een klein plasje is het niet en ik ben ook een beetje trillerig, ik heb wel al gegeten... Aarg kga ik me allemaal dingen in mijn hoofd halen. Ik zit zo te twijfelen of ik de dokter moet bellen, of dat ik moet testen. Help?
Meis, probeer eerst even te relaxen!! Waarom zou je op basis van bovenstaande dingen de huisarts moeten bellen, je hebt een beetje bloedverlies, geen buikpijn... Ik persoonlijk denk dat je even moet relativeren, onbewust ben je misschien erg veel bezig met zwanger raken (logisch als je het heel graag wilt) maar het kan ook averechts werken...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Linnie1985 schreef:Ook nog eens 3x in ongeveer 1 tot 1,5 uur naar de wc geweest en een klein plasje is het niet en ik ben ook een beetje trillerig, ik heb wel al gegeten... Aarg kga ik me allemaal dingen in mijn hoofd halen. Ik zit zo te twijfelen of ik de dokter moet bellen, of dat ik moet testen. Help?
Meis, probeer eerst even te relaxen!! Waarom zou je op basis van bovenstaande dingen de huisarts moeten bellen, je hebt een beetje bloedverlies, geen buikpijn... Ik persoonlijk denk dat je even moet relativeren, onbewust ben je misschien erg veel bezig met zwanger raken (logisch als je het heel graag wilt) maar het kan ook averechts werken...
I know, ik vind het ook een beetje eng, we zijn nu 7 maanden bezig en het is voor het eerst dat ik te vroeg ben, daarom ben ik een beetje gestrest. ik lees allemaal dingen op internet (moet ik eigenlijk niet doen) over innestelingsbloeding.
Linnie1985- Kletskop
Een innestelingsbloeding kan het idd zijn ja, maar dat kán! het hoeft niet...
Wat je zou kunnen doen is een kruidvat test, die je per 2 voor 5 euro koopt. die zijn heel erg gevoelig, ik heb uiteindelijk 6 dagen voor mn nod er positief mee getest. Maar echt, probeer te relaxen!!
Wat je zou kunnen doen is een kruidvat test, die je per 2 voor 5 euro koopt. die zijn heel erg gevoelig, ik heb uiteindelijk 6 dagen voor mn nod er positief mee getest. Maar echt, probeer te relaxen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Een innestelingsbloeding kan het idd zijn ja, maar dat kán! het hoeft niet...
+ 1
Het kan van alles zijn, kan dat je cyclus een keer wat korter is. Het kan een innestelingsbloeding zijn. Je kunt eventueel vast testen maar je kunt ook afwachten of de bloeding doorzet of niet en over een paar dagen testen.
Maar de huisarts bellen lijkt mij niet nodig.
Amber-- Ratel
Clapperdie: Gefeliciteerd!!!!
Sannenwhs: Welkom terug!
Muppetje: Fijn dat je man toch mee kan, nogmaals succes.
Linnie: Wat Pien ook al zegt. Het kán een innestelingsbloeding zijn, maar het kán ook zijn dat je gewoon wat vroeger ongesteld wordt, of dat je dit houdt tot dag 28 en dat het daarna doorzet. Ik zou niet weten waarom je de dokter zou bellen. Je zou idd die kruidvat test eens kunnen doen, maar de kans is wel aanwezig dan je negatief test omdat je ver voor je nod test. Probeer het een beetje te relativeren, je zal toch even af moeten wachten volgens mij... Probeer jezelf niet gek te maken met alles wat je op internet leest...
Lejow: Zeg het eens....
Sannenwhs: Welkom terug!
Muppetje: Fijn dat je man toch mee kan, nogmaals succes.
Linnie: Wat Pien ook al zegt. Het kán een innestelingsbloeding zijn, maar het kán ook zijn dat je gewoon wat vroeger ongesteld wordt, of dat je dit houdt tot dag 28 en dat het daarna doorzet. Ik zou niet weten waarom je de dokter zou bellen. Je zou idd die kruidvat test eens kunnen doen, maar de kans is wel aanwezig dan je negatief test omdat je ver voor je nod test. Probeer het een beetje te relativeren, je zal toch even af moeten wachten volgens mij... Probeer jezelf niet gek te maken met alles wat je op internet leest...
Lejow: Zeg het eens....
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Haha ja sorry allemaal. Het is ook gewoon zo spannend. Ik kan het er met niemand over hebben. Er zijn maar een paar mensen die het weten. 1tje is aan het werk en de andere (die heeft al 2 kinderen) krijg ik niet te pakken. Wij willen het onze ouders pas vertellen als ik 12 weken ben. Dus tja mn mams kan ik er niet over bellen.
Linnie1985- Kletskop
Je hoeft ook helemaal niemand te bellen, je hebt ons
Zelf heb ik nooit een vroege innestelingsbloeding gehad, wel ben ik gewoon ongesteld geweest toen ik 6 weken zwanger was een week/anderhalve week lang ..
Maar ik moet je zeggen nu ik zwanger ben, moet ik idd vaker naar de wc, en er komt altijd wel wat uit, maar nooit is het (erg) veel uit.
Ik denk dat je er nu gewoon veel mee bezig bent, omdat de kans er flink in zit, je al eventjes bezig ben en je cyclus nu anders verloopt.
Helaas blijft het een mensenlichaam, en is dat heel onvoorspelbaar!
Het kán natuurlijk wel dat je zwanger bent, maar dat zal je dan vanzelf zien!
De Kruidvat 2v5 kan je idd eventjes voor je NOD doen, en ik zal de laatste zijn die zegt dat je niet zwanger bent als je bloed verliest. Succes!
Zelf heb ik nooit een vroege innestelingsbloeding gehad, wel ben ik gewoon ongesteld geweest toen ik 6 weken zwanger was een week/anderhalve week lang ..
Maar ik moet je zeggen nu ik zwanger ben, moet ik idd vaker naar de wc, en er komt altijd wel wat uit, maar nooit is het (erg) veel uit.
Ik denk dat je er nu gewoon veel mee bezig bent, omdat de kans er flink in zit, je al eventjes bezig ben en je cyclus nu anders verloopt.
De Kruidvat 2v5 kan je idd eventjes voor je NOD doen, en ik zal de laatste zijn die zegt dat je niet zwanger bent als je bloed verliest. Succes!
Gast- Gast
Parels schreef:Je hoeft ook helemaal niemand te bellen, je hebt ons
Ik heb nog een test liggen...
Linnie1985- Kletskop
Nou, wat let je!
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Niet schrikken als het negatief is, je zit vrij ver voor je NOD, er zijn zat mensen die ook echt pas positief testen als ze ver over hun NOD heen zitten..
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Niet schrikken als het negatief is, je zit vrij ver voor je NOD, er zijn zat mensen die ook echt pas positief testen als ze ver over hun NOD heen zitten..
Gast- Gast
Dan test je toch even voor de zekerheid? Geeft misschien rust...
Gast- Gast
linnie, ik heb er nog niet zo veel verstand van. Ik kan me voorstellen dat het spannend is, die onzekerheid is nooit leuk en je kan jezelf er helemaal gek mee maken. probeer anders wat afleiding te zoeken, je gedachten te verzetten. Ik kan me voorstellen dat je iemand wil bellen (zou ik denk ik ook hebben), maarja dat gaat nu even niet. lang leven dit forum...
sannenwhs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 38
Registratiedatum : 01-06-11
Parels schreef:En wij zijn ook gewoon heel nieuwsgierig ..
Inderdaad
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Parels schreef:En wij zijn ook gewoon heel nieuwsgierig ..
Inderdaad
Het is negatief, maja zoals je zei maybe te vroeg. Als de ongi niet door zet en me van de week nog zo vaag voel, ga ik er nog eens aan wagen.
Ben nu wel wat minder gestrest.
Linnie1985- Kletskop
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: