Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ puggle: prachtige fotos! jullie zagen er mooi uit! Veel geluk samen
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazz, hoe voel je je nu?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Piep haha! Nog steeds niet ongesteld en negatief getest Even afwachten maar weer!Muppetje schreef:Jazz, hoe voel je je nu?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Triesje1983 schreef:
@ Lejow: als ik het zo lees, moet jij nog leren niet teveel over je grenzen te gaan. Als je dit veel doet, ben je inderdaad snel en vaak moe doordat je spieren de functies van je banden over moeten nemen. Ik herken het geheel hoor...Ik ga zelf ook nog steeds regelmatig over mijn grenzen heen. Ik moet het zelf ook nog steeds leren whahaha... Hoe is het verder met je?
Ja, alleen zijn er soms weken dat het niet anders mogelijk is in combi met mijn werk. Ik had gelukkig geen extra pijn, maar zat echt tegen oververmoeid aan (wellicht er overheen), gelukkig heb ik vannacht lang en goed geslapen dus ben al aardig bijgetrokken en heb ik over 2 weken vakantie.
Puggle, wat een leuke foto's!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jazzlyn schreef:Piep haha! Nog steeds niet ongesteld en negatief getest Even afwachten maar weer!Muppetje schreef:Jazz, hoe voel je je nu?
Jammer!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:Piep haha! Nog steeds niet ongesteld en negatief getest Even afwachten maar weer!Muppetje schreef:Jazz, hoe voel je je nu?
Jammer!
He wat vervelend zeg jaz!
Gast- Gast
Lejow schreef:Triesje1983 schreef:
@ Lejow: als ik het zo lees, moet jij nog leren niet teveel over je grenzen te gaan. Als je dit veel doet, ben je inderdaad snel en vaak moe doordat je spieren de functies van je banden over moeten nemen. Ik herken het geheel hoor...Ik ga zelf ook nog steeds regelmatig over mijn grenzen heen. Ik moet het zelf ook nog steeds leren whahaha... Hoe is het verder met je?
Ja, alleen zijn er soms weken dat het niet anders mogelijk is in combi met mijn werk. Ik had gelukkig geen extra pijn, maar zat echt tegen oververmoeid aan (wellicht er overheen), gelukkig heb ik vannacht lang en goed geslapen dus ben al aardig bijgetrokken en heb ik over 2 weken vakantie.
Puggle, wat een leuke foto's!
Bedankt :o
Goed je rust pakken hoor! Fijn dat je bijna vakantie hebt.
Gast- Gast
Puggle, ben je alweer terug, of kan je gewoon niet zo goed zonder ons?
Muppetje- Ratel
@ Puggle, wat een prachtige foto's, je ziet er mooi uit!! Hoe is het in Frankrijk? Daar ben je toch nog?
Muppet, ze kan gewoon niet zonder ons
@ Jazzlyn, balen dat je test negatief is!!
@ Jazzlyn, balen dat je test negatief is!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:
Ik gok t ook ja...
Muppetje- Ratel
Ik lees hier al een tijdje mee en toen zag ik de foto´s van Puggle langs komen en moest ik even reageren, wat zijn jullie leuk!! Echt een super mooi stel zeg... Heel veel geluk samen, ik hoop dat jullie liefde snel bezegeld mag worden met een kleine puggle´tje... Ook ik vind deze foto´s zoveel leuker en spontaner als al die gemaakte foto´s!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ja ik ben weer terug. Het was niet wat we ervan van verwacht hadden. Het aardig dramatisch daar! Dus nu weer lekker thuis.
Bedanjt voor de reacties de dag was echt helemaal super!
Ik heb alle pagina's gelezen maar ik denk dat het handiger is als ik nu maar weer begin met mee kletsen. Ik weet echt niet waar ik moet gaan beginnen met reageren dus doe het maar zo
Ik heb alle pagina's gelezen maar ik denk dat het handiger is als ik nu maar weer begin met mee kletsen. Ik weet echt niet waar ik moet gaan beginnen met reageren dus doe het maar zo
Gast- Gast
Pien schreef:Ik lees hier al een tijdje mee en toen zag ik de foto´s van Puggle langs komen en moest ik even reageren, wat zijn jullie leuk!! Echt een super mooi stel zeg... Heel veel geluk samen, ik hoop dat jullie liefde snel bezegeld mag worden met een kleine puggle´tje... Ook ik vind deze foto´s zoveel leuker en spontaner als al die gemaakte foto´s!
Wat super lief van je! ja we hebben ook wel wat meer serieuzere foto's hoor een paar omdat het zo hoort, haha.
Gast- Gast
Puggle schreef:Ja ik ben weer terug. Het was niet wat we ervan van verwacht hadden. Het aardig dramatisch daar! Dus nu weer lekker thuis.
Wat jammer dat de vakantie niet was wat jullie er van verwacht hadden. Slecht weer?
Amber-- Ratel
Tja ook het weer. En het was net een spookdorp. Alles was vervallen en geen mens in heel de omgeving te zien en er was echt helemaal niks in de omgeving. Het huis zelf was heel smerig en vol insecten. Nee we zijn dezeldfde avond weg gegaan en hebben 1,5 uur gereden voor een stadje mrt hotel. De volgende dag nog naar een ander hotel gegaan en gister weer thuis gekomen. Misschien dat we van de week nog een hotel pakken.
Ik typ het nu wel lekker simpel maar ik heb echt letter alles bij elkaar gehuild was zo ellendig en bang daar bah!
Ik typ het nu wel lekker simpel maar ik heb echt letter alles bij elkaar gehuild was zo ellendig en bang daar bah!
Gast- Gast
Puggle schreef:Tja ook het weer. En het was net een spookdorp. Alles was vervallen en geen mens in heel de omgeving te zien en er was echt helemaal niks in de omgeving. Het huis zelf was heel smerig en vol insecten. Nee we zijn dezeldfde avond weg gegaan en hebben 1,5 uur gereden voor een stadje mrt hotel. De volgende dag nog naar een ander hotel gegaan en gister weer thuis gekomen. Misschien dat we van de week nog een hotel pakken.
He bah, echt niet leuk!! Vind het echt balen voor je..
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Tja ook het weer. En het was net een spookdorp. Alles was vervallen en geen mens in heel de omgeving te zien en er was echt helemaal niks in de omgeving. Het huis zelf was heel smerig en vol insecten. Nee we zijn dezeldfde avond weg gegaan en hebben 1,5 uur gereden voor een stadje mrt hotel. De volgende dag nog naar een ander hotel gegaan en gister weer thuis gekomen. Misschien dat we van de week nog een hotel pakken.
Ja ik ook maar het is niet anders. We hebben nu lekker een nieuwe tv gekocht en gaan nog leuke dingen doen nu. En in augustus hebben we nog vakantie en gaan gewoon een 2 poging doen dan
Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:Tja ook het weer. En het was net een spookdorp. Alles was vervallen en geen mens in heel de omgeving te zien en er was echt helemaal niks in de omgeving. Het huis zelf was heel smerig en vol insecten. Nee we zijn dezeldfde avond weg gegaan en hebben 1,5 uur gereden voor een stadje mrt hotel. De volgende dag nog naar een ander hotel gegaan en gister weer thuis gekomen. Misschien dat we van de week nog een hotel pakken.
Ja ik ook maar het is niet anders. We hebben nu lekker een nieuwe tv gekocht en gaan nog leuke dingen doen nu. En in augustus hebben we nog vakantie en gaan gewoon een 2 poging doen dan
Hoe is het met jou?
Hoelang ben je nu nog vrij? Wel fijn dat je in aug ook nog vakantie hebt. Gaan jullie dan nog weg?
En leuk hoor een nieuwe tv!
Met mij alles goed. Ga weer een spannende week tegemoet, kan vrijdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, echt spannend!
We hebben trouwens afgelopen week een auto gekocht een ford focus wagon uit 2006
Amber-- Ratel
Puggle: Wat jammer dat het zo tegengevallen is! Ik kan me voorstellen dat je dan zo snel mogelijk naar huis wilt. Wel super leuke foto's zeg! Mooi stel zijn jullie!
Jazzlyn: Jammer dat de test negatief was. Nog maar even afwachten dan...
Jazzlyn: Jammer dat de test negatief was. Nog maar even afwachten dan...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wow Puggle, wat ben jij een mooie, stralende bruid!! Jullie zijn echt een heel mooi setje!
Gast- Gast
Wat balen Puggle, dat het zo liep!
En Amber, spannend!
En Amber, spannend!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lieve Puggle wat was/ben je mooi, en wat balen dat het voor de rest allemaal zo kut was! Gelukkig ben je nu weer lekker thuis!
Ik heb wel alles meegelezen hoor meisjes, maar het was wat druk de afgelopen dagen dus ik heb geen idee hoe en wat ik moet reageren op iedereen!
Onze laptop is ook stuk, dus moet nu alles op mijn telefoon lezen (moeilijk reageren dan!) of op de vaste computer (dat vind ik zo ongezellig, zit ik daar alleen!) dus
dan vind ik het lastiger reageren ..
Gisteren naar mijn zus/zwager/kids geweest, er waren er 3 jarig dus dat was erg gezellig!
Gisteravond in bed nog nieuwe afleveringen Big Bang Theory gekeken en vanochtend lekker uitgeslapen ..
Daarna het hele huis samen van boven tot onder aangepakt en alle diertjes en hun bakken/kommen verschoond ..
En net werd ik door mijn mama nog gebeld met zulk mooi nieuws en zo'n leuk cadeau, kijk ;
Dit hebben we zojuist (telefonisch haha) gehad, lief he!
Nu moet ik gauw gaan opschieten, gaan zo bij mijn schoonouders zelfgesneden patatjes en kippetjes eten, lekkerrrrr!
Ik ben een blije mama!
Ik heb wel alles meegelezen hoor meisjes, maar het was wat druk de afgelopen dagen dus ik heb geen idee hoe en wat ik moet reageren op iedereen!
Onze laptop is ook stuk, dus moet nu alles op mijn telefoon lezen (moeilijk reageren dan!) of op de vaste computer (dat vind ik zo ongezellig, zit ik daar alleen!) dus
dan vind ik het lastiger reageren ..
Gisteren naar mijn zus/zwager/kids geweest, er waren er 3 jarig dus dat was erg gezellig!
Gisteravond in bed nog nieuwe afleveringen Big Bang Theory gekeken en vanochtend lekker uitgeslapen ..
Daarna het hele huis samen van boven tot onder aangepakt en alle diertjes en hun bakken/kommen verschoond ..
En net werd ik door mijn mama nog gebeld met zulk mooi nieuws en zo'n leuk cadeau, kijk ;
Dit hebben we zojuist (telefonisch haha) gehad, lief he!
Nu moet ik gauw gaan opschieten, gaan zo bij mijn schoonouders zelfgesneden patatjes en kippetjes eten, lekkerrrrr!
Ik ben een blije mama!
Gast- Gast
Parels, mooie kinderwagen!!!
Amber-- Ratel
Bedankt voor de complimentjes hoor
Amber, spannend meis! Ik duim hard voor je. Heb je ergens last van?
Wat leuk een nieuwe auto, zijn erge leuke auto's vind ik. Een echte gezinsauto
we hebben nu nog een week vrij en in augustus dan nog.
Koffieleut, jij was ongesteld geworden las ik. Jammer maar wel weer mooi regelmatig zeg!
Wij hebben net te horen gekregen dat we weer oom en tante worden
Amber, spannend meis! Ik duim hard voor je. Heb je ergens last van?
Wat leuk een nieuwe auto, zijn erge leuke auto's vind ik. Een echte gezinsauto
we hebben nu nog een week vrij en in augustus dan nog.
Koffieleut, jij was ongesteld geworden las ik. Jammer maar wel weer mooi regelmatig zeg!
Wij hebben net te horen gekregen dat we weer oom en tante worden
Gast- Gast
Parels wat een mooi kado, super dat jullie die hebben gekregen zeg! Snap dat je een blije mama bent nu
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: