Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Alyssa schreef:Je houdt het spannend Amber!
Wanneer test je weer? Maandag ofzo?
ik denk zondag.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Alyssa schreef:Je houdt het spannend Amber!
ik denk zondag.
mijn duimen zijn intussen bijna blauw
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Je houdt het spannend Amber!
ik denk zondag.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Je houdt het spannend Amber!
ik denk zondag.
Haha, nou, de mijne ook
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Je houdt het spannend Amber!
ik denk zondag.
Haha, nou, de mijne ook
ook voor jou!!
Ik ga naar bed, lig alweer half te slapen op de bank!
Slaap lekker allemaal!!
Amber-- Ratel
Jeetje amber, je houdt het weer lekker spannend! Hopelijk zondag een positieve test! Slaap lekker.
Het is best al een tijdje geleden dat iemand uit dit topic zwanger raakt, volgens mij was ik zelfs de laatste... ik vind het wel weer tijd voor sowieso een aantal nieuwe zwangeren!
Muppetje: fijn dat de afspraak naar eerder verzet is! Hoef je niet meer zo heel lang te wachten op hopelijk wat duidelijkheid.
Mo-lola: balen dat je ongesteld bent geworden..
En verder weet ik het even niet meer!
Het is best al een tijdje geleden dat iemand uit dit topic zwanger raakt, volgens mij was ik zelfs de laatste... ik vind het wel weer tijd voor sowieso een aantal nieuwe zwangeren!
Muppetje: fijn dat de afspraak naar eerder verzet is! Hoef je niet meer zo heel lang te wachten op hopelijk wat duidelijkheid.
Mo-lola: balen dat je ongesteld bent geworden..
En verder weet ik het even niet meer!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
He meiden!
Ohhh Amber.. spannend hoor!!!
Ik ben deze week begonnen met ovu testen, eigenlijk gewoon om te kijken of ik wel een eisprong heb en of ik hem kan leren herkennen. Met mijn afgelopen cyclussen (27-40-32-36-58) twijfel ik daarover.
Nu had ik donderdag een duidelijke streep, maar wel lichter dan de teststreep, dus negatief. Maar gister was de teststreep ineens bijna niet meer zicht baar, van de ovu test van gister.
Ik ga nu maar iedere dag om 12.00 een plasje plegen.. Maf toch?!
Fijn weekend!
Ohhh Amber.. spannend hoor!!!
Ik ben deze week begonnen met ovu testen, eigenlijk gewoon om te kijken of ik wel een eisprong heb en of ik hem kan leren herkennen. Met mijn afgelopen cyclussen (27-40-32-36-58) twijfel ik daarover.
Nu had ik donderdag een duidelijke streep, maar wel lichter dan de teststreep, dus negatief. Maar gister was de teststreep ineens bijna niet meer zicht baar, van de ovu test van gister.
Ik ga nu maar iedere dag om 12.00 een plasje plegen.. Maf toch?!
Fijn weekend!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo!!
@ Aimee, haha ja hou het inderdaad spannend
Hoe is het met jou?
@ LLL, wel apart van die ovu testen, maar moet zeggen dat ik niet precies weet hoe het werkt.
Hier nog steeds niet ongesteld!
@ Aimee, haha ja hou het inderdaad spannend
Hoe is het met jou?
@ LLL, wel apart van die ovu testen, maar moet zeggen dat ik niet precies weet hoe het werkt.
Hier nog steeds niet ongesteld!
Amber-- Ratel
Lll, ik ben ook niet zo thuis in de ovulatietesten. Wel hoor ik vaker dat het zo lastig is met hoe donker die stickjes worden. Ik zou dan zelf eerder voor die met van die smileys gaan als ik ze zou gebruiken. Wel wat duurder maar ik zou dan toch voor de zekerheid gaan. Maar een ei heb je zeker want je word ongesteld.
Amber, je houd het zeker spannend! Morgen weer testen toch?
wij vertrekken zo lekker naar rotterdam. Even shoppen
Gast- Gast
Puggle schreef:Lll, ik ben ook niet zo thuis in de ovulatietesten. Wel hoor ik vaker dat het zo lastig is met hoe donker die stickjes worden. Ik zou dan zelf eerder voor die met van die smileys gaan als ik ze zou gebruiken. Wel wat duurder maar ik zou dan toch voor de zekerheid gaan. Maar een ei heb je zeker want je word ongesteld.
Ohh heerlijk shoppen, lklinkt goed! Veel plezier!
Ei hoeft volgens mij niet perse als je wel ongesteld wordt..
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Puggle schreef:Lll, ik ben ook niet zo thuis in de ovulatietesten. Wel hoor ik vaker dat het zo lastig is met hoe donker die stickjes worden. Ik zou dan zelf eerder voor die met van die smileys gaan als ik ze zou gebruiken. Wel wat duurder maar ik zou dan toch voor de zekerheid gaan. Maar een ei heb je zeker want je word ongesteld.
Inderdaad als ik niet ongesteld wordt vandaag ga ik morgen weer testen.
Leuk Rotterdam! Jij woont zo mooi in de buurt van al die leuke winkelsteden. Wat dat betreft woon ik echt in een uithoek van Nederland. Alle grote winkelsteden is voor mij echt een hele dag uit.
Amber-- Ratel
Leuk Puggle, waar ga je winkelen in Rdam?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lll, nou volgens mijn ha word je alleen ongesteld als je een ei hebt gehad. Het ongesteldheidbl putte d wat je verliest is het vuil van je onbevruchte ei. Maar goed je leest zoveel verhalen.
Amber, nou ik duim nog steeds hoor! Jammer dat jij in zo'n uithoek woont maar daar zijn vast ook wel leuke steden toch?
Lejow, we parkeren meestal op zuidplein daar rijden we letterlijk op binnen zeg maar en dan pakken we de metro naar beurs. Jij woon ook in rotterdam he?
Amber, nou ik duim nog steeds hoor! Jammer dat jij in zo'n uithoek woont maar daar zijn vast ook wel leuke steden toch?
Lejow, we parkeren meestal op zuidplein daar rijden we letterlijk op binnen zeg maar en dan pakken we de metro naar beurs. Jij woon ook in rotterdam he?
Gast- Gast
Puggle schreef:Lll, nou volgens mijn ha word je alleen ongesteld als je een ei hebt gehad. Het ongesteldheidbl putte d wat je verliest is het vuil van je onbevruchte ei. Maar goed je leest zoveel verhalen.
Nou niet zo heel veel grote steden eigenlijk. Ik woon vlakbij enschede (dat is wel een leuke winkelstad) en de rest van de iets grotere steden zoals Arnhem ligt op een uur rijden.
Amber-- Ratel
Leuk, Rotterdam, ik werk er nu tijdelijk en woon er ook niet heel ver vandaan, wij gaan er ook wel eens shoppen
Muppetje- Ratel
Jup, ik woon in Rdam!
Ik winkel altijd in Alexandrium, is hier letterlijk om de hoek en ik vind het heel fijn winkelen!
Veeeeel winkels en bijna alles overdekt, ideaal! (en ik kan er lopend heen haha)
Ik winkel altijd in Alexandrium, is hier letterlijk om de hoek en ik vind het heel fijn winkelen!
Veeeeel winkels en bijna alles overdekt, ideaal! (en ik kan er lopend heen haha)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het op Alexandrium (vooral in de winter) wel altijd erg koud haha, maar voor de rest is het erg prettig om te winkelen!
Zuidplein ging ik vroeger heen, omdat ik bij Beurs op school zat en vanaf mijn ouderlijk huis de bus aankwam op én vertrok vanaf Zuidplein.
Heerlijke stroopwafels hebben ze daar, dat weet ik nog wel!
Puggle/Muppetje (nee ik haal jullie niet door elkaar, wil het van allebei weten haha) waar wonen jullie dan? Ik woon in D.ord.recht
Sorry dat ik al een tijdje niet gereageerd heb hoor, maar ik heb zo ontzettend weinig te melden, ik lees wel mee, heb een nieuw minilaptopje,
maar daar kan ik nog niet zo snel op reageren haha excuses! Maar alles gaat hier nog goed.
Amberr ; je houdt het idd weer spannend! Ik heb een paar dagen geleden al geroepen dat ik het hoog tijd vind dat er weer mensen hier zwanger
worden, dus wat dat betrefd ben ik het helemaal eens met Aimee! (mooie naam btw als dat je echte naam is!)
Hoe is het voor de rest met al mn , having fun? hahaha
Puggle ; balen dat je weer aan de pil bent, ik hoop echt voor je dat het werkt! Gelukkig hebben jullie geen haast!
Muppetje ; fijn dat de afspraak naar eerder is gezet, ben je er ook eerder vanaf en weet je ook eerder waar je aan toe bent!
LLL ; Volgens mij is het zo dat behalve als je cyclus boven de 100 dagen komt, dat je dan wel een eisprong hebt .. Ovulatietestjes moet je naar
mijn weten 2x per dag doen, wil je je piek niet missen, dat gaat altijd heel erg snel! Je moet hem alleen niet doen als je net uit bed komt en het je
eerste plasje is, dan is je urine veeeeel te geconcentreerd. Beter zal dan zijn bijv. 11 uur smorgens en 19 uur savonds
Hier gaat het dus goed, vriend is een weekend weg met 24 man (van de voetbal) naar Belgie, dus het contact is ook nihil anders kost het ons
best wel flink wat centjes! Ze zijn er overigens niet heen om te gaan voetballen haha, het is voornamelijk pokeren, bier drinken en stappen ..
Ik heb gisteravond en vanochtend al flink wat schoon gemaakt, heerlijk! We hebben nu tegenwoordig ook tv op de slaapkamer, en een nieuwe
laptop, dus ik breng mn avonden met cola light, chips en dip door in bed als hij weg is!
Verder hebben wij a.s. vrijdag 1-7 om 13:00 uur de 20 weken echo, ben zo benieuwd of alles in orde is, en of we een jongen of een meisje krijgen!
Qua buik (rondom dik haha) denk ik een meisje, wat ik stiekem heel erg leuk zou vinden, en qua gevoel is het een jongen, waar de aanstaande
vader dan stiekem heel erg blij mee zou zijn! Dan kunnen we ook los qua shoppen, mijn schoonmoeder vroeg of ik dan zin had om met haar
naar de Hema etc te gaan, leukleuk! Voor de rest hebben we van allebei de geslachten een top 3 qua namen, dus dat komt vast wel goed.
Ik groei ook best aardig, al vinden veel mensen het een bescheiden buikje! En volgens mijn moeder loop ik als een zwangere haha, ik waggel nu al ..
Dat valt écht wel mee hoor, alleen af en toe schiet het in mijn bovenbeen en dan loop ik een beetje raar ..
Ciao Bellas!
*hahahaha, wat een stomme arm op die foto! zo groot istie niet hoor
Zuidplein ging ik vroeger heen, omdat ik bij Beurs op school zat en vanaf mijn ouderlijk huis de bus aankwam op én vertrok vanaf Zuidplein.
Heerlijke stroopwafels hebben ze daar, dat weet ik nog wel!
Puggle/Muppetje (nee ik haal jullie niet door elkaar, wil het van allebei weten haha) waar wonen jullie dan? Ik woon in D.ord.recht
Sorry dat ik al een tijdje niet gereageerd heb hoor, maar ik heb zo ontzettend weinig te melden, ik lees wel mee, heb een nieuw minilaptopje,
maar daar kan ik nog niet zo snel op reageren haha excuses! Maar alles gaat hier nog goed.
Amberr ; je houdt het idd weer spannend! Ik heb een paar dagen geleden al geroepen dat ik het hoog tijd vind dat er weer mensen hier zwanger
worden, dus wat dat betrefd ben ik het helemaal eens met Aimee! (mooie naam btw als dat je echte naam is!)
Hoe is het voor de rest met al mn , having fun? hahaha
Puggle ; balen dat je weer aan de pil bent, ik hoop echt voor je dat het werkt! Gelukkig hebben jullie geen haast!
Muppetje ; fijn dat de afspraak naar eerder is gezet, ben je er ook eerder vanaf en weet je ook eerder waar je aan toe bent!
LLL ; Volgens mij is het zo dat behalve als je cyclus boven de 100 dagen komt, dat je dan wel een eisprong hebt .. Ovulatietestjes moet je naar
mijn weten 2x per dag doen, wil je je piek niet missen, dat gaat altijd heel erg snel! Je moet hem alleen niet doen als je net uit bed komt en het je
eerste plasje is, dan is je urine veeeeel te geconcentreerd. Beter zal dan zijn bijv. 11 uur smorgens en 19 uur savonds
Hier gaat het dus goed, vriend is een weekend weg met 24 man (van de voetbal) naar Belgie, dus het contact is ook nihil anders kost het ons
best wel flink wat centjes! Ze zijn er overigens niet heen om te gaan voetballen haha, het is voornamelijk pokeren, bier drinken en stappen ..
Ik heb gisteravond en vanochtend al flink wat schoon gemaakt, heerlijk! We hebben nu tegenwoordig ook tv op de slaapkamer, en een nieuwe
laptop, dus ik breng mn avonden met cola light, chips en dip door in bed als hij weg is!
Verder hebben wij a.s. vrijdag 1-7 om 13:00 uur de 20 weken echo, ben zo benieuwd of alles in orde is, en of we een jongen of een meisje krijgen!
Qua buik (rondom dik haha) denk ik een meisje, wat ik stiekem heel erg leuk zou vinden, en qua gevoel is het een jongen, waar de aanstaande
vader dan stiekem heel erg blij mee zou zijn! Dan kunnen we ook los qua shoppen, mijn schoonmoeder vroeg of ik dan zin had om met haar
naar de Hema etc te gaan, leukleuk! Voor de rest hebben we van allebei de geslachten een top 3 qua namen, dus dat komt vast wel goed.
Ik groei ook best aardig, al vinden veel mensen het een bescheiden buikje! En volgens mijn moeder loop ik als een zwangere haha, ik waggel nu al ..
Dat valt écht wel mee hoor, alleen af en toe schiet het in mijn bovenbeen en dan loop ik een beetje raar ..
Ciao Bellas!
*hahahaha, wat een stomme arm op die foto! zo groot istie niet hoor
Gast- Gast
Mooi Parels!
Ik woon in Leiden. (Graag niet quoten, wie weet wil ik dit nog weghalen)
Ik woon in Leiden. (Graag niet quoten, wie weet wil ik dit nog weghalen)
Muppetje- Ratel
Oh dan woon je idd ook lekker centraal!
Nog naar de Den Haag Shopping Night geweest?
Nog naar de Den Haag Shopping Night geweest?
Gast- Gast
Koud op Alexandrium in de winter?
Ik stik er altijd de kraaienmoord als ik binnenkom met winterjas/sjaal/muts/wanten enz
Ik stik er altijd de kraaienmoord als ik binnenkom met winterjas/sjaal/muts/wanten enz
Lejow- Lady Post-a-lot
Nee, ben ik niet geweest. Kwam er pas achter dat t was toen het al geweest was, haha
Muppetje- Ratel
Lejow schreef:Koud op Alexandrium in de winter?
Hahaha ja, maar ik denk altijd als ik naar Alexandrium ga in de winter, oh lekker het is overdekt, hoef ik geen sjaal en muts!
En dan sterf ik van de kou haha
Ook een beetje veel mijn fout hoor
Gast- Gast
Amber, morgenvroeg weer testen, ik ben benieuwd hoor
Parels, mooie buik heb je al hoor! Ik ben benieuwd wat het gaat worden, ga je het hier vertellen?
Parels, mooie buik heb je al hoor! Ik ben benieuwd wat het gaat worden, ga je het hier vertellen?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Dankjewel!
Zodra wij het geslacht weten mag de hele wereld het weten hoor, dus jij ook
Zodra wij het geslacht weten mag de hele wereld het weten hoor, dus jij ook
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: