Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ik hoop het ook voor je Amber Gun het je zo!
Ik lees iedere dag mee, maar heb het zo druk met werk ivm mn vakantie volgende week dat ik eigenlijk niet/nauwelijks reageer.. Maar ik ben er wel hoor Net snel gegeten en nu weer werken tot half 8, toedeloe..
Ik lees iedere dag mee, maar heb het zo druk met werk ivm mn vakantie volgende week dat ik eigenlijk niet/nauwelijks reageer.. Maar ik ben er wel hoor Net snel gegeten en nu weer werken tot half 8, toedeloe..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Spannens Amber, bijna testen!
Hier komt de konijnen fase er weer aan hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
@ Jet, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!! Goed zeg dat hij niet zijn bed uit is gekomen.
@ Parels, het is inderdaad tijd voor een zwangere erbij hier.. Gun het iedereen maar hoop toch dat ik ook zwanger ben haha
@ Jazzlyn, Hoe is het nu met je zoontje? hopelijk knapt hij weer een beetje op. Wat leuk dat hij is gaan lopen!!!! En voor jou, op naar je volgende eitje!
@ PG, wat vervelend dat je weer bloed hebt verloren, maar gelukkig wel een goede echo! En alweer 10 weken zwanger, wat gaat dat snel!
@ Puggle, hoe was het in Antwerpen.. vind dat echt een leuk stad! Maar is voor mij qua tijd echt een wereldreis haha!
Meiden, dankjewel voor jullie reacties. Pff ben een beetje zenuwachtig haha! Ik ga vrijdag testen!
En lejow, doe je best
@ Parels, het is inderdaad tijd voor een zwangere erbij hier.. Gun het iedereen maar hoop toch dat ik ook zwanger ben haha
@ Jazzlyn, Hoe is het nu met je zoontje? hopelijk knapt hij weer een beetje op. Wat leuk dat hij is gaan lopen!!!! En voor jou, op naar je volgende eitje!
@ PG, wat vervelend dat je weer bloed hebt verloren, maar gelukkig wel een goede echo! En alweer 10 weken zwanger, wat gaat dat snel!
@ Puggle, hoe was het in Antwerpen.. vind dat echt een leuk stad! Maar is voor mij qua tijd echt een wereldreis haha!
Meiden, dankjewel voor jullie reacties. Pff ben een beetje zenuwachtig haha! Ik ga vrijdag testen!
En lejow, doe je best
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Poisongirl: frustrerend he dat bloedverlies. Het maakt je meteen zo onzeker, maar fijn dat je vk je heeft kunnen geruststellen!!
Puggle: en lekker geslaagd in Antwerpen?
Amber: spannend meid. Ik duim voor je!!
Zo nu kleine draak op bed leggen en dan aan de berg strijkgoed beginnen…
Puggle: en lekker geslaagd in Antwerpen?
Amber: spannend meid. Ik duim voor je!!
Gast- Gast
Jetje schreef:
Gaaaaatver
Amber, ook ik duim.
Puggle, wat leuks gekocht?
Pg, gelukkig is alles goed!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Jetje schreef:
Gaaaaatver
Amber, ook ik duim.
Puggle, wat leuks gekocht?
Pg, gelukkig is alles goed!!
Dankje Muppet!!
Amber-- Ratel
Lejow, succes weer met je konijnenfase
jetje, succes met je strijkwerk brr stom werk, haha.
Amber, logisch dat je zenuwachtig bent het is ook spannend!
Het winkelen was erg gezellig! Had een cadeaubon van de kipling winkel in antwerpen gekregen, dus een nieuwe tas en portemonnee gekocht en een nieuwe broek. Nu lekker thuis gaan zo een fimpje kijken want ben best wel moe.
jetje, succes met je strijkwerk brr stom werk, haha.
Amber, logisch dat je zenuwachtig bent het is ook spannend!
Het winkelen was erg gezellig! Had een cadeaubon van de kipling winkel in antwerpen gekregen, dus een nieuwe tas en portemonnee gekocht en een nieuwe broek. Nu lekker thuis gaan zo een fimpje kijken want ben best wel moe.
Gast- Gast
Lejow schreef:Spannens Amber, bijna testen!
Haha wij zaterdag avond gedaan, volgens zo'n vruchtbare dagen site was ik zaterdag het meest vruchtbaar. Hopen dat het nou raak is .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
heey meiden,
Ben lekker een lang weekendje weggeweest met mijn man, dus vandaar dat ik even niet gereageerd heb.
Ik heb al die dagen wel meegelezen, en nu alleen even snel een egoberichtje.
Ik ga donderdag naar de huisarts voor advies of we nog zelf doorgaan of doorverwezen worden naar de gyn.
We vinden het nu toch wel lang duren, al valt het op zich nog mee qua tijd (ruim 10 maanden). Had hier ook een topic over geopend en veel lieve reacties gehad. We willen het nog 2 maanden proberen en daarna naar de gyn. Meestal duurt het wel even voordat je aan de beurt bent dus vandaar dat ik nu al naar de HA ga. Ben benieuwd wat hij zegt.
Amber: ik duim voor je.
Ik reageer van de week weer op iedereen.
liefs
Ben lekker een lang weekendje weggeweest met mijn man, dus vandaar dat ik even niet gereageerd heb.
Ik heb al die dagen wel meegelezen, en nu alleen even snel een egoberichtje.
Ik ga donderdag naar de huisarts voor advies of we nog zelf doorgaan of doorverwezen worden naar de gyn.
We vinden het nu toch wel lang duren, al valt het op zich nog mee qua tijd (ruim 10 maanden). Had hier ook een topic over geopend en veel lieve reacties gehad. We willen het nog 2 maanden proberen en daarna naar de gyn. Meestal duurt het wel even voordat je aan de beurt bent dus vandaar dat ik nu al naar de HA ga. Ben benieuwd wat hij zegt.
Amber: ik duim voor je.
Ik reageer van de week weer op iedereen.
liefs
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
@ puggle, klinkt goed wat je gekocht hebt!!
@ CreaBea, wat goed dat jullie een keus hebben gemaakt. Ik hoop dat je snel zwanger bent!
@ CreaBea, wat goed dat jullie een keus hebben gemaakt. Ik hoop dat je snel zwanger bent!
Amber-- Ratel
Ohhh Amber, ik ga voor je duimen.
Waar rekenen jullie uit wanneer je vruchtbaar bent?? Met mijn onregelmatige cyclussen wil ik ook wel weten wanneer 'de dagen' komen.
Waar rekenen jullie uit wanneer je vruchtbaar bent?? Met mijn onregelmatige cyclussen wil ik ook wel weten wanneer 'de dagen' komen.
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Live Laugh Love schreef:Ohhh Amber, ik ga voor je duimen.
Hier doe ik het altijd
http://www.zwangerschapspagina.nl/calculator.php
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Thanks, alleen deze kan maar tot 35 dagen en van de afgelopen maand. Mijn cyclussen zijn langer dan 35 en onregelmatig. Iemand tips?Linnie1985 schreef:Live Laugh Love schreef:Ohhh Amber, ik ga voor je duimen.
Hier doe ik het altijd
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Live Laugh Love schreef:Thanks, alleen deze kan maar tot 35 dagen en van de afgelopen maand. Mijn cyclussen zijn langer dan 35 en onregelmatig. Iemand tips?Linnie1985 schreef:Live Laugh Love schreef:Ohhh Amber, ik ga voor je duimen.
Hier doe ik het altijd
Misschien is deze handig voor je: http://www.vruchtbaredagen.nl/wanneer-vruchtbaar/
Amber-- Ratel
@ Muppetje: word een spannende tijd voor jullie dus... Ik hoop dat het allemaal goed uit gaat vallen voor jullie en dat de menstruatie snel opgewekt gaat worden hoor... Weet hoe je je voelt, ik mag er morgen heen...
@ Jazz: jij ook nog niet ongesteld dus... bah... en dan ook nog een negatieve test :s... Och arm ventje... Wat zeiden ze in het ziekenhuis? Beterschap. Wat een kanjer zeg!! Goed bezig dat ventje van jou ... Nog even en hij loopt echt .
Ow lees dat je ongi bent geworden. Nou dan kun je in iedergeval nu verder...
@ Lejow: ja enorm herkenbaar dat dat soms niet gaat met je werk... Hier zitten we op het werk ook in de enorm drukke tijden (evenementenseizoen), en het word alleen maar drukker... Dit betekent veel big ones (iedereen moet dan werken, ivm extreme drukte op een dag) en dus sowieso 6 dagen in de week werken... Ook voor mij. Ik moet dan alleen wel als het eventjes ietsje rustiger is echt even een dagje vrij nemen (of 2), om even bij te komen, omdat het anders niet goed gaat. Wel fijn dat je geen extra pijn had... Heb ik wel altijd helaas (in mijn bekken). Ooooow heerlijk zeg... vakantie...
Whahaha, ik vind echt dat je het wel leuk benoemd: "konijnen" hahahaha... Ik noem het altijd knutselen LOL.
@ Puggle: wat vervelend dat het niet was, wat jullie ervan verwacht hadden. Nu maar thuis genieten dan .
Jeetje meid... dat klinkt inderdaad echt niet leuk... En dan ook nog zo vies bah!!!! Ik was daar ook niet langer gebleven en kan me heel goed voorstellen dat je alles bij elkaar gehuild hebt... Had ik ook gedaan...Oeh, jij hebt zeker lekker geshopt!!!
@ Amber: oooow meid, spannend zeg... Ik duim hoor... Vrijdag al ...
@ _Blush_: jeeeeeeeeeej, de laatste pil is een feit whoehoe... Hahaha, herkenbaar... dat deden wij ook steeds toen wij samenwoonden... Nu niet meer hahaha.
@ Jetje: hoe ging het in het peuterbedje? Goed gegaan lees ik al hahaha. Maar dat hij zijn bed nog niet uit is gekomen zegt niets whaha. J.oshua deed dat in het begin ook niet. Nu hebben we aan beide zijden een bedhekje, omdat hij er anders constant uitgaat en dan los gaat whahaha.
@ PG: geeft toch neit dat je even alleen update over jezelf geeft? Logisch toch als je midden in een verhuizing zit? Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat alles gewoon goed blijft gaan hoor!!!
@ Creabea: lekker genoten tijdens je weekendje weg meid? Goed hoor, dat je naar de huisarts gaat. Gewoon ff info inwinnen... Dikke knuf meid...
Pfoe, wat hebben jullie gekletst zeg... Maar ik ben weer bij... Het is op het moment enorm druk op het werk...Waardoor ik nu wat vaker 6 dagen in de week moet werken... Maargoed, dat hoort bij mijn baan. Binnenkort maar eens even een dagje vrij vragen (extra) om mijn lichaam weer even wat rust te gunnen...
Morgen naar de gyn. Ben echt zwaar benieuwd. Gelukkig hoef ik niet de benen uit mijn lijf te fietsen, want mocht de scooter van mijn vader lenen... Dus morgen bellen dat ik onderweg ben hahaha... (ik ben om 15.00 uur vrij en om 15.15 uur afspraak bij de gyn, dus vandaar benen uit lijf fietsen whahaha)
@ Jazz: jij ook nog niet ongesteld dus... bah... en dan ook nog een negatieve test :s... Och arm ventje... Wat zeiden ze in het ziekenhuis? Beterschap. Wat een kanjer zeg!! Goed bezig dat ventje van jou ... Nog even en hij loopt echt .
Ow lees dat je ongi bent geworden. Nou dan kun je in iedergeval nu verder...
@ Lejow: ja enorm herkenbaar dat dat soms niet gaat met je werk... Hier zitten we op het werk ook in de enorm drukke tijden (evenementenseizoen), en het word alleen maar drukker... Dit betekent veel big ones (iedereen moet dan werken, ivm extreme drukte op een dag) en dus sowieso 6 dagen in de week werken... Ook voor mij. Ik moet dan alleen wel als het eventjes ietsje rustiger is echt even een dagje vrij nemen (of 2), om even bij te komen, omdat het anders niet goed gaat. Wel fijn dat je geen extra pijn had... Heb ik wel altijd helaas (in mijn bekken). Ooooow heerlijk zeg... vakantie...
Whahaha, ik vind echt dat je het wel leuk benoemd: "konijnen" hahahaha... Ik noem het altijd knutselen LOL.
@ Puggle: wat vervelend dat het niet was, wat jullie ervan verwacht hadden. Nu maar thuis genieten dan .
Jeetje meid... dat klinkt inderdaad echt niet leuk... En dan ook nog zo vies bah!!!! Ik was daar ook niet langer gebleven en kan me heel goed voorstellen dat je alles bij elkaar gehuild hebt... Had ik ook gedaan...Oeh, jij hebt zeker lekker geshopt!!!
@ Amber: oooow meid, spannend zeg... Ik duim hoor... Vrijdag al ...
@ _Blush_: jeeeeeeeeeej, de laatste pil is een feit whoehoe... Hahaha, herkenbaar... dat deden wij ook steeds toen wij samenwoonden... Nu niet meer hahaha.
@ Jetje: hoe ging het in het peuterbedje? Goed gegaan lees ik al hahaha. Maar dat hij zijn bed nog niet uit is gekomen zegt niets whaha. J.oshua deed dat in het begin ook niet. Nu hebben we aan beide zijden een bedhekje, omdat hij er anders constant uitgaat en dan los gaat whahaha.
@ PG: geeft toch neit dat je even alleen update over jezelf geeft? Logisch toch als je midden in een verhuizing zit? Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat alles gewoon goed blijft gaan hoor!!!
@ Creabea: lekker genoten tijdens je weekendje weg meid? Goed hoor, dat je naar de huisarts gaat. Gewoon ff info inwinnen... Dikke knuf meid...
Pfoe, wat hebben jullie gekletst zeg... Maar ik ben weer bij... Het is op het moment enorm druk op het werk...Waardoor ik nu wat vaker 6 dagen in de week moet werken... Maargoed, dat hoort bij mijn baan. Binnenkort maar eens even een dagje vrij vragen (extra) om mijn lichaam weer even wat rust te gunnen...
Morgen naar de gyn. Ben echt zwaar benieuwd. Gelukkig hoef ik niet de benen uit mijn lijf te fietsen, want mocht de scooter van mijn vader lenen... Dus morgen bellen dat ik onderweg ben hahaha... (ik ben om 15.00 uur vrij en om 15.15 uur afspraak bij de gyn, dus vandaar benen uit lijf fietsen whahaha)
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Succes morgen Triesje!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Succes morgen Triesje!
Dankjewel meid!!!
Lieve meiden, ik ga slapen.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Triesje1983 schreef:Muppetje schreef:Succes morgen Triesje!
Dankjewel meid!!!
Hier nog iemand. Welterusten allemaal!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Triesje1983 schreef:Muppetje schreef:Succes morgen Triesje!
Dankjewel meid!!!
Hier nog iemand. Welterusten allemaal!
Triesje, succes morgen!
Ik ga ook naar bed! Slaap lekker meiden!
Amber-- Ratel
Knutselen doe ik met mijn kleuters, dus die associatie wil ik er niet bij maken.
Kan het beestje wel bij het naampje noemen, maar das ook zo plat he hahaha
Pfff mn ogen vallen weer bijna dicht, net poppetje 2 gemaakt voor op de taart...
Ben tot nu toe een kleine 75 % tevreden, het kan altijd beter natuurlijk, maar ik doe het voor het eerst (echt disney figuurtjes boetseren)
Dus nu ga ik heerlijk slapen! Adios!
Kan het beestje wel bij het naampje noemen, maar das ook zo plat he hahaha
Pfff mn ogen vallen weer bijna dicht, net poppetje 2 gemaakt voor op de taart...
Ben tot nu toe een kleine 75 % tevreden, het kan altijd beter natuurlijk, maar ik doe het voor het eerst (echt disney figuurtjes boetseren)
Dus nu ga ik heerlijk slapen! Adios!
Lejow- Lady Post-a-lot
Sorry dames, ik heb alles maar snel gelezen, heb het nog best druk, maar even uit mijn hoofd:
Ik zie wel dat Amber bijna moet testen, dus daar ga ik sowieso heel erg voor duimen dat ze niét ongesteld is en wél zwanger!!!
Daarnaast ben ik ook benieuwd naar Puggle: Heb je inmiddels al een afspraak staan bij de huisarts of in het ziekenhuis? Want jij zit nu toch ook al ver in je cyclus, niet? Ik ben bang dat ik hetzelfde patroon als jou ga volgen. Eerst een opgewekte lange cyclus, daarna een stukje korter en daarna weer heel wat langer.
En ooohja Puggle, wat zag je er ongelofelijk prachtig uit zeg, wauwie, je bent echt een mooie meid!
Blush, spannend dat je je laatste pil hebt genomen. Ben benieuwd wat jouw cyclus gaat doen.
Lejow: Zitten jullie nu alweer in de eh, "konijnenfase"?
Koffieleut, weet niet of ik het al had gezegd, maar wat jammer dat je ongesteld bent geworden Jullie zijn nu toch ook al een heel aantal rondes bezig, niet?
Muppetje en Triesje: nog steeds geen verandering bij jullie?
Poisongirl: wat balen weer van die bloeding, maar gelukkig is toch alles nog in orde. Zal wel weer schrikken geweest zijn!
Verder weinig nieuws hiier, drukke week en weekend voor de boeg, dus zal niet zoveel kunnen reageren. Mijn menstruatie is weer afgelopen, dus hier gaat onze eerste ronde van start haha
Ik zie wel dat Amber bijna moet testen, dus daar ga ik sowieso heel erg voor duimen dat ze niét ongesteld is en wél zwanger!!!
Daarnaast ben ik ook benieuwd naar Puggle: Heb je inmiddels al een afspraak staan bij de huisarts of in het ziekenhuis? Want jij zit nu toch ook al ver in je cyclus, niet? Ik ben bang dat ik hetzelfde patroon als jou ga volgen. Eerst een opgewekte lange cyclus, daarna een stukje korter en daarna weer heel wat langer.
En ooohja Puggle, wat zag je er ongelofelijk prachtig uit zeg, wauwie, je bent echt een mooie meid!
Blush, spannend dat je je laatste pil hebt genomen. Ben benieuwd wat jouw cyclus gaat doen.
Lejow: Zitten jullie nu alweer in de eh, "konijnenfase"?
Koffieleut, weet niet of ik het al had gezegd, maar wat jammer dat je ongesteld bent geworden Jullie zijn nu toch ook al een heel aantal rondes bezig, niet?
Muppetje en Triesje: nog steeds geen verandering bij jullie?
Poisongirl: wat balen weer van die bloeding, maar gelukkig is toch alles nog in orde. Zal wel weer schrikken geweest zijn!
Verder weinig nieuws hiier, drukke week en weekend voor de boeg, dus zal niet zoveel kunnen reageren. Mijn menstruatie is weer afgelopen, dus hier gaat onze eerste ronde van start haha
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Triesje, succes morgen meid! Ben benieuwd wat de gynaecoloog zeg.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Klopt ja. Wij zitten ongeveer hetzelfde ja. Nou ik heb een afspraak staan voor 2 augustus bij de gynecoloog maar ik zit in twijfel of ik al wel wil gaan. De ha zei dat ze soms ook de pil nog even geven en dat het dan soms daarna weer gewoon op gang komt als je stopt. Maar goed ik weet het ook niet echt. Ik ben nu op 66 dagen alweer!
Hoe gaat tie bij jou dan nu?
Hoe gaat tie bij jou dan nu?
Gast- Gast
Neeeeee Alyssa, volgende week pas rond dag 14/15 en zit nu op 6
volgens mij lopen we aardig gelijk op toch?
zo dit was nog even een berichtje vanaf mijn telefoon, ga nu echt slapen!
volgens mij lopen we aardig gelijk op toch?
zo dit was nog even een berichtje vanaf mijn telefoon, ga nu echt slapen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: