Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
hahaha.. Nu hebben we twee mooie tabellen.
Caresses ben je er lang mee bezig geweest?
Caresses ben je er lang mee bezig geweest?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Een kwartiertje ongeveer. Ach ja het was goed bedoelt
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Een kwartiertje ongeveer. Ach ja het was goed bedoelt
Inderdaad dat was het zeker!!
Amber-- Ratel
Caresses schreef:Een kwartiertje ongeveer. Ach ja het was goed bedoelt
Ahhh, wel lief
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Aah Caresses, was ik je net voor, maar wel erg lief hoor
Ik heb het verhaal van Jazzlyn overigens ook gemist, maar toch welkom . Is dit jullie eerste kindje?
Ik heb het verhaal van Jazzlyn overigens ook gemist, maar toch welkom . Is dit jullie eerste kindje?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Hey meiden,
@ Amber: lekker gewerkt meid? Jeetje ook al zo'n slechte nacht achter de rug... Ik ook... Kon heel slecht in slaap komen en daarna werd ik ook nog eens constant wakker... Ow leuk zeg, auto's kijken is altijd leuk. Ben benieuwd hoor .
@ Happy: lekker hoor, dat je menstruatie nu niet zo heftig is ...
@ Muppetje: goed hoor en met jou? Ja Puggle heeft zeer zeker mooi en lekker weer. Heerlijk toch? .
@ ProudMama: tuurlijk brengt het geluk. En wat goed, alweer 31 weken .
@ Alyssa: super zeg, je menstruatie goed doorgezet. Kan je straks eindelijk verder . Jeej, hij is er weer .
Dat lijkt me aan de ene kant wel erg prettig dat je zo'n goede band met je gyn hebt...
@ Caresses: heb jij dat hahaha. En inderdaad was goed bedoeld...
Ooooooow nog ffies en dan moet ik er heeeeeeel vroeg uit. Hahahaha, maar is voor een enorm goed doel. Morgen namelijk eindelijk naar Beverwijk. Vandaag wel weer een goede dag gehad qua eten/drinken, dus daar ben ik dan wel weer blij mee hahahaha.
Ook nog steeds geen menstruatie. Dus zit inmiddels op dag 96... Nog ff en ik mag me aansluiten bij Muppetje ;-). Gaan we dan samen taart eten?
@ Amber: lekker gewerkt meid? Jeetje ook al zo'n slechte nacht achter de rug... Ik ook... Kon heel slecht in slaap komen en daarna werd ik ook nog eens constant wakker... Ow leuk zeg, auto's kijken is altijd leuk. Ben benieuwd hoor .
@ Happy: lekker hoor, dat je menstruatie nu niet zo heftig is ...
@ Muppetje: goed hoor en met jou? Ja Puggle heeft zeer zeker mooi en lekker weer. Heerlijk toch? .
@ ProudMama: tuurlijk brengt het geluk. En wat goed, alweer 31 weken .
@ Alyssa: super zeg, je menstruatie goed doorgezet. Kan je straks eindelijk verder . Jeej, hij is er weer .
Dat lijkt me aan de ene kant wel erg prettig dat je zo'n goede band met je gyn hebt...
@ Caresses: heb jij dat hahaha. En inderdaad was goed bedoeld...
Ooooooow nog ffies en dan moet ik er heeeeeeel vroeg uit. Hahahaha, maar is voor een enorm goed doel. Morgen namelijk eindelijk naar Beverwijk. Vandaag wel weer een goede dag gehad qua eten/drinken, dus daar ben ik dan wel weer blij mee hahahaha.
Ook nog steeds geen menstruatie. Dus zit inmiddels op dag 96... Nog ff en ik mag me aansluiten bij Muppetje ;-). Gaan we dan samen taart eten?
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Triesje, tuurlijk, ik ben altijd in voor taart.
Succes morgen!
Succes morgen!
Muppetje- Ratel
Ok dan @ Muppetje... als ik ook op de 100 dagen zit, gaan we taart eten
Dankjewel btw
Dankjewel btw
Triesje1983- Prater
Succes morgen Triesje!
Het is heel erg fijn dat ik zo'n goede band met hem heb, maar ook wel raar. De gedachte dat je met je benen open moet voor je ex-werkgever haha. Hij kent mij echt heel erg goed en ik hem ook, maar dat is ook wel weer fijn. Er is zo'n grote vertrouwensband en ik weet dat hij ook altijd eerlijk is/zal zijn, ook al is het niet datgene wat ik wil horen. Ik voel me echt fijn bij hem en dat is wel belangrijk voor mij.
Ik heb nog 2 vragen voor jullie dames (ik denk dat jullie mijn eerste misschien over het hoofd hebben gezien)
Weet iemand of het kan zijn dat je meer (lees: véél meer!) last hebt van je menstruatie als hij spontaan komt? Want ik heb echt enorm veel last, terwijl dat de vorige keer (toen mijn menstruatie opgewekt was) helemaal niet zo was.
En weet (iemand in) jullie omgeving dat jullie voor een kindje gaan?
Het is heel erg fijn dat ik zo'n goede band met hem heb, maar ook wel raar. De gedachte dat je met je benen open moet voor je ex-werkgever haha. Hij kent mij echt heel erg goed en ik hem ook, maar dat is ook wel weer fijn. Er is zo'n grote vertrouwensband en ik weet dat hij ook altijd eerlijk is/zal zijn, ook al is het niet datgene wat ik wil horen. Ik voel me echt fijn bij hem en dat is wel belangrijk voor mij.
Ik heb nog 2 vragen voor jullie dames (ik denk dat jullie mijn eerste misschien over het hoofd hebben gezien)
Weet iemand of het kan zijn dat je meer (lees: véél meer!) last hebt van je menstruatie als hij spontaan komt? Want ik heb echt enorm veel last, terwijl dat de vorige keer (toen mijn menstruatie opgewekt was) helemaal niet zo was.
En weet (iemand in) jullie omgeving dat jullie voor een kindje gaan?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Owww, nog maar vier dagen, dat trek ik wel.
Heb nu zin in taart, heb m eigenlijk al 'verdiend', hihi
Heb nu zin in taart, heb m eigenlijk al 'verdiend', hihi
Muppetje- Ratel
Alyssa, ja, dat kan wel volgens mij.
En ja, mijn man had het mijn schoonouders verteld, dat vond ik niet zo leuk, maar toen ook maar aan mijn moeder verteld.
Daarnaast weet een van mijn beste vriendinnetjes (van de high tea) t. Zei is de enige die weet van t zh.
En ja, mijn man had het mijn schoonouders verteld, dat vond ik niet zo leuk, maar toen ook maar aan mijn moeder verteld.
Daarnaast weet een van mijn beste vriendinnetjes (van de high tea) t. Zei is de enige die weet van t zh.
Muppetje- Ratel
@ Triesje, ja was inderdaad een rotnacht! rond 02.15 werd mijn man ook nog opgepiept (zit bij de vrijwillige brandweer), dus dat kwam er ook nog bij. Maar morgen lekker vrij.
Vandaag lekker gewerkt. Had een druk spreekuur, dus dag ging lekker snel.
Spannend morgen, ben benieuwd wat eruit komt.
@ Alyssa, geen idee eigenlijk maar zou best wel kunnen dat je menstruatie heftiger is. Wat ik bij mijzelf merk is dat er veel verschil zit in mijn menstruatie. Variërend van 2-4 dagen en van licht tot heftige ongesteldheid.
Bij mij in de omgeving weten redelijk wat mensen dat wij voor een kindje gaan. Maar dat komt ook door mijn miskramen. Mijn werk weet het, mijn vriendengroep, ouders, zus etc. Best veel.
Vandaag lekker gewerkt. Had een druk spreekuur, dus dag ging lekker snel.
Spannend morgen, ben benieuwd wat eruit komt.
@ Alyssa, geen idee eigenlijk maar zou best wel kunnen dat je menstruatie heftiger is. Wat ik bij mijzelf merk is dat er veel verschil zit in mijn menstruatie. Variërend van 2-4 dagen en van licht tot heftige ongesteldheid.
Bij mij in de omgeving weten redelijk wat mensen dat wij voor een kindje gaan. Maar dat komt ook door mijn miskramen. Mijn werk weet het, mijn vriendengroep, ouders, zus etc. Best veel.
Amber-- Ratel
's Avonds zijn echt wel de drukste uren blijkbaar, heb weer heel wat bij moeten lezen.
@ Alyssa: bij mij weet niemand over onze plannen. Enkel 1 collega weet dat het 'niet lang meer zal duren'. We moesten het hebben over de uurverdeling, en ik zei dat ik geen jaren meer zou wachten met kinderen krijgen. Ze zei dat ze zoiets al wel vermoed had, want ik heb er blijkbaar nog al eens over gesproken. Maar niemand weet dus dat ik op dit moment mijn laatste pillen aan het slikken ben.
Voor mijn ouders zal het wel als een verrassing komen, aangezien ik eigenlijk maar pas op eigen benen sta
@ Alyssa: bij mij weet niemand over onze plannen. Enkel 1 collega weet dat het 'niet lang meer zal duren'. We moesten het hebben over de uurverdeling, en ik zei dat ik geen jaren meer zou wachten met kinderen krijgen. Ze zei dat ze zoiets al wel vermoed had, want ik heb er blijkbaar nog al eens over gesproken. Maar niemand weet dus dat ik op dit moment mijn laatste pillen aan het slikken ben.
Voor mijn ouders zal het wel als een verrassing komen, aangezien ik eigenlijk maar pas op eigen benen sta
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
@ Muppetje: ja eigenlijk al wel he??? Neem jij nu alvast een stukje, als ik dan op 100 zit, krijg je gewoon nog een stukje ;-)
@ Alyssa: ik heb echt geen idee meid...wat de menstruatie betreft... Hier weten alleen mijn beste vrienden ervan en mijn schoonouders en zusje. Mijn eigen ouders niet, want die kunnen af en toe nogal zeuren en daar heb ik weinig zin in...
@ Amber: lekker hoor, morgen dagje vrij. Ik dus ook hahaha. Ow jeetje, dat kan er dan ook nog wel bij, bij zo'n nacht... Ik denk dat mijn maagbandje gewoon wat losser gezet word...
Nu ga ik echt slapen hoor...
@ Alyssa: ik heb echt geen idee meid...wat de menstruatie betreft... Hier weten alleen mijn beste vrienden ervan en mijn schoonouders en zusje. Mijn eigen ouders niet, want die kunnen af en toe nogal zeuren en daar heb ik weinig zin in...
@ Amber: lekker hoor, morgen dagje vrij. Ik dus ook hahaha. Ow jeetje, dat kan er dan ook nog wel bij, bij zo'n nacht... Ik denk dat mijn maagbandje gewoon wat losser gezet word...
Nu ga ik echt slapen hoor...
Triesje1983- Prater
@ aimee, ik weet niet of je dit vandaag leest. Maar succes morgen met de echo!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:@ aimee, ik weet niet of je dit vandaag leest. Maar succes morgen met de echo!!!
+1 ben heel beieuwd, hopelijk is alles goed
Muppetje- Ratel
Ja ikk lees mee maar reageren is zoooooo moeilijk op mijn telefoon..
Bedankt meiden, lief dat jullie aan me denken! Ik ben heel zenuwachtig, maar ook blij dat we morgen eindelijk duidelijkehid krijgen. Ik hou jullie op de hoogte
Bedankt meiden, lief dat jullie aan me denken! Ik ben heel zenuwachtig, maar ook blij dat we morgen eindelijk duidelijkehid krijgen. Ik hou jullie op de hoogte
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Heb even niet bijgelezen, ben de hele dag hard aan het werk geweest en vanavond met mijn collega naar Petticoat geweest (hij was weer zoo leuk), maar wil even komen melden dat ik nog steeds werkelijk KOTS misselijk ben. Heb vandaag een paar keer gedacht ' en NU ga ik over de schoenen van mijn stagiair kotsen...' hehehe.
Ik weet dus ook niet wat ik nou moet doen... Testen?? Wachten.. Of toch testen?? Of wachten of pff!!
Ik ga nu maares slapen..
Ik weet dus ook niet wat ik nou moet doen... Testen?? Wachten.. Of toch testen?? Of wachten of pff!!
Ik ga nu maares slapen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Triesje veel plezier in Beverwijk
Alyssa, 1e: weet ik niet. 2e: ja alleen een hele goede vriendin en van hem weten een paar collega's het (omdat 1 ervan ook net ermee bezig was).
Aimee, ook van mij succes bij de echo
Lejow, jeetje spannend zeg!! Hoeveel dagen ben je nu over tijd?
Alyssa, 1e: weet ik niet. 2e: ja alleen een hele goede vriendin en van hem weten een paar collega's het (omdat 1 ervan ook net ermee bezig was).
Aimee, ook van mij succes bij de echo
Lejow, jeetje spannend zeg!! Hoeveel dagen ben je nu over tijd?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Hmmm vandaag is dag 30, maar toen ik vanmorgen van plan was om te testen (4 dagen 'overtijd') veegde ik wat rozig / rodig af.. Eens even in de gaten houden of dit doorzet vandaag, anders was het een cyclus van 29 dagen en zitten we vandaag weer op dag 1
Werd alleen net zo misselijk wakker als toen ik ging slapen hmmm
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hi meiden,
Daar ben ik ook weer even… Jullie gaan echt te snel voor me hoor. Als ik moet werken hou ik het echt niet bij hihi.
Lejow: haha ik ben ook niet zo’n held hoor. Die prikjes vind ik vreselijk, maar ja ik weet wat het oplevert en daar doe ik het maar voor. Leuk Petticoat! Hm inderdaad even afwachten dus. Niet te hopen dat je ongesteld wordt natuurlijk, maar je cyclus zou dan wel heel netjes zijn.
Puggle: gisteren was het zover meid!!!!! Wauw en wat een weer heb je gehad. Je zal dit vast niet lezen, maar een hele fijne dag gewenst. Gefeliciteerd!
Alyssa: fijn zeg dat je menstruatie gewoon gekomen is zonder pilletje!! Hier weten alleen mijn beste vriendin en mijn schoonzusje dat we voor een tweede gaan. Mijn schoonzusje is ‘bezig’ voor haar eerste dus het zou wel superleuk zijn. En ja ik had ook een heftigere menstruatie zonder pil.
Jazzlyn: welkom meid.
Triesje: heel veel succes meid!!!
Amber: hoe is het met jou? Al weer een beetje bijgeslapen?
Verder weet ik het echt niet meer sorry…
Ik ben er achter gekomen waar we heen gaan het weekend. Lekker naar Groningen. Het is de enige provincie waar ik nog niet met mijn man geweest ben, dus ik vond het wel een leuke verrassing. Jammer dat het weer zo slecht wordt, maar daar gaan we ons weekendje niet door laten verpesten… In ieder geval gaan we heeeeeeeeeeerlijk uitslapen, want dat heb ik wel echt even nodig…
Fijne dag meiden!
Daar ben ik ook weer even… Jullie gaan echt te snel voor me hoor. Als ik moet werken hou ik het echt niet bij hihi.
Lejow: haha ik ben ook niet zo’n held hoor. Die prikjes vind ik vreselijk, maar ja ik weet wat het oplevert en daar doe ik het maar voor. Leuk Petticoat! Hm inderdaad even afwachten dus. Niet te hopen dat je ongesteld wordt natuurlijk, maar je cyclus zou dan wel heel netjes zijn.
Puggle: gisteren was het zover meid!!!!! Wauw en wat een weer heb je gehad. Je zal dit vast niet lezen, maar een hele fijne dag gewenst. Gefeliciteerd!
Alyssa: fijn zeg dat je menstruatie gewoon gekomen is zonder pilletje!! Hier weten alleen mijn beste vriendin en mijn schoonzusje dat we voor een tweede gaan. Mijn schoonzusje is ‘bezig’ voor haar eerste dus het zou wel superleuk zijn. En ja ik had ook een heftigere menstruatie zonder pil.
Jazzlyn: welkom meid.
Triesje: heel veel succes meid!!!
Amber: hoe is het met jou? Al weer een beetje bijgeslapen?
Verder weet ik het echt niet meer sorry…
Ik ben er achter gekomen waar we heen gaan het weekend. Lekker naar Groningen. Het is de enige provincie waar ik nog niet met mijn man geweest ben, dus ik vond het wel een leuke verrassing. Jammer dat het weer zo slecht wordt, maar daar gaan we ons weekendje niet door laten verpesten… In ieder geval gaan we heeeeeeeeeeerlijk uitslapen, want dat heb ik wel echt even nodig…
Fijne dag meiden!
Gast- Gast
Lejow schreef:Hmmm vandaag is dag 30, maar toen ik vanmorgen van plan was om te testen (4 dagen 'overtijd') veegde ik wat rozig / rodig af.. Eens even in de gaten houden of dit doorzet vandaag, anders was het een cyclus van 29 dagen en zitten we vandaag weer op dag 1
Mmm, kan zo zijn dat je je innestelling later hebt gehad, dat je eisprong later is geweest, maar als dat zo is, hoe verklaren we dan de misselijkheid aangezien je pas 'misselijk' word na die innestelling.
Ik wil even dit zeggen, mocht je menstruatie doorzetten, gewoon blij zijn om het feit dat ie zo lekker regelmatig is! Dat scheelt al zoveel!! En deze maand heb je weer een hele blije vriend haha! Lekker van deze periode genieten! Is zo bijzonder.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zo meiden, wat hebben jullie ontzetten veel gekletst de afgelopen dagen!! Ik ben een lang weekend weg geweest, we zijn gisteren aan het eind van de middag terug gekomen. Ik heb wel een paar keer vluchtig mee gelezen de afgelopen dagen. Zaterdag moet ik ongesteld worden, dus ik ben aan het afwachten....
Puggle: Hoe was je dag??? Jullie hadden er super mooi weer bij zeg!
Jazzlyn: Ik heb je verhaal ook gemist, maar iedereen is hier welkom hoor!!!
Aimee: Succes vandaag bij de echo!
Triesje: Jij ook succes vandaag, ik ben benieuwd...
Lejow: Balen van dat roze slijm, maar als het doorzet heb je wel een nette cyclus! Van ontpillen kun je ook misselijk enzo worden hoor, de eerste maanden na het stoppen met de pil was ik ook steeds misselijk, en ook duizelig... Ik hoop natuurlijk voor je dat het toch een innesteling is!!
Fijne dag iedereen!! Ik moet vandaag voor het eerst weer aan het werk, na het lange weekend en ik heb totaal geen zin... blehg...
Puggle: Hoe was je dag??? Jullie hadden er super mooi weer bij zeg!
Jazzlyn: Ik heb je verhaal ook gemist, maar iedereen is hier welkom hoor!!!
Aimee: Succes vandaag bij de echo!
Triesje: Jij ook succes vandaag, ik ben benieuwd...
Lejow: Balen van dat roze slijm, maar als het doorzet heb je wel een nette cyclus! Van ontpillen kun je ook misselijk enzo worden hoor, de eerste maanden na het stoppen met de pil was ik ook steeds misselijk, en ook duizelig... Ik hoop natuurlijk voor je dat het toch een innesteling is!!
Fijne dag iedereen!! Ik moet vandaag voor het eerst weer aan het werk, na het lange weekend en ik heb totaal geen zin... blehg...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wij hebben net een heel mooi kloppend hartje gezien!!!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Wij hebben net een heel mooi kloppend hartje gezien!!!
Whaaa!!! Super!!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: