Iets verkopen via MP en betalen
+6
girli
SnowWhite
Phileine
Jeanette
Pien
Try
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Iets verkopen via MP en betalen
Antibes schreef:Ach, als dat nepgeld dan maar echt genoeg lijkt om zelf weer uit te geven!
Whaha het is voor mn broertje (ga zijn tv kopen) dus dat is wel een beetje lullig
Gast- Gast
Mijn man en ik zijn een keer opgleicht via MP met nepgeld. We verkochten een pda en er kwamen twee jongens het apparaat bekijken. Toen ze zeiden geinterresseerd te zijn vroegen ze waar ze konden pinnen. Mijn vriend is meegereden naar de pinautomaat. Die jongens gingen 'pinnen'. We hadden 180 euro afgesproken en zij pinden 200 (4x50 euro). Mijn vriend gaf ze 20 euro terug en daarna zijn ze heel snel weggegaan. Mijn vriend vond het geld vreemd dik aanvoelen toen hij het dubbel vouwde. Hij is het toen bij de videotheek gaan controleren en het was nep. Dag pda, dag 20 euro eigen geld. Dat nepgeld was wel echt super goed nagemaakt.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb er nooit over nagedacht dat het nepgeld zou kunnen zijn. Met de auto verkopen gebeurt het ook wel dat mensen geld pinnen als we de auto overschrijven dus dan weet je sowieso dat het echt is.
Verder zou ik nooit bij iemand anders gaan internetbankieren omdat ze bang zijn dat ik nepgeld geef, dan zou ik het gewoon niet kopen.
Verder zou ik nooit bij iemand anders gaan internetbankieren omdat ze bang zijn dat ik nepgeld geef, dan zou ik het gewoon niet kopen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Er zitten een stuk of 4 of 5 van die ribbeltjes op briefgeld. Als je daar met je nagel overheen gaat voel je ze goed. Zo controleer ik het altijd. Zo deden ze het in de winkel volgens mij ook voordat die apparaten er waren om te controleren.. Of kunnen ze zelfs dat namaken?
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Lies schreef:Er zitten een stuk of 4 of 5 van die ribbeltjes op briefgeld. Als je daar met je nagel overheen gaat voel je ze goed. Zo controleer ik het altijd. Zo deden ze het in de winkel volgens mij ook voordat die apparaten er waren om te controleren.. Of kunnen ze zelfs dat namaken?
Dat denk ik wel. Ik deed dat zelf namelijk ook altijd op mn werk & kantelen voor het watermerk, maar toch hadden we wel eens nepgeld. Later kregen we er ook van die stiften bij.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Grrrr iets verkopen op Marktplaats
» Storneren & recht om iets terug te sturen en niet te betalen
» Bed verkopen op MP?
» Motor verkopen
» Wat zou jij doen (MP verkopen)?
» Storneren & recht om iets terug te sturen en niet te betalen
» Bed verkopen op MP?
» Motor verkopen
» Wat zou jij doen (MP verkopen)?