Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Weet je wat ook niet handig is? Als je een beetje ongeduldig bent een foto in een toch al gammel lijstje proberen te doen. Resulteert bij mij in een joekel van een snee in mijn middelvinger en een kapot fotolijstje.
Gast- Gast
Reva schreef:Maple schreef:Volgens mij is Diana Ross hoogbejaard en is ze sowieso al hard op d'r hoofd gevallen als ze bewust zwanger zou raken.Reva schreef:Je bent toch echt te hard op je hoofd gevallen als je Diana Ross bent/heet en je zoon Ross noemt.
Hij is dan ook al in de dertig.
Gast- Gast
Is een eindjaarsdoel van dit jaar, iedereen moet op een andere groep of een andere vestiging of afdeling meedraaien. Maar mij leek het juist wel leuk om gewoon heel ergens anders mee te draaien (onze stichting en werkwijze ken ik immers al), en dat mocht ookTheedoosje schreef:Maple schreef:Haha, gewoon om te kijken hoe zij dingen aanpakken hoor, niet voor een andere baan. Is een soort uiteisselingsproject. Ik wil voorlopig nog lang niet weg bij m'n eigen groeppie kindjesTheedoosje schreef:Maple schreef:Ohhhh en overmorgen mag ik een dagje meedraaien bij een andere stichting een dorp verderop
Ooeee spannend!!
En eigenlijk is het niet eens meedraaien, maar gewoon volledig werken.
aaah oke ook super leuk! Zo kan je ideeen op doen en zo. leuk! Hoe komt het zo dat je daar mee mag draaien?
Collega van me is een dagje met de directrice meegelopen, scheen ook interessant te zijn
Gast- Gast
Euhw.Alex schreef:Reva schreef:Maple schreef:Volgens mij is Diana Ross hoogbejaard en is ze sowieso al hard op d'r hoofd gevallen als ze bewust zwanger zou raken.Reva schreef:Je bent toch echt te hard op je hoofd gevallen als je Diana Ross bent/heet en je zoon Ross noemt.
Hij is dan ook al in de dertig.
Gast- Gast
Pastadeeg heb ik zo gevonden, maar bamideeg kent google niet.Smikkell schreef:Zoek de recepten van het deeg maar op.Vergeet-me-nietje schreef:Ja tuurlijk, je doet er iets anders mee dan bij een Italiaanse pasta, maar de bami op zich, die reepjes deeg, dat is gewoon pasta.Smikkell schreef:Heerlijke italiaanse bami? Dat is toch totaal iets anders!Vergeet-me-nietje schreef:Ja?Smikkell schreef:Bami is pasta????????????????????
Gast- Gast
Maple> wat een leuk idee joh! En ja met de directeur meedraaien lijkt mij ook erg interessant
Gast- Gast
Haha nee maar geef eens een link met een recept voor bami dan? Ik vind overal links voor bami als gerecht maar niet voor bami als pasta. *voelt zich dom*
Gast- Gast
Alex schreef:Weet je wat ook niet handig is? Als je een beetje ongeduldig bent een foto in een toch al gammel lijstje proberen te doen. Resulteert bij mij in een joekel van een snee in mijn middelvinger en een kapot fotolijstje.
Gast- Gast
Ik ben ook even mee gaan zoeken naar de bami/pasta : http://www.coquinaria.nl/recepten/pastamaken2.html
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Au, Alex! Gaat het nu wel weer met je hand?
En voor zover ik weet vallen pasta, bami, noodles en de verdere variaties daarop allemaal onder deegwaren.
En voor zover ik weet vallen pasta, bami, noodles en de verdere variaties daarop allemaal onder deegwaren.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Theedoosje schreef:Alex dat is niet handig nee. Moet je naar d dokter of valt dat mee?
Weet ik nog niet Het blijft wel heel erg bloeden, haha. En ik kan de pleisters niet vinden
Gast- Gast
Alex schreef:Theedoosje schreef:Alex dat is niet handig nee. Moet je naar d dokter of valt dat mee?
Weet ik nog niet Het blijft wel heel erg bloeden, haha. En ik kan de pleisters niet vinden
Oow jee dat klinkt niet goed...anders ff bij de buren vragen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb een verbanddoos!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Maandverband? Dat heb je nu toch niet nodig!ProudMama schreef:Ik heb een verbanddoos!
Gast- Gast
Euh... toch wel. Leg ik je nog wel uit als je zwanger bentVergeet-me-nietje schreef:Maandverband? Dat heb je nu toch niet nodig!ProudMama schreef:Ik heb een verbanddoos!
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: