Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Er waren wat twijfels over de echtheid van haar verhalen, en daar kwam niet echt reactie op van haar kant en daarna was ze weg.Storm schreef:Nee, wat was er dan?ProudMama schreef:
Iemand nog wat van Leah/ Laquisia gehoord na gister?
Dus ben wel heel benieuwd hoe het nu met haar is...
Laatst aangepast door ProudMama op zo 12 jun 2011 - 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Goedemorgen!
Iemand nog wat van Leah/ Laquisia gehoord na gister?
nee ze heeft nog niet gereageerd hier...
Storm er was gisteren een klein relletje. Zusje gaf aan dat ze Leah niet geloofde in haar verhalen.
Gast- Gast
Ik hoop dat je de energie kan vinden om je slaapkamer te verven. Wat vond je ex ervan dat je S. een dagje extra hebt gebracht? Heb je al zin in volgend weekend? Ik wel iig, ik heb nog een broekje maat 80 voor S. liggen die M. niet past. Die neem ik wel voor je mee. En je krijgt ook een cadeautje van mij!Stuiterbal schreef:Ja het gaat nu wel weer. S heb ik net een dagje extra naar zijn papa gebracht. Zodat ik even vandaag kan bijtanken. Vanavond komt hij weer en dan tot morgenavond. Helaas moet ik hem een nachtje eerder weg brengen omdat hier woensdag ochtend de schilder komt en ik zijn kamertje voor half 8 leeg gehaald moet hebben.
Maar goed het is even niet anders.
Ik wil zo meteen mijn energie bij elkaar rapen en mijn slaapkamer veranderen en poetsen. En eigenlijk wil ik verf gaan halen bij de gamma en mijn hal gaan verven.
Eerst maar eens kijken of de financiën het toe laten.
En met jou ?? leuke avond gehad gisteren ??
Gast- Gast
Storm schreef:Ik wil dat wel even terug gaan lezen eigenlijk..
heb ff opgezocht voor je https://yescafe.actieforum.com/t9569p600-dagcafe
Gast- Gast
Storm schreef:Had het al gelezen, een echte rel is het niet he?
Het kan erger whaha
Gast- Gast
Vandaag heb ik een pyjamadag en blijf ik lekker in bed laptoppen! En misschien zet ik straks wel een filmpje op ondertussen ..
En de rel van gisteren valt op zich wel mee, maar het lijkt mij niet dat er zulke verhalen verzonnen worden. En logisch dat het verhaal daarna op het forum geplaatst wordt lijkt me, dan kun je het tenminste even kwijt.
En de rel van gisteren valt op zich wel mee, maar het lijkt mij niet dat er zulke verhalen verzonnen worden. En logisch dat het verhaal daarna op het forum geplaatst wordt lijkt me, dan kun je het tenminste even kwijt.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het daarom ook niet omschreven als relletjeStorm schreef:Had het al gelezen, een echte rel is het niet he?
Gast- Gast
Jaaaa Storm ik heb echt enorm veel zin het ons weekend ! En wat lief van dat broekje ! En uuhhh een cadeau is niet nodig !!!!
Ik ben nu een lijstje aan het maken wat ik allemaal voor mijn hal nodig heb om hem te restylen...... En opeens heb ik zin om te beginnen
Ik ben nu een lijstje aan het maken wat ik allemaal voor mijn hal nodig heb om hem te restylen...... En opeens heb ik zin om te beginnen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb het daarom ook niet omschreven als relletjeStorm schreef:Had het al gelezen, een echte rel is het niet he?
wahaha ikke wel
Gast- Gast
Stuiterbal, als je vandaag gaat beginnen met het pimpen van je hal: alvast veel succes en klusplezier .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Alles goed hier? Ik heb lekker uitgeslapen en ben zojuist van het bed naar de bank verkast. Mijn vriend is volgens mij ziek aan het worden. Die ligt nu nog te slapen in bed (en te zweten als een idioot).
Alles goed hier? Ik heb lekker uitgeslapen en ben zojuist van het bed naar de bank verkast. Mijn vriend is volgens mij ziek aan het worden. Die ligt nu nog te slapen in bed (en te zweten als een idioot).
Gast- Gast
Jij moet het weer opblazen he?!Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Ik heb het daarom ook niet omschreven als relletjeStorm schreef:Had het al gelezen, een echte rel is het niet he?
wahaha ikke wel
Wel voor en na foto's maken van je hal he?!
Gast- Gast
Ooh goedzo Stuiterbal! Ik ga straks als vriendlief weg is ook beginnen met poetsen hier.
Antwoord op je vraag: ja het was super gezellig! Het is een vriendin die ik al 7 jaar ken maar ze woont en studeert in Nijmegen. Daarom zie ik haar niet vaak. Maar gister was het weer super gezellig met haar!
Antwoord op je vraag: ja het was super gezellig! Het is een vriendin die ik al 7 jaar ken maar ze woont en studeert in Nijmegen. Daarom zie ik haar niet vaak. Maar gister was het weer super gezellig met haar!
Gast- Gast
Stuiterbal, leuk om de boel op te knappen! Ik vind het altijd moeilijk om eraan te beginnen, maar als je eenmaal bezig bent is het leuk en het resultaat is nog veel leuker/bevredigender! Post je wel voor- en nafoto's?
Ik ga ff afwassen denk ik. Gisteravond niet gedaan en 't stoort me mateloos dat de keuken zo'n bende is.
Ik ga ff afwassen denk ik. Gisteravond niet gedaan en 't stoort me mateloos dat de keuken zo'n bende is.
Gast- Gast
Fijn Storm goed te horen Poets ze he !!!
PM tuurlijk blaas ik de boel een beetje op I LOVE Relletjes hahahaha.
Oke ik ga NU naar de gamma
PM tuurlijk blaas ik de boel een beetje op I LOVE Relletjes hahahaha.
Oke ik ga NU naar de gamma
Gast- Gast
Uiteraard komen er foto's ! Als de ikea open is ga ik ook nog even de fotolijsten houders halen. En dan morgen bij Leenbakker de sidetable en letters HOME !!!
En dan is de boel mooi voor als stormpje komt hahaha
En dan is de boel mooi voor als stormpje komt hahaha
Gast- Gast
:flower:Stuiterbal schreef:En dan is de boel mooi voor als stormpje komt hahaha
Gast- Gast
Blehh ik vind het hier soms maar eng. We wonen nu 3 maanden in ons nieuwe huis en ik hoor soms geluiden die ik totaal niet thuis kan brengen. Het klinkt alsof er iemand de trap op- of afloopt, of dat er iemand ergens een deur dicht doet ofzo. Net hoorde ik vaag gebonk. In ons vorige huis was dat normaal want daar zaten we in een appartement, maar nu zitten we in een vrijstaand huis. Best knap als ik dan de buren hoor, haha.
Gast- Gast
Ie vergeet-me-nietje! Dat is akelig!
Hier is vriend druk aan het poetsen. Ik hoef niks te doen omdat ik al alles was gedaan heb Zometeen stuk met hond wandelen en dan haar wegbrengen. Vanmiddag nog even beneden poetsen en koffers inpakken. Vanavond op tijd naar bed, want morgen lange reis voor de boeg
Hier is vriend druk aan het poetsen. Ik hoef niks te doen omdat ik al alles was gedaan heb Zometeen stuk met hond wandelen en dan haar wegbrengen. Vanmiddag nog even beneden poetsen en koffers inpakken. Vanavond op tijd naar bed, want morgen lange reis voor de boeg
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: