Kleur jas
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleur jas
Ik ben in bezit van 3 zwarte jassen en 1 groene. De groene draag ik niet heel vaak omdat ik dat niet mooi vind icm een gekleurde shawl en donkerblauwe laarzen.
Nu wilde wil nog een jasje erbij kopen en liet de jas aan mijn zusje zien. Haar reactie was dan ook,alweer zwart? Neem is wat anders! Maar ik weet dus niet welke kleur...Zwart is altijd goed maar ook wel erg safe.
Wat staat leuk bij donker haar en een hele blanke huid? De jas is verkrijgbaar in zwart,blauw,rood en beige/grijs.
Nu wilde wil nog een jasje erbij kopen en liet de jas aan mijn zusje zien. Haar reactie was dan ook,alweer zwart? Neem is wat anders! Maar ik weet dus niet welke kleur...Zwart is altijd goed maar ook wel erg safe.
Wat staat leuk bij donker haar en een hele blanke huid? De jas is verkrijgbaar in zwart,blauw,rood en beige/grijs.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Kleur jas
Ik vind rood altijd leuk. Ik wil nog een rode jas, maar ik heb er geen geld voor.
Blauw, omdat het bij de laarzen past die een van de redenen zijn waarom je de groene niet aan doet.
Maar dat ligt er ook allemaal aan hoe de jas eruit ziet enz. Dus ik zou het zo niet kunnen zeggen.
Aan mijn reactie heb je niet veel eigenlijk, haha.
Blauw, omdat het bij de laarzen past die een van de redenen zijn waarom je de groene niet aan doet.
Maar dat ligt er ook allemaal aan hoe de jas eruit ziet enz. Dus ik zou het zo niet kunnen zeggen.
Aan mijn reactie heb je niet veel eigenlijk, haha.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Rood vind ik ook mooi bij een licht huid en donker haar! Kan altijd goed met zwart..
Gast- Gast
Ik begin idd ook steeds meer aan rood te geloven haha!
Blueschick- Fluisteraar
Blueschick schreef:Ik begin idd ook steeds meer aan rood te geloven haha!
Bleke huid, en donker haar met rood doet me denken aan 'snowwhite'
Maar is denk ik ook wel super mooi!
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ik heb zelf ook een bleke huid en donker haar maar rood staat mij absoluut niet. Bij mij staat (kobalt)blauw erg mooi!
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb de rode besteld. Ben nu wel heel erg benieuwd of t wel staat,helemaal na jouw post nijntje4. Even afwachten dus,tis ook niet echt knallend rood maar iets subtieler.
Blueschick- Fluisteraar
Ja, ik stem ook voor rood! Ik ben zelf ook erg wit, en heb donkere haren. Ik heb zelf niets zo'n felle als op t plaatje, maar ik vind het echt heel leuk! Zelf droeg ik altijd grijze en zwarte jassen. Ik krijg heel veel complimentjes over deze jas
Gast- Gast
Dat klinkt al wat geruststellender haha! Hoop dat ie snel bezorgd wordt!
Blueschick- Fluisteraar
Blueschick schreef:Ik heb de rode besteld. Ben nu wel heel erg benieuwd of t wel staat,helemaal na jouw post nijntje4. Even afwachten dus,tis ook niet echt knallend rood maar iets subtieler.
Je kunt het in ieder geval proberen natuurlijk Ik draag wel rood, maar dan bijvoorbeeld rode laarsjes, zodat het niet direct bij mijn gezicht is zeg maar.
Bij mij staat paars en aubergine en wijnrood dan weer wel, maar idd niet dat felle rood zoals een vd plaatjes hierboven.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Inderdaad even afwachten en passen,dan zie ik wel wat ik ervan vind.Dit is de jas trouwens,niks bijzonders maar leuk voor erbij...https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/526/buffalolondonmantel.jpg/
Blueschick- Fluisteraar
Leuke jas! Ik heb hetzelfde probleem, ik koop altijd maar zwarte jassen. Heb nu twee lange jassen, een nette en een sportieve die tegen de regen kan, maar wil er eigenlijk nog een wat korter jack bij. Zwart staat gewoon overal bij, maar ik vind dus ook dat ik nu echt eens een kleur moet kopen. Geen idee nog welke kleur of wat voor jas precies, dus ik kijk nog ff rond
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb afgelopen week een rode gekocht dus ik zou gaan voor rood.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik dacht ook gelijk aan rood! Twijfel ook of ik een rode jas neem, heb nu vooral zwarte jassen. Same story . Ben benieuwd wat je van je nieuwe jas vind!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» NAV Kleur, ook ik wil kleur in mijn huis toevoegen! Hoe?
» Welke kleur?
» Kleur in de kerstboom
» Kleur of zwartwit *Update*
» Welke kleur tas?
» Welke kleur?
» Kleur in de kerstboom
» Kleur of zwartwit *Update*
» Welke kleur tas?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: