Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

+26
Petteflet
Diese
Dolphinne
ProudMom
teletascha
Pien
Smaragdje
Linda
pindaatje
Rupsie
Flip Fluitketel
Monnie
Happydobby
meisjesmama
Darius
mickey
Fearie
Chelle
studiebol
Novalee
PapillonRose
Liadan
liesje
Floor
Laced
joyce0606
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 10:36

Ik ben 8 kg afgevallen en 9 kg aangekomen. Ik zit dus 1 kg boven mijn gewicht voordat ik zwanger werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Dolphinne zo 12 jun 2011 - 21:21

Ik was 27 kilo aangekomen Embarassed.
Helaas heb ik dat er ook nog steeds niet helemaal afgekregen. Zit nog steeds ruim 10 kilo extra aan.... (maar ben ook nog niet streng gaan dieeten sindsdien).
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Diese zo 12 jun 2011 - 21:27

Nou, in totaal (inclusief de hormonen van de IVF) wel een kleine 30 kg. Embarassed Embarassed Embarassed
Was er na de bevalling 8 kg kwijt en ik viel gedurende de 4 maanden borstvoeding geen gram af.
De laatste 3 maanden gelukkig wel flink afgevallen (13 kg), nog een kilootje of 8 te gaan!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 2:20

Ik ben intussen al 2 kg aangekomen... baal als een stekker.
Bij Indy 21 kg aangekomen.... en ik had mezelf 1 jaar gegeven om deze er weer af te krijgen. Na 11 maanden zat ik weer mooi op gewicht.
Bij Merle 18 kg aangekomen en daar heb ik echt het hele jaar voor nodig gehad om deze kwijt te raken.
Ik ga er vanuit dat ik ook dit keer weer genoeg aan ga komen, en ook nu geef ik me weer 1 jaar de tijd om de kg kwijt te raken. 1 voordeel ik ben een half jaar voordat ik zwanger was begonnen met hardlopen en dat vind ik super leuk, kan ik na de bevalling ook weer oppakken..

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Petteflet ma 13 jun 2011 - 5:59

Bij Luka was ik iets meer dan 22 kilo aangekomen. Maar ja wat wil je met een dikke 9-ponder, 56 cm en 17 dagen overtijd. Van die 22 kilo zijn er 5 blijven hangen, die ik er gewoon niet afkreeg.

Nu ben ik 10 kilo aangekomen, dus ben benieuwd waar ik op eindig....Het valt nog mee vind ik zelf.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  *Lookie* ma 13 jun 2011 - 7:35

Nog niets, zit bijna weer op het gewicht van wat ik had in het begin van mijn zwangerschap. Ben eerst 2,5 kilo afgevallen en dat zit er nu bijna weer aan. Maar vanaf nu zal er wel wat aan komen. Ik hoop dat het binnen het 'normale' blijft. Maar er is nu nog niets van te zeggen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Bruintje Beer ma 13 jun 2011 - 9:50

Ben bij beide 15 kilo aangekomen.
Bij de 1e was het er met 3 maanden allemaal weer af.
Nu zit er nog ong. 9 kilo aan en dat mag er ook aanblijven want ben niet de dikste. Maar daar heb ik een hard hoofd in.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 19:10

van Ciske een kilo of 15 en van Janneman bijna 23 kilo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Ezzer ma 13 jun 2011 - 22:51

Ik was 10 kilo aangekomen. Na precies een week was het er weer af!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:28

Parels schreef:
Snoepy87 schreef:Ik was nog geen 12 kilo aangekomen.

En hoeveel was je kwijt net na je bevalling? Weet je dat?

Lees het nu pas smile
Maar ik was de volgende dag alles al weer kwijt..
Helaas ging er niet meer af ( daar hoopte ik erg op!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Thunder ma 13 jun 2011 - 23:57

De eerste keer 28 kilo en de tweede keer 25 kilo. Ik zit nu pas weer op het startgewicht van de tweede en zou nog 10 kilo moeten afvallen om weer op het startgewicht van de eerste te komen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 3:51

Petteflet schreef:Bij Luka was ik iets meer dan 22 kilo aangekomen. Maar ja wat wil je met een dikke 9-ponder, 56 cm en 17 dagen overtijd. Van die 22 kilo zijn er 5 blijven hangen, die ik er gewoon niet afkreeg.

Nu ben ik 10 kilo aangekomen, dus ben benieuwd waar ik op eindig....Het valt nog mee vind ik zelf.

Ik heb nu pas door wie jij bent!
Al weet ik je vorige naam niet meer helemaal, maar wel weer leuk zo'n eyeopener haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:56

In totaal ben ik 7 kg aangekomen. 12 dagen na de zwangerschap was ik alle zwangerschapskilo's weer kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum